Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 98242 keer)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #60 Gepost op: 4-10-2012, 10:37:27 »
Weer? Denk niet dat ik jou ken...

Godja, tvalt toch moeilijk te ontkennen ook vind ik.
Ik doelde ook niet specifiek op jou, maar het valt me gewoon op dat het argument Nederlanders vs Vlamingen nogal vaak valt...

Uit jouw reactie op ralph21 maak ik op dat jij denkt dat hij Zoe, Joke en Gene weg wil hebben omdat ze Vlamingen zijn, maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn ::)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #61 Gepost op: 4-10-2012, 18:42:55 »
Ik doelde ook niet specifiek op jou, maar het valt me gewoon op dat het argument Nederlanders vs Vlamingen nogal vaak valt...

Uit jouw reactie op ralph21 maak ik op dat jij denkt dat hij Zoe, Joke en Gene weg wil hebben omdat ze Vlamingen zijn, maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn ::)

Zoe en Gene daar kan ik inkomen, maar Joke...kan niets anders zijn dan vooroordelen of culturele verschillen want op haar valt niets aan te merken. Volgens mij zal ze zelfs nog velen verbazen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #62 Gepost op: 4-10-2012, 21:41:44 »
Niemand weg deze keer..Toch een nieuwe stemming.. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #63 Gepost op: 4-10-2012, 21:42:48 »
tja de enige die moet eten en niet eet. ::zwaai:: Zoë
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #64 Gepost op: 4-10-2012, 22:34:55 »
Blij dat die Zoe eruit werd gestemd en voor de volgende keer hoop ik op Gene. ::joehoe::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #65 Gepost op: 4-10-2012, 22:38:28 »
Ja Gene mag er van mij ook zeker uit, tjonge  ::zwaai::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #66 Gepost op: 4-10-2012, 22:44:29 »
Jammer dat Gene en Joke nog munten hebben

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #67 Gepost op: 4-10-2012, 22:47:16 »
Jammer dat Gene en Joke nog munten hebben
Daarom moeten ze ook Gene d'ruit stemmen als ie 't niet verwacht.. Want hij zet tot nu toe iedere keer geen munten in.. Als ze d'r nou voor kunnen zorgen dat Min Hee, Paul en Ruud een complotje vormen.. En samen afspreken om Gene eruit te stemmen.. Maar Min Hee vriendjes wordt met Joke en Gene.. En zogenaamd met hen afspreekt om Ruud of Paul eruit te stemmen.. Dan kunnen ze Gene eruit werken :p Of Joke.. Op dezelfde manier.. XD Maar ik hoop toch Gene..

I-love-paars

  • Gast
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #68 Gepost op: 4-10-2012, 23:03:50 »
Zoe en Gene daar kan ik inkomen, maar Joke...kan niets anders zijn dan vooroordelen of culturele verschillen want op haar valt niets aan te merken. Volgens mij zal ze zelfs nog velen verbazen.

Ik begrijp het ook niet zo goed dat velen Joke er uit willen.
Ze doet het ook heel goed: de eetproef met 4 punten (toch even goed als Tess, Lodewijk en Min hee?) , vorige week op het platform in het water, draagt ook wel zorgt voor de groep zoals een moeder heb ik begrepen, is heel lief want gaf Aagje ook als eerste een grote knuffel toen ze toekwam, mentaal heel sterk, werkt goed in het kamp, ...

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #69 Gepost op: 4-10-2012, 23:24:43 »
Ik begrijp het ook niet zo goed dat velen Joke er uit willen.
Ze doet het ook heel goed: de eetproef met 4 punten (toch even goed als Tess, Lodewijk en Min hee?) , vorige week op het platform in het water, draagt ook wel zorgt voor de groep zoals een moeder heb ik begrepen, is heel lief want gaf Aagje ook als eerste een grote knuffel toen ze toekwam, mentaal heel sterk, werkt goed in het kamp, ...

Zal er mee te maken hebben dat Joke deel uitmaakte van het complot (tenminste, dat er een complot is, is door Gene en Zoë zo goed als bevestigd op één van de vorige eilandraden) waardoor Fajah en Willie zijn weggestemd.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #70 Gepost op: 4-10-2012, 23:40:13 »
Fajah was in aflevering 5 opvallend vriendelijk, maar ze mag voor mij toch nog altijd vertrekken.  :)

Ook Lodewijk krijgt een stem van mij omdat hij zo in de val loopt van Fatima en de tweeling.  :P

Ik wou op Zoë stemmen. Ik deed het niet omdat het me zo grappig lijkt moest ze winnen van Fajah.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2012, 14:38:33 »
Joke komt een beetje over als een stille, saaie muts, oogt ook niet erg sterk, niet echt een toevoeging voor dit programma of een reden om te kijken.

Dan zie ik veel liever de daadkracht van o.a. Ruud en Lodewijk, en sluw spel van de broertjes (die toch ook wel symphatiek overkomen.

Vorig jaar was Niko mijn favoriet, ik hoop dat ook dit seizoen nog vele complotjes en conflictjes zullen volgen :P

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #72 Gepost op: 5-10-2012, 17:36:16 »
Joke komt een beetje over als een stille, saaie muts, oogt ook niet erg sterk, niet echt een toevoeging voor dit programma of een reden om te kijken.

Dan zie ik veel liever de daadkracht van o.a. Ruud en Lodewijk, en sluw spel van de broertjes (die toch ook wel symphatiek overkomen.

Vorig jaar was Niko mijn favoriet, ik hoop dat ook dit seizoen nog vele complotjes en conflictjes zullen volgen :P

Wat vind je dan bijvoorbeeld van Peggy?   ::rofl::

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #73 Gepost op: 5-10-2012, 18:51:41 »
Wat vind je dan bijvoorbeeld van Peggy?   ::rofl::
Peggy mag uiteraard blijven van de meerderheid hier, die is Nederlander duidelijk zoveel boeiender dan Gene en Joke

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #74 Gepost op: 5-10-2012, 18:57:04 »
Peggy mag uiteraard blijven van de meerderheid hier, die is Nederlander duidelijk zoveel boeiender dan Gene en Joke

Heel erg boeiend als ik haar topic hier zo zie!  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #75 Gepost op: 5-10-2012, 19:15:32 »
Heel erg boeiend als ik haar topic hier zo zie!  ::tandpastasmiley::
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #76 Gepost op: 5-10-2012, 20:13:47 »
Heb Zoë gestemd, ze voegt niet echt iets toe. Peggy valt ook niet echt op tot nu toe, dus die zou ik ook niet echt missen.

Een Gene is wel een interessante speler. Zou het niet erg vinden als ie afvalt, maar ook niet erg vinden als ie blijft. Zolang het maar niet ten koste gaat van een Min Hee of Ruud.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2012, 22:14:06 »
Peggy mag uiteraard blijven van de meerderheid hier, die is Nederlander duidelijk zoveel boeiender dan Gene en Joke
Peggy valt inderdaad weinig op, en eerlijk gezegt heb ik er ook weinig mee.
Maar nog altijd liever haar dan Gene, die alleen maar negatief opvalt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #78 Gepost op: 6-10-2012, 11:49:49 »
Peggy mag uiteraard blijven van de meerderheid hier, die is Nederlander duidelijk zoveel boeiender dan Gene en Joke
De enige keren dat Gene en Joke mij zijn opgevallen, was het negatief vanwege al dat gedoe in Kamp Noord.
De enige keef dat Peggy echt opviel, was toen ze een ei van een paar jaar op had gegeten terwijl ze daar heel erg tegenop zag.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #79 Gepost op: 8-10-2012, 15:00:19 »
Deze week mag van mij van kamp geel Matthias wel eruit en bij kamp rood hoop ik op Gene. Tussen Fajah en Zoé hoop ik heel erg graag dat Zoé eruit gaat vind haar zo niet leuk. ::rofl::