Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69532 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 15-11-2013, 13:43:53 »
Omdat een gedeelte van Brinta's reactie hierboven een reactie is op iets wat ik in een ander topic heb gezegd kan ik het natuurlijk toch weer niet laten te reageren :-X

Ja, ik weet dat bmi lang niet alles zegt en gewicht van heel veel verschillende factoren afhangt, dat is ook exact wat ik heb gezegd. En juist dáárom kan je geen conclusies trekken over iemands gewicht op basis van wat jij ziet. Daarbij is "ideaal gewicht" iets héél anders dan een "gezond gewicht", dus jouw opvattingen over wat over- en ondergewicht is vind ik op zijn minst behoorlijk opmerkelijk. Er zijn mensen die gewoon gezond eten en toch overgewicht hebben, en mensen die veel/ongezond eten en weinig bewegen maar toch amper aankomen (vanwege bijvoorbeeld erfelijke factoren of ziektes).

Hoe dan ook vind ik het behoorlijk kwetsend en compleet onnodig om het gewicht van bepaalde kandidaten hier te gaan bespreken.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 15-11-2013, 13:49:44 »
Ik heb het niet over gewicht maar over conditie bij mijn weten vraagt spierweefsel ook om eiwitten, waarom dan pas op dag 24 een eerste poging doen te vissen?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 15-11-2013, 13:53:05 »
Ik heb het niet over gewicht maar over conditie bij mijn weten vraagt spierweefsel ook om eiwitten, waarom dan pas op dag 24 een eerste poging doen te vissen?

Er is wel eerder gevist, alleen kwam dat niet zo prominent in beeld.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 15-11-2013, 14:02:13 »
Waarom moesten ze dan nieuwe hengels maken?

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 15-11-2013, 17:03:19 »
En zei één van de kandidaten niet dat dit de éérste keer was dat ze fatsoenlijk zelfgevangen vis aten (dacht Anna-Alicia) Of heb ik dat verkeerd begrepen.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 15-11-2013, 18:57:25 »
Waarom moesten ze dan nieuwe hengels maken?
Misschien eerste keer na de samensmelting? Dat ze al wel gevist hadden op één van de andere kampen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 15-11-2013, 18:57:44 »
misschien oude beelden?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartkr

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 19-11-2013, 19:36:55 »
Terug naar Edith dan maar?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 21-11-2013, 22:08:19 »
Edith is populair omdat, ze van niemand wat aantrekt en haar eigen ding doet sociaal en sterk zijn haar kenmerken. Robinsonwaardig zeker weten.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 21-11-2013, 23:36:54 »
Edith is zeker een finale-kandidaat, maar ze mag wel een keer erover ophouden dat ze van een sportvrouw verandert in een gewone vrouw.. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 22-11-2013, 01:04:36 »
Wel apart dat ze opeens een vrouwenfinale voor zich ziet. Misschien komt het door haar transformatie ::).

Maar het zou tactisch beter zijn voor haar, wat ze zelf wsl niet zo heeft bedacht. Maar in een finale tegen Hans en Kees denk ik dat ze het moeilijk zou krijgen. Tegen Geraldine, Anna of Zimra stijgen haar win kansen enorm denk ik.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 22-11-2013, 06:57:24 »
Edith is zeker een finale-kandidaat, maar ze mag wel een keer erover ophouden dat ze van een sportvrouw verandert in een gewone vrouw.. ;)

Grote verandering in haar leven, iedereen is blij voor haar maar van Willy moet ze haar mond erover houden.
 :-\\

Dit zijn toch de dingen waarom je op expeditie gaat.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 22-11-2013, 08:59:14 »
Grappig hoe de deelnemmers op winaarseiland of resort opeens totaal veranderen, en alle eerdere plannen en principes overboord lijken te gooien.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #93 Gepost op: 22-11-2013, 09:29:38 »
Edith is zeker een finale-kandidaat, maar ze mag wel een keer erover ophouden dat ze van een sportvrouw verandert in een gewone vrouw.. ;)

Ja, vind ik ook nogal raar. Ze doet net alsof ze er uitzag als een halve kerel, terwijl ze er prima uitzag. Gewoon een mmoie vrouw met een getraind lichaam. Ze haalt zichzelf nogal onnodig naar beneden.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #94 Gepost op: 22-11-2013, 12:20:30 »
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik van Edith moet denken. Uit Sabotage weet ik dat ze heel goed tactisch kan denken en goed haar emoties en gedachten kan verbergen. Op de een of andere manier voelt haar optreden in Expeditie Robinson ook zo voor mij. Ze gaat een beetje haar eigen gang en zorgt ervoor dat ze in geen enkel complot betrokken raakt, wat tactisch erg goed kan uitpakken. Tegelijkertijd is ze totaal niet consequent in wat ze doet en zegt. Ze wil graag een damesfinale, maar zodra ervoor gezorgd wordt dat die finale er mogelijk gaat komen reageert ze erg emotioneel en gepikeerd. Ik snap dat het lastig is als een maatje naar huis gaat, maar dan moet je niet eerst de dag ervoor fantaseren over een damesfinale (hoe wil je een finale met dames krijgen als Hans niet naar huis mag?).

Ik hoop het niet, maar Edith lijkt toch nog steeds de kant te kiezen van Kees, waardoor ze (met al hun extra stemmen) nog iemand van de dames weg kunnen stemmen.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #95 Gepost op: 22-11-2013, 12:34:10 »
Ze gaat een beetje haar eigen gang en zorgt ervoor dat ze in geen enkel complot betrokken raakt, wat tactisch erg goed kan uitpakken.

Dat is precies waarom ik haar reactie na het wegstemmen van Hans niet helemaal begrijp. Ze heeft zich duidelijk altijd volledig afzijdig gehouden van complotten, dan kan ze nu toch nauwelijks verbaasd zijn dat ze er buiten is gehouden?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #96 Gepost op: 22-11-2013, 13:23:08 »
Dat is precies waarom ik haar reactie na het wegstemmen van Hans niet helemaal begrijp. Ze heeft zich duidelijk altijd volledig afzijdig gehouden van complotten, dan kan ze nu toch nauwelijks verbaasd zijn dat ze er buiten is gehouden?
Daar ging het denk ik niet om, ze zei ook dat ze het fijn vond dat ze er niet bij betrokken was. Het ging er alleen om dat Hans moest vertrekken terwijl zij Zimra eerst zag vertrekken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #97 Gepost op: 22-11-2013, 13:35:17 »
Edith is zeker een finale-kandidaat, maar ze mag wel een keer erover ophouden dat ze van een sportvrouw verandert in een gewone vrouw.. ;)

+1

Ik hoor haar ook in iedere aflevering meerdere keren zeggen dat ze een (ex) topsportster is..... YEAH, dat weten we nu wel hoor. Ik hoor de anderen toch ook niet telkens zeggen dat ze dit of dat zijn. Bij mij werkt Edith iig een beetje op de zenuwen. Dat gezegd hebbende is ze wel een uitermate sterke kandidaat natuurlijk.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #98 Gepost op: 22-11-2013, 13:59:17 »
Daar ging het denk ik niet om, ze zei ook dat ze het fijn vond dat ze er niet bij betrokken was. Het ging er alleen om dat Hans moest vertrekken terwijl zij Zimra eerst zag vertrekken.

Ja, dat zou kunnen inderdaad. Maar ja, dat hoort toch gewoon bij het spel? Dat niet altijd degene eruit gaat die jij beoogt?
Dat kan even slikken zijn, maar toch niet iets waar je helemaal van moet gaan zitten bijkomen? Volgens mij speelde toch ook wel mee dat ze totaal overdonderd was omdat ze er tijdens die twee dagen joepiedepoepie resort helemaal nada van gemerkt had en er buiten was gehouden. Dat was ook het eerste wat ze riep.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2013, 14:05:53 door Starry Night »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #99 Gepost op: 22-11-2013, 14:36:28 »
+1

Ik hoor haar ook in iedere aflevering meerdere keren zeggen dat ze een (ex) topsportster is..... YEAH, dat weten we nu wel hoor. Ik hoor de anderen toch ook niet telkens zeggen dat ze dit of dat zijn. Bij mij werkt Edith iig een beetje op de zenuwen. Dat gezegd hebbende is ze wel een uitermate sterke kandidaat natuurlijk.
Edith is net gestopt met judo en heeft opeens een heel leven vol onzekerheid voor zich. Dat kan er nogal in hakken. Kijk naar Aagje vorig jaar (of twee jaar terug?). Dus ja, ik snap het wel.