Auteur Topic: Geraldine Kemper [Kandidaat]  (gelezen 76103 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2013, 22:14:48 »
In de voorstelaflevering zagen we haar toch ook in een scène in de biechthut (op een van de grote eilanden) die nog niet geweest is?
Ja klopt, dat komt dus ook volgende week. Misschien dat we nog maar eens goed naar die voorstelaflevering moeten gaan kijken, dat we dan ongeveer bij de winnaar uitkomen :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2013, 00:10:27 »
Ik kan me idd de scene van de biechthut waarin ze heel veel frustraties uit nog herinneren en die is nog niet geweest. Benieuwd hoe ze zich gaat herpakken ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2013, 02:03:29 »
Als ze haar maar niet laten blijven en alsnog Veronica naar huis laten gaan.

Tot nu toe valt ze me best wel tegen. Ik heb haar volgens mij nog niet één keer zien lachen in de expeditie. Ik vind er weinig aan.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2013, 06:00:30 »

Ben wel verbaasd dat Sef en Geza haar als zo'n sterke kandidaat zien, tactisch nog wel, en sterker dan Anna?
Daar is tot nog toe niets van gebleken, maar uit de eerder vertoonde beelden is wel te concluderen dat ze niet weg is.


Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2013, 06:42:33 »
Eens met Narya en Locusta.
Ik snap ook niet wat ze er zo sterk aan vinden, had ook  voor Anna gekozen als ik hun was.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Martin70

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 27-09-2013, 07:58:40 »
Misschien wint Geraldine het duel met Zimra en blijft ze alleen op het andere eiland.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 27-09-2013, 08:00:22 »
Eens met Narya en Locusta.
Ik snap ook niet wat ze er zo sterk aan vinden, had ook  voor Anna gekozen als ik hun was.

Sef's redenatie was: Geraldine kan wel zonder Anna-Alicia, Anna-Alicia kan niet zonder Geraldine. Dus eerst Geraldine eruit, dan is Anna-Alicia een makkelijk volgend doelwit.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2013, 09:19:46 »
ze kende dit spel toch; waarom is zij dan niet met Pauline en Jan en veronika gaan praten.
Dan had ze misschien nu niet huilend op het bankje hoeven te zitten. Wel een beetje vechten, zeg.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2013, 09:31:14 »
Wat een "schatje brandt mijn gatje niet". Die gaat nog voor heel wat vuurwerk zorgen. Ik zou nu niet in de schoenen van Sef of Geza staan.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2013, 09:52:15 »
Van mij mag ze in ieder geval blijven. En haar kwaadheid is niet meer dan logisch...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2013, 09:56:29 »
Van mij mag ze in ieder geval blijven. En haar kwaadheid is niet meer dan logisch...
ze kent het spel toch? Teleurgesteld lijkt me begrijpelijk; maar het komt bij mij erg over als  'if you can't stand the heat stay out of the kitchen'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 27-09-2013, 09:59:33 »
Tuurlijk, alleen: niet iedereen reageert hetzelfde. Als men vantevoren glashard jou staat voor te liegen over dat iedereen op Veronica zal gaan stemmen, en jij krijgt dan ineens de stemen? Dan is die reactie logisch.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 27-09-2013, 10:06:12 »
Tuurlijk, alleen: niet iedereen reageert hetzelfde. Als men vantevoren glashard jou staat voor te liegen over dat iedereen op Veronica zal gaan stemmen, en jij krijgt dan ineens de stemen? Dan is die reactie logisch.
je kan ook denken; oepsie wat ben ik suf geweest: ik zie het voor mijn ogen gebeuren en dan ga ik ze geloven op hun mooie blauwe ogen terwijl ik het spel ken. Dat was dom van mij...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 27-09-2013, 10:12:36 »
Tja, zoals gezegd: iedereen reageert anders. En dat merk je pas op dat moment. Niemand weet vantevoren hoe hij/zij zou reageren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2013, 10:13:25 »
je kan ook denken; oepsie wat ben ik suf geweest: ik zie het voor mijn ogen gebeuren en dan ga ik ze geloven op hun mooie blauwe ogen terwijl ik het spel ken. Dat was dom van mij...

Zeg maar a la Ruud vorig jaar.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 27-09-2013, 20:33:16 »
Zou het een beetje jammer vinden als ze haar nu gewoon alsnog laten blijven omdat Veronica opgeeft. Laat haar maar gewoon het duel spelen tegen Zimra.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 27-09-2013, 20:45:08 »
Zou het een beetje jammer vinden als ze haar nu gewoon alsnog laten blijven omdat Veronica opgeeft. Laat haar maar gewoon het duel spelen tegen Zimra.
Zou ik nu niet eerlijk vinden, dan hadden ze Edith ook het duel moeten laten spelen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 27-09-2013, 20:47:53 »
Zou ik nu niet eerlijk vinden, dan hadden ze Edith ook het duel moeten laten spelen.

Maar dat wil niet zeggen dat ze omdat ze Edith lieten blijven,  Geraldine ineens ook moeten laten blijven.
Bovendien was toen Nega opgaf dat al bekend voor de stemming.
Dat is toch een andere situatie.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 27-09-2013, 20:49:51 »
Zou ik nu niet eerlijk vinden, dan hadden ze Edith ook het duel moeten laten spelen.

Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het toch een iets andere situatie.

Daar ging het namelijk om de opgave van iemand uit het andere kamp, waar ze binnen het vrouwenkamp geen weet van hadden. Nu gaat het om iemand bínnen het eigen kamp, die wel degelijk weet wat er gebeurt en de tactiek van de anderen met een vrijwillige exit ná de eilandraad bewust en moedwillig zou saboteren.

Edit: wat Bjorrn zegt dus.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 27-09-2013, 22:18:10 »
Eens met Narya en Locusta.
Ik snap ook niet wat ze er zo sterk aan vinden, had ook  voor Anna gekozen als ik hun was.

Misschien komt ze nogal fanatiek over, wat bedreigend kan zijn.  Ze had ook gelijk toen ze dacht dat de jongens haar en Anna A uit elkaar willen...

Pijnlijke exit trouwens, ik had met haar te doen.