Auteur Topic: FINALE aflevering  (gelezen 56903 keer)

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #60 Gepost op: 20-12-2012, 21:47:05 »
Ik vond de BN'ers van dit seizoen wel ok.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: FINALE aflevering
« Reactie #61 Gepost op: 20-12-2012, 21:47:09 »
Ik hou van tacktische spelletjes, maar vind Fatima gewoon een van de stomste bekende Nederlanders die er is ::)

Dan nog liever Christophe :P
You'll never walk alone

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #62 Gepost op: 20-12-2012, 21:48:31 »
Hebben ze dat gezegd dat het weer met vips is?

nee hier in Belgie niet

evi : hopelijk tot volgend jaar
dennis: zeker



Verdiende winnaar!


Meeste proeven gewonnen, nooit een stem gekregen, tactisch sterk 



« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 21:50:14 door reaver »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #63 Gepost op: 20-12-2012, 21:48:50 »
Proficiat Fatima!   ::feest::

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #64 Gepost op: 20-12-2012, 21:49:29 »
 De gene die ik het minst gunde heeft gewonnen. Ik had echt graag Fajah zien winnen, daarnaast peggy. Fatima en chris heb ik niet willen zien winnen.
Fatima heeft dan wel veel proeven gewonnen, maar heeft zich er na steeds weer kunnen volvreten. Fajah daar in tegen, of peggy, hebben echt moeten vechten!!!
Dus Fatima, gefeliciteerd, maar IK persoonlijk vind je een fake winnaar.
Mijn winnares is en blijft Fajah. Mangrove-heks2012!
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 21:53:40 door Lukie4, Reden: vloeken is niet toegestaan. »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #65 Gepost op: 20-12-2012, 21:50:06 »
Waarom was er eik alleen van Aagje niks terug te zien of enig commentaar geleverd.  ???

En wat betreft Fatima, ze heeft 8 of 9 proeven gewonnen en mikte dat ding er in 1 keer in dus verdiend gewonnen, ik ben allang blij dat haar maatje Chris het niet werd, het gaf mij al voldoening dat ie op het lest nog kwam aankakken met z'n afgezakte broekie toen zij al lang en breed had gewonnen.  ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: FINALE aflevering
« Reactie #66 Gepost op: 20-12-2012, 21:50:23 »
nee hier in Belgie niet

evi : hopelijk tot volgend jaar
dennis: zeker
Voordat ze dat zeiden, zei Dennis dat volgend jaar weer met vips is en dat we de expeditie van de internetwinnaar en haar vrienden konden volgen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #67 Gepost op: 20-12-2012, 21:52:28 »
Voordat ze dat zeiden, zei Dennis dat volgend jaar weer met vips is en dat we de expeditie van de internetwinnaar en haar vrienden konden volgen.

In België niet  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 21:54:11 door reaver »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #68 Gepost op: 20-12-2012, 21:53:51 »
Ik had gehoopt dat Peggy zou winnen, maar al met al, ik kan niet anders zeggen dat Fatima het heel slim en tactisch heeft gespeeld. Haar strategie was best wel obvious, maar toch heeft niemand op haar gestemd. Verder niet alleen dat, want ook heeft ze gewoon heel veel proeven gewonnen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #69 Gepost op: 20-12-2012, 21:59:55 »
Gefeliciteerd Fatima, ze was niet mijn favoriet maar snapte het spel helemaal ::ok::, al had ze wel geluk met de laatste proef.
Voor de rest vond ik het een enorm saaie aflevering.
Ja, heel jammer dat er weer een seizoen met bn'ers komt, echt jammer.

Over het algemeen vond ik het een redelijk seizoen met een paar deelnemers die het spel goed snapten en doorhadden, alleen vanwege het feit dat de overgrote meerderheid het spel niet doorhad was het voor die paar die het wel snapten heel makkelijk om ronde na ronde door te gaan tot de finale.

Ik ben benieuwd wat ze voor volgend jaar in petto hebben.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #70 Gepost op: 20-12-2012, 22:00:30 »
De gene die ik het minst gunde heeft gewonnen. Ik had echt graag Fajah zien winnen, daarnaast peggy. Fatima en chris heb ik niet willen zien winnen.
Fatima heeft dan wel veel proeven gewonnen, maar heeft zich er na steeds weer kunnen volvreten.

Dat ze zich mocht volvreten kwam door de makers die winnaarseiland weer in het spel brachten dit Jaar.
Ik vind Fatima een terechte winnaar.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: FINALE aflevering
« Reactie #71 Gepost op: 20-12-2012, 22:01:21 »
Ik vind dr ook de terechte winnares

maar vind het nog steeds stom

stom spel  ;D
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FINALE aflevering
« Reactie #72 Gepost op: 20-12-2012, 22:02:05 »
Waarom was er eik alleen van Aagje niks terug te zien of enig commentaar geleverd.  ???

Het eerste deel werden Aagje en Zoë beiden gepasseerd. Van na de samensmelting Gene, Paul en Joke. Later kregen Zoë, Paul en Gene nog even het woord. Joke kreeg ook niet zoveel te zeggen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #73 Gepost op: 20-12-2012, 22:02:23 »
Gefeliciteerd Fatima, ze was niet mijn favoriet maar snapte het spel helemaal ::ok::, al had ze wel geluk met de laatste proef.
Voor de rest vond ik het een enorm saaie aflevering.
Ja, heel jammer dat er weer een seizoen met bn'ers komt, echt jammer.

Over het algemeen vond ik het een redelijk seizoen met een paar deelnemers die het spel goed snapten en doorhadden, alleen vanwege het feit dat de overgrote meerderheid het spel niet doorhad was het voor die paar die het wel snapten heel makkelijk om ronde na ronde door te gaan tot de finale.

Ik ben benieuwd wat ze voor volgend jaar in petto hebben.


Dartspelers?  

Lijkt me wel wat, Barney, Co Stompe met een stel van die vette britten op een eiland.  ::rofl::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: FINALE aflevering
« Reactie #74 Gepost op: 20-12-2012, 22:02:58 »
 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #75 Gepost op: 20-12-2012, 22:03:09 »
Citaat van Hubert:

Citaat
Verschrikkelijk vond ik die 2 broertjes die alleen maar leefden van de complotjes anders hielden ze het waarschijnlijk niet vol.

Iedereen heeft het tactisch gespeeld maar alleen de broertjes (het zijn ondertussen wel broers hoor want ze zijn al 24) blijft men aanvallen. Ik vraag me toch echt af waarom? Ik had graag Christophe zien winnen maar na het probleem met dat vlot wist ik al dat de kans wel heel erg klein werd maar Fatima is voor mij de winnares!! Zij heeft het evengoed tactisch gespeeld en dank zij de hulp van die 'broertjes' ook zo ver gebracht maar omgekeerd was dat evengoed waar want iedereen had wel een groepje die mekaar de hand boven het hoofd hield. Dus is het een beetje kinderachtig om hier alleen de tactische zetten van de broers te vermelden Hubert.

Enfin het maakt me niet meer uit - ik ben alleen blij dat Fajah - de doodgeverfde winnaar voor velen van jullie - het niet haalde.
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 22:06:03 door Lukie4, Reden: even geholpen met de quotjes »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #76 Gepost op: 20-12-2012, 22:03:41 »
Het eerste deel werden Aagje en Zoë beiden gepasseerd. Van na de samensmelting Gene, Paul en Joke. Later kregen Zoë, Paul en Gene nog even het woord. Joke kreeg ook niet zoveel te zeggen.

Dat zeg ik, Aagje dus als enige niet.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FINALE aflevering
« Reactie #77 Gepost op: 20-12-2012, 22:04:03 »
Dartspelers?  

Lijkt me wel wat, Barney, Co Stompe met een stel van die vette britten op een eiland.  ::rofl::

word wat met die laatste proef. De laatste obesitas darter die bij het vuurgooien aan komt schiet hem er zo in :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #78 Gepost op: 20-12-2012, 22:06:24 »
word wat met die laatste proef. De laatste obesitas darter die bij het vuurgooien aan komt schiet hem er zo in :P.

Ik zie meer het maken van een tattoo voor ogen, met een bamboestick, zo'n foute bliksemschicht zoals Dennis op z'n onderarm heeft.  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FINALE aflevering
« Reactie #79 Gepost op: 20-12-2012, 22:08:32 »
Dat zeg ik, Aagje dus als enige niet.
Maar Aagje mocht nog even zeggen of ze vond dat ze de juiste keuze had gemaakt ;). Ongeveer evenveel als Joke ;).

Ik zie meer het maken van een tattoo voor ogen, met een bamboestick, zo'n foute bliksemschicht zoals Dennis op z'n onderarm heeft.  ::rofl::
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human