Auteur Topic: Aflevering 12 - Dilemma  (gelezen 25157 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #60 Gepost op: 23-11-2013, 18:30:04 »
Alsof het zo'n ramp is dat er af en toe iemand opgeeft. Je kunt toch nooit precies voorspellen hoe iemand zich houdt onder zulke omstandigheden, dus echt uitbannen lukt ook nooit. En als alle kijkers moord en brand schreeuwen over wat voor slappelingen het wel niet zijn, is dat ook goed voor de programmamakers, want er wordt over gepraat.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #61 Gepost op: 23-11-2013, 18:31:19 »
Lange Frans is weggestuurd vanwege agressief/gewelddadig gedrag (bron: robinson wiki)
er was eens......

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #62 Gepost op: 23-11-2013, 18:34:10 »
het is heel vervelend als er iemand opgeeft, want je hebt geen reserve achter de hand. Op het moment dat er iemand opgeeft volgt er een productie ingrijpen en dat is altijd vervelend.
Uiteraard kun je het niet voorkomen.. op de robinson wiki kun je meer info vinden..
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #63 Gepost op: 23-11-2013, 18:37:54 »
Lange Frans is weggestuurd vanwege agressief/gewelddadig gedrag (bron: robinson wiki)

wiki ::)   Frans is er gewoon uitgestemd hoor door zijn eigen team.

Het staat in het afleveringsverslag hier op de site dus het is waar ;D
« Laatst bewerkt op: 23-11-2013, 18:39:25 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2013, 18:41:17 »

wiki ::)   Frans is er gewoon uitgestemd hoor door zijn eigen team.

Het staat in het afleveringsverslag hier op de site dus het is waar ;D

keek in die tijd geen Robinson.. misschien weggestemd vanwege agressief gedrag??
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #65 Gepost op: 23-11-2013, 18:42:33 »
laten we het zo zeggen... hij lag niet zo goed in de groep ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #66 Gepost op: 23-11-2013, 18:44:38 »
klinkt als ::lukie::
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #67 Gepost op: 23-11-2013, 18:45:17 »
hmmmmm ::ontopic:: maar weer :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #68 Gepost op: 23-11-2013, 19:08:24 »
laten we het zo zeggen... hij lag niet zo goed in de groep ::)

Nee, maar hij was echt niet agressief hoor..
Hij wilde een beetje de baas spelen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #69 Gepost op: 23-11-2013, 19:08:50 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #70 Gepost op: 24-11-2013, 11:07:39 »
Hm ik kom me weer even melden, maar kijk al niet meer sinds Geza weg is.
Het boeide me uberhaubt al niet meer en sinds die aflevering was mijn interesse in dit jaar helemaal weg.
Wel een stukje van deze aflevering gezien maar vind dat er niemand meer bij zit die ik interessant vind.
Vind Hans en Kees wel enorm dom dat ze die meiden er niet eerder uitgewipt hebben.
Kees is de enige man die er nog is.
Dom van ze, dat mannencomplot hadden ze beter vast kunnen houden.

Ik zit nu lekker oude seizoenen Robinson afleveringen te kijken en verlang terug naar de oude dagen.
Dit is de 2e keer dat ik stop met kijken, vorige keer was dat jaar dat Tanja won.
Jammer.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #71 Gepost op: 24-11-2013, 12:19:32 »
Hm ik kom me weer even melden, maar kijk al niet meer sinds Geza weg is.
Het boeide me uberhaubt al niet meer en sinds die aflevering was mijn interesse in dit jaar helemaal weg.
Wel een stukje van deze aflevering gezien maar vind dat er niemand meer bij zit die ik interessant vind.
Vind Hans en Kees wel enorm dom dat ze die meiden er niet eerder uitgewipt hebben.
Kees is de enige man die er nog is.
Dom van ze, dat mannencomplot hadden ze beter vast kunnen houden.

Ik zit nu lekker oude seizoenen Robinson afleveringen te kijken en verlang terug naar de oude dagen.
Dit is de 2e keer dat ik stop met kijken, vorige keer was dat jaar dat Tanja won.
Jammer.


Life is a bitch.
 ;D

Maar feitelijk klink je heel verwend. Als je niet continue vermaakt wordt haak je af. Terwijl er toch heel veel te zien is wat misschien minder instant-bevreding is, maar wel wat meer diepgang heeft.
 
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #72 Gepost op: 24-11-2013, 14:15:42 »
Lange Frans is weggestuurd vanwege agressief/gewelddadig gedrag (bron: robinson wiki)
Volgens mij bedoelen ze daarmee Frans uit 2007 ;).
« Laatst bewerkt op: 24-11-2013, 14:30:26 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #73 Gepost op: 24-11-2013, 14:23:41 »
2007 ;)

Die vent is toen mentaal idd keihard geknakt en begon mensen te bedreigen met een machete.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2013, 14:25:23 door Dannyboy »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #74 Gepost op: 24-11-2013, 16:01:48 »
Life is a bitch.
 ;D

Maar feitelijk klink je heel verwend. Als je niet continue vermaakt wordt haak je af. Terwijl er toch heel veel te zien is wat misschien minder instant-bevreding is, maar wel wat meer diepgang heeft.
 


En bedankt.
Ik kijk niet meer omdat het me al vanaf het begin niet meer boeide zoals vroeger.
Ik vond het vorig jaar nog wel leuk, zaten meer leuke kandidaten in.
Nu niet meer.
Kijk al vanaf het eerste jaar trouw mee, maar ben er nu even klaar mee.
Mag het?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #75 Gepost op: 28-11-2013, 13:54:04 »
Ik loop wat achter met het programma maar toch even mijn mening over iets: was het echt zo slim van Gerrie om Edith mee te nemen naar de resort? Ik vond het eerst en vooral erg voor Zimra, erg naïef van Edith die gelooft dat ze bij de meiden hoort (wat volgens mij duidelijk niet zo is). En ronduit dom van Hans en Kees zich er geen vragen bij te stellen dat ze Edith boven Zimra verkoos, na enige aarzeling dan nog!
De dames (G en A-A) deden er uit schuldgevoel alles aan om hun plan niet te laten opvallen. In mijn ogen lukte dat totaal niet en bekwamen ze eerder het tegenovergestelde wat de anderen nog niet eens opmerkten! Hoogmoed voor de val als je het mij vraagt (typisch Nederlanders)
Zo gaat ondertussen mijn sympathie toch uit naar A-A en G

Offline jochemGrunn

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #76 Gepost op: 28-11-2013, 14:59:33 »
Ik vond het juist slim van Geraldine. Zielig voor zimra dat wel, maar nu was er een grotere kans dat Hans eruit ging en Geraldine, Anna alicia kunnen ook gewoon goed met elkaar.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #77 Gepost op: 28-11-2013, 15:11:08 »
Ik vond het juist slim van Geraldine. Zielig voor zimra dat wel, maar nu was er een grotere kans dat Hans eruit ging en Geraldine, Anna alicia kunnen ook gewoon goed met elkaar.

Ze hebben daar gewoon geluk gehad dat Hans en Kees van plan waren een dutje te doen tot de finale, vind ik...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #78 Gepost op: 28-11-2013, 18:07:00 »
Ik loop wat achter met het programma maar toch even mijn mening over iets: was het echt zo slim van Gerrie om Edith mee te nemen naar de resort? Ik vond het eerst en vooral erg voor Zimra, erg naïef van Edith die gelooft dat ze bij de meiden hoort (wat volgens mij duidelijk niet zo is). En ronduit dom van Hans en Kees zich er geen vragen bij te stellen dat ze Edith boven Zimra verkoos, na enige aarzeling dan nog!
De dames (G en A-A) deden er uit schuldgevoel alles aan om hun plan niet te laten opvallen. In mijn ogen lukte dat totaal niet en bekwamen ze eerder het tegenovergestelde wat de anderen nog niet eens opmerkten! Hoogmoed voor de val als je het mij vraagt (typisch Nederlanders)
Zo gaat ondertussen mijn sympathie toch uit naar A-A en G

Je loopt niet alleen achter met het programma.
 :-\\

Het plan werkte gewoon... en hoe bedoel je? Typisch Nederlanders. Last van een klein vooroordeel?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - Dilemma
« Reactie #79 Gepost op: 28-11-2013, 22:18:41 »
Ik zit nu lekker oude seizoenen Robinson afleveringen te kijken en verlang terug naar de oude dagen.
Dit is de 2e keer dat ik stop met kijken, vorige keer was dat jaar dat Tanja won.
Jammer.

Ik kijk de laatste paar afleveringen ook met minder dan gebruikelijke interesse, dat overkomt mij altijd als de één na de andere persoonlijke favoriet wordt weggestemd en de verongelijkte reacties over het vermeende harde spel weer boven water komen drijven. Zo ook hier op het forum: zonder controverse valt het stil en de discussies die nog wel gevoerd worden zijn oppervlakkig of in grote mate vergelijkbaar met discussies van voorgaande seizoenen (het type dat meestal eindigt in een herhaling van zetten).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."