Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90462 keer)

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #240 Gepost op: 25-11-2011, 10:58:01 »
Ik vermoed dat deze waardeloos zullen zijn, anders hadden Tanja en Nico niet al hun munten ingezet. Ik dacht trouwens dat Tanja in totaal nog 4 munten had, heb me kennelijk vergist.  ::schaam::
In het water zwom hij trouwens op zijn rug en noemde dat 'de schoolslag'. Zou dit typisch Belgisch zijn?
Aardig trouwens van Sascha om Nico voor te laten gaan met het vuurpijl schieten. Maar hij nam daarbij een gigantisch risico!  ::jaja::
En Tanja is wel stukken rustiger met deze test, zou zij door die rust dan toch de eindstrijd winnen?  ::trots::


Zouden munten nog waarde hebben in de finale of worden ze in 1 klap waardeloos als ze niet op de eilandraden worden ingezet?
« Laatst bewerkt op: 25-11-2011, 11:10:44 door popcorn »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #241 Gepost op: 25-11-2011, 14:50:02 »
Nu weet ik weer waarom ik hem niet mag. Hij is helemaal niet positief ingesteld en helemaal niet blij. Komt geen glimlachje vanaf ::ohno::. Tegen zulke mensen kan ik niet.
Hij keek inderdaad strak voor zich uit, op het zure af. Maar ik had eerder het idee dat hioj zich gewoon compleet op de finaleproef aan het concentreren was, en dan kijk niet iedereen even blij. En hij is in mijn opzicht ook best wel positief ingesteld...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #242 Gepost op: 25-11-2011, 15:15:48 »
Ook de aflevering van gister heeft hij weer laten zien dat hij zeker de beste is..... hij mag wat mij betreft de robinson titel!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #243 Gepost op: 25-11-2011, 16:05:41 »
Slim gespeeld die Niko. Hij en Tanja houden als enigen 3 munten over. Dankzij het tactisch spel van Niko moesten de anderen hun munten wel inzetten. En dat was zijn tactiek. Hoop alleen niet dat hij wint. Sascha schiet die pijl in de roos please.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #244 Gepost op: 26-11-2011, 00:13:29 »
Hij keek inderdaad strak voor zich uit, op het zure af. Maar ik had eerder het idee dat hioj zich gewoon compleet op de finaleproef aan het concentreren was, en dan kijk niet iedereen even blij. En hij is in mijn opzicht ook best wel positief ingesteld...
Nee maar ook gewoon op het eiland, wat Tanja ook zei; lekker genieten van het feit dat je finalist bent. Het lijkt alsof hij het helemaal niet leuk vind.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2011, 00:34:30 »
Nee maar ook gewoon op het eiland, wat Tanja ook zei; lekker genieten van het feit dat je finalist bent. Het lijkt alsof hij het helemaal niet leuk vind.

Wat ik veel kwalijker vind is dat Tanja meteen de champagne op wilt drinken terwijl de derde persoon er nog niet was. Niko stelde tenminste voor om even te wachten
You'll never walk alone

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #246 Gepost op: 26-11-2011, 03:31:47 »
Ik denk dat Niko ontzettend baalt dat hij met Tanja in de finale zit.
Hij wilde steeds een finale met zo sterk mogelijke kandidaten, waar hij Tanja niet toe rekent.. ;)


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #247 Gepost op: 26-11-2011, 14:25:12 »
Ik denk dat Niko ontzettend baalt dat hij met Tanja in de finale zit.
Hij wilde steeds een finale met zo sterk mogelijke kandidaten, waar hij Tanja niet toe rekent.. ;)




Als dat idd het geval was geweest heeft dan zou hij wel een paar hele domme fouten hebben gemaakt tijdens de stemmingsronden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #248 Gepost op: 26-11-2011, 14:33:16 »

Als dat idd het geval was geweest heeft dan zou hij wel een paar hele domme fouten hebben gemaakt tijdens de stemmingsronden.
Ja, hij wil zogenaamd een zo sterk mogelijke finale ::). Hij stemt de hele tijd op Jochem, die overduidelijk één van de sterkere kandidaten is. En dan mag ie een keer een positieve stem uitbrengen, stemt ie op Sasha! Kom op zeg! Sasha! Die is bijna elke proef als één van de laatsten binnen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #249 Gepost op: 1-12-2011, 00:11:29 »
Nicolas blijft mijn top-Robinson, maar als er dan toch iets af moet is 'Nico' de beste 2de keuze!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #250 Gepost op: 12-08-2012, 21:45:13 »
Nico maakte het spel teminste leuk.
Hoefde van mij niet per se te winnen, maar ben wel blij dat hij er tot het eind inzat.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.