Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 181018 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 30-09-2012, 23:12:07 »
Hoewel ik goed kan begrijpen waarom sommige mensen niet bepaald dol zijn op Fajah,
moet ik toegeven dat ik haar echt helemaal geweldig vind.
Bijna alles wat ze zegt vind ik grappig. Onbeschoft vind ik haar persoonlijk niet. Soms is ze heel erg direct, dat wel. Al moet ik toegeven dat toen ze Olivier aan het uitlachen en pesten was samen met Wille (de hele Johny Bravo grap) dat ik het wel iets te ver vond gaan. Toen vond ik het juist erg bewonderenswaardig hoe goed Olivier hierop reageerde. Maar over het algemeen genomen vind ik Fajah echt een topwijf, en ik ben gigantisch blij dat ze Olivier verslagen heeft!
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 30-09-2012, 23:53:22 »
Ik denk dat de meeste mensen zich vooral ergeren aan de laatdunkende en zelfgenoegzame wijze waarop Fajah haar mening iedere keer naar voren brengt. De meeste biechtscènes waarin Fajah van zich doet laten spreken volgen dit stramien: kritiek, belediging, zelfvoldane glimlach, hysterisch gegiechel. Daarnaast valt ze dikwijls mensen in de rede, nog voordat deze hun verhaal kunnen afmaken. Dat wordt meestal beschouwd als een hele onplezierige manier van communiceren. Ze verteld overigens niet ‘de’ waarheid maar haar eigen waarheid. Dat is misschien flauw om te zeggen wegens de vanzelfsprekendheid ervan, maar juist de mensen die zichzelf recht door zee vinden ontberen vaak het vermogen om te onderkennen dat ze mogelijk zelf fout zitten en/of zaken verkeerd interpreteren. Uiteindelijk kan bijna iedereen eerlijkheid waarderen, maar Fajah zou meer lof oogsten wanneer ze dat op een meer respectvolle en minder zelfingenomen manier naar voren bracht.
Ik ben het wel eens met je eens geweest, maar nu niet, ik erger me absoluut niet aan Fajah.
Daarnaast zoals hierboven ergens is gezegd, ze staat buiten spel, kan niet meedoen aan de proeven of stemmen. Kortom ik hoop dat ze er nog een tijdje in blijft.  ::bravo::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 1-10-2012, 13:44:15 »
Ik denk dat de meeste mensen zich vooral ergeren aan de laatdunkende en zelfgenoegzame wijze waarop Fajah haar mening iedere keer naar voren brengt. De meeste biechtscènes waarin Fajah van zich doet laten spreken volgen dit stramien: kritiek, belediging, zelfvoldane glimlach, hysterisch gegiechel. Daarnaast valt ze dikwijls mensen in de rede, nog voordat deze hun verhaal kunnen afmaken. Dat wordt meestal beschouwd als een hele onplezierige manier van communiceren. Ze verteld overigens niet ‘de’ waarheid maar haar eigen waarheid. Dat is misschien flauw om te zeggen wegens de vanzelfsprekendheid ervan, maar juist de mensen die zichzelf recht door zee vinden ontberen vaak het vermogen om te onderkennen dat ze mogelijk zelf fout zitten en/of zaken verkeerd interpreteren. Uiteindelijk kan bijna iedereen eerlijkheid waarderen, maar Fajah zou meer lof oogsten wanneer ze dat op een meer respectvolle en minder zelfingenomen manier naar voren bracht.

Lol we hebben hier een psycholoog. Mooi verwoord  ::ok::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 1-10-2012, 22:17:19 »
Ik vind Fajah grappige villain. En dat is al wat nodig is om een favoriet te zijn. Ik begrijp dat men Fajah niet mag (ze heeft een groot gebrek aan sociale vaardigheden, w/e get over it. We hebben al erger gehad), maar ik appreciëer wat ze aan het programma toevoegd. Zonder Fajah zou deze expeditie -i m o- aanzienlijk saaier zijn.

Elk verhaal heeft een antagonist nodig. Fajah mag die rol hebben, en ze is er uitermate geschikt voor. De bitch die vroeg weggestemd wordt en wraak neemt op haar teamgenoten door hen te elimineren  >:D <3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 4-10-2012, 22:01:51 »
Volgende week mag Fajah proberen de tweede persoon van de 4-eenheid die haar eruit stemde uit de expeditie te knikkeren. Ik hoop heel erg dat haar het gaat lukken.

Als ze van Olivier kan winnen, moet dat niet zo'n probleem zijn.
Hopelijk kan ze Gene en Joke ook nog eens uitschakelen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 4-10-2012, 22:06:45 »
Volgende week mag Fajah proberen de tweede persoon van de 4-eenheid die haar eruit stemde uit de expeditie te knikkeren. Ik hoop heel erg dat haar het gaat lukken.

Als ze van Olivier kan winnen, moet dat niet zo'n probleem zijn.
Hopelijk kan ze Gene en Joke ook nog eens uitschakelen.

Uiteraard gaat ze winnen want Zoe wil naar huis dus die gaat echt haar best niet doen.

I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 4-10-2012, 22:57:30 »
Vond Fajah deze aflevering enorm lief!
En dit voor de eerste keer dus sinds deze expeditie.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 4-10-2012, 23:24:52 »
Ik vond Fajah erg oke deze aflevering. Ik vond haar trouwens als bitch ook erg tof, maar nu liet ze zien ook erg lief, meelevend en sociaal te kunnen zijn. En het kwam, bij mij tenminste, niet gespeeld over, maar echt gemeend.
Ik vond het leuk om die kant van haar ook eens te zien.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 4-10-2012, 23:32:22 »
ik denk vooral dat leven met Gene en Olivier Fajah's innerlijke DEMONBEEST uitgelokt heeft. (♥)

Om eerlijk te zijn, ik kan haar niet daarvoor afstraffen. Ik mag Olivier wel en Gene lijkt me geen slecht *persoon*, maar om met die twee samen te leven... Ik kan me niet voorstellen dat dat aangenaam is.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 5-10-2012, 00:04:10 »
Toch krijg ik een beetje het gevoel dat Fajah langzamerhand buiten de groep valt..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 5-10-2012, 00:18:26 »
Toch krijg ik een beetje het gevoel dat Fajah langzamerhand buiten de groep valt..
ze zit ook niet in een groep ofso toch? ::) Ze zit alleen in de mangrove met de groep die het kamp verliest.

Ik zie ook niet waar je het uit opmaakt aangezien ze wel mee was op de expeditie en ze Zoë zelfs troostte, en ze leek het nog te menen ook :o.

Fajah was erg lief deze aflevering ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 5-10-2012, 00:32:43 »
Dat bedoel ik.. Ze kán ook niet deel uitmaken van een groep, omdat ie ieder moment kan veranderen. Lijkt me een eenzaam gevoel..
Wellicht dat dit haar wat milder maakt..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 5-10-2012, 00:34:06 »
Dat bedoel ik.. Ze kán ook niet deel uitmaken van een groep, omdat ie ieder moment kan veranderen. Lijkt me een eenzaam gevoel..
Wellicht dat dit haar wat milder maakt..
Aan de andere kant heeft ze iig wel steeds mensen om haar heen en dat is wel fijn. Fijner dan alleen in een grot zitten iig ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 5-10-2012, 05:07:37 »
Als de camera's draaien is ze opeens lief voor Zoë en troost ze haar. Toen de camera's niet draaiden was ze volgens de andere kandidaten grof en gemeen. Dit mens is zooo hypocriet, en dan zich maar sterk maken dat zij direct is en de Vlamingen achterbaks waren ::hypocriet::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 5-10-2012, 07:25:38 »
Jij bent fan van Gene en durft Fajah hypocriet te noemen.
Hou toch op.
Als iemand dat niet is dan is zij het wel. De enige echte hypocriet hier is Gene. En Joke die vertrouw ik ook nog voor geen cent.

Fajah was een schatje vandaag, haar zachtere kant komt naar buiten, die ze absoluut heeft.
Ze is gewoon een hele lieve meid.
En ja ik weet wel zeker dat ze Zoe wel gaat verslaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 5-10-2012, 13:22:26 »
Als de camera's draaien is ze opeens lief voor Zoë en troost ze haar. Toen de camera's niet draaiden was ze volgens de andere kandidaten grof en gemeen. Dit mens is zooo hypocriet, en dan zich maar sterk maken dat zij direct is en de Vlamingen achterbaks waren ::hypocriet::

Als dat zo was geweest, dat ze altijd poeslief was als de camera's draaiden, dan waren er hier niet zo veel mensen die een hekel aan haar hadden. Het is ook nooit goed, is ze direct en maakt ze wat gemene opmerkingen, is ze een bitch. Is ze aardig tegen iemand, is ze hypocriet.

Ik denk zelf dat het een wisselwerking is geweest tussen Olivier, Gene en Fajah. Ze mogen elkaar duidelijk niet. Dat is niet erg, alleen Fajah uit het veel meer. Ik vind sinds de wisseling de sfeer in het team ook verbeterd, dat helpt misschien ook mee. Hopelijk blijft die sfeer zo. Het andere team mag ook wel eens de mangrove en een stemming meemaken. Anders wordt het allemaal wel heel makkelijk. En saai om naar te kijken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 5-10-2012, 14:08:41 »
Ik vrees trouwens wel voor Fajah als Lodewijk eruit gestemd zou worden. Zoë wint ze wel maar Lodewijk zal een moeilijke worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #137 Gepost op: 5-10-2012, 15:08:18 »
Als de camera's draaien is ze opeens lief voor Zoë en troost ze haar. Toen de camera's niet draaiden was ze volgens de andere kandidaten grof en gemeen. Dit mens is zooo hypocriet, en dan zich maar sterk maken dat zij direct is en de Vlamingen achterbaks waren ::hypocriet::

 ::rofl:: Ik kan jou echt niet serieus nemen.  ::ohno::

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #138 Gepost op: 5-10-2012, 16:16:39 »
Als de camera's draaien is ze opeens lief voor Zoë en troost ze haar. Toen de camera's niet draaiden was ze volgens de andere kandidaten grof en gemeen. Dit mens is zooo hypocriet, en dan zich maar sterk maken dat zij direct is en de Vlamingen achterbaks waren ::hypocriet::
Ja, en die verhalen van Olivier zijn van voordat ie vertrok.. En daarbij had Fajah een hekel aan Olivier en niet aan Zoë..

En ik ben zelf echt geen fan van Fajah ofzeu, want ik vind de manier waarop ze dingen zegt en doet echt niet altijd terecht, maar soms (of eik vaak) heeft ze wel gelijk.. Al gaat het in het geval dat ze heeft gezegd dat Zoë zich aanstelde in het begin wel erg ver. Blijkbaar heeft ze 't bijgelegd met Zoë en zo reageert Zoë er ook op want ik had niet het idee dat ze Fajah echt niet kon uitstaan op het moment dat Fajah Zoë troostte.. Dus wie ben jij dan om te zeggen dat ze hypocriet is, terwijl je helemaal niet weet wat er vooraf is gegaan?

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #139 Gepost op: 6-10-2012, 01:16:09 »
Het is ook nooit goed, mensen blijven maar zeuren over Fajah, ook nu zij een wat andere kant van zich laat zien.. Komt misschien doordat zij wel persoonlijkheid toont in tegenstelling tot een aantal andere kandidaten. Maarja, je weet wat ze zeggen! Haters gonna hate ::fluit::