Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143829 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #280 Gepost op: 14-11-2013, 21:19:46 »

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #281 Gepost op: 14-11-2013, 22:22:02 »
In een andere thread zei iemand dat ze eruit ziet als een vrouw van 30 die al 3 keer bevallen is. Als ik deze foto zie heb ik geen idee waar diegene het vandaan haalt ... waarschijnlijk een zeer ongeïnformeerde mening.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #282 Gepost op: 14-11-2013, 22:22:35 »
wij noemen dat thuis Jaloezie, ze ziet er gewoon goed uit
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #283 Gepost op: 14-11-2013, 22:34:32 »
Precies  ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #284 Gepost op: 14-11-2013, 22:43:49 »
ze ziet er goed uit en ik vind haar leuk.. een spontane meid.. En wat ze zei kon wel eens waar zijn, dat wat ze aan fysieke kracht tekort komt, goed maakt met haar mentale kracht. Geza heeft haar onderschat en dat kostte hem de expeditie.
er was eens......

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #285 Gepost op: 15-11-2013, 01:41:53 »
Wat zij in die proeven doet is gewoon gênant, kom op zeg. Elke keer laatste op een straatlengte afstand en geen enkele keer zelfs maar de indruk wekken dat ze er ook maar een beetje voor wil gaan. Ze verschuilt zich achter die "ik heb geen conditie" dooddoener, maar als je het mij vraagt, heeft ze nog geen enkele keer haar best gedaan. Het lijkt helemaal nergens op en ik zou me hier serieus voor schamen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #286 Gepost op: 15-11-2013, 02:08:45 »
De vrouwen doen het niet zo best in de individuele proeven tot nu toe, en bij de vrouwen bungelt zij steevast achteraan.
Waar zij haar populariteit aan te danken heeft..?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #287 Gepost op: 15-11-2013, 08:17:48 »
De vrouwen doen het niet zo best in de individuele proeven tot nu toe, en bij de vrouwen bungelt zij steevast achteraan.
Waar zij haar populariteit aan te danken heeft..?

aan haar no nonsens instelling. Ze weet zelf dat ze slecht is in proeven en zoekt daar geen verontschuldiging voor. En dat hoeft ook niet.

bovendien.. er zal altijd iemand de laatste zijn. 
er was eens......

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #288 Gepost op: 15-11-2013, 09:26:01 »
Ze is misschien wel de slechtste kandidaat ooit...

Ik zou me denk ik net als Geza kapot schamen als ik er eerder uit moest als haar.

Vind de vrouwen allemaal slecht dit seizoen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #289 Gepost op: 15-11-2013, 09:31:35 »
Ze is misschien wel de slechtste kandidaat ooit...

Ik zou me denk ik net als Geza kapot schamen als ik er eerder uit moest als haar.

Vind de vrouwen allemaal slecht dit seizoen.

Ze is in ieder geval intelligenter dan Geza en minder een zeur. het is ook geen wonder dat vrouwen die proeven blijven verliezen, want het zijn bijna allemaal krachtproeven. Ben benieuwd of Hans ook wint als ze vieze dingen moeten eten of als hij op de evenwichtsbalk zou moeten blijven staan. Dus zolang die proeven fysiek blijven is het logisch dat de vrouwen achteraan eindigen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #290 Gepost op: 15-11-2013, 09:34:39 »
Ik vind haar eigenlijk wel komisch in de proeven: Ze lag heel ver achter, en ze zegt dat ze de proef zo leuk vind, dus dan is ze helemaal niet bezig met winnen.  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #291 Gepost op: 15-11-2013, 10:33:26 »
Ze is in ieder geval intelligenter dan Geza en minder een zeur. het is ook geen wonder dat vrouwen die proeven blijven verliezen, want het zijn bijna allemaal krachtproeven. Ben benieuwd of Hans ook wint als ze vieze dingen moeten eten of als hij op de evenwichtsbalk zou moeten blijven staan. Dus zolang die proeven fysiek blijven is het logisch dat de vrouwen achteraan eindigen.

Goed punt. In dat opzicht zijn de proeven dit jaar veel eenzijdiger dan andere jaren. Jammer eigenlijk.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #292 Gepost op: 15-11-2013, 12:42:52 »
Zimra is een leuke vrouw maar om echt te zeggen dat ze een aanwinst is voor het programma?  ::ohno::
Ze doet de proeven gewoon niet goed, is langzaam, telkens is ze laatste en om nu te zeggen van goh wat doet Zimra toch haar best... ik zie het niet. Ze zegt dat ze het leuk vind maar het straalt er niet echt vanaf, ze doet ook niet echt haar best zichzelf te overtreffen. Tja ze wil graag puzzelen, maarre met puzzelen alleen red je het niet Zimra. En dan kan je wel als excuus bedenken "maar ze is wel een doorzetter" jaaaa zo ken ik er nog wel een paar. Kom op zeg, natuurlijk zet ze door ze doet het al zo slecht, wat dan? Bijltje erbij neergooien als je laatste ligt? Dat maakt natuurlijk al helemaal geen goede indruk op de rest. Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat ze playboy model is (en een flinke boezem heeft) dat ze hier zo geliefd is want op het gebied van proeven is het echt triest  ::)
Grappig om te zien ook dat de één wordt afgebrand omdat ze geen Robinson kwaliteiten heeft en de ander met dezelfde capaciteiten de hemel wordt ingeprezen.. ???
De zet van vorige week van Zimra om extra stemmen in te zetten op Geza vond ik top maar eigenlijk is dat de beste prestatie die ze geleverd heeft. En dan kan ze wel leuk en gezellig zijn of wat dan ook maar dat is niet genoeg helaas....   

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #293 Gepost op: 15-11-2013, 12:49:37 »
Ze geniet; DAT, dwingt veel respect af bij forumleden hier.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #294 Gepost op: 15-11-2013, 12:50:04 »
Zimra is een leuke vrouw maar om echt te zeggen dat ze een aanwinst is voor het programma?  ::ohno::
Ze doet de proeven gewoon niet goed, is langzaam, telkens is ze laatste en om nu te zeggen van goh wat doet Zimra toch haar best... ik zie het niet. Ze zegt dat ze het leuk vind maar het straalt er niet echt vanaf, ze doet ook niet echt haar best zichzelf te overtreffen. Tja ze wil graag puzzelen, maarre met puzzelen alleen red je het niet Zimra. En dan kan je wel als excuus bedenken "maar ze is wel een doorzetter" jaaaa zo ken ik er nog wel een paar. Kom op zeg, natuurlijk zet ze door ze doet het al zo slecht, wat dan? Bijltje erbij neergooien als je laatste ligt? Dat maakt natuurlijk al helemaal geen goede indruk op de rest. Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat ze playboy model is (en een flinke boezem heeft) dat ze hier zo geliefd is want op het gebied van proeven is het echt triest  ::)
Grappig om te zien ook dat de één wordt afgebrand omdat ze geen Robinson kwaliteiten heeft en de ander met dezelfde capaciteiten de hemel wordt ingeprezen.. ???
De zet van vorige week van Zimra om extra stemmen in te zetten op Geza vond ik top maar eigenlijk is dat de beste prestatie die ze geleverd heeft. En dan kan ze wel leuk en gezellig zijn of wat dan ook maar dat is niet genoeg helaas....   


Ik bedoel niet dat ze het bijltje erbij neer moet gooien, maar ik vind het gewoon knap dat ze zo positief blijft ondanks dat ze altijd laatste ligt.
I will follow my inner gold

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #295 Gepost op: 15-11-2013, 12:52:15 »
Grappig om te zien ook dat de één wordt afgebrand omdat ze geen Robinson kwaliteiten heeft en de ander met dezelfde capaciteiten de hemel wordt ingeprezen.. ???


Valt mij idd ook op. Bij Zimra lijkt het juist in haar voordeel te werken: wat goed dat ze toch gewoon doorgaat ondanks dat ze er niks van bakt!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #296 Gepost op: 15-11-2013, 12:53:57 »
Als je niet eens je best doet bij de proeven, verdien je het om zo snel mogelijk naar huis te worden gestuurd, ongeacht of je ervan geniet.

En ze blijft positief omdát ze haar best niet doet. Als je er niet voor wil gaan, baal je er ook niet zo van als het niet lukt.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #297 Gepost op: 15-11-2013, 12:57:49 »
Ze geniet; DAT, dwingt veel respect af bij forumleden hier.

 ::)
Nou d'r genieten er wel meer hoor! Dan hoeft Zimra niet veel te doen om respect af te dwingen...
Gewoon lachwekkend.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #298 Gepost op: 15-11-2013, 12:58:19 »
Ik las ergens anders op het forum dat iemand hier kwaad is op Hand omdat hij zei dat hij op Zimra wilde stemmen omdat ze het niet evrdient om te blijven. Dat mag Hans volgens die persoon niet vinden. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat hij dat vindt want als je goed luistert dan hoor je ook dat ze echt helemaal niks doet op het eiland in de zin van eten regelen, eten klaarmaken, vuur maken etc. Ik vind de redenatie van hans dus helemaal niet zo raar. Maar zoals we eerder al zeiden, ook al zou Zimra iedereen recht in het gezicht slaan, dan nog zouden veel mensen dat hier super vinden heb ik het idee.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 12:59:53 door Stanley_Yelnats »

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #299 Gepost op: 15-11-2013, 13:14:19 »
Gewoon lachwekkend.

Lachwekkend ... misschien, maar dat is nou eenmaal waarom Zimra goed ligt bij de kijkers. Suggereren dat dat komt omdat ze een een playmate is, is volslagen onzin.

En geniet ze dan meer dan de rest? Op basis van wat wij te zien krijgen hier (geen onbelangrijke nuance) vind ik van wel. De rest zit al 26 dagen te huilen over alle tactische spelletjes en is zo opgelucht dat de spanning eindelijk eens weg is dat het nu naar een ander uiterste gaat. Ik vind het knap wat ze doen hoor, maar echt genieten dat zie ik er niet aan af. Zimra daarentegen lijkt te genieten van elk detail ... zal wel weer een voorbeeld zijn van de slechte montage waar deze editie door geplaagd wordt.