Auteur Topic: FINALE aflevering  (gelezen 57249 keer)

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #80 Gepost op: 20-12-2012, 22:09:01 »
word wat met die laatste proef. De laatste obesitas darter die bij het vuurgooien aan komt schiet hem er zo in :P.

obesitas??  ben je nu helemaal gek DN?  Fatima is een hele mooie vrouw en ook geen 20 meer maar om haar nu als obesitas darter te bestempelen dat is niet alleen erg lomp maar ook een rechtstreekse vrijgeleide voor alle anorexiapatienten. En volgens mij wil 99% van de vrouwen eruitzien als Fatima en ik denk toch niet dat 99% van die vrouwen dan denken dat Fatima te dik is. Kom op he dat is ronduit belachelijk.

GOED gedaan Fatima!! tot spijt van wie het benijdt!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: FINALE aflevering
« Reactie #81 Gepost op: 20-12-2012, 22:09:55 »
ow goed lezen jennyjose, hij had het ( heel erg offtopic ) over darters. Dus nu weer over de aflevering alstublieft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #82 Gepost op: 20-12-2012, 22:12:34 »
Wel leuk hoe Fatima en Peggy elkaar de hele tijd zoenen =P
Ja en ook gewoon vol op de mond ::rofl::


En tjah. Ik denk dat ik hier maar niet zoveel op te zeggen heb. Nouja het was iig niet degene die ik het het minst gunde zal ik maar zeggen dan  ::rofl:: Ik denk toch dat zwaartekracht in haar voordeel werkte deze finale.. Ben van mening dat Peggy gewoon Pechy was vanavond.  :(

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: FINALE aflevering
« Reactie #83 Gepost op: 20-12-2012, 22:15:23 »
De laatste afleveringen zijn altijd wat saaier, maar over het algemeen vond ik dit een van de betere reeksen van de afgelopen jaren. Heb me goed vermaakt.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #84 Gepost op: 20-12-2012, 22:22:38 »
Aagje kwam zo weinig aan het woord doordat ze heeft opgegeven.
Paul ook maarja Paul kun je moeilijk negeren.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: FINALE aflevering
« Reactie #85 Gepost op: 20-12-2012, 22:24:29 »
Volgens mij is Fatima ook nauwelijks aan het woord geweest.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: FINALE aflevering
« Reactie #86 Gepost op: 20-12-2012, 22:24:37 »
Waar waren de bloopers en de beelden die we nog niet hadden gezien!  ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #87 Gepost op: 20-12-2012, 22:25:03 »
Fatima een mooie vrouw? Heb je gezien wat voor dik laag make-up ze net op der gezicht had zitten...
Tijdens de expeditie vond ik haar niet echt bepaal aantrekkelijk.

Ben ook erg benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop weer net zo spannend als dit seizoen!!!!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #88 Gepost op: 20-12-2012, 22:27:20 »
Fatima een mooie vrouw? Heb je gezien wat voor dik laag make-up ze net op der gezicht had zitten...
Tijdens de expeditie vond ik haar niet echt bepaal aantrekkelijk.

Ben ook erg benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop weer net zo spannend als dit seizoen!!!!
Nou lelijk kun ja haar niet noemen hoor, al ben ik geen fan van haar.
Ik vond het achteraf gezien een saai seizoen. Jammer wel

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FINALE aflevering
« Reactie #89 Gepost op: 20-12-2012, 22:28:27 »
obesitas??  ben je nu helemaal gek DN?  Fatima is een hele mooie vrouw en ook geen 20 meer maar om haar nu als obesitas darter te bestempelen dat is niet alleen erg lomp maar ook een rechtstreekse vrijgeleide voor alle anorexiapatienten. En volgens mij wil 99% van de vrouwen eruitzien als Fatima en ik denk toch niet dat 99% van die vrouwen dan denken dat Fatima te dik is. Kom op he dat is ronduit belachelijk.

GOED gedaan Fatima!! tot spijt van wie het benijdt!

Ik had het niet over Fatima ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #90 Gepost op: 20-12-2012, 22:33:58 »
Was niet echt fan van Fatima, de manier waarop ze het spel gespeeld heeft, zeg maar. Ze heeft het natuurlijk op zich wel verdiend, als je 9 proeven weet te winnen. ::ok::
Conclusie: ik had persoonlijk liever Fajah zien winnen maar Fatima heeft haar overwinning zeker niet gestolen. :)

Edit: De bal erin gooien was natuurlijk 't grootste deel wel geluk, maar ik denk wel dat haar hockeyachtergrond haar een klein voordeel heeft opgeleverd. ;)
Wat niks afdoet aan haar prestatie overigens, je moet het toch maar doen.
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 22:42:03 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: FINALE aflevering
« Reactie #91 Gepost op: 20-12-2012, 22:37:24 »

Ben ook erg benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop weer net zo spannend als dit seizoen!!!!

Als het een seizoen zoals 2011 is,met proeven zoals ER 2012,lijkt het mij enorm goed.
2011 vond ik persoonlijk ook een leuk seizoen,vooral met de nodige tactiek,maar toch voor gevoel.
En de proeven van 2012 vond ik geweldig,enkel na de samensmelting vond ik ze minder,maarja,de rest was enorm goed  ::ok::
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #92 Gepost op: 20-12-2012, 22:38:57 »
Eerlijkgezegd had ik gehoopt dat Fajah of Peggy zouden winnen, maar het feit dat Chris niet won maakt wel wat goed.. ;)
Fatima was, ondanks haar in mijn ogen onsympathieke samenspanning met de broertjes, toch wel een goeie speelster.
Ze toonde empathie met mede-kandidaten (Aagje en Peggy o.a.), en was sterk in de individuele proeven. Dat ze wint kan ik wel mee leven.. ;)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 22:41:42 door bertje51 »

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: FINALE aflevering
« Reactie #93 Gepost op: 20-12-2012, 22:40:13 »
Fatima mooi?

Van buiten misschien (niet mij smaak)

Ik hoor dat ze gewonnen heeft.....bah, ik ben al na afl. 3 afgehaakt, ik kon haar toen al niet uitstaan........(en ik heb een sterke maag  ::rofl::) Dit is geen ER.

Hoe kan het dat iedereen er broodmager uitzien en zij nog steeds "puppy fat" heeft ? Rara.... ::)


Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FINALE aflevering
« Reactie #94 Gepost op: 20-12-2012, 22:44:16 »
En de proeven van 2012 vond ik geweldig,enkel na de samensmelting vond ik ze minder,maarja,de rest was enorm goed  ::ok::
Inderdaad, ik vond de meeste proeven dit jaar ook echt super! ::ok:: Graag volgend jaar meer van dat ;D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: FINALE aflevering
« Reactie #95 Gepost op: 20-12-2012, 22:52:09 »


Hoe kan het dat iedereen er broodmager uitzien en zij nog steeds "puppy fat" heeft ? Rara.... ::)



Hmmm,misschien omdat zij de laatste 5 keer naar winnaarseiland is gegaan???


-----

Vind het btw wel knap dat Fatima 0 stemmen heeft gekregen,tja,Aagje ook niet maar zij gaf te vroeg op,en buiten de 2 zwarte stemmen Paul ook niet..
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 22:58:37 door lemmyfan396 »
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #96 Gepost op: 21-12-2012, 02:31:19 »
Trouwens een mooi staaltje sluikreclame in de aflevering, door steeds overduidelijk het merk laptop in beeld te brengen.. ;)
« Laatst bewerkt op: 21-12-2012, 02:34:39 door bertje51 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: FINALE aflevering
« Reactie #97 Gepost op: 21-12-2012, 02:47:02 »
Tja dit kon je wel verwachten. Toen ik die verbaasde gezichten zag van de afvallers wist ik genoeg. Fatima wint!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #98 Gepost op: 21-12-2012, 03:42:35 »
Waarom was er eik alleen van Aagje niks terug te zien of enig commentaar geleverd.  ???

En wat betreft Fatima, ze heeft 8 of 9 proeven gewonnen

Dat zeiden ze vanavond, maar welke 9 proeven heeft zij gewonnen dan?
Of komen de 6 (?) team proeven die gewonnen zijn ook op naam van Fatima?


Offline Seppe

  • Forumlid
Re: FINALE aflevering
« Reactie #99 Gepost op: 21-12-2012, 06:33:04 »
Heb zonet de finale gezien van toch wel het allerbeste seizoen ooit  ::jaja::

Ik was het meeste fan van Chris en Matti, ben zelf ook professioneel pokerspeler en kom ze wel eens tegen online  ::trots::

De manier waarop de broertjes het samen met Fatima gespeeld hebben was gewoon prachtig om te kijken en volgen,
ik kan me de frustratie wel inbeelden als je zou supporteren voor iemand anders en dan moet toekijken  ::tandpastasmiley::

Ik gunde de finale het meest voor Chris natuurlijk, maar als Fatima zou winnen zou ik even blij zijn. Het poker trio heeft dit seizoen gemaakt. Ze zijn er met 3 ( en later met 2) perfect in geslaagd om alles en iedereen zo te sturen dat ze de finale hebben gehaald, dit is echt prachtig.
Ook van Fajah vond ik dat ze het perfect zou verdienen! ( en ik ben Belg!)
Vanaf het begin heeft ze zwaar moeten knokken, alle duels gewonnen, altijd een beetje buiten de groep moeten leven, ze heeft zelfs het poker trio zwaar belazerd wat heel moedig was, en dan slaagt ze er toch nog in om die finale te halen, dat is prachtig  ::ok::

En Peggy is dan mijn minst-favoriete van de 4, maar ook zij zou het ook wel verdienen om de finale te winnen gewoon omdat ze altijd zo slim is geweest om zich bij de juiste mensen aan te sluiten  ::tandpastasmiley::

Kortom, de finale kon bijna niet tegenvallen voor mij,
en ik ben ontzettend blij voor Fatima dat ze gewonnen heeft.


Nu ga ik misschien wat soft klinken maar ik heb een paar keer een traantje moeten wegpinken tijdens sommige afleveringen. Het gebeurd maar zelden dat een programma erin slaagt om zo'n emoties te kunnen losweken. Dan denk ik voornamelijk aan de overwinning van Aagje voor kamp Zuid.

Dit seizoen was het beste seizoen van allemaal, zo zie je maar dat je een programma boeiend kunt houden, niet door het concept te veranderen, maar gewoon door de juiste combinatie van deelnemers weg te zetten op een eiland!

 :) zal trots zijn!!


Ik kan alleen maar hopen dat er nog vele jaren zullen volgen, dit is eigenlijk het enige Televisie programma dat ik volg en dat me kan boeien.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2012, 06:36:11 door Seppe »