Auteur Topic: De grot  (gelezen 29308 keer)

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #60 Gepost op: 21-09-2011, 06:01:43 »
Die grot......het is waarschijnlijk het beste wat je kan overkomen in ER, alleen zijn in die grot want dán wordt er pas iets van je gevraagd: onverschrokkenheid misschien? Helemaal op jezelf vertrouwen..........dat is eçht een kans!

Helemaal mee eens!

Ik begrijp ook helemaal niet wat iedereen nou zo tegen die grot heeft. Het geeft je uiteraard bepaald geen boost wanneer je weggestemd wordt en je ziet je kansen om het spelletje te winnen ook wel verminderen, hoewel ik daar eigenlijk nog niet uit ben... in de grot word je alleszins niet weggestemd  ;D

Maar de grot op zich lijkt me alleen maar een uitdaging... en je hoeft alvast geen hut te bouwen  ::tandpastasmiley::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De grot
« Reactie #61 Gepost op: 21-09-2011, 09:21:43 »
Helemaal mee eens!

Ik begrijp ook helemaal niet wat iedereen nou zo tegen die grot heeft. Het geeft je uiteraard bepaald geen boost wanneer je weggestemd wordt en je ziet je kansen om het spelletje te winnen ook wel verminderen, hoewel ik daar eigenlijk nog niet uit ben... in de grot word je alleszins niet weggestemd  ;D

Maar de grot op zich lijkt me alleen maar een uitdaging... en je hoeft alvast geen hut te bouwen  ::tandpastasmiley::
Zoals je het hier neerzet krijg ik het idee dat je de grot wel erg overromatiseert... Tuurlijk, je wordt niet weggestemd, tuurlijk, je hoeft geen hut te bouwen (al zou dat toch best wel hadig kunnen zijn als je zag hoe lek die grot was na die orkaan) Maar ondanks dat ben je zeker beter af op de eilanden. Denk alleen maar eens aan het feit dat je dan de feeling met je medekandidaten niet verliest. Normaal gesproken komen er wel meer mensen in de grot, maar er gaat er maar eentje naar de samensmelting (als de opdracht al lukt...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #62 Gepost op: 21-09-2011, 09:55:54 »
Hehe, ik overromantiseer die grot helemaal niet. Makkelijk zal het niet zijn, maar overdramatiseren hoeft nu ook weer niet. Maken we met zijn allen die grot niet erger dan het is omdat er een opeenvolging is van al dan niet vrijwillige opgaves?

Ik zou weggestemd worden niet leuk vinden, gewoon om dat feit op zich. De grot lijkt me verder best wel haalbaar en - positief blijven denken ;) - het is een uitdaging. Dat is alles wat ik bedoel, niet dat het een resort is of zo  8)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De grot
« Reactie #63 Gepost op: 21-09-2011, 10:00:35 »
Hehe, ik overromantiseer die grot helemaal niet. Makkelijk zal het niet zijn, maar overdramatiseren hoeft nu ook weer niet. Maken we met zijn allen die grot niet erger dan het is omdat er een opeenvolging is van al dan niet vrijwillige opgaves?

Ik zou weggestemd worden niet leuk vinden, gewoon om dat feit op zich. De grot lijkt me verder best wel haalbaar en - positief blijven denken ;) - het is een uitdaging. Dat is alles wat ik bedoel, niet dat het een resort is of zo  8)
Ik overdramatiseer ook zeker niet... Het is zeker een uitdaging, maar zoals ik het las leek het net alsof sommigen vinden dat je beter in de grot kan zitten, en dat is natuurlijk niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #64 Gepost op: 23-09-2011, 03:30:31 »
De Grot. Na Sipke gelukkig toch nog iemand die het probeert.

Zonder te willen bagatelliseren, het lijkt me absoluut geen pretje daar 's nachts alleen te moeten verblijven, maar:
als je aan dit programma meedoet, teken je toch voor ontberingen en het grenzen opzoeken en 'overleven' buiten je comfortabele dagelijkse realiteit?
En dat gezeur over eenzaamheid; is het echt zo erg om een (1!) of evt. meerdere dagen alleen  te zijn? Je bent toch al gescheiden van de mensen bij wie je het liefst wil zijn. Bovendien zijn er overdag toch ook cameralui bij ze? Of zouden ze daar niet mee mogen praten?
En ze hoeven toch ook niet de hele tijd in die donkere grot te zitten? Buiten schijnt de zon. En is vast wel droog brandhout/gras te vinden. Of je maakt buiten je vuur, zodanig dat je het ook naar binnen kunt transporteren.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #65 Gepost op: 23-09-2011, 04:45:09 »
Gelukkig heeft team Zuid gewonnen, anders had Anne mischien naar de grot gemoeten..en dat gun ik Tanja echt niet..
  JC: "elk nadeel heb z'n voordeel".. ;D
« Laatst bewerkt op: 23-09-2011, 07:10:59 door tarzanneke »

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #66 Gepost op: 23-09-2011, 11:36:01 »
Gelukkig heeft team Zuid gewonnen, anders had Anne mischien naar de grot gemoeten..en dat gun ik Tanja echt niet..
  JC: "elk nadeel heb z'n voordeel".. ;D

hahaha helemaal mee eens!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De grot
« Reactie #67 Gepost op: 23-09-2011, 11:40:38 »
Gelukkig heeft team Zuid gewonnen, anders had Anne mischien naar de grot gemoeten..en dat gun ik Tanja echt niet..
  JC: "elk nadeel heb z'n voordeel".. ;D
::rofl:: hier moet ik echt om lachen ::rofl::.

De grot is nu mijn favoriete team ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #68 Gepost op: 23-09-2011, 14:18:47 »
Helemaal mee eens!

Ik begrijp ook helemaal niet wat iedereen nou zo tegen die grot heeft. Het geeft je uiteraard bepaald geen boost wanneer je weggestemd wordt en je ziet je kansen om het spelletje te winnen ook wel verminderen, hoewel ik daar eigenlijk nog niet uit ben... in de grot word je alleszins niet weggestemd  ;D

Maar de grot op zich lijkt me alleen maar een uitdaging... en je hoeft alvast geen hut te bouwen  ::tandpastasmiley::

Leuk om mee te maken dat er nu 2 modelen in de grot gaan verblijven. Zouden zij het dan, ondanks alle vooroordelen, gaan redden daar?

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2011, 16:23:15 »
Inderdaad valt die grot best wel mee als je er tenminste niet de hele dag in blijft zitten. Je kunt toch gewoon lekker naar buiten gaan? Beneden bij de boten is het toch goed toeven? Het is natuurlijk gezelliger met meerderen, maar daar zullen we nu achterkomen, nu de 2 modellen samenkomen in de grot.  ::joehoe::

Hehe, ik overromantiseer die grot helemaal niet. Makkelijk zal het niet zijn, maar overdramatiseren hoeft nu ook weer niet. Maken we met zijn allen die grot niet erger dan het is omdat er een opeenvolging is van al dan niet vrijwillige opgaves?

Ik zou weggestemd worden niet leuk vinden, gewoon om dat feit op zich. De grot lijkt me verder best wel haalbaar en - positief blijven denken ;) - het is een uitdaging. Dat is alles wat ik bedoel, niet dat het een resort is of zo  8)

Offline Milady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #70 Gepost op: 23-09-2011, 22:41:59 »
Het enige was ik zeker weet over de grot, Ik had buiten geslapen, op het strandje, bij de boten. Ik word al gek van dat druppende geluit op tv. Volgens mij zou ik door slaan als je mij erin zou stoppen! Hoe houd Tanja het tot nu toe vol?  ::oink::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #71 Gepost op: 23-09-2011, 22:53:14 »
OP het strandje bij de boten zou ik denk veel enger vinden; je weet nooit wat er uit het water kan komen kruipen  :(

In de grot kun je tenminste dat net helemaal om je heen wikkelen zodat je je een beetje beschermd kunt wanen. Op het strandje is het denk trouwens ook best vochtig, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #72 Gepost op: 23-09-2011, 23:54:27 »
Tanja laat de grot ineens lijken als een prima leefplaats, naar mijn mening? T leek door die anderen als een verschrikkelijke plek.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De grot
« Reactie #73 Gepost op: 24-09-2011, 05:55:51 »
De laatste zin van de grotbrief luidt: "Een van jullie kan dan alsnog de samensmelting halen met immuniteit"..
Zou dit kunnen betekenen dat ook andere 'grotmensen' de samensmelting kunnen halen (maar dan zonder immuniteit) ?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #74 Gepost op: 25-09-2011, 22:45:26 »
De grot is een leuk item, logisch dat de programmamakers er gebruik van hebben gemaakt. Toch denk ik nog met enig weemoed terug aan het eilandje met dat piepkleine strandje en dan Olga die het daar in d'r eentje, wat niemand ook maar had kunnen vermoeden, zo heerlijk naar d'r zin had. Apie derbij, geweeeeeldig!  ::tandpastasmiley::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De grot
« Reactie #75 Gepost op: 25-09-2011, 22:54:45 »
eigenlijk lijkt de grot mij een ideale uitdaging

als ik ooit mee mag doen aan ER
zou ik het helemaal niet zo erg vinden
Jezelf tot het uiterste dwingen

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De grot
« Reactie #76 Gepost op: 29-09-2011, 21:09:35 »
Sylvia en Tanja vermaken zich samen prima in de grot ::ok::
Ze hebben er een eigen beautysalon van gemaakt!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De grot
« Reactie #77 Gepost op: 29-09-2011, 22:51:17 »
Sylvia en Tanja vermaken zich samen prima in de grot ::ok::
Ze hebben er een eigen beautysalon van gemaakt!

Dat was echt een heel grappig stukje.. Ook dat catwalk lopen op het strand ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: De grot
« Reactie #78 Gepost op: 29-09-2011, 22:56:02 »
Maar goed Sylvia is weer exit de grot. Gaat lekker zo met die grot, respect voor Tanja, een ware Robinson  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De grot
« Reactie #79 Gepost op: 30-09-2011, 00:32:52 »
Dat was echt een heel grappig stukje.. Ook dat catwalk lopen op het strand ::rofl::
echt zo leuk om te zien dat ze zelf activiteiten verzinnen om maar iets te doen ::jaja::. Ik denk ook altijd waarom sommigen nou heel eenzaam op zo'n rots ofso gaan zitten. Je moet een beetje creatief zijn en iets verzinnen om te doen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human