Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 98267 keer)

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2012, 21:14:45 »
De top 4:
Gene
Zoe
Joke
Mathias

en dan maar zagen dat er op nationaliteit gestemd wordt in de expeditie ::tandpastasmiley::

Wat hebben de Nederlanders hier toch een minderwaardigheidscomplex ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #81 Gepost op: 8-10-2012, 21:17:52 »
Jeps! Klopt helemaal!

(tegen je in gaan werkt toch ook niet, dus misschien dat het helpt om je gelijk te geven  ::hyper::
Ik weet in elk geval wel dat er 3 belgen zijn die de sfeer hier enorm verzieken)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #82 Gepost op: 8-10-2012, 21:58:34 »
Jeps! Klopt helemaal!

(tegen je in gaan werkt toch ook niet, dus misschien dat het helpt om je gelijk te geven  ::hyper::
Ik weet in elk geval wel dat er 3 belgen zijn die de sfeer hier enorm verzieken)
Een veel gehoord argument toen Fajah en Willy eruit gestemd werden was dat de Vlamingen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex hadden en daardoor op nationaliteit stemden. Daarbij werd vergeten dat de Nederlanders dat ook deden. En kom nu niet af dat als Zoë eruit gestemd was op dag 1 de Nederlanders wel op elkaar zouden gestemd hebben he, dan was het Olivier en daarna Gene geworden en stemden ze gegarandeerd nog altijd in blok. Dus ik concludeer dat stemmen op nationaliteit mogelijk veroorzaakt wordt door minderwaardigheidscomplexen, en ik pas deze conclusie toe op deze topic waar de meerderheid van degenen die gestemd hebben Nederlanders zijn.

en als je enkel wil communiceren met gelijkgestemden omdat je vindt dat al wie het niet met je eens is de sfeer verziekt raad ik je publieke fora af; richt een skypegroep op ofzo en laat geen andersdenkenden toe.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #83 Gepost op: 8-10-2012, 22:16:11 »
okee dan er maar weer tegenin :P. Misschien vinden we die personen gewoon niet leuk? Ook een mogelijkheid toch ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #84 Gepost op: 8-10-2012, 22:28:50 »
okee dan er maar weer tegenin :P. Misschien vinden we die personen gewoon niet leuk? Ook een mogelijkheid toch ::).

Precies XD Ik vind Gene bijvoorbeeld echt niet vervelend, omdat ie complotten smeedt enzeu.. Ik vind 'm gewoon.. ja.. bah.. XD En van Matthias vind ik dat ie eruit moet omdat ik 't oneerlijk vind dat er een tweeling inzit.. En dan vind ik van de twee Matthias het minst aardig.. Zoë omdat ze de zwakste is.. Dus wat nou nationaliteit XD XD Ik vind Min Hee en Chris wel sympathiek :p En ik ben niet zo'n fan van Fatima en Fajah ::p Dus XD

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #85 Gepost op: 8-10-2012, 23:31:40 »
Een veel gehoord argument toen Fajah en Willy eruit gestemd werden was dat de Vlamingen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex hadden en daardoor op nationaliteit stemden. Daarbij werd vergeten dat de Nederlanders dat ook deden. En kom nu niet af dat als Zoë eruit gestemd was op dag 1 de Nederlanders wel op elkaar zouden gestemd hebben he, dan was het Olivier en daarna Gene geworden en stemden ze gegarandeerd nog altijd in blok. Dus ik concludeer dat stemmen op nationaliteit mogelijk veroorzaakt wordt door minderwaardigheidscomplexen, en ik pas deze conclusie toe op deze topic waar de meerderheid van degenen die gestemd hebben Nederlanders zijn.

en als je enkel wil communiceren met gelijkgestemden omdat je vindt dat al wie het niet met je eens is de sfeer verziekt raad ik je publieke fora af; richt een skypegroep op ofzo en laat geen andersdenkenden toe.
Volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat je denkt dat alle Nederlanders Belgen niet mogen. Zou je nu gewoon op willen houden met dat steeds te herhalen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2012, 00:32:48 »
Een veel gehoord argument toen Fajah en Willy eruit gestemd werden was dat de Vlamingen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex hadden en daardoor op nationaliteit stemden. Daarbij werd vergeten dat de Nederlanders dat ook deden. En kom nu niet af dat als Zoë eruit gestemd was op dag 1 de Nederlanders wel op elkaar zouden gestemd hebben he, dan was het Olivier en daarna Gene geworden en stemden ze gegarandeerd nog altijd in blok. Dus ik concludeer dat stemmen op nationaliteit mogelijk veroorzaakt wordt door minderwaardigheidscomplexen, en ik pas deze conclusie toe op deze topic waar de meerderheid van degenen die gestemd hebben Nederlanders zijn.

Eigen conclusies zijn ook maar gebaseerd op subjectieve interpretaties...  ik ben van mening indien mensen echt minderwaardigheidscomplexen moesten hebben ze niet eens door de psychische keuring komen om aan dit programma deel te nemen. 

Ik denk eerder dat deze groep gewoon samen werd gezet wegens extreme uitersten: 4 menen een uitgesproken karakter, een paar die meer met imago bezig zijn en dus zich low profile houden en een combinatie die achter de ellebogen en off-camera spelen...

Terwijl bij het gele team die uitersten niet zover uiteen liggen. Ook zit/zat het gele team in een winning-roes die geen eilandraadstress hebben moeten ervaren...

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2012, 20:07:59 »
Van mijn part ben ik voorlopig enkel teleurgesteld dat Willie eruit moest. Fajah was ik eerst blij om, maar nu krijg ik al wat meer respect voor haar. Het gehuil van Aagje en haar emotionele uitbarstingen irriteerden me. Olivier heeft het zelf gezocht.

Tussen het duel van Fajah en Zoe mag Zoe van mijn part naar huis. Ik vind haar echt zwak ogen. Daarnaast mogen Joke en Peggy naar huis. Peggy is heel saai. En ik kan niet naast haar kijken. Ze ergert me door niet te spreken, en Joke is ook vrij saai. Min Hee is ook niet echt mijn favoriet, maar dat zijn types die het wel eens ver kunnen schoppen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2012, 21:19:46 »
Peggy en Joke mogen inderdaad ook wel weg, omdat ze nogal saai zijn.
Maar ik erger me niet aan ze.
Als ze afvallen, hoop ik wel dat dat totaal onverwacht is voor mij en andere kijkers.
Ik vind het zowieso niet leuk als mensen afvallen
en je zegt dan achteraf: ja dat was te verwachten ofzo
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #89 Gepost op: 9-10-2012, 21:23:47 »
Peggy en Joke mogen inderdaad ook wel weg, omdat ze nogal saai zijn.
Maar ik erger me niet aan ze.
Als ze afvallen, hoop ik wel dat dat totaal onverwacht is voor mij en andere kijkers.
Ik vind het zowieso niet leuk als mensen afvallen
en je zegt dan achteraf: ja dat was te verwachten ofzo
Van Fajah wel ja, als je ziet hoe bitcherig ze soms doet.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #90 Gepost op: 10-10-2012, 15:15:31 »
Ik spring denk ik een gat in de lucht als MinHee, Peggy, of Joke naar huis moet ::rofl::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #91 Gepost op: 11-10-2012, 21:56:55 »
Een nieuwe aflevering, een nieuwe stemming.. :)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #92 Gepost op: 11-10-2012, 21:58:26 »
Van mij mag nog altijd Gene weg,
hoewel hij deze aflevering niet negatief in beeld kwam heeft hij het in verleden afleveringen helemaal verpest bij mij.
There's no show like a reality show ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #93 Gepost op: 11-10-2012, 21:59:49 »
Klopt nog altijd Gene, en jammer dat Lodewijk moest gaan en beter dat Zoe eruit is.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #94 Gepost op: 11-10-2012, 23:17:35 »
Alleen Gene, de rest is top ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #95 Gepost op: 12-10-2012, 00:40:27 »
Ik hoop echt dat de Belgische broertjes zo snel mogelijk eruit gaan, de een na de ander..  :)
« Laatst bewerkt op: 12-10-2012, 06:40:21 door bertje51 »

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #96 Gepost op: 12-10-2012, 09:23:03 »

Tess. Niet boeiend, geen spelinzicht, geen enkele kwaliteit,
behalve grote koeienogen eten. Komt ook maar een keer van pas.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #97 Gepost op: 12-10-2012, 10:34:55 »
Tess. Niet boeiend, geen spelinzicht, geen enkele kwaliteit,
behalve grote koeienogen eten. Komt ook maar een keer van pas.

Haha pas maar op, je bevind je namelijk op een pro-Tess forum.
Maar ik kan je niet anders dan gelijk geven. Ze is tot dusver echt een tactisch onbenul gebleken.
De eerste keer werd ze door Ruud de goede richting ingestuurd. Nu had ze de mazzel dat het pokertrio nu al van Lodewijk af wilde.

Maar goed ze zit nog in het spel. Dus aan haar om ons ongelijk te bewijzen.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #98 Gepost op: 12-10-2012, 10:47:14 »
Ik hoop echt op Fajah. Lodewijk with a vengeance kan nog boeiend worden en ik hoop al van week 1 dat ze er zo snel mogelijk uitging. Nog altijd een extreem irritant wicht.

Maar ik vrees dat haar ervaring eens te meer de doorslag zal geven.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #99 Gepost op: 12-10-2012, 11:00:25 »
Het zal erom spannen..Ik denk dat Lodewijk wel weet dat hij het emmertje ondersteboven in het water moet gooien.. ;)