Auteur Topic: Freddy de Kerpel [kandidaat - BE]  (gelezen 54337 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #120 Gepost op: 24-09-2011, 01:07:22 »
Vermoeiend, dat geklets over dat citaat...
Dat is die afbeelding van Hiukwan ook... ::jaja:: Een forum is om te discussieren...
« Laatst bewerkt op: 24-09-2011, 20:33:32 door Lukie4, Reden: taalgebruik aangepast in het citaat »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #121 Gepost op: 24-09-2011, 13:07:19 »
En ik zeg dat ik dat vermoeiend vind, vooral omdat dat citaat nergens ook maar iets mee te maken heeft, net als mijn afbeelding trouwens. Lijkt me ook niet verboden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #122 Gepost op: 24-09-2011, 15:07:50 »
misschien kunnen jullie deze uitwisseling van meningen in de tweede kamer voort gaan zetten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #123 Gepost op: 24-09-2011, 20:26:46 »
misschien kunnen jullie deze uitwisseling van meningen in de tweede kamer voort gaan zetten.

Doe eens normaal man ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #124 Gepost op: 24-09-2011, 20:34:03 »
Zo en nu weer terug naar Freddy :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #125 Gepost op: 29-09-2011, 02:05:58 »
Freddy is in de veronderstelling dat hij een boete opgelegd heeft gekregen vanwege zijn vrijwillige vertrek, het is maar hoe je noemt :

http://www.zita.be/entertainment/nieuws/1514162_freddy-de-kerpel-boete-overgehouden-aan-vroegtijdige-stop-bij-expeditie-robinson.html

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #126 Gepost op: 29-09-2011, 07:15:05 »
Ik vind het een vreemd kereltje hoor... :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LaLoupe

  • Forumlid
  • ben een wolf zonder schaapskleren
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #127 Gepost op: 29-09-2011, 10:02:45 »
Wat een uitermate vervelende opmerking. Mijns inziens kun je op zijn minst proberen om mede-forumleden te respecteren.



Remember, it is just a joke!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #128 Gepost op: 29-09-2011, 11:46:30 »
Freddy is in de veronderstelling dat hij een boete opgelegd heeft gekregen vanwege zijn vrijwillige vertrek, het is maar hoe je noemt :

http://www.zita.be/entertainment/nieuws/1514162_freddy-de-kerpel-boete-overgehouden-aan-vroegtijdige-stop-bij-expeditie-robinson.html

Geen groot licht, die gozer.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #129 Gepost op: 29-09-2011, 12:49:23 »
Remember, it is just a joke!
Als je jouw opmerking als een 'grap' ziet... kun je mijn opmerking ook als een 'grap' zien... ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #130 Gepost op: 29-09-2011, 13:55:59 »
Freddy is in de veronderstelling dat hij een boete opgelegd heeft gekregen vanwege zijn vrijwillige vertrek, het is maar hoe je noemt :

http://www.zita.be/entertainment/nieuws/1514162_freddy-de-kerpel-boete-overgehouden-aan-vroegtijdige-stop-bij-expeditie-robinson.html

Eerst maar is zeker weten of dat bericht wel echt waar is...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #131 Gepost op: 29-09-2011, 23:51:06 »
Remember, it is just a joke!

Ik vond het ook een misplaatste opmerking, niks geen grap  8)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #132 Gepost op: 30-09-2011, 15:52:48 »
Eerst maar is zeker weten of dat bericht wel echt waar is...

Vorig jaar was er ook een artikel over de 'motivatie'-vergoedingen om de bekende koppen mee te krijgen op zulke reality programma's er werd een bedrag vernoemd van 6000€(wie of hoe de voorwaarden waren werd er niet vermeld).

Bij 71° Noord werden de bedragen wel netjes uit de doeken gedaan en was er zelfs sprake dat er serieus kon onderhandeld werden en dat de zanger van Volumia daar toen echt het maximum eruit getrokken heeft. 

Hoe het juist zit met ER was niet echt duidelijk Sergio gaf ook toe dat hij er financieel geen kater aan overgehouden heeft...

Bokspeer Freddy spreekt nu ook over een vergoeding en als ze opgeven, houden ze er alsnog een ruime cent aan over.
Ik ben van mening als je er zelf uitstapt, je recht hebt op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat zijn die afgeleefde vips dan meer dan de onbekende vraag ik me dan af (er zijn genoeg onbekende mensen die op verschillende vlakken al meer bereikt hebben dan de meesten die dit en vorig jaar meededen...)

Bij de onbekenden hebben de meesten onbetaald verlof moeten nemen en werd er soms een tegemoetkoming gegeven maar die was bijlange niet zo noemenswaardig... de 100 hebben toen niets gekregen, maar werden wel gevraagd hun eigen vliegticket en inentingen te betalen...

Als ze dan toch zo'n 'feelgood' programma willen maken, selecteer dan getalenteerde mensen die in het dagelijkse leven de nodige shit al over hun hebben gehad en geef hen 3000 euro om mee te doen aan dit programma met de voorwaarde dat ze het volhouden en een aantrekkelijke som voor de eindwinnaar.  ::ok::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #133 Gepost op: 30-09-2011, 16:12:29 »
Ik ben het volledig met je eens Reaver...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #134 Gepost op: 30-09-2011, 18:01:27 »
Ja hoor, ben ik het ook helemaal mee eens, het stimuleert mensen in dat geval ook om niet op te geven. Ik wist dat overigens niet dat die 100 man zelf hun tickets en inentingen hebben moeten betalen, dat is toch wel het minste wat je er tegenover kan zetten in ruil voor deelname. Of het nu bekende of niet bekende Nederlanders of Belgen zijn, iedereen zal er toch zijn of haar vakantiedagen voor op moeten nemen dan wel optredens of wat dan ook voor af moeten zeggen. Ik kan me nog herinneren dat Kim in een interview achteraf vertelde dat ze zelfs weken na de expeditie geen modellenwerk of fotoshoots kon doen omdat ze helemaal onder de (muggen)bulten zat!  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [heeft opgegeven]
« Reactie #135 Gepost op: 25-10-2011, 17:31:14 »
Of het nu bekende of niet bekende Nederlanders of Belgen zijn, iedereen zal er toch zijn of haar vakantiedagen voor op moeten nemen dan wel optredens of wat dan ook voor af moeten zeggen. Ik kan me nog herinneren dat Kim in een interview achteraf vertelde dat ze zelfs weken na de expeditie geen modellenwerk of fotoshoots kon doen omdat ze helemaal onder de (muggen)bulten zat!  ::rofl::

Verlof zonder wedde of arbeidsonderbreking zijn ook nog opties.  Enkel zelfstandige ondernemers met 'betrouwbaar' personeel en een paar uitzonderingen kunnen reken op een doorlopend loon.

Die muggebulten, dat weet je op voorhand....  dus daar hoeft ook niet flauw of moeilijk over gedaan te worden.  Weet je dat niet, heb je ook geen flauw benul van de verschillende elementen in dit spel en hoor je imo niet thuis in dit programma.

Ook zou het niet slecht zijn om meer testing en screening om de werkelijk gemotiveerde kandidaten eruit te halen.  Motivatie als in het spelen van het spel, er kunnen achterliggende redenen zijn maar naar jezelf op zoek gaan binnen zo'n spel... daar zijn genoeg therapieën voor. 

Zoals Freddy die als een gepensioneerde sportsok nog wil bewijzen dat hij nog kan meedraaien en daarbij fel door de mand is gegaan en maar opgeeft, alsook het te bovenkomen van een of andere verslaving (met alle respect dat het gelukt is...)  zulke zaken kan ik missen als kiespijn als ik naar dit programma kijk.  Omdat deze te grote risicos vormen voor opgave.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Freddy de Kerpel [kandidaat - BE]
« Reactie #136 Gepost op: 22-11-2011, 02:14:10 »
De Freddy is mij zooooooooooo tegengevallen!!!! Schaam op hem! ::schaam::
Give the man a wheelchair!! ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [kandidaat - BE]
« Reactie #137 Gepost op: 22-11-2011, 17:14:25 »
Het zielige is dat hij zelfs tegen de crew uitvluchten verkondigde bij nederlagen in de proeven.

Bv bij de paalproef zij hei iets in de aard van "ja sorry, ik had nog teveel zonnecrème op mijn handen"

Was te lezen in een interview met Evi Hansen.   ;D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Freddy de Kerpel [kandidaat - BE]
« Reactie #138 Gepost op: 22-11-2011, 22:46:53 »
Het zielige is dat hij zelfs tegen de crew uitvluchten verkondigde bij nederlagen in de proeven.

Bv bij de paalproef zij hei iets in de aard van "ja sorry, ik had nog teveel zonnecrème op mijn handen"

Was te lezen in een interview met Evi Hansen.   ;D


En waar is dat te lezen, dat interview?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy de Kerpel [kandidaat - BE]
« Reactie #139 Gepost op: 1-12-2011, 16:12:45 »
En waar is dat te lezen, dat interview?

In een Belgisch tijdschrift een paar weken geleden  ;)

hier