Auteur Topic: De grot  (gelezen 29310 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De grot
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2011, 04:36:31 »
Ja, maar ik denk dat Tanja wel een doorzetter is ::jaja::.
Zij gaat het volhouden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #41 Gepost op: 16-09-2011, 09:12:17 »
Haha, toch even stress bij de organisatie. Sipke-jan gewond weg, dat Belgische dametje (van wie ik de naam nu alweer vergeten ben) nog niet één dag in de grot verbleven en nu Freddy die weigerde erheen te gaan. Wat hun grote troef voor dit seizoen moest worden (die grot) dreigde uit te lopen op een mislukking en moest er wel iemand heen en werden de spelregels even aangepast. Opgeven mocht opeens even niet meer en dus was Tanja het slachtoffer.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De grot
« Reactie #42 Gepost op: 16-09-2011, 09:23:21 »
Opgeven mocht opeens even niet meer?


In dat geval kan ik de felle reactie van Eddy niet helemaal ''plaatsen''. Ik heb een presentator nog niet eerder zover zien gaan dat ie verwees naar het door de deelnemers getekende contract.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #43 Gepost op: 16-09-2011, 10:31:38 »
Maar als je dus in de grot bent is dat contract door de versnipperaar gehaald?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De grot
« Reactie #44 Gepost op: 16-09-2011, 11:22:02 »
Maar als je dus in de grot bent is dat contract door de versnipperaar gehaald?
nouja je kan uiteindelijk geen kandidaten dwingen om te blijven ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #45 Gepost op: 16-09-2011, 11:23:24 »
Maar als je dus in de grot bent is dat contract door de versnipperaar gehaald?

Dat verbaast me inderdaad ook wel. Toch is er wel een verschil. In het geval van Freddy weet iedereen meteen dat hij weg is, terwijl de rest nu nog denkt dat Sipke Jan en Katerina in de grot zitten en dus concurenten zijn. Dat maakt toch wel uit voor het spel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #46 Gepost op: 16-09-2011, 11:29:37 »
Nee maar Stanley zei: "opgeven mocht ineens even niet meer" en dat klopte dus ergens wel ;)

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #47 Gepost op: 16-09-2011, 11:35:55 »
@ popcorn  je kunt imageshack of photobucket proberen ;)

Sorry, had je berichtje niet gezien! Ik zal het proberen!  ::bravo::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #48 Gepost op: 16-09-2011, 11:36:52 »
Het is reglementair inderdaad een rare twist dat het kamp gestraft werd voor Freddy's opgave, maar ik vind het wel een leuke twist. Ik hou er altijd wel van als mensen vlak voor een stemming voor een verrassing worden gesteld, waardoor ze snel zelf moeten nadenken over  wat ze echt willen of over wat strategisch handig is en ze daar dus geen afspraken meer over kunnen maken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #49 Gepost op: 16-09-2011, 11:37:35 »
Dit soort ongelukken kan altijd gebeuren. Is niet specifiek gerelateerd aan de grot. Op elke glibberige rots, trap of bij een klimpartij kun je vallen en iets breken.

Bij dit soort weersomstandigheden moet je daar nu eenmaal erg voorzichtig zijn.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #50 Gepost op: 16-09-2011, 11:49:01 »
Deze grot is vrij open en daardoor zal de vleermuizenstront geen kwaad kunnen. In een gesloten grot met maar 1 opening zul je al snel zeer astmatisch/benauwd worden. Vleermuizen bijten alleen maar om bloed te verzamelen, in dit geval eten de bats alleen maar fruit. Niet gevaarlijk voor mensen dus. Ikzelf ben in een vleermuisgrot in Maleisisch-Borneo geweest. Bij de uitvlucht viel er een bat op de grond en we hebben bekeken of het diertje gewond was geraakt. Dit bleek gelukkig niet het geval, maar de bat hapte wel erg venijnig naar ons. Dat kan dus best wel gevaarlijk zijn. Ik heb daar trouwens een hele mooie foto van, maar weet niet hoe die hier te plaatsen. Dus zolang je als mens deze dieren niet verstoort is er helemaal niets aan de hand..



Foto van bat op Maleisisch-Borneo gelukt!  ::joehoe::

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2011, 11:57:55 »
De grot is blijkbaar toch de hel op aarde ;)

Dat zal toch wel meevallen, ze kunnen toch gewoon buiten verblijven en de nacht in de grot doorbrengen? Zal me trouwens benieuwen wie van de eerste dit avontuur aandurft. Tot op heden haakt de een na de ander af, waarbij ik Freddie nog de slapste hap vond. Kinderachtig om af te haken als het moeilijker wordt. Vooral omdat de andere kandidaten daarom nog eens moesten stemmen. Misschien had Sipke-Jan toch gelijk toen hij zei dat het geen zin heeft je aan een tak te kunnen optrekken als je niet weet te overleven.  ::jaja::
Dus nu maar afwachten of Tanja wel zo stoer durft te zijn. Eens moeten er toch meer dan 1 kunnen verblijven in de grot anders kan het programma meteen wel stoppen.  ::ohno::

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #52 Gepost op: 16-09-2011, 12:00:18 »
Iedereen vind de grot een mislukking, maar ik vind de Bekende vlamen en Nederlanders een mislukking. Ik weet zeker dat wanneer er onbekende mensen hadden meegedaan, zij veel sneller in de grot zouden blijven zitten. Vroeger hebben we tenslotte ook al eens een rimboe, of duivelseiland gehad

Denk dat je daar volkomen gelijk in hebt! ::schaam::

Offline LaLoupe

  • Forumlid
  • ben een wolf zonder schaapskleren
Re: De grot
« Reactie #53 Gepost op: 16-09-2011, 14:55:49 »
De grot is pas de echte uitdaging.
Vochtig, vleermuizerig, vies en zoals het er nu uitziet eenzaam en alleen.
Maar als je van eenzaamheid houdt ben je er op de goede plek.
Op het eiland worden mensen die wat eenzaamheid willen of een keer alleen willen zijn niet zo getolereerd.
Dan neemt het groepsdenken het over.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De grot
« Reactie #54 Gepost op: 16-09-2011, 20:58:24 »
Tanja naar de grot... Op zich jammer, want op haar eiland gaf ik haar veel meer kans. Ik hoop het niet, maar het zal me niks verbazen als zij ineens toch op zou geven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline DeDenker

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #55 Gepost op: 17-09-2011, 00:15:07 »
Wat ik laatst op de belg tv zag is zij een heel eind gekomen!! ze gaat het redden in de grot , uit haar woorden op te maken.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #56 Gepost op: 17-09-2011, 02:09:20 »
Hoe ligt die grot nu eigenlijk?  Als ik het zo bekijk kun je uit de grot een stukje rechtsaf gaan, en dan al die bootonderdelen zo naar beneden in het water gooien..
Ja, ik ben liever lui dan moe.. ::tandpastasmiley::

Offline DeDenker

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #57 Gepost op: 17-09-2011, 03:47:11 »
kans dat je dan onderdelen breekt ipv benen lol

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #58 Gepost op: 19-09-2011, 04:07:59 »
Je kunt ze ook naar beneden laten zakken, er ligt een flinke bol touw in de kist..
Moet je dan wel met z'n tweeën zijn natuurlijk.. :)

Offline Robientje

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #59 Gepost op: 19-09-2011, 08:32:48 »
Je kunt ze ook naar beneden laten zakken, er ligt een flinke bol touw in de kist..
Moet je dan wel met z'n tweeën zijn natuurlijk.. :)

het valt me op dat er blauwe en groene onderdelen zijn. elke boot een eigen kleurtje? dna hoef je om te beginnen maar de helft van de spullen op te halen. en zoals al gezegd is, met al die afvallers hebben ze ws aan één boot wel genoeg ::joehoe::