Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69717 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #160 Gepost op: 12-12-2013, 19:42:50 »
ik ben maar even gaan verwijderen.

Ik heb je nog even assistentie verleend.

Misschien fijn om op een respectvolle manier met elkaar om te gaan hier.

En nu weer fijn ::ontopic:: verder over Edith :)

Eerst dacht ik aan zelfcensuur of een meervoudig persoonlijkheidssyndroom maar toen werd me duidelijk dat we hier in wezen te maken hebben met het toppunt van censuur. Een moderator die een moderator modereert!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #161 Gepost op: 12-12-2013, 19:48:06 »
Wat betreft Edith: ik heb de laatste afleveringen vooral veel moeten lachen om haar schetsvertoning. Ze was ronduit slecht in de meeste proeven maar desalniettemin in staat om zichzelf er iedere keer van te overtuigen dat ze dit keer écht ging knallen. Het commentaar dat wij als kijker te horen kregen lag vaak in het verlengde daarvan: niet denken maar doen, gaan met die banaan, verstand op nul en knallen, ik zit er doorheen maar kan erg goed verzuren, op karakter, ik en opgeven nooo waaay. Na elke proef was ze vervolgens zwaar overstuur omdat ze tegen elke verwachting in het wéér niet voor elkaar had gekregen. In dat daglicht bezien zou het geweldig zijn als ze vanavond de finaleproef wint en daarmee het failliet van de huidige finaleopzet nogmaals pijnlijk duidelijk maakt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #162 Gepost op: 12-12-2013, 20:14:22 »
Eerst dacht ik aan zelfcensuur of een meervoudig persoonlijkheidssyndroom maar toen werd me duidelijk dat we hier in wezen te maken hebben met het toppunt van censuur. Een moderator die een moderator modereert!

Deze moderator heeft alleen assistentie verleend. En niet de andere moderator gecensureerd.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #163 Gepost op: 12-12-2013, 20:50:29 »
hihi
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #164 Gepost op: 12-12-2013, 22:05:26 »
Edith  ::ok:: Gefeliciteerd!!!

I-love-paars

  • Gast
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #165 Gepost op: 12-12-2013, 22:08:53 »
Ben niet blij met deze winnaar eigenlijk.  :-[
De reden daarvoor heb ik hier al eens beschreven. ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #166 Gepost op: 12-12-2013, 22:14:01 »
Wat betreft Edith: ik heb de laatste afleveringen vooral veel moeten lachen om haar schetsvertoning. Ze was ronduit slecht in de meeste proeven maar desalniettemin in staat om zichzelf er iedere keer van te overtuigen dat ze dit keer écht ging knallen. Het commentaar dat wij als kijker te horen kregen lag vaak in het verlengde daarvan: niet denken maar doen, gaan met die banaan, verstand op nul en knallen, ik zit er doorheen maar kan erg goed verzuren, op karakter, ik en opgeven nooo waaay. Na elke proef was ze vervolgens zwaar overstuur omdat ze tegen elke verwachting in het wéér niet voor elkaar had gekregen. In dat daglicht bezien zou het geweldig zijn als ze vanavond de finaleproef wint en daarmee het failliet van de huidige finaleopzet nogmaals pijnlijk duidelijk maakt.

Laten we inderdaad hopen dat ze hier wat mee doen.  ;)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #167 Gepost op: 12-12-2013, 22:19:52 »
Gefeliciteerd Edith!
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #168 Gepost op: 12-12-2013, 22:22:04 »
 ::confettie::
Edith! Gefeliciteerd!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #169 Gepost op: 12-12-2013, 22:23:19 »
Deze moderator heeft alleen assistentie verleend. En niet de andere moderator gecensureerd.

Dat was wel duidelijk het staat alleen wat mal aangezien ik niet weet van wie de verwijderde berichten zijn en enkel een gemodereerd bericht van Lukie zie ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #170 Gepost op: 12-12-2013, 22:23:40 »
nog een keer hihi ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #171 Gepost op: 12-12-2013, 22:25:29 »
Het bleken profetische woorden die ze tegen Kees zei: "Als ik toch een proef moet winnen..dan maar die laatste"..
Gefeliciteerd Edith..  ;)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #172 Gepost op: 12-12-2013, 23:09:31 »
Dat was wel duidelijk het staat alleen wat mal aangezien ik niet weet van wie de verwijderde berichten zijn en enkel een gemodereerd bericht van Lukie zie ;)
::rofl:: Je krijgt en hebt gelijk Goyathlay :) Ik heb hem verduidelijkt voor je ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #173 Gepost op: 12-12-2013, 23:23:05 »
Gefeliciteerd!  ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #174 Gepost op: 13-12-2013, 00:03:17 »
Edith gefeliciteerd ::bravo::. Uiteindelijk een verdiende winnares. Maar blijf het jammer vinden van die blog. Want zonder die blog en de bijbehorende opmerkingen, had ik het helemaal top gevonden :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #175 Gepost op: 13-12-2013, 08:14:15 »
Sluit me aan bij D*N. Geweldige winnares, zonder gekonkel en gedoe in beeld gebracht, sociaal sterk, in proeven nooit de minste (alleen niet veel gewonnen). De blog heeft echt een smet erop gelegd.

Stel dat ze net als vroeger een finale Eilandraad zouden hebben gehad, met een positieve stem van iedereen van na de samensmelting, dan denk ik dat Edith ook gewonnen had.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #176 Gepost op: 13-12-2013, 09:03:10 »
Gefeliciteerd, Edith! Gewoon de terechte winnares.
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #177 Gepost op: 13-12-2013, 09:08:10 »
Edith gisteravond bij RTL Late Night:  http://www.youtube.com/watch?v=nPCoWZ7drrc
« Laatst bewerkt op: 14-12-2013, 16:52:49 door willy »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #178 Gepost op: 13-12-2013, 10:45:56 »
een leuke winnares (ik kende als Belg alleen maar Sanne uit (wie is de mol) en Edith (Sabotage).

Misschien was er teveel Edith door Sabotage en robinson op één jaar tijd (daar kan ik als Belg niet over oordelen).
Maar ze won eigenlijk wel 2x.(en een mooi spaarpotje  ::tandpastasmiley::)

Nu nog wie is de mol winnen.  :)
klaar voor de strijd

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #179 Gepost op: 13-12-2013, 12:35:56 »
Wat betreft Edith: ik heb de laatste afleveringen vooral veel moeten lachen om haar schetsvertoning. Ze was ronduit slecht in de meeste proeven maar desalniettemin in staat om zichzelf er iedere keer van te overtuigen dat ze dit keer écht ging knallen. Het commentaar dat wij als kijker te horen kregen lag vaak in het verlengde daarvan: niet denken maar doen, gaan met die banaan, verstand op nul en knallen, ik zit er doorheen maar kan erg goed verzuren, op karakter, ik en opgeven nooo waaay. Na elke proef was ze vervolgens zwaar overstuur omdat ze tegen elke verwachting in het wéér niet voor elkaar had gekregen. In dat daglicht bezien zou het geweldig zijn als ze vanavond de finaleproef wint en daarmee het failliet van de huidige finaleopzet nogmaals pijnlijk duidelijk maakt.

+1

Ik misgun haar de overwinning niet, maar om nu te zeggen dat we hier met een sterke Robinson kandidaat te maken hebben..... mwah.