Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74536 keer)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #40 Gepost op: 14-10-2010, 21:49:02 »
vond het iig een behoorlijk saaie aflevering. er gebeurde (bijna) niets. het enige wat ik leuk vond was dat evi zo op dennis en john in ging  ::rofl::
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #41 Gepost op: 14-10-2010, 21:49:11 »
De rest zijn opgevers of mensen die weigeren het spel te spelen.

Mensen die weigeren het spel te spelen zoals jij wilt dat ze het zouden spelen. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #42 Gepost op: 14-10-2010, 21:50:24 »
Alleen Sugar, Sergio en Iwein. De rest voegt weinig toe.

Ik vind Martine & Antony anders ook erg sterke spelers. Tatiana bewijst ook meer in haar mars te hebben dan ik initieel dacht.

Sugar vind ik vrij waardeloos. Sympathieke gozer maar voor de rest een oninteressante non-player.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #43 Gepost op: 14-10-2010, 21:50:59 »
Eindelijk was ER qua spanning en amusement eens op het niveau van Survivor.

Inderdaad, ik heb echt wel genoten van deze aflevering. Complimenten voor de productie (hetgeen ook wel eens mag na alle kritische noten).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #44 Gepost op: 14-10-2010, 21:51:22 »
Mensen die weigeren het spel te spelen zoals jij wilt dat ze het zouden spelen. ::)

Dat lijkt me logisch, mijn naam staat namelijk naast de post.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #45 Gepost op: 14-10-2010, 21:51:57 »
Ik vind Martine & Antony anders ook erg sterke spelers. Tatiana bewijst ook meer in haar mars te hebben dan ik initieel dacht.

Sugar vind ik vrij waardeloos. Sympathieke gozer maar voor de rest een oninteressante non-player.

ik vindt juist precies het omgekeerde ::tandpastasmiley::
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #46 Gepost op: 14-10-2010, 21:53:50 »
Graag meer Belgen zoals Iwein en Antony, geweldige spelers met inhoud en humor!

Je vergat Sergio  ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #47 Gepost op: 14-10-2010, 21:54:04 »
Inderdaad, ik heb echt wel genoten van deze aflevering. Complimenten voor de productie (hetgeen ook wel eens mag na alle kritische noten).

Yep.

Wat ook opvallend was aan de regie was de confessional van Dennis waarin hij zei dat zijn vrouw had gezegd dat hij in ieder geval naar de samensmelting moest en dat hij thuis maar moest 'vergeten'. Dat kwam heel vastberaden over. Dus werd de kijker sterk op het verkeerde been gezet want 10 minuten later was die vastberandenheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel goede gedaan.

Dit was m.i. de beste ER aflevering in jaren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #48 Gepost op: 14-10-2010, 21:54:54 »
Sugar vind ik vrij waardeloos. Sympathieke gozer maar voor de rest een oninteressante non-player.

Gelukkig maar dat de meeste mensen daar anders over denken. Wat een saaie show zou dit worden met zestien gamebots.
Nog even niks.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #49 Gepost op: 14-10-2010, 21:56:03 »
Gelukkig maar dat de meeste mensen daar anders over denken. Wat een saaie show zou dit worden met zestien gamebots.

Haha, 16 Sugars op een eiland levert geen verkoopbare TV op. Trust me. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2010, 21:56:46 »
Het ziet er treurig uit.
Erg zwak van Dennis en John, heb er geen goed woord over te zeggen.
Als die belgen weer de hele tijd die landsstrijd voortzetten vind ik er geen bal meer aan.
Ze zullen dan één voor één mijn laatste favorieten eruit stemmen en dan krijgen we alleen nog maar van die bagere kandidaten.
En daar moeten ze dan een een finaleproef mee spelen?
Mensen die de hele expeditie nog geen *piep* hebben uitgevreten hebben een vrije weg richting de finale.
Gelukkig kijk ik nu ook andere seizoenen die ik nog niet heb gezien, op het moment 2007.
Dat is pas een expeditie!
niets be-nl strijd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #51 Gepost op: 14-10-2010, 21:57:01 »
Gelukkig maar dat de meeste mensen daar anders over denken. Wat een saaie show zou dit worden met zestien gamebots.

Ik zou kijken :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #52 Gepost op: 14-10-2010, 21:57:20 »
Ehm, ik zei niets over het het hele Belgische volk.
Ik zie liever geen Belgen meer in ER. Toch een subtiel, maar belangrijk verschil.

Geen enkele Belg dus... en op welke grond dan? Je kent neem ik aan elke Belg en kan dus aangeven dat je hem of haar niet in E.R. wil zien... jaja... Generalisatie naar een heel volk dus... pfffff ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #53 Gepost op: 14-10-2010, 21:57:53 »
Haha, 16 Sugars op een eiland levert geen verkoopbare TV op. Trust me. ;)

Maar is toch stukken verkoopbaarder dan 16 Antony's of 16 Zsofi's.
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #54 Gepost op: 14-10-2010, 21:59:31 »
Ik zou kijken :P

Ik niet. :P Dan krijg je een Survivor Tocantins zonder Coach of Sandy. Dat was één keer meer dan genoeg.
Nog even niks.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #55 Gepost op: 14-10-2010, 21:59:33 »
Wat een flutexpeditie. Sterke mensen als Kim, Nienke moeten opzouten dankzij die rotbelgen met hun complotje. En vreselijke mensen als Iwein blijven erin. OOk antony heeft afgedaan opnieuw voor mij. 100% opptertunist. Vreselijk ventje.
Regina gaat er dus eerst uit straks, dan Saar, dan Sebastiaan want ja die zijn Nederlands he. Rotbelgen! Sorry hoor maar heb er echt even de pest over in. Als Saar en Regina eruit gaan kijk ik echt niet meer. Ben er nu al eigelijk klaar mee.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #56 Gepost op: 14-10-2010, 21:59:47 »
Haha, 16 Sugars op een eiland levert geen verkoopbare TV op. Trust me. ;)

16 Sergio's echt wel hoor!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #57 Gepost op: 14-10-2010, 22:01:23 »
Het gaat om een goede mix van persoonlijkheden. Maar opgevers en non-players horen daar niet bij.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2010, 22:01:39 »
Ik niet. :P Dan krijg je een Survivor Tocantins zonder Coach of Sandy. Dat was één keer meer dan genoeg.

Daar zaten toch weinig echte gamebots tussen naar mijn mening. Bij gamebots denk ik eerder aan een Heidik, Hatch, Penner of een Marty. Misschien hanteer ik een andere (verkeerde) definitie?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2010, 22:02:06 »
Geen enkele Belg dus... en op welke grond dan? Je kent neem ik aan elke Belg en kan dus aangeven dat je hem of haar niet in E.R. wil zien... jaja... Generalisatie naar een heel volk dus... pfffff ::niet-ok::
Nee, ik ken niet alle Belgen. Maar ik vind het irritant dat de Belgen in ER continu alleen maar anti-Nederland stemmen, zonder naar de persoon te kijken. Is het je opgevallen dat de Belgen het deze aflevering de hele tijd alleen maar over 'de Nederlandse meisjes' hadden? Of, bij uitzondering: 'die grote' en 'die kleine'. Alsof ze geen naam hebben.
Als er straks alleen nog maar Belgen in zitten, is voor mij de lol eraf.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.