Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 180997 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #100 Gepost op: 26-09-2012, 13:29:08 »
Jawel, maar jij begint twee keer over haar buik!

De tweede keer gaf ik antwoord aan pepim (vandaar de quote  ::tandpastasmiley:: ), het ging daarin om het woordje "ook" wat ik om die reden had onderstreept en vet gedrukt.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #101 Gepost op: 26-09-2012, 13:54:07 »
Ja maar wat zie je dan aan haar buik? Niks toch? Dat probeer ik je nu al drie posts te ontlokken...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #102 Gepost op: 26-09-2012, 14:09:52 »
Ja maar wat zie je dan aan haar buik? Niks toch? Dat probeer ik je nu al drie posts te ontlokken...

Ik post een foto waarop duidelijk te zien is dat Fajah een dikke lip heeft en geef daar bij aan ze waarschijnlijk op haar plaat is gegaan (is gevallen).

In een volgende post zeg ik dat die dikke lip wellicht ook door een insectenbeet kan zijn veroorzaakt maar (aangezien ik dacht dat het vuil/modder/zand was op haar buik) het waarschijnlijk om een (buik)schuiver gaat.

DAARNA wordt er door jou en nog iemand gepost dat het om een tatoeage gaat, wat ik uiteraard onmiddelijk van jullie aanneem maar wat nou niet bepaald duidelijk van de foto valt af te lezen. 
« Laatst bewerkt op: 26-09-2012, 14:11:37 door Miek37 »

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #103 Gepost op: 26-09-2012, 14:10:45 »
Ik snap echt niet waarom sommige mensen zo een probleem hebben met Fajah. Ik vind het heel verfrissend om iemand te zien die gewoon haar mond opendoet en mensen aanspreekt op hun gedrag. Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest en zij zegt precies wat ik zou zeggen in haar plaats! Ik hoop echt dat Fajah het gaat redden tot de samensmelting en zo niet, vind ik dat zij dit seizoen al twintig keer leuker heeft gemaakt dan de afgelopen twee seizoenen! Een beetje drama kan toch geen kwaad? En vooral als ze zo'n arrogante kwal op zijn plaats zet haha!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #104 Gepost op: 26-09-2012, 16:57:21 »
En ik verwacht inderdaad een insektenbeet ofzo, want in de "volgende week" beelden van vorige aflevering is te zien dat Fajah al een dikke lip heeft voor ze de proef starten.

Of hoogoplopende ruzie in het kamp? Zit er iemand met losse handjes bij?  :o
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #105 Gepost op: 26-09-2012, 17:29:32 »
Fajah heeft inderdaad een tattoo op haar buik.. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #106 Gepost op: 26-09-2012, 18:11:55 »
Fajah heeft inderdaad een tattoo op haar buik.. :)

Kijk, hier istie idd op te zien, dank je Bertje!  ::bravo::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #107 Gepost op: 30-09-2012, 01:16:43 »
Ze mag gewoon zonder verdere afrekening mensen blijven schofferen en bij elk duel wordt ze er beter en beter in, zo is het natuurlijk makkelijk praten.  :o


Wat een arrogante houding na het duel   ::oink:: ::niet-ok::





 

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #108 Gepost op: 30-09-2012, 12:16:32 »
Denken jullie nu werkelijk dat Fajah het zo leuk vindt dat ze niet aan de proeven mee mag doen ???

Ik kan me niet voorstellen dat ze met opzet deze houding aanneemt. Fajah is gewoon zichzelf, en waarschijnlijk ietwat teleurgesteld dat ze in de mangrove blijft zitten tot aan de samensmelting.

Om eerlijk te zijn vind ik dat ze heel sterk overkomt. Ze heeft inderdaad een voorsprong bij de duels omdat ze weet wat haar daar te wachten staat, en dat gun ik haar van harte!

Ik vind Fajah ::ok:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #109 Gepost op: 30-09-2012, 12:53:13 »
Voor mij is Fayah één van de redenen waarom ik ER kijk.
Ik vind haar helemaal niet onbeschofd, brutaal of wat dan ook.
Fayah is gewoon eerlijk en wat ze zegt daar ben ik het meestal helemaal mee eens. Ze zegt het zelfs nog op een lieve manier. Ik waardeer dat in mensen, ik heb liever dat ze rechtdoorzee zijn en de waarheid vertellen dan dat ze er omheen draaien en achter iemands rug lopen lullen. Ik vind Fayah gewoon een stoer wijf en ze bewijst zichzelf keer op keer.

Als Fayah voor de zoveelste keer de groep ziet terug keren naar de Mangrove en zegt "stelletje pannekoeken" is dat dan brutaal? Zeikt ze dan iemand af? Vind ik helemaal niet, ik moet dan juist lachen en denk ja inderdaad het is wel zo. Natuurlijk weet ze niet waardoor de proef mislukt is of wat de proef inhoud maar ik neem aan dat iedereen wel snapt dat het gewoon lollig bedoeld is? Als je op die manier ER gaat kijken en beoordelen en alles wat iedereen zegt onder de loep neemt (en dan vooral bij personen die je al niet zo mag) tja dan kan je een boek vol schrijven. Als je jezelf hier dan ook al aan ergert dan zegt het denk ik meer over je eigen gevoel van humor. Denk dat de meeste die Fayah brutaal vinden Belgen zijn, die zouden New Kids eens moeten kijken, die zijn brutaal! Fayah is gewoon een topgriet en ik hoop dat ze de samensmelting haalt want die verdient ze! 

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #110 Gepost op: 30-09-2012, 12:58:28 »
Ben het helemaal met de laatste 2 posts eens. Ik vind haar nog steeds super leuk. Ze is gewoon lekker direct en recht door zee. Wat ze zegt is ook gewoon waar. Olivier hielp niks mee aan de proeven, hij verpestte ze alleen maar. Toen hij weg was liep noord zelfs een stuk voor op zuid en liep de proef lekker.
Ze zegt het nog lief vind ik, zelf zou ik een stuk gemener zijn als ze mij er zonder reden uit gestemd hadden ( behalve mijn paspoort en het feit dat ik gewoon direct ben ).
Nee hoor Fajah ga zo door,wij vinden je een topper hier.  ::love::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #111 Gepost op: 30-09-2012, 14:26:25 »
Ik denk dat de meeste mensen zich vooral ergeren aan de laatdunkende en zelfgenoegzame wijze waarop Fajah haar mening iedere keer naar voren brengt. De meeste biechtscènes waarin Fajah van zich doet laten spreken volgen dit stramien: kritiek, belediging, zelfvoldane glimlach, hysterisch gegiechel. Daarnaast valt ze dikwijls mensen in de rede, nog voordat deze hun verhaal kunnen afmaken. Dat wordt meestal beschouwd als een hele onplezierige manier van communiceren. Ze verteld overigens niet ‘de’ waarheid maar haar eigen waarheid. Dat is misschien flauw om te zeggen wegens de vanzelfsprekendheid ervan, maar juist de mensen die zichzelf recht door zee vinden ontberen vaak het vermogen om te onderkennen dat ze mogelijk zelf fout zitten en/of zaken verkeerd interpreteren. Uiteindelijk kan bijna iedereen eerlijkheid waarderen, maar Fajah zou meer lof oogsten wanneer ze dat op een meer respectvolle en minder zelfingenomen manier naar voren bracht.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #112 Gepost op: 30-09-2012, 14:36:14 »
Ik denk dat de meeste mensen zich vooral ergeren aan de laatdunkende en zelfgenoegzame wijze waarop Fajah haar mening iedere keer naar voren brengt. De meeste biechtscènes waarin Fajah van zich doet laten spreken volgen dit stramien: kritiek, belediging, zelfvoldane glimlach, hysterisch gegiechel. Daarnaast valt ze dikwijls mensen in de rede, nog voordat deze hun verhaal kunnen afmaken. Dat wordt meestal beschouwd als een hele onplezierige manier van communiceren. Ze verteld overigens niet ‘de’ waarheid maar haar eigen waarheid. Dat is misschien flauw om te zeggen wegens de vanzelfsprekendheid ervan, maar juist de mensen die zichzelf recht door zee vinden ontberen vaak het vermogen om te onderkennen dat ze mogelijk zelf fout zitten en/of zaken verkeerd interpreteren. Uiteindelijk kan bijna iedereen eerlijkheid waarderen, maar Fajah zou meer lof oogsten wanneer ze dat op een meer respectvolle en minder zelfingenomen manier naar voren bracht.

+ 1 ::ok::

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #113 Gepost op: 30-09-2012, 15:40:46 »
Ik denk dat de meeste mensen zich vooral ergeren aan de laatdunkende en zelfgenoegzame wijze waarop Fajah haar mening iedere keer naar voren brengt. De meeste biechtscènes waarin Fajah van zich doet laten spreken volgen dit stramien: kritiek, belediging, zelfvoldane glimlach, hysterisch gegiechel. Daarnaast valt ze dikwijls mensen in de rede, nog voordat deze hun verhaal kunnen afmaken. Dat wordt meestal beschouwd als een hele onplezierige manier van communiceren. Ze verteld overigens niet ‘de’ waarheid maar haar eigen waarheid. Dat is misschien flauw om te zeggen wegens de vanzelfsprekendheid ervan, maar juist de mensen die zichzelf recht door zee vinden ontberen vaak het vermogen om te onderkennen dat ze mogelijk zelf fout zitten en/of zaken verkeerd interpreteren. Uiteindelijk kan bijna iedereen eerlijkheid waarderen, maar Fajah zou meer lof oogsten wanneer ze dat op een meer respectvolle en minder zelfingenomen manier naar voren bracht.

Ik ga helemaal akkoord! Ik moet wel zeggen dat Fajah zo'n irritant figuur is waar je ergens toch naar wilt blijven kijken, hoewel ik liever haar zo snel mogelijk zie vertrekken om de anderen in het spel te houden. Ze doet wel haar eliminatie proef vlot en efficiënt ivm Willie en Olivier.  :)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #114 Gepost op: 30-09-2012, 17:00:06 »
Fajah maakt dit seizoen  ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #115 Gepost op: 30-09-2012, 17:02:43 »
Fajah maakt dit seizoen  ::ok::

idd maar voor mij om te  ::kots::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #116 Gepost op: 30-09-2012, 17:42:12 »
idd maar voor mij om te  ::kots::

Dat was voor mij Olivier... Maar dat hield ik ook maar voor me om fatsoensnormen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #117 Gepost op: 30-09-2012, 17:45:45 »
Dat was voor mij Olivier... Maar dat hield ik ook maar voor me om fatsoensnormen.

We zitten in het topic van Fajah die er ook alles platvloers uitfloept dus vond ik het wel gepast  >:D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #118 Gepost op: 30-09-2012, 17:49:45 »
hmmm persoonlijk vind ik hem ook iets minder ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #119 Gepost op: 30-09-2012, 21:09:57 »
Dat was voor mij Olivier... Maar dat hield ik ook maar voor me om fatsoensnormen.

Ik vind die opmerking helemaal niet onfatsoenlijk, onbeschoft, brutaal of wat dan ook.
Reaver is gewoon eerlijk en wat hij zegt daar ben ik het helemaal mee eens. Hij zegt het zelfs nog op een lieve manier. Ik waardeer dat in mensen, ik heb liever dat ze rechtdoorzee zijn en de waarheid vertellen dan dat ze er omheen draaien
 ::tandpastasmiley::