Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143142 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #400 Gepost op: 25-11-2013, 00:10:32 »
Ik denk van niet, Zimra vliegt er gewoon uit, lijkt me.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #401 Gepost op: 25-11-2013, 16:39:27 »
Je zag vandaag de moed in d'r schoenen zakken toen ze niet gekozen werd. achteraf gezien is dat trouwens wel de reden dat hans weg is, Ze hadden het doorgehad als Zimra was meegegaan! Hoop op een finaleplek voor d'r en die zou ze nu best kunnen krijgen. Kees en edith richten op geraldine en anna volgende week!
Edith gaat dit sowieso niet doen denk ik.
Kees zou ik er nog wel voor aanzien.
There's no show like a reality show ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #402 Gepost op: 28-11-2013, 21:53:30 »
Haar exit zat eraan te komen maar wat een topkandidaat. Niet top in de proeven, maar tactisch gezien maar wel mooi haar extra stemmen goed ingezet tijdens eilandraden.

Daarnaast nog eens 16 dagen in haar eentje op een eiland weten te overleven en 3 duels gewonnen. Zimra heeft echt het maximaal haalbare uit haar expeditie weten te halen.

En ja ik weet ik dat ze de looks meeheeft, maar behalve dat is ze gewoon een hartstikke leuke meid, wat tot uiting komt in haar commentaren waarbij ze o.a haar prestaties met de nodige zelfspot analyseert. En zelfs vandaag, in de aflevering waarin ze wist dat ze af zou vallen nog maar eens zien hoe spontaan/leuk is door de stem op Dennis en haar verhaaltje over de haaien/Middeleeuwen bij de proef.

Fysiek niet de beste maar echt fantastisch gedaan  ::bravo::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #403 Gepost op: 28-11-2013, 21:53:50 »
 ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #404 Gepost op: 28-11-2013, 22:18:48 »
het filmpje met Zimra staat inmiddels op rtl.nl

er was eens......

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #405 Gepost op: 28-11-2013, 22:27:20 »
Heb de aflevering niet gezien
Zei je nou dat ze op Dennis stemde?  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #406 Gepost op: 28-11-2013, 22:30:39 »
yups... that's what she did :D
er was eens......

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #407 Gepost op: 28-11-2013, 22:40:16 »
yups... that's what she did :D

Nou ook weer niet, doorgestreept en dan op Kees.. puur voor vermaak dus.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #408 Gepost op: 28-11-2013, 23:10:48 »
maar wel leuk  ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #409 Gepost op: 29-11-2013, 00:45:42 »
Ik ben niet altijd fan geweest van Zimra, en ze werd er ook wel terecht nu uitgestemd..
Toch leuk om te zien dat ze op haar eigen wijze eruit ging, met humor(stem op Dennis), blijdschap en gegiechel.. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2013, 00:50:15 door willy »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #410 Gepost op: 29-11-2013, 01:37:33 »
 :\'( :\'( :\'(

Ik heb nu al een heel stuk minder zin in volgende week, zonder Zimra :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #411 Gepost op: 29-11-2013, 10:55:14 »
Haar exit zat eraan te komen maar wat een topkandidaat. Niet top in de proeven, maar tactisch gezien maar wel mooi haar extra stemmen goed ingezet tijdens eilandraden.

Daarnaast nog eens 16 dagen in haar eentje op een eiland weten te overleven en 3 duels gewonnen. Zimra heeft echt het maximaal haalbare uit haar expeditie weten te halen.

En ja ik weet ik dat ze de looks meeheeft, maar behalve dat is ze gewoon een hartstikke leuke meid, wat tot uiting komt in haar commentaren waarbij ze o.a haar prestaties met de nodige zelfspot analyseert. En zelfs vandaag, in de aflevering waarin ze wist dat ze af zou vallen nog maar eens zien hoe spontaan/leuk is door de stem op Dennis en haar verhaaltje over de haaien/Middeleeuwen bij de proef.

Fysiek niet de beste maar echt fantastisch gedaan  ::bravo::

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #412 Gepost op: 29-11-2013, 16:52:25 »
Nou ook weer niet, doorgestreept en dan op Kees.. puur voor vermaak dus.

 ::rofl::

Nu blijven er eigenlijk geen leuke kandidaten meer over  :(  :(
Weet niet of ik volgende week wel kijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #413 Gepost op: 29-11-2013, 21:43:27 »
Grappig toch dat verhaaltje dat door haar hoofd ging tijdens de proef  ::rofl::
De stem op Dennis ook trouwens, wat een lolbroek die Zimra!
Maar ze heeft er een sterke expeditie opzitten. Twee weken alleen, na de samensmelting toch wat een buitenstaander, geen enkele prijs gewonnen. Respect hiervoor. Enig minpuntje vond ik haar houding tov Paulien bij de stemming. Ik zou haar bekronen tot de beste onder de minst 'robinsonwaardigen' allertijden!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #414 Gepost op: 30-11-2013, 08:44:19 »
Ik vond het verhaaltje dat ze verzon ook erg grappig en ook de stem op Dennis. Maar ik had deze keer dezelfde irritatie als sommige anderen hier al eerder hadden.
En wel het opgeven bij de proef. Okee, haar doel was om niet als eerste in de zee te vallen. Maar als dat gelukt is kan je toch een tweede doel stellen? Bijvoorbeeld, ik wil niet als tweede in de zee vallen? Bij de andere proeven begreep ik het nog een beetje, omdat ze al heel snel een achterstand had die niet in te halen viel. Maar hier, nee.

Maar toch vind ik het voor mijn kijkplezier jammer dat ze weg is. Nadat de complotters weggestemd waren, gaf zij nog een beetje sjeu aan een aflevering. Vind de rest nogal saai.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #415 Gepost op: 30-11-2013, 10:18:16 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #416 Gepost op: 30-11-2013, 18:23:09 »
Ik vond het verhaaltje dat ze verzon ook erg grappig en ook de stem op Dennis. Maar ik had deze keer dezelfde irritatie als sommige anderen hier al eerder hadden.
En wel het opgeven bij de proef. Okee, haar doel was om niet als eerste in de zee te vallen. Maar als dat gelukt is kan je toch een tweede doel stellen? Bijvoorbeeld, ik wil niet als tweede in de zee vallen? Bij de andere proeven begreep ik het nog een beetje, omdat ze al heel snel een achterstand had die niet in te halen viel. Maar hier, nee.

Maar toch vind ik het voor mijn kijkplezier jammer dat ze weg is. Nadat de complotters weggestemd waren, gaf zij nog een beetje sjeu aan een aflevering. Vind de rest nogal saai.

Ik vond het ook maar flauw dat ze zo snel opgaf, ze leek nog goed te gaan. Ik heb trouwens het vermoeden dat lengte wel een voordelige rol speelde bij die proef. Maar misschien wogen haar borsten wel te veel  ::tandpastasmiley::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #417 Gepost op: 30-11-2013, 18:42:40 »
super flauw...  je hoort ze één voor één zeggen hoe zwaar het is, dat het afzien is, dat het helemaal niet leuk meer is, dat ze niet weten hoe ze moeten staan...  Dan is het echt heel super flauw dat ze niet als eerste opgaf..
er was eens......

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #418 Gepost op: 30-11-2013, 19:58:30 »
Jammer dat Zimra eruit is, ze gaf echt jeu aan ER. Verder knap dat ze ondanks gebrek aan succes bij proeven en dat ze een 'outsider' was toch haar personality, pit en humor behield. Echt een topmeid!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #419 Gepost op: 1-12-2013, 11:44:49 »
super flauw...  je hoort ze één voor één zeggen hoe zwaar het is, dat het afzien is, dat het helemaal niet leuk meer is, dat ze niet weten hoe ze moeten staan...  Dan is het echt heel super flauw dat ze niet als eerste opgaf..

?

Je hoort haar toch echt zeggen dat ze loslaat omdat Kees net heeft losgelaten. Niet omdat ze het niet meer volhoudt.