Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90669 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #200 Gepost op: 14-11-2011, 09:18:54 »
Niko kan dan wel de vermoorde onschuld spelen, maar hij komt mij vals over..Heeft het steeds over "de sterkste moet door", intussen stemt hij dan wel op Jochem ipv Esther.. Beschouwt hij dan Jochem zwakker?
De fout van Niko is dat hij de Expeditie benadert als een soort tienkamp.. Het is echter ook een show, en qua amusementswaarde moet hij het echt afleggen tegen Tanja..  :)

He, vergeet niet dat Niko al eerder geprobeerd of Jochem weg te stemmen om Deborah (die zwakker was in proeven) te redden... of Sipke Jan, de sterkste man in Kamp Zuid, weggestemd op de allereerste eilandraad. Niko had in al die stemmingen een hand, of ze nu werkten of niet.

Voor mij is de bedoeling van zijn "ommezwaai" duidelijk. Ofwel wil hij de anderen zand in de ogen strooien, ofwel is hij een hypokriet pur sang, ofwel probeert hij iedereen te vriend te houden door hen over de anderen hun tactische plannetjes te vertellen, zodat ze elkaar gaan uitschakelen over Niko (m.a.w. stoken en instigeren).

In ieder geval, ik geloof nooit dat Niko's ommezwaai naar "de sterkeren moeten winnen" echt 100% oprecht is.... en als dat wel zo zou wezen, dan kan ik me er nog steeds niet in vinden omdat dat het SPEL achter ExRob degenereert tot een Athletische Competitie. Dit is ExRob. Niet Eeuwige Effing Roem!

Hoedanook, ik vind hem gewoon een schijnheilige slang, een slijmerige pad die sito presto door de anderen verslagen dient te worden voor het te laat is.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #201 Gepost op: 14-11-2011, 16:34:12 »
Maar dat bedoel je natuurlijk met alle respect ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #202 Gepost op: 14-11-2011, 23:34:56 »
Maar dat bedoel je natuurlijk met alle respect ::)

Uhmm... neen, niet?

Ik heb weinig (lees: geen) respect voor hoe Niko zich in allerhande bochten kronkelt en de waarheid verdraait opdat hij als de "Goede Persoon" gezien wordt. Oh, en het feit dat hij zichzelf ziet als de "meest verdiendende A Finalist" (*beuargh*) vind ik ronduit walgelijk. Hij is zo vol van zichzelf en hij vind dat het spel moet gaan zoals HIJ het wil, en diegene die het wagen daar tegenin te gaan (ookal is het om -ocharm- hun eigen vel te redden), zijn de slechten en die moeten er aan!!!

Dat is zijn gedachtegang, en deze is al meerdere malen tot uiting gekomen. Om het met een Ãmerikaanse boutade te zeggen: "His true colors have finally come out, and they're not part of any rainbow I've ever seen."


Als jij je achter hem wil scharen, mij best. Over smaken en kleuren valt nu eenmaal niet de discussiëren en ik ga het ook niet proberen. Ik kan alleen maar mijn eigen gevoelens ten opzichte van hem verkondigen, en dat probeer ik zo rationeel en op respectvolle wijze respectloos te doen.

In ieder geval schaar ik me niet achter wat ik definiëer als hypocriet, achterbaks, spelbedervend ongein zoals het "spel" (?) dat Niko nu aan het spelen is. Ik heb meer respect voor spelers als Tanja die tenminste niet bang zijn om te doen wat ze moeten doen om te kunnen winnen, zelfs over lijken gaan. Zolang ze er voor uitkomen is het oké voor mijn. (want ik vind, als je een spel speelt, moet je er ook 100% achter staan.).

Ikzelf kant me echter tegen Niko's "spel" met "spel" tussen aanhalingstekens omdat zijn "spel" niet meer is dat een grote egotrip, waarbij hij zich schaamteloos in zelfmedelijden rondwentelt als meneerke Van Driessche zijn goesting voor een keertje niet krijgt. "And I just cannot Support that" ~ Candice Woodcock-Cody - Survivor Heroes vs Villains."

Edit: Met alle respect natuurlijk ^__^
« Laatst bewerkt op: 14-11-2011, 23:42:47 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #203 Gepost op: 14-11-2011, 23:52:53 »
\Edit: Met alle respect natuurlijk ^__^
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ruben666

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #204 Gepost op: 15-11-2011, 01:10:50 »
Dat is inderdaad het enige nadeel dat Niko had tov Tanja, alhoewel we natuurlijk niet weten hoelang er zat tussen de ronde van Niko en de finale tussen de twee.
Maar dat houd je natuurlijk altijd met een proef met 2 voorrondes en een finale.

Niet noodzakelijkerwijs: het is immers perfect mogelijk alle deelnemers tegelijkertijd te laten strijden, en toch een 'aparte' vrouwen- en mannencompetitie te houden (zoals ook in marathons gedaan wordt bijvoorbeeld).

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #205 Gepost op: 15-11-2011, 11:20:12 »
Uhmm... neen, niet?

Ik heb weinig (lees: geen) respect voor hoe Niko zich in allerhande bochten kronkelt en de waarheid verdraait opdat hij als de "Goede Persoon" gezien wordt. Oh, en het feit dat hij zichzelf ziet als de "meest verdiendende A Finalist" (*beuargh*) vind ik ronduit walgelijk. Hij is zo vol van zichzelf en hij vind dat het spel moet gaan zoals HIJ het wil, en diegene die het wagen daar tegenin te gaan (ookal is het om -ocharm- hun eigen vel te redden), zijn de slechten en die moeten er aan!!!

Dat is zijn gedachtegang, en deze is al meerdere malen tot uiting gekomen. Om het met een Ãmerikaanse boutade te zeggen: "His true colors have finally come out, and they're not part of any rainbow I've ever seen."


Als jij je achter hem wil scharen, mij best. Over smaken en kleuren valt nu eenmaal niet de discussiëren en ik ga het ook niet proberen. Ik kan alleen maar mijn eigen gevoelens ten opzichte van hem verkondigen, en dat probeer ik zo rationeel en op respectvolle wijze respectloos te doen.

In ieder geval schaar ik me niet achter wat ik definiëer als hypocriet, achterbaks, spelbedervend ongein zoals het "spel" (?) dat Niko nu aan het spelen is. Ik heb meer respect voor spelers als Tanja die tenminste niet bang zijn om te doen wat ze moeten doen om te kunnen winnen, zelfs over lijken gaan. Zolang ze er voor uitkomen is het oké voor mijn. (want ik vind, als je een spel speelt, moet je er ook 100% achter staan.).

Ikzelf kant me echter tegen Niko's "spel" met "spel" tussen aanhalingstekens omdat zijn "spel" niet meer is dat een grote egotrip, waarbij hij zich schaamteloos in zelfmedelijden rondwentelt als meneerke Van Driessche zijn goesting voor een keertje niet krijgt. "And I just cannot Support that" ~ Candice Woodcock-Cody - Survivor Heroes vs Villains."

Edit: Met alle respect natuurlijk ^__^

Amen.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #206 Gepost op: 15-11-2011, 13:17:41 »
Waarom zien wij wel hoe Niko speelt en de kandidaten niet. Zijn ze allemaal blind geworden. Hij naait iedereen dus stemmen we toch op Esther HUH??? kan er met mn kop niet bij. stelletje blindgangers

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #207 Gepost op: 15-11-2011, 17:56:53 »
Waarom zien wij wel hoe Niko speelt en de kandidaten niet. Zijn ze allemaal blind geworden. Hij naait iedereen dus stemmen we toch op Esther HUH??? kan er met mn kop niet bij. stelletje blindgangers
Tja, wij zien alles wat op dat gebied gebeurt, terwijl men daar alleen maar meekrijgt wat men zelf meemaakt! Dus Niko speelt het tot op heden gewoon slim!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #208 Gepost op: 15-11-2011, 20:38:44 »
Als ik me goed herinner zei Niko in de kennismakingsaflevering dat hij voor winst ging en daarvoor het spel smerig zou spelen... voilà, klaar  ::tandpastasmiley::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #209 Gepost op: 16-11-2011, 00:59:49 »
Onsportief van Niko dat hij verwachtte dat hij tegelijk met Tanja mocht vertrekken in de proef..
Nog onsportiever was zijn reactie toen hij kansloos verloor..

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #210 Gepost op: 16-11-2011, 01:04:36 »
Onsportief van Niko dat hij verwachtte dat hij tegelijk met Tanja mocht vertrekken in de proef..
Nog onsportiever was zijn reactie toen hij kansloos verloor..
Ergens vond ik dat ook niet helemaal eerlijk.
Tanja had al de tijd gehad om uit te rusten en kreeg ook nog extra tijd.
Dat bij elkaar maakte het voor hem erg moeilijk om nog te winnen.
Dus de reactie van reactie van hem daarop kan ik wel begrijpen.

Het feit hoe hij reageerde op het verliezen van de proef en Tanja's keuze om hem niet mee te nemen vond ik inderdaad wel erg kansloos. Dat toont wat voor een inmens slechte verliezer hij is, in mijn ogen.
There's no show like a reality show ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #211 Gepost op: 17-11-2011, 19:46:26 »
Stiekem hoop ik op een Niko - Tanja confrontatie in de finale, lijkt me het spannendst. Maar heb me al dikwijls afgevraagd "Wanneer is het eens GAME OVER met die Niko?" Of hoeveel levens heeft die gast?

Niemand lijkt er ooit op te willen stemmen! Durven ze niet? Want hij zet nooit zijn munten in, ze hadden hem er al lang uit kunnen spelen als ze dat wouden, helaas zet hij volgende keer waarschijnlijk al zijn munten in of zo ... Misschien heeft zijn gewonnen respect wel te maken met zijn sluw plan om zowat iedereen tevreden te stellen door ze uit te nodigen op winnaarseiland. Slim natuurlijk maar of het ook oprecht is?

Dit is trouwens zo'n gast waarvan ik meteen van in het begin zou denken, die stem ik eruit, niet te vertrouwen! Daarbij heeft hij het nu helemaal verkorven door zo onsportief te reageren na zijn verlies in de proef en degradatie naar verliezerseiland.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #212 Gepost op: 17-11-2011, 19:55:37 »
Niko's laatste uur is geslagen. Vandaag zal hij het strijdtoneel moeten verlaten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #213 Gepost op: 17-11-2011, 20:22:43 »
Niko's laatste uur is geslagen. Vandaag zal hij het strijdtoneel moeten verlaten.
lijkt me sterk, dan zou hij unaniem moeten worden weggestemd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #214 Gepost op: 17-11-2011, 20:28:48 »
Al heeft hij natuurlijk wel nog drie munten, het zal er wel om gaan spannen. Het beste lijkt me als hij geen immuniteit heeft, hem gewoon te isoleren door hem niet mee te nemen naar winnaarseiland. Alles zal dan afhangen wat die andere persoon doet die met Niko vastzit op het andere eiland. Kan hij er zich wederom uitlullen? Met Niko weet je nooit. ;)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #215 Gepost op: 17-11-2011, 21:57:12 »
Erg slim de proef gespeeld!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #216 Gepost op: 17-11-2011, 21:58:54 »
Niko is deze afl. wel in mijn achting gestegen, de proef heeft hij uitstekend tactisch gespeeld en ook het toegeven dat hij een slechte verliezer is en daar aan moet werken vond ik sterk van hem.  ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #217 Gepost op: 17-11-2011, 22:20:57 »
Niko's laatste uur is geslagen. Vandaag zal hij het strijdtoneel moeten verlaten.

Wat zal jij balen dat je dit bericht hebt geplaatst  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #218 Gepost op: 17-11-2011, 22:26:12 »
Niko is deze afl. wel in mijn achting gestegen, de proef heeft hij uitstekend tactisch gespeeld en ook het toegeven dat hij een slechte verliezer is en daar aan moet werken vond ik sterk van hem.  ::jaja::
Hij viel deze aflevering idd mee ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #219 Gepost op: 17-11-2011, 23:19:56 »
Jammer jammer jammer dat hij niet samen met Sacha op het vrouwtje met krokodillentranen heeft gestemd, dan had zei eruit gelegen door snellere tijd in eerste proef. En Tanja symphatisanten hoeven niet op de actie terug te komen waarmee hij Sacha redde want Tanja is op z'n minst geen haar beter en eigenlijk erger door liegen recht in het gezicht, ga Niko geen verwijten maken als je dit van haar pikt  ;)