Auteur Topic: Aflevering 4. Wrecking ball  (gelezen 40534 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #40 Gepost op: 26-09-2013, 22:13:49 »
Maar aan de andere kant is deze groep trouwens wel echt een geschenk voor de productie, dit levert nog veel spektakel op. (al was eigenlijk het wegstemmen van Edith al bovengemiddeld spektakel voor een VIP-serie :P)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #41 Gepost op: 26-09-2013, 22:16:01 »
Vraag me af wat mensen zo leuk vinden aan Geraldine, kind is amper in beeld geweest, heeft nog niets gezegd en nu zit ze te tieren op de eilandraad.
Kleurloze mensen mogen van mij altijd snel weg.


Lijkt me eerder dat dit door de productie komt. Ik ken Geraldine al heel lang van BNN programma's en vind haar niet bepaald kleurloos (maar dat is mijn mening). Anna Alicia en Sanne kwamen in het begin ook niet bepaald vaak in beeld.

En uh.. zou jij niét je vraagtekens zetten als zo'n complot jou overkomt in het spel?  :(
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #42 Gepost op: 26-09-2013, 22:17:07 »
Leuke aflevering met een mooie proef en onverwachte winnaars. Hoewel toen er maar nadeel op gelegd bleef worden hoe zwak het ene team wel niet was vergeleken bij het andere team, ik er wel vanuit begon te gaan dat het 'zwakkere' team zou gaan winnen. Maar de verdeling is inderdaad nogal krom ja. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat na deze eilandraad. Het zal wel heel gezellig gaan worden op het eiland, of Geraldine nu terugkomt of niet.  ;D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #43 Gepost op: 26-09-2013, 22:17:33 »
Natuurlijk ben je dan verbaasd, persoonlijk had ik als ik Sef en Geza was nog even gewacht met deze move, nu weten die meiden dus hoe de kaarten in elkaar zitten.
Ik had eerst gewoon Veronica eruit gewipt, dan hou je de dames onwetend.
Nu weten ze ervan en vertrouwen ze hun nooit meer als ze slim zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #44 Gepost op: 26-09-2013, 22:19:00 »
vind het nog niet zo slecht als Veronica verdwijnt en Geraldine weer verschijnt.. dan wordt het pas echt hard tegen hard..

Dat zal ongetwijfeld ook de redenering van de productie zijn, het scheppen van meer spanning en drama. Ondertussen vergeten ze voor het gemak even dat ze nodeloos en behoorlijk opzichtig ingrijpen in het spel en daarmee worden tactische en strategische spelers ernstig benadeeld. Als ik bij risk de laatste legers van mijn tegenstander van het bord gooi verwacht ik niet dat hij met een gloednieuwe legermacht weer vanuit het niets op het bord verschijnt. Dan wordt er namelijk een heel ander spel gespeeld, wellicht kunnen we dat risk-resurrection noemen voor de spelers die niet zonder een tweede kans kunnen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #45 Gepost op: 26-09-2013, 22:21:11 »
Robert kan best gelijk hebben met z'n taalgebruik, maar erg handig was het niet om dit in de eerste minuut gelijk aan te kaarten. Je maakt je daar niet echt populair mee, met het gelijk opstellen van regels als 'nieuweling'. En word echt zo vaak gescholden? Het is mij niet opgevallen. En kut en klote zeggen we allemaal toch eens? Zeker in zo'n spel!

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #46 Gepost op: 26-09-2013, 22:26:32 »
Dat zal ongetwijfeld ook de redenering van de productie zijn, het scheppen van meer spanning en drama. Ondertussen vergeten ze voor het gemak even dat ze nodeloos en behoorlijk opzichtig ingrijpen in het spel en daarmee worden tactische en strategische spelers ernstig benadeeld. Als ik bij risk de laatste legers van mijn tegenstander van het bord gooi verwacht ik niet dat hij met een gloednieuwe legermacht weer vanuit het niets op het bord verschijnt. Dan wordt er namelijk een heel ander spel gespeeld, wellicht kunnen we dat risk-resurrection noemen voor de spelers die niet zonder een tweede kans kunnen.

andere optie is dat ze wint van Zimra en op Duivelseiland terecht komt..

Natuurlijk ben je dan verbaasd, persoonlijk had ik als ik Sef en Geza was nog even gewacht met deze move, nu weten die meiden dus hoe de kaarten in elkaar zitten.
Ik had eerst gewoon Veronica eruit gewipt, dan hou je de dames onwetend.
Nu weten ze ervan en vertrouwen ze hun nooit meer als ze slim zijn.

soms kan slimheid je in de eigen vingers snijden.. Tijd zal het leren..

Las ook nog ergens dat Geraldine kleurloos zou zijn.. Kan je verzekeren dat ze dat niet is, maar zo is neergezet door het betere knip en plakwerk van de productie. Misschien is ze wel (veel) te eerlijk voor de mentale spelletjes die gespeeld worden..
er was eens......

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #47 Gepost op: 26-09-2013, 22:27:35 »
Ik vind het taalgebruik eerlijk gezegd vrij opvallend dit seizoen.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #48 Gepost op: 26-09-2013, 22:27:49 »
Ja ik noemde haar kleurloos, want ik ken haar niet van BNN shows, dus ik baseer mijn oordeel op tot nu toe in de expeditie.
En daarin is ze tot nu toe kleurloos geweest.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #49 Gepost op: 26-09-2013, 22:29:23 »
andere optie is dat ze wint van Zimra en op Duivelseiland terecht komt..

Ik hoop het maar dan is de cliffhanger nutteloos, de cliffhanger onstaat namelijk alleen indien Veronica voorstelt om de plaats van Geraldine in te nemen. Zonder die gebeurtenis is de spanningsboog al ten einde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline exprobinson13

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #50 Gepost op: 26-09-2013, 22:31:21 »
weet iemand hoe de muziek heet bij de aftiteling? wil ik heel graag weten  ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #51 Gepost op: 26-09-2013, 22:32:50 »
ah yeps.. kon het zo gauw niet meer terugvinden..  ::vergroot::
maar goed.. kleurloos is ze dus niet. Het is een leuke, spontane, sterke, sportieve, eerlijke en vooral ook lieve meid..
Nu ik er over nadenk.. dat lieve kan ze voor Robinson beter achterwege laten.

Ja ik noemde haar kleurloos, want ik ken haar niet van BNN shows, dus ik baseer mijn oordeel op tot nu toe in de expeditie.
En daarin is ze tot nu toe kleurloos geweest.
er was eens......

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #52 Gepost op: 26-09-2013, 22:33:29 »
Daarbij vind ik dat Veronica gewoon moet blijven nu. Als ze weg had willen gaan dan hadden ze haar voor de eilandraad al weg moeten laten gaan. Maar Geraldine zal inderdaad wel mogen blijven en krijgt ze een zwarte of iets anders onbenulligs.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #53 Gepost op: 26-09-2013, 22:35:17 »
Ja moet haast wel, anders hadden we wel een duidelijk eind van de aflevering gezien.
Belachelijke wending, dat dan weer wel. ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #54 Gepost op: 26-09-2013, 22:37:40 »
Daarbij vind ik dat Veronica gewoon moet blijven nu. Als ze weg had willen gaan dan hadden ze haar voor de eilandraad al weg moeten laten gaan. Maar Geraldine zal inderdaad wel mogen blijven en krijgt ze een zwarte of iets anders onbenulligs.

och... zo heeft ook Edith een eilandraad overleefd... voor mij horen dit soort dingen na al die jaren gewoon bij ER. Ook de jongens hadden dit van te voren kunnen weten..
er was eens......

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #55 Gepost op: 26-09-2013, 22:37:53 »
Daarbij vind ik dat Veronica gewoon moet blijven nu. Als ze weg had willen gaan dan hadden ze haar voor de eilandraad al weg moeten laten gaan. Maar Geraldine zal inderdaad wel mogen blijven en krijgt ze een zwarte of iets anders onbenulligs.

Nou, ik vind het best logisch dat ze zegt dat iedereen op haar mag stemmen zodat ze weg kan, en dan hoeft er niemand anders van het kamp naar huis. Was toch ook met Do zo? Ik denk dat Veronica daar op gegokt had. En nu komt haar verwachting niet uit, en ze wilt echt weg (ook voor haar gezondheid) tja.. Vind het niet meer dan logisch van Veronica. En moet ze dan maar blijven, terwijl ze zich 'klote' voelt en het misschien zelfs gevaarlijk is voor haar gezondheid met de kans op een infectie, zoals ze zelf zegt?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline RayInUtrecht

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #56 Gepost op: 26-09-2013, 22:38:35 »
Afleveringen worden voorspelbaar. Met de Belgen weg scheelt het dat het niet BE vs. NE is, dus iig iets meer voorspelbaar. Maar de trent is duidelijk zichtbaar, de sterksten worden weggestemd, tenzij niet anders kan:

- ex-judoka Edith Bosch
- Geraldine Kemper

De zwakste schakel Veronica wordt erin gehouden, omdat ze op 1 lijn ligt met Sef en Geza, dus iemand anders, waarschijnlijk Anna wordt eruit gestemd. De groepsopdrachten gaan ze niet winnen omdat ze de fysiek sterke leden eruit blijven stemmen. Let maar op, Veronica blijft volgende week gewoon in het spel.

Enfin, we zullen zien of er nog iets spannends gaat gebeuren. Ik vind de complotten niet al te denderend.

« Laatst bewerkt op: 26-09-2013, 22:40:46 door RayInUtrecht »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #57 Gepost op: 26-09-2013, 22:39:45 »
Afleveringen worden voorspelbaar. Met de Belgen weg scheelt het dat het niet BE vs. NE is, dus iig iets meer voorspelbaar. Maar de trent is duidelijk zichtbaar, de sterksten worden weggestemd:

- ex-judoka Edith Bosch
- Geraldine Kemper

De zwakste schakel Veronica wordt erin gehouden, omdat ze op 1 lijn ligt met Sef en Geza, dus iemand anders, waarschijnlijk Anna wordt eruit gestemd. De groepsopdrachten gaan ze niet winnen omdat ze de fysiek sterke leden eruit blijven stemmen.

Enfin, we zullen zien of er nog iets spannends gaat gebeuren. Ik vind de complotten niet al te denderend.


Enig idee op hoeveel verschillende manieren je ‘de sterkste’ kan definiëren? De sterkste in jouw verhaal is niks anders dan je persoonlijke invulling van die subjectieve term.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #58 Gepost op: 26-09-2013, 22:41:27 »
Inderdaad ja.
Grappig want normaal ben ik niet zo van de complotten, maar sinds Fatima en de tweeling vorig jaar ben ik het veel meer gaan accepteren en vond ik dit nu gewoon een geniale move.
Vind het een mooi blok, Sef en Geza, spelen het lekker tactisch.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4. Wrecking ball
« Reactie #59 Gepost op: 26-09-2013, 22:42:34 »
Ik vind het geweldig hoe Sef en Geza het spelen. Ben echt benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen met hun strategie.  ;D