Auteur Topic: De grot  (gelezen 29309 keer)

Offline Brown

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #80 Gepost op: 30-09-2011, 15:50:41 »
Strijd Belg Ned is al jaren, en toch vindt ik als Ned dat Nicolaas en Tanja DE robinsons zijn, ook al is het spel nog niet gespeeld. Volhouden Tanja!!!

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #81 Gepost op: 30-09-2011, 16:35:39 »
Strijd Belg Ned is al jaren, en toch vindt ik als Ned dat Nicolaas en Tanja DE robinsons zijn, ook al is het spel nog niet gespeeld. Volhouden Tanja!!!

Tanja is een volhouder en begon als eerste aan de botenbouw. Het werd even wat gemakkelijker voor haar toen Sylvia erbij kwam. Het modderbad en de moddermodeshow vond ik om te gieren. Jammer dat Sylvia toch nog afhaakte en de grot voor gezien hield. Wel begrijpelijk, want dat vind ik dit jaar geen aanvulling voor het programma. Gaan zitten wachten daar tot je alsnog naar huis kunt vertrekken is niet echt motiverend.
Zagen jullie trouwens dat de 2 dames de boot in het water achterlieten i.p.v. op het droge? Benieuwd of de boot er nu nog ligt!
Tanja heeft als enige bijna 4 dagen alleen in de grot doorgebracht, nou ja alleen is niet echt alleen. De filmcrew is er immers steeds bij. Maar toch petje af voor Tanja!  ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #82 Gepost op: 30-09-2011, 21:01:13 »
volgens mij is de filmcrew er s nachts niet bij, de opname van vorige week ('scary') maakte ze zelf met een handcam ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #83 Gepost op: 30-09-2011, 21:07:22 »
Ja of de crew heeft haar die camera gegeven en gezegd maak maar een leuke video voor de kijkers. ;) Zodat het spontaan en leuk overkomt.

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #84 Gepost op: 30-09-2011, 22:11:04 »
Ja natuurlijk heeft ze die camera van de crew gekregen; hij zal niet toevallig op het strandje zijn aangespoeld :P
Het gaat er om dat de crew daarna lekker naar hun warme, vleermuisvrije bedjes zijn vertrokken en Tanja alleen is achtergebleven.
Ik denk trouwens dat ook er ook overdag niet constant een cameraploeg aanwezig is. Waarschijnlijk hangt er wel een vaste camera in de grot en als het dreigt interessant te worden gaat er iemand even een kijkje met camera nemen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #85 Gepost op: 30-09-2011, 22:16:29 »
Je snapt me niet... :') Er is een verschil tussen haar gewoon een camera geven als ze aankomt en haar 's nachts wakker maken, een camera geven en zeggen 'maak even een video' en dan als ze klaar is komt de crew/persoon weer terug vanachter de rots etc. Puur voor de TV...
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Brown

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #86 Gepost op: 30-09-2011, 22:31:20 »
Tanja heeft de boten voor 90% inelkaar gezet, sylvia heeft alleen de drijvers naar benee gebracht.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #87 Gepost op: 30-09-2011, 23:14:10 »
Je snapt me niet... :') Er is een verschil tussen haar gewoon een camera geven als ze aankomt en haar 's nachts wakker maken, een camera geven en zeggen 'maak even een video' en dan als ze klaar is komt de crew/persoon weer terug vanachter de rots etc. Puur voor de TV...
Ik had je inderdaad niet begrepen.
Maar ik denk niet dat jouw idee van de situatie klopt. Ik meen me te herinneren dat oud-deelnemers hier op het forum hebben verteld dat er echt niet gesproken werd met de crew. Dat deel van het concept zullen ze toch niet veranderd hebben?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #88 Gepost op: 30-09-2011, 23:16:17 »
Ik had je inderdaad niet begrepen.
Maar ik denk niet dat jouw idee van de situatie klopt. Ik meen me te herinneren dat oud-deelnemers hier op het forum hebben verteld dat er echt niet gesproken werd met de crew. Dat deel van het concept zullen ze toch niet veranderd hebben?

Dat meen ik me ook te herinneren... helaas is Fraba dit jaar zo vaak niet hier geweest, anders even aan hem vragen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #89 Gepost op: 8-10-2011, 19:31:12 »
Wel slim om de fakkels als branders voor de wok te gebruiken.. :)

Offline Brown

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #90 Gepost op: 13-10-2011, 11:03:09 »
Wel slim om de fakkels als branders voor de wok te gebruiken.. Smiley

Weet niet of dat slim is want als de fakkels het niet meer doen heb je niks meer. Je kunt er beter Takjes en dergelijks mee aansteken. En nog steeds niemand zo slim om takjes en de rest van het vochtig spul in de zon te leggen. Eerder droog en dus makkelijker om aan te steken.

ps Dienstplicht weer invoeren. Dan leer je zulkse dingen wel tijdens bivakkeren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De grot
« Reactie #91 Gepost op: 13-10-2011, 11:29:37 »
ps Dienstplicht weer invoeren. Dan leer je zulkse dingen wel tijdens bivakkeren.
Alleen zou die dienstplicht natuurlijk dan ook voor vrouwen moeten gelden, anders heeft het nog niet veel nut voor ER...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De grot
« Reactie #92 Gepost op: 13-10-2011, 12:18:03 »
ps Dienstplicht weer invoeren. Dan leer je zulkse dingen wel tijdens bivakkeren.
wat is dat nou weer voor een stomme opmerking ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De grot
« Reactie #93 Gepost op: 13-10-2011, 15:32:39 »
wat is dat nou weer voor een stomme opmerking ???

Op zich niet... Tijdens je dienstplicht leerde je dat soort survivaltechnieken gewoon... (en nee, ik hoefde niet meer in dienst, hoewel ik wel was goedgekeurd)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #94 Gepost op: 13-10-2011, 23:49:12 »
jeetje wat een heisa om een opmerking, maar ik heb wel gelijk.  ::zwaai:: Jaren in dienst gezeten en dan leer je dat soort zaken. En een logisch nadenkend mens denkt daar ook aan, al is logisch denken na zoveel dagen zonder voedsel wel moeilijk.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De grot
« Reactie #95 Gepost op: 14-10-2011, 00:01:43 »
jeetje wat een heisa om een opmerking, maar ik heb wel gelijk.  ::zwaai:: Jaren in dienst gezeten en dan leer je dat soort zaken. En een logisch nadenkend mens denkt daar ook aan, al is logisch denken na zoveel dagen zonder voedsel wel moeilijk.

Wel 3 reacties, wat een heisa  :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: De grot
« Reactie #96 Gepost op: 14-10-2011, 15:34:48 »
In eerste instantie zag ik het concept van de grot wel zitten. Er is vaker een opvangplaats geweest voor de afvallers die daar veel moesten verduren om erin te kunnen blijven. Aleen is de grot zodanig "eng" gebleken dat bijna iedereen afhaakte. Alleen Tanja hield het echt vol (chapeau). Uiteindelijk wordt de "proef" / wedstijd om vanaf de grot weer de expeditie in te komen een farce omdat Do meteen afhaakt . het Tanja gunt en Deborah Tanja zelfs gaat helpen.

Mooiste grot momenten zijn Tanja en Syl samen.
Gek zijn is gezond

Offline Brown

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #97 Gepost op: 14-10-2011, 18:29:32 »
mijn mooiste moment van de grot , dat sylvia afhaakte ::zwaai::