Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74274 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #60 Gepost op: 14-10-2010, 22:04:18 »
Daar zaten toch weinig echte gamebots tussen naar mijn mening. Bij gamebots denk ik eerder aan een Heidik, Hatch, Penner of een Marty. Misschien hanteer ik een andere (verkeerde) definitie?

Vergeet Rob C niet! Alleen in Amazon dan, niet in All-Stars.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #61 Gepost op: 14-10-2010, 22:06:21 »
Nee, ik ken niet alle Belgen. Maar ik vind het irritant dat de Belgen in ER continu alleen maar anti-Nederland stemmen, zonder naar de persoon te kijken. Is het je opgevallen dat de Belgen het deze aflevering de hele tijd alleen maar over 'de Nederlandse meisjes' hadden? Of, bij uitzondering: 'die grote' en 'die kleine'. Alsof ze geen naam hebben.
Als er straks alleen nog maar Belgen in zitten, is voor mij de lol eraf.

Hahah, wat een onzin. Regina en Saar hadden het net zo goed alleen maar over 'de Vlamingen'.

En zo'n laatste zin is wel degelijk waar Dwaastoo terecht over valt.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #62 Gepost op: 14-10-2010, 22:06:24 »
Nee, ik ken niet alle Belgen. Maar ik vind het irritant dat de Belgen in ER continu alleen maar anti-Nederland stemmen, zonder naar de persoon te kijken. Is het je opgevallen dat de Belgen het deze aflevering de hele tijd alleen maar over 'de Nederlandse meisjes' hadden? Of, bij uitzondering: 'die grote' en 'die kleine'. Alsof ze geen naam hebben.
Als er straks alleen nog maar Belgen in zitten, is voor mij de lol eraf.
mee eens, het zijn juist de belgen die het de hele tijd verkloten.
Hun baseren hun stem op een racistisch iets.
Omdat ze nederlanders zijn.
Ik vind dit zoals als Saar het zou zeggen: Zwaar kut.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #63 Gepost op: 14-10-2010, 22:07:17 »
Daar zaten toch weinig echte gamebots tussen naar mijn mening. Bij gamebots denk ik eerder aan een Heidik, Hatch, Penner of een Marty. Misschien hanteer ik een andere (verkeerde) definitie?

Ik zie gamebot als iemand die voortdurend met het spel bezig is [game] en geen persoonlijkheid toont [bots] (geen idee of dat de juiste definitie is). Misschien dat Tocantins niet het beste voorbeeld is want daar waren wat meer mensen met persoonlijkheid dan ik bij de vorige post aan dacht.
Dan denk ik aan een soort Marty (tenminste, tot de afleveirng van vorige week, heb deze week nog niet gezien) of Earl.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #64 Gepost op: 14-10-2010, 22:07:25 »
Nee, ik ken niet alle Belgen. Maar ik vind het irritant dat de Belgen in ER continu alleen maar anti-Nederland stemmen, zonder naar de persoon te kijken. Is het je opgevallen dat de Belgen het deze aflevering de hele tijd alleen maar over 'de Nederlandse meisjes' hadden? Of, bij uitzondering: 'die grote' en 'die kleine'. Alsof ze geen naam hebben. Als er straks alleen nog maar Belgen in zitten, is voor mij de lol eraf.

Ik denk ook nog steeds dat de Belgen het geheel meer bezien vanuit een België vs Nederland gezichtspunt dan de Nederlanders doen. Grappig genoeg betichten de Belgen op hun beurt de Nederlanders van hetzelfde. Wellicht zijn beide partijen enigszins bevooroordeeld. Echter het maakt mij in dit geval niet zoveel uit omdat die scheidslijnen voor mij totaal oninteressant zijn en omdat de Belgen op dit moment een aantal fascinerende karakters leveren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #65 Gepost op: 14-10-2010, 22:09:00 »
Inderdaad, ik heb echt wel genoten van deze aflevering. Complimenten voor de productie (hetgeen ook wel eens mag na alle kritische noten).

helemaal mee eens!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #66 Gepost op: 14-10-2010, 22:09:28 »
Ik zie gamebot als iemand die voortdurend met het spel bezig is [game] en geen persoonlijkheid toont [bots] (geen idee of dat de juiste definitie is). Misschien dat Tocantins niet het beste voorbeeld is want daar waren wat meer mensen met persoonlijkheid dan ik bij de vorige post aan dacht.
Dan denk ik aan een soort Marty (tenminste, tot de afleveirng van vorige week, heb deze week nog niet gezien) of Earl.

Ah oké dan hanteren we inderdaad een andere definitie ik vatte het 'bot-zijnde' juist op als iemand die niet emotioneel betrokken is bij het spel en niet noodzakelijkerwijs als iemand zonder persoonlijkheid.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline eekie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #67 Gepost op: 14-10-2010, 22:10:48 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 14-10-2010, 22:15:54 door Swifty, Reden: spoiler aangebracht »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #68 Gepost op: 14-10-2010, 22:11:29 »
Mensen, geen gegeneraliseer! Er zijn heel veel prima Belgen die hier van harte meediscussieren, hou het respectvol hier!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #69 Gepost op: 14-10-2010, 22:12:13 »
Ah oké dan hanteren we inderdaad een andere definitie ik vatte het 'bot-zijnde' juist op als iemand die niet emotioneel betrokken is bij het spel.

Oh, dat klinkt eigenlijk wel logischer. :P
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #70 Gepost op: 14-10-2010, 22:12:28 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja leuk, zet dat maar in het spoilertopic ofzo...
« Laatst bewerkt op: 14-10-2010, 22:16:10 door Swifty, Reden: spoiler aangebracht »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #71 Gepost op: 14-10-2010, 22:13:19 »
Ik denk ook nog steeds dat de Belgen het geheel meer bezien vanuit een België vs Nederland gezichtspunt dan de Nederlanders doen. Grappig genoeg betichten de Belgen op hun beurt de Nederlanders van hetzelfde. Wellicht zijn beide partijen enigszins bevooroordeeld. Echter het maakt mij in dit geval niet zoveel uit omdat die scheidslijnen voor mij totaal oninteressant zijn en omdat de Belgen op dit moment een aantal fascinerende karakters leveren.

Ook helemaal mee eens.

het is gewoon een beetje een Calimero complex, en dat gevoel hebben Regina en Saar ook nu zij in de minderheid zijn.

De ervaring leert dat het later in de Expeditie totaal geen rol meer speelt waar iemand vandaan komt, ik heb het zelden of nooit nog horen opkomen na de samensmelting.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #72 Gepost op: 14-10-2010, 22:14:28 »
Insiders zeggen  ....

Geen spoilers hier!  >:(
« Laatst bewerkt op: 14-10-2010, 22:16:21 door Swifty, Reden: vloek verwijderd »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #73 Gepost op: 14-10-2010, 22:15:13 »
Viel mij ook op dat Iwein praatte over die grote en die kleine. Tja ik zeg je echt eerlijk dat als Saar en Regina eruit gaan ik niet meer ga kijken. Ben er eigenlijk nu al helemaal klaar mee. Heb ik niet meer gehad sinds het Hans/Yin jaar.
Voor mij was deze aflevering echt een zware domper.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #74 Gepost op: 14-10-2010, 22:16:23 »
Ook helemaal mee eens.

het is gewoon een beetje een Calimero complex, en dat gevoel hebben Regina en Saar ook nu zij in de minderheid zijn.

De ervaring leert dat het later in de Expeditie totaal geen rol meer speelt waar iemand vandaan komt, ik heb het zelden of nooit nog horen opkomen na de samensmelting.
Jah als ze Regina,Saar en Sebastiaan er straks uit hebben gespeeld hoor je ze er niet meer over ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #75 Gepost op: 14-10-2010, 22:24:58 »
Wat een flutexpeditie. Sterke mensen als Kim, Nienke moeten opzouten dankzij die rotbelgen met hun complotje. En vreselijke mensen als Iwein blijven erin. OOk antony heeft afgedaan opnieuw voor mij. 100% opptertunist. Vreselijk ventje.
Regina gaat er dus eerst uit straks, dan Saar, dan Sebastiaan want ja die zijn Nederlands he. Rotbelgen! Sorry hoor maar heb er echt even de pest over in. Als Saar en Regina eruit gaan kijk ik echt niet meer. Ben er nu al eigelijk klaar mee.

 ::bravo:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #76 Gepost op: 14-10-2010, 22:28:11 »
Ik tolereer vanaf nu geen opmerkingen meer als rotbelgen en stomme nederlanders!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #77 Gepost op: 14-10-2010, 22:36:05 »
Ik tolereer vanaf nu geen opmerkingen meer als rotbelgen en stomme nederlanders!

Waarom moet elke discussie hier gelijk de kop worden ingedrukt?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #78 Gepost op: 14-10-2010, 22:38:11 »
Waarom moet elke discussie hier gelijk de kop worden ingedrukt?
Je kan ze ook persoonlijk beledigen ::hypocriet::.
Dus rot Iwein is wel toegestaan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #79 Gepost op: 14-10-2010, 22:38:21 »
Ik vond het een mooie aflevering met een zeer goede wending. Laat ze maar lekker onderling kijken wie de langste adem heeft. Jammer alleen dat er al meteen twee man de handoek in de ring gooiden, eerlijk gezegd een beetje zwak van ze.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle