Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143828 keer)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #300 Gepost op: 15-11-2013, 13:33:39 »
Lachwekkend ... misschien, maar dat is nou eenmaal waarom Zimra goed ligt bij de kijkers. Suggereren dat dat komt omdat ze een een playmate is, is volslagen onzin.

Tuurlijk,... ik geloof je meteen  ::)

En geniet ze dan meer dan de rest? Op basis van wat wij te zien krijgen hier (geen onbelangrijke nuance) vind ik van wel. De rest zit al 26 dagen te huilen over alle tactische spelletjes en is zo opgelucht dat de spanning eindelijk eens weg is dat het nu naar een ander uiterste gaat. Ik vind het knap wat ze doen hoor, maar echt genieten dat zie ik er niet aan af. Zimra daarentegen lijkt te genieten van elk detail ... zal wel weer een voorbeeld zijn van de slechte montage waar deze editie door geplaagd wordt.

Nou het moet niet gekker worden dat we nu ook moeten bepalen wie het meest geniet?? Wat een onzin! Met genieten ga je de expeditie niet winnen. Daar moet je wel meer voor in je mars hebben. Dan kan ze beter een vakantie boeken dan kan je volop genieten en hoeft ze ook niets te doen.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #301 Gepost op: 15-11-2013, 13:38:14 »
Lachwekkend ... misschien, maar dat is nou eenmaal waarom Zimra goed ligt bij de kijkers. Suggereren dat dat komt omdat ze een een playmate is, is volslagen onzin.

En geniet ze dan meer dan de rest? Op basis van wat wij te zien krijgen hier (geen onbelangrijke nuance) vind ik van wel. De rest zit al 26 dagen te huilen over alle tactische spelletjes en is zo opgelucht dat de spanning eindelijk eens weg is dat het nu naar een ander uiterste gaat. Ik vind het knap wat ze doen hoor, maar echt genieten dat zie ik er niet aan af. Zimra daarentegen lijkt te genieten van elk detail ... zal wel weer een voorbeeld zijn van de slechte montage waar deze editie door geplaagd wordt.

Zimra ergert zich niet aan tactische spelletjes? Zelf zei ze tijdens een stemming over Paulien: "als je nu opeens van mening bent verandert ben je een kutwijf." Ik had niet de indruk dat ze met volle teugen stond te genieten. En als iemand anders dat zo had gezegd was de wereld te klein geweest hier, maar van Zimra wordt het juist geaccepteerd en zelfs met thumbs up vbegroet.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #302 Gepost op: 15-11-2013, 13:40:09 »
Nou het moet niet gekker worden dat we nu ook moeten bepalen wie het meest geniet?? Wat een onzin! Met genieten ga je de expeditie niet winnen. Daar moet je wel meer voor in je mars hebben.

Beweert iemand hier dat? Het is gewoon iets dat mensen opvalt en delen, zoals zoveel dingen opvalt en gedeeld wordt. Het enige dat een aantal mensen hier zeggen is dat ze Zimra tof vinden omdat ze overduidelijk geniet van het deelnemen zelf ... je weet wel, deelnemen ... die weg van (tegenwoordig) 30 dagen naar de finish. Persoonlijk vind ik het achterlijk als je genieten geen rol speelt. Nergens zeg ik daarentegen dat je die mening moet delen, nergens.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #303 Gepost op: 15-11-2013, 13:41:09 »
Als je niet eens je best doet bij de proeven, verdien je het om zo snel mogelijk naar huis te worden gestuurd, ongeacht of je ervan geniet.

En ze blijft positief omdát ze haar best niet doet. Als je er niet voor wil gaan, baal je er ook niet zo van als het niet lukt.

Hoezo doet ze niet haar best bij de proeven? Ze is fysiek zwak, dat is waar en van mij hoeft ze niet te winnen, maar ik kan me niet voorstellen  dat ze niet eens haar best doet.
I will follow my inner gold

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #304 Gepost op: 15-11-2013, 13:42:25 »
Zimra ergert zich niet aan tactische spelletjes? Zelf zei ze tijdens een stemming over Paulien: "als je nu opeens van mening bent verandert ben je een kutwijf." Ik had niet de indruk dat ze met volle teugen stond te genieten.

Dat hoeft volgens velen hier (inclusief mijzelf) niets met tactiek te maken gehad hebben. Los van tactiek was het volgens die mensen gewoon een rotstreek, en van rotstreken genieten mensen over het algemeen niet.

edit: bovendien zei ze dat in de biechtstoel, niet tijdens de eilandraad.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 13:44:04 door Dannyboy »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #305 Gepost op: 15-11-2013, 14:09:01 »
Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat ze playboy model is (en een flinke boezem heeft) dat ze hier zo geliefd is .   



Dus zo schat jij de forummers hier in. Dat ze hun favoriet bepalen op basis van tieten.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #306 Gepost op: 15-11-2013, 14:10:31 »
Dat hoeft volgens velen hier (inclusief mijzelf) niets met tactiek te maken gehad hebben. Los van tactiek was het volgens die mensen gewoon een rotstreek, en van rotstreken genieten mensen over het algemeen niet.

edit: bovendien zei ze dat in de biechtstoel, niet tijdens de eilandraad.

Nee dat zei ze in camera toen ze haar stembrief liet zien om vervolgens in de pot te doen.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #307 Gepost op: 15-11-2013, 14:13:37 »
Nee dat zei ze in camera toen ze haar stembrief liet zien om vervolgens in de pot te doen.

 Oh ja, ik herinneren het me weer. Ik wist iig zeker dat ze het niet tijdens de raad inde groep zei, dus dacht dat het dan de biechtstoel moest zijn, maar het was inderdaad bij de urn.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #308 Gepost op: 15-11-2013, 14:15:46 »
yeps.. ze zei wat ik dacht  ::schaam::
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #309 Gepost op: 15-11-2013, 14:21:01 »


Dus zo schat jij de forummers hier in. Dat ze hun favoriet bepalen op basis van tieten.
 :-\\


Ja, helaas is dat ook mijn constatering.
Er blijken onder de fans van Zimra opvallend veel mannen te zitten. Wat ze zegt en wat ze doet is volstrekt ondergeschikt. Het gaat er alleen nog maar om hoe vaak en hoelang ze in beeld komt. Dan vindt men het al prachtig.
Ik vind het sneu, dat men niet meer objectief naar haar prestaties kan kijken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #310 Gepost op: 15-11-2013, 14:26:25 »
Maar daar is het toch helemaal op gecast, we doen een paar oudjes, een stel wat qua gewicht niet voldoed aan de huidige modenormen (zeg ik dat netjes, of zeg ik dat netjes  ::tandpastasmiley:: ). Een stel bloedmooie meiden en een paar jonge af getrainde goden, oftewel voor elke kijker wat wils!   ;)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #311 Gepost op: 15-11-2013, 14:26:31 »


Dus zo schat jij de forummers hier in. Dat ze hun favoriet bepalen op basis van tieten.
 :-\\


Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken.
Maar heb wel degelijk een vermoeden dat er leden zijn die Zimra gewoon geweldig vinden om hoe ze eruit ziet en haar Playboy verleden en dat ze daarom al niets fout meer kan doen.
Dat moet haast wel als je dit topic leest want qua spel bakt ze er niets van.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #312 Gepost op: 15-11-2013, 14:28:25 »


Dus zo schat jij de forummers hier in. Dat ze hun favoriet bepalen op basis van tieten.
 :-\\


Ik kan er wel een paar opnoemen hoor maar dat is tegen de regels.  ::tandpastasmiley::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #313 Gepost op: 15-11-2013, 14:31:36 »
Ik kan er wel een paar opnoemen hoor maar dat is tegen de regels.  ::tandpastasmiley::

Whahahaoeha  ::ok::

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #314 Gepost op: 15-11-2013, 14:39:24 »
Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken.
Maar heb wel degelijk een vermoeden dat er leden zijn die Zimra gewoon geweldig vinden om hoe ze eruit ziet en haar Playboy verleden en dat ze daarom al niets fout meer kan doen.
Dat moet haast wel als je dit topic leest want qua spel bakt ze er niets van.
Want je kan een kandidaat blijkbaar alleen maar leuk vinden als ze het ook goed doen in de proeven en anders zal het wel komen vanwege hun uiterlijk? ??? Mensen hebben ook nog zoiets als een persoonlijkheid, waardoor anderen ze leuk kunnen vinden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #315 Gepost op: 15-11-2013, 14:41:54 »
Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken.
Maar heb wel degelijk een vermoeden dat er leden zijn die Zimra gewoon geweldig vinden om hoe ze eruit ziet en haar Playboy verleden en dat ze daarom al niets fout meer kan doen.
Dat moet haast wel als je dit topic leest want qua spel bakt ze er niets van.

Dit gaat toch helemaal nergens meer over? Ik ben ook fan van Zimra (ook al ben ik een vrouw en heb ik een enorme hekel aan de Playboy). Ik vind het erg knap dat ze duivelseiland heeft overwonnen, dat kost doorzettingsvermogen. Dit vind ik trouwens niet alleen; zo dachten de andere kandidaten er bij het samensmeltingsdiner ook over. Ik bewonder haar positiviteit en levenslust; ook al is ze inderdaad bar slecht tijdens de proeven. Maar (en dat is ook al elders op het forum gezegd) de proeven testen vrijwel alleen maar op fysieke kracht, andere elementen als de evenwichtsbalk en vieze beesten eten komen nauwelijks aan bod wat jammer is.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik haar de overwinning het meeste gun en dat Zimra niets fout kan doen, wel dat er heel wat nuances aan zijn te geven in deze discussie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #316 Gepost op: 15-11-2013, 14:42:20 »
Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken.
Maar heb wel degelijk een vermoeden dat er leden zijn die Zimra gewoon geweldig vinden om hoe ze eruit ziet en haar Playboy verleden en dat ze daarom al niets fout meer kan doen.
Dat moet haast wel als je dit topic leest want qua spel bakt ze er niets van.
uhm nee ::).

Ze maakt geweldige opmerkingen, dat maakt haar populair. Ze heeft goeie one-liners, speelt een eigen spel en heeft overal plezier in. Daar houden mensen van. (ik iig wel). Voor mij heeft ze wel degelijk ook een toegevoegde waarde aan het spel ondanks dat haar kwaliteiten qua proeven winnen en overleven niet de beste zijn. Ze heeft andere kwaliteiten (bijv. haar sociale spel en ze is ook we tactisch). Voor ons als kijkers vind ik haar een goeie toevoeging omdat ze dus erg veel humor heeft en ze een hele andere instelling heeft dan heel veel andere kandidaten. Ik zou het echt super saai vinden als er 16 Hans/Kees/Edith types meededen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #317 Gepost op: 15-11-2013, 14:44:31 »
en zo is het.. ik geniet van Zimra's enthousiasme net zo veel als van Hans die een proef wint. En wat nog mooier is, Zimra geniet er zelf ook van.
er was eens......

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #318 Gepost op: 15-11-2013, 14:51:13 »
:)

Misschien ook een goed moment een eind te breien aan het ja-nee spelletje dat we begonnen waren (sorry daarvoor).

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #319 Gepost op: 15-11-2013, 14:56:13 »
Ik kan er wel een paar opnoemen hoor maar dat is tegen de regels.  ::tandpastasmiley::

 Ik niet hoor ::pinokkio::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.