Auteur Topic: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]  (gelezen 53127 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 7-12-2013, 20:14:22 »
Anna is een topper ze is niets voor niets zo ver gekomen veel mensen mogen haar graag en complotten doet iedereen wel aan op een gegeven moment moesten zij en Geraldine wel mocht ze niet winnen wat ik vrijwel zeker weet vind ik het een top prestatie irritant vind ik haar zeker niet dat vind ik echt Paulien die is me heel vies tegen gevallen nooit verwacht.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #101 Gepost op: 13-12-2013, 11:43:37 »
Anna is een topper ze is niets voor niets zo ver gekomen veel mensen mogen haar graag en complotten doet iedereen wel aan op een gegeven moment moesten zij en Geraldine wel mocht ze niet winnen wat ik vrijwel zeker weet vind ik het een top prestatie irritant vind ik haar zeker niet dat vind ik echt Paulien die is me heel vies tegen gevallen nooit verwacht.

Vat dit niet als gemeen op, maar als tip: Misschien zou je wat meer interpunctie kunnen gebruiken?  ;)

Offline DynaXiz

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #102 Gepost op: 3-01-2014, 22:06:26 »
Anna-Alicia was knapper op het eiland ( zonder make-up), dan als ik haar zo in programma's zie, (met make-up) haha

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #103 Gepost op: 3-01-2014, 22:25:40 »
Anna-Alicia was knapper op het eiland ( zonder make-up), dan als ik haar zo in programma's zie, (met make-up) haha

Ik ben dus niet de enige die dat vind  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #104 Gepost op: 3-01-2014, 22:26:24 »
Ik ben dus niet de enige die dat vind  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela