Hoe seksistisch en arrogant is hij met zijn statement over Edith " ik denk dat ik een goede coach zal zijn voor haar"?
Klein mannetje, deze Vrouw is jouw concurrent en niet je volger. Zij vouwt je op als een papierenkraanvogel met twee handen op dr rug.
Hm, volgens mij hoor je dingen die er niet zijn.
Hij zei dat hij denkt dat hij haar goed zou kunnen coachen, omdat ze judoka was. Oftewel: als sportvrouw is ze het gewend om gecoacht te worden. Als Robert dan straks haar kampleider is, dan verwacht hij haar dus goed te kunnen aansturen om zo het beste in haar naar boven te halen. Dat is gewoon de inschatting die hij maakt, en een van de redenen waarom hij haar in zijn team wil hebben.
Je zou het eventueel arrogant kunnen vinden dat hij van plan is haar te coachen (hoewel dat gewoon is hoe hij de rol van kampleider ziet). Maar 'seksistisch' lijkt me echt niet van toepassing hier. En op het moment dat zij bij hem in het kamp zit, zullen ze moeten samenwerken en is er voor haar dus ook geen reden om hem als een papierenkraanvogel (?) op te vouwen...