Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90828 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #160 Gepost op: 10-11-2011, 21:30:59 »
Niko is niet alleen een strateeg, hij is ook veruit de beste bij de proeven.

Dat eerste is waar, dat tweede niet.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #161 Gepost op: 10-11-2011, 21:33:32 »
Je hoeft toch niet degene mee te nemen die de op een na beste was bij de proef? Nico was ook niet erg slim bezig geweest tegenover Tanja de vorige eilandraad, dus ik begrijp haar keuze wel. Zij speelt het spel gewoon hard tegen hard....net als Nico  ;)

Offline LaLoupe

  • Forumlid
  • ben een wolf zonder schaapskleren
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #162 Gepost op: 10-11-2011, 21:33:42 »
Niko, nee, vanaf het begin niet mijn man.
Typisch een persoon van: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!!!!!!

Hard, grof, stiekem, kan niet tegen zijn verlies.
Met bolle buik zeggen dat hij het niet fair vind dat Tanja 59 seconden meer tijd krijgt. Acherm, wat zielig!

Beseft totaal niet dat Tanja een ferme dame is! En wat Tanja in de grot heeft meegemaakt, heeft haar kracht gegeven!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #163 Gepost op: 10-11-2011, 21:50:12 »
Nou die minuut voorsprong die Tanja kreeg vond ik stiekem ook wel een beetje onzin.

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #164 Gepost op: 10-11-2011, 23:25:12 »
Nou die minuut voorsprong die Tanja kreeg vond ik stiekem ook wel een beetje onzin.

Uiteraard, degene die dat verzon heeft vast geen sportachtergrond en snapt niet dat je minder je best doet als je geen concurrentie hebt en dan ook nog afgebrand worden als slechte verliezer... Gelukkig weten we dan dat "goede" verliezers nooit wat zullen winnen  ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #165 Gepost op: 11-11-2011, 01:24:11 »
Het word tijd dat meneertje 'ik kan niet tegen mijn verlies' deze expeditie verliest >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #166 Gepost op: 11-11-2011, 13:44:45 »
Niko heeft het begrip "zich laten kennen" tot grote hoogtes gestuwd. Wat een naar mannetje.

Hij had niet helemaal ongelijk met betrekking tot die proef, en misschien ook niet met betrekking tot Tanja die hem niet meenam naar winnaarseiland, maar in feite heeft hij haar vorige week wel genaaid, en speelt zij het spel nu gewoon hard tegen hard. Wat hij graag zou moeten zien, zou je zeggen.

Niko denkt dat hij het spel "eerlijk" aan het spelen is (zou hij dat echt denken?), maar ondertussen naait hij iedereen erbij.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #167 Gepost op: 11-11-2011, 14:26:24 »
Nou die minuut voorsprong die Tanja kreeg vond ik stiekem ook wel een beetje onzin.

Nee is geen onzin , Zij deed meer dan 5 min over de proef Niko 4:41 ? beiden moeten het binnen hun eigen tijd nog eens doen. En in het algemeen zijn "mannen"toch beter !? Als Niko niet meteen zn hoofd liet hangen had hij het MAKKELIJK kunnen halen want Tanja had weer meer dan 5 min nodig.

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #168 Gepost op: 11-11-2011, 14:46:33 »
Nee is geen onzin , Zij deed meer dan 5 min over de proef Niko 4:41 ? beiden moeten het binnen hun eigen tijd nog eens doen. En in het algemeen zijn "mannen"toch beter !? Als Niko niet meteen zn hoofd liet hangen had hij het MAKKELIJK kunnen halen want Tanja had weer meer dan 5 min nodig.

Tanja verbeterde haar tijd in de tweede proef met een halve minuut. Van 5:40 naar 5:10, het was echt mission impossible. Niko kon zijn tijd onmogelijk met een halve minuut scherper stellen, anders had hij ook simpel van Patrick kunnen winnen. De organisatie ging er natuurlijk uit dat de winnares bij de vrouwen in de eerst ronde tot het uiterste moest gaan, maar door alle fouten van Esther bleek dat voor Tanja niet nodig en kon ze betrekkelijk rustig naar de winst gaan. Daardoor kon ze haar tijd met een halve minuut verbeteren en was Niko kansloos, zó simpel dat het te moeilijk voor sommige mensen hier is om te snappen...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #169 Gepost op: 11-11-2011, 15:29:20 »
Tanja verbeterde haar tijd in de tweede proef met een halve minuut. Van 5:40 naar 5:10, het was echt mission impossible. Niko kon zijn tijd onmogelijk met een halve minuut scherper stellen, anders had hij ook simpel van Patrick kunnen winnen. De organisatie ging er natuurlijk uit dat de winnares bij de vrouwen in de eerst ronde tot het uiterste moest gaan, maar door alle fouten van Esther bleek dat voor Tanja niet nodig en kon ze betrekkelijk rustig naar de winst gaan. Daardoor kon ze haar tijd met een halve minuut verbeteren en was Niko kansloos, zó simpel dat het te moeilijk voor sommige mensen hier is om te snappen...

Als je het zo stelt is het dus de schuld van Esther dat Niko de proef heeft verloren.. fijn zijn we daar ook weer uit.  ::rofl::

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #170 Gepost op: 11-11-2011, 15:48:56 »
Als je het zo stelt is het dus de schuld van Esther dat Niko de proef heeft verloren.. fijn zijn we daar ook weer uit.  ::rofl::

Esther deed haar best dus haar treft geen blaam, bijdehand figuur...
De absurde tijdsvoorsprong was te danken aan de organisatie die erin had moeten voorzien dat de wedstrijd oneerlijk wordt zodra de vrouwelijke winnaar met kantjes eraf lopen alsnog kan winnen, dan wordt het tijdsverschil te groot zodat het onoverbrugbaar wordt zodra ze wel 100% gaat.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #171 Gepost op: 11-11-2011, 15:53:22 »
Esther deed haar best dus haar treft geen blaam, bijdehand figuur...
De absurde tijdsvoorsprong was te danken aan de organisatie die erin had moeten voorzien dat de wedstrijd oneerlijk wordt zodra de vrouwelijke winnaar met kantjes eraf lopen alsnog kan winnen, dan wordt het tijdsverschil te groot zodat het onoverbrugbaar wordt zodra ze wel 100% gaat.


Rustig aan he Einstein, het is een proef in tv programma ja, het zijn de olympische spelen niet!  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #172 Gepost op: 11-11-2011, 15:58:36 »
Tanja verbeterde haar tijd in de tweede proef met een halve minuut. Van 5:40 naar 5:10, het was echt mission impossible. Niko kon zijn tijd onmogelijk met een halve minuut scherper stellen, anders had hij ook simpel van Patrick kunnen winnen. De organisatie ging er natuurlijk uit dat de winnares bij de vrouwen in de eerst ronde tot het uiterste moest gaan, maar door alle fouten van Esther bleek dat voor Tanja niet nodig en kon ze betrekkelijk rustig naar de winst gaan. Daardoor kon ze haar tijd met een halve minuut verbeteren en was Niko kansloos, zó simpel dat het te moeilijk voor sommige mensen hier is om te snappen...
nou Tanja had anders ook wel door dat de tijd belangrijk was, dus ze gaat heus niet langzamer omdat het bij Esther fout gaat ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #173 Gepost op: 11-11-2011, 16:02:56 »
Natuurlijk was de proef heel oneerlijk opgezet en logisch dat Niko daar kwaad over was. Maar ik vond het zo raar dat hij zijn woede op Tanja betrok (en in zulke felle, bijna moordlustige bewoordingen) en niet op de bedenkers van de proef. Het is toch logisch dat Tanja gewoon voor de winst gaat en niet zegt: "och Nico, wat hebben ze dat raar bedacht, ik ga hier gezellig 50 seconden met jou staan wachten, zodat we een eerlijke start hebben"

De organisatie had beter moeten nadenken over de opzet en bijvoorbeeld door loting 2 groepen van 3 moeten samenstellen.

Ik vond het wel goed dat de twee zwarte stemmen nu over twee verliezers verdeeld werden. Ik heb twee stemmen voor 1 persoon altijd veel te zwaar gevonden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #174 Gepost op: 11-11-2011, 16:06:37 »
De absurde tijdsvoorsprong was te danken aan de organisatie die erin had moeten voorzien dat de wedstrijd oneerlijk wordt zodra de vrouwelijke winnaar met kantjes eraf lopen alsnog kan winnen, dan wordt het tijdsverschil te groot zodat het onoverbrugbaar wordt zodra ze wel 100% gaat.

En wanneer was de proef dan wel eerlijk? En hoe had de productie (of wie die proeven dan ook mag verzinnen) vantevoren moeten bepalen wat wel een eerlijke strijd was geweest, rekening houdend met allerlei mogelijke scenario's?

Ik hoor hier alleen maar mensen roepen dat het allemaal niet eerlijk was, maar wat dan wel eerlijk zou zijn geweest lees ik dan weer nergens.

Deze proef zal ongetwijfeld ook door andere landen zijn gebruikt. Ben benieuwd of deze proef daar ook als onrechtvaardig is ervaren.
Geniet nooit met mate...

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #175 Gepost op: 11-11-2011, 16:09:55 »
nou Tanja had anders ook wel door dat de tijd belangrijk was, dus ze gaat heus niet langzamer omdat het bij Esther fout gaat ::)

Dan vraag ik jou bij deze de halve minuut tijdsverschil te verklaren. Zelf ben ik 1500 meter loper met een wedstrijdduur die ongeveer overeenkomt met de proef en ik kan je vertellen dat je het behoorlijk rustig aan doet als je een halve minuut achter je werkelijke kunnen zit  ;)

En ja, het zijn de spelen niet, maar de jackpot is €50.000 en ze zijn vast niet allemaal miljonair dus ook voor hen is dat een boel geld en daarnaast komt mijn rechtvaardigheidsgevoel een beetje om de hoek kijken  ;D

De woede van Niko op Tanja had meer te maken met het feit dat ze hem niet uitkoos voor winnaarseiland terwijl hij haar 2X meenam en de week ervoor zijn plek aan haar afstond. Zijn boosheid over die 59 tellen waren aan de organisatie gericht en het feit dat hij niet naar winnaarseiland mocht aan Tanja.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2011, 16:13:15 door michael9 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #176 Gepost op: 11-11-2011, 16:20:22 »
Ze deed het de tweede keer gewoon sneller, adrenaline stoot ;D.
Niko heeft haar wel genaaid en nu vertrouwd ze hem terecht niet meer.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #177 Gepost op: 11-11-2011, 16:25:08 »
Ze deed het de tweede keer gewoon sneller, adrenaline stoot ;D.
Niko heeft haar wel genaaid en nu vertrouwd ze hem terecht niet meer.

Dan zou ik zeggen hoogste tijd om vertrouwensbreukje te herstellen op winnaarseiland. Hem minimaal 1X meenemen is ze echt moreel verplicht vind ik, dankzij hem heeft ze er 3X kunnen zitten. Niko vervolgens niet meenemen is Egoïstisch met een hoofdletter E.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #178 Gepost op: 11-11-2011, 16:38:30 »
Tanja verbeterde haar tijd in de tweede proef met een halve minuut. Van 5:40 naar 5:10, het was echt mission impossible. Niko kon zijn tijd onmogelijk met een halve minuut scherper stellen, anders had hij ook simpel van Patrick kunnen winnen. De organisatie ging er natuurlijk uit dat de winnares bij de vrouwen in de eerst ronde tot het uiterste moest gaan, maar door alle fouten van Esther bleek dat voor Tanja niet nodig en kon ze betrekkelijk rustig naar de winst gaan. Daardoor kon ze haar tijd met een halve minuut verbeteren en was Niko kansloos, zó simpel dat het te moeilijk voor sommige mensen hier is om te snappen...

 Niko had van zijn eerste 4:41 ook een snellere tijd kunnen maken als ie niet zn kop liet hangen. Tanja 30 sneller, Niko eerst 4:41 stel dat hij ook 30 sec sneller zou zijn geweest + 1min is / 4:41 + 1 = 5:41 - 30sec = 5:11 Tanja van 5:10

Dan zat ie 1 sec achter haar, maar als Tanja een 30 sec sneller kan dan moet een MAN toch 40 sec sneller kunnen zijn. LOL

En wat nou als ze tegelijker tijd waren vertrokken? dan waren er weer mensen die dat niet eerlijk vinden. Nu is er eens een vrouw in het voordeel. SO BE IT

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #179 Gepost op: 11-11-2011, 16:40:12 »

Dan zat ie 1 sec achter haar, maar als Tanja een 30 sec sneller kan dan moet een MAN toch 40 sec sneller kunnen zijn. LOL



Zo werkt het bij sport niet  ;)