Auteur Topic: [ België ] Expeditie Robinson op VIER  (gelezen 21741 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #60 Gepost op: 4-11-2018, 15:11:26 »
Een leuke aflevering.
Ik dacht dat het nog spannend ging worden, omdat Annick misschien ook al haar stemmen op Lesley ging inzetten. Helaas wilde Lesley niet al haar stemmen inzetten, omdat ze ook aan de toekomst moest denken. Wel fijn dat ze nu thuis op de bank zit met nog 3 stemmen.
Ze had toch volgende week kunnen proberen om de immuniteit te winnen. Een beetje dom van haar.
De rest was alleen maar blij dat ze hun stemmen konden sparen.

Ben wel ook wel een beetje verbaasd dat het oude kamp noord (Imke, Arnaude, Lesly, Fre, Anton) niet samenspande, dat had Lesley in ieder geval kunnen proberen.

Voorstuk geeft al aan dat het complot (dat er volgens Annick niet is) in principe op Imke stemt, zoals afgesproken. Nele geeft bij hun aan dat ze openstaat voor een nieuw complot, mits dat een beter perspectief voor haar biedt. Dat klinkt of Annick toch niet weg wil, of de proef gewonnen heeft.


Heerlijk trouwens zoals Robbe geniet op winnaarseiland.
Hij lijkt qua uiterlijk heel erg op Bjorn van jaren geleden en heeft ook dat echte Robinsongevoel. Vooral genieten van alles, van het alleen op een eiland zijn. Alleen daar waar Robbe rustig en op de achtergrond is was Bjorn overheersend in irritant (voor zijn kampgenoten). Zou het zijn zoon zijn?

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #61 Gepost op: 9-11-2018, 07:08:37 »
Erg spiritueel hoe Annick (uit)eindelijk het spel verlaat! Heel zen zo haar yogamatje in de ring gooien! Zweefteef.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #62 Gepost op: 9-11-2018, 09:32:48 »
Erg spiritueel hoe Annick (uit)eindelijk het spel verlaat! Heel zen zo haar yogamatje in de ring gooien! Zweefteef.
::rofl::

Dit seizoen is echt veel beter dan de Nederlandse. Een leuke groep vol fanatiekelingen en met de proeven is niet veel mis. Tof ::bravo::

Dit was de spannendste Eilandraad tot nu toe. Ik schrok echt toen mijn favoriet Fré op mijn favoriet Arnaude stemde. Gelukkig mag ze nog even blijven :D Hopen dat ze immuniteit wint :)
Het is echt de eerste keer dat ik iedereen die in het spel zit leuk vind. Zelfs Luc. Dat is toch bijzonder? :P ::joehoe::

En Annick is eindelijk weg ::ok:: ::ok::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #63 Gepost op: 9-11-2018, 13:58:12 »
::rofl::

Dit seizoen is echt veel beter dan de Nederlandse. Een leuke groep vol fanatiekelingen en met de proeven is niet veel mis. Tof ::bravo::

Dit was de spannendste Eilandraad tot nu toe. Ik schrok echt toen mijn favoriet Fré op mijn favoriet Arnaude stemde. Gelukkig mag ze nog even blijven :D Hopen dat ze immuniteit wint :)
Het is echt de eerste keer dat ik iedereen die in het spel zit leuk vind. Zelfs Luc. Dat is toch bijzonder? :P ::joehoe::

En Annick is eindelijk weg ::ok:: ::ok::

Luc is ondertussen inderdaad beter gaan meevallen vind ook ik. Denk door het verdwijnen van zijn kameraad Angelo...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #64 Gepost op: 9-11-2018, 15:17:22 »
Jaa blijft een heerlijk seizoen ::bravo::. Hoop vooral dat de dames nou eens een keer iets opzetten tegen de heren maar ze lijken teveel te willen gaan voor het complotloze eerlijke spel. Waarschijnlijk zal iemand de eerste slag moeten doen om iedereen wakker te schudden, wie weet wanneer die komt? ....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #65 Gepost op: 9-11-2018, 17:34:51 »
Ik vooral verbaasd dat Nele in de biechtstoel zei dat er geen complot is.
Want die is er echt wel.
Eerst Lesley dan Imke dan Robbe of Arnaude en dan de ander van de 2.

Dat ze dat niet verteld aan Imke en Arnaude, maar dat ze nu net doet of wij dat ook niet weten.

Als je zoals Imke en Arnaude dit gewoon laat gebeuren, omdat je je gevoel wilt volgen vind ik pas echt dom. Net zoals Lesley niet al haar stemmen inzette gaan zij dat ook niet doen. Dan verdien je het ook om weggestemd te worden.

Anton kwaad omdat de rest zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Ja dat is het risico van winnaarseiland.

Ik hoop dat volgende week weer iemand van het complot wint en dan op winnaarseiland kan blijven. Dan hebben de kansen zich een beetje gedraaid, want Robbe heeft al enkele stemmen kunnen sparen en kan er makkelijk 1 of 2 extra inzetten.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #66 Gepost op: 15-11-2018, 22:36:22 »
Min of meer een WTF momentje van de afvaller door overmoed >:D. Maar hij had het ergens kunnen zien aankomen ::jaja:: zijn loyaliteit in het overloperspact was te sterk en nadat Nele hem kwam opzoeken dat ze haar 2de stem niet wilde inzetten was het duidelijk dat niet iedereen hem wilde beschermen, ook Anton niet... was tevens het ideaale moment geweest om een tegenpact op te zetten tegen de echte puppetmasters ... helaas gemiste kans en terug naar huis ::zwaai::

 Het passief gedrag van Imke is slechts uitstel van executie, ze had gemakkelijk haar oud kampleden kunnen proberen te overtuigen om de sneaky players van kamp zuid eruit te werken.  Zij zal mogelijk de volgende zijn of robbe wordt voor zijn countermove afgestraft... als zou ik het raar vinden dat Nele en Luc zijn stem voor het oude zuiderkamp in stand te houden kwalijk wordt genomen.


Eigenlijk raar dat mensen die uitkomen voor een complotje direct afgestraft worden en de sneaky spelers buiten spel blijven.  Voor mij mogen Luc en Nele (eender in welke volgorde )eruit maar ik vrees dat 1 of zelfs allebei de finale halen... 
« Laatst bewerkt op: 15-11-2018, 22:38:33 door reaver »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #67 Gepost op: 16-11-2018, 08:39:06 »
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en nu kan ik de video niet meer kijken omdat het niet beschikbaar is in het buitenland :\'(

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #68 Gepost op: 16-11-2018, 14:43:09 »
Hier helaas hetzelfde probleem. Kan de overige afleveringen nog wel steeds terugkijken.

@Reaver

Hoe heb jij deze aflevering gekeken? Nog tips?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #69 Gepost op: 16-11-2018, 15:45:13 »
heb ik ook, balen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #70 Gepost op: 18-11-2018, 08:49:41 »
das niet aardig :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline eldemoledo

  • Forumlid
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #71 Gepost op: 19-11-2018, 13:12:09 »
Ik heb het bij Vier even nagevraagd en er schijnt iets misgegaan te zijn bij het aanvinken van landenbeperkingen bij het uploaden. Ze hebben de aflevering verwijderd en er opnieuw opgedaan. Nu doet hij het wel in Nederland! 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #72 Gepost op: 19-11-2018, 14:09:58 »
Dank je wel! ::bravo::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #73 Gepost op: 19-11-2018, 14:59:25 »
Ik heb het bij Vier even nagevraagd en er schijnt iets misgegaan te zijn bij het aanvinken van landenbeperkingen bij het uploaden. Ze hebben de aflevering verwijderd en er opnieuw opgedaan. Nu doet hij het wel in Nederland!

Goed nieuws,  al blijf ik het raar vinden dat RTL de Belgische kijkers geen toegang geeft... 


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #74 Gepost op: 19-11-2018, 15:44:30 »
Ik heb het bij Vier even nagevraagd en er schijnt iets misgegaan te zijn bij het aanvinken van landenbeperkingen bij het uploaden. Ze hebben de aflevering verwijderd en er opnieuw opgedaan. Nu doet hij het wel in Nederland!
Geweldig nieuws!  ::love::

Na het kijken van de aflevering: (even in spoiler)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 19-11-2018, 19:20:11 door B&W »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #75 Gepost op: 19-11-2018, 23:49:22 »
Vanmorgen deed de aflevering het bij mij in België ook niet, maar vanmiddag gelukkig weer wel.

Ik heb het bij Vier even nagevraagd en er schijnt iets misgegaan te zijn bij het aanvinken van landenbeperkingen bij het uploaden. Ze hebben de aflevering verwijderd en er opnieuw opgedaan. Nu doet hij het wel in Nederland! 
Wat super, bedankt!

Goeie aflevering was het. Ik ben blij voor de nieuweling op winnaarseiland ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #76 Gepost op: 20-11-2018, 17:14:47 »
Ja fijne aflevering die het patroon doorbreekt. Eindelijk iemand uit het meerderheidscomplot eruit en een vrouw op winnaarseiland ::bravo::. In het voorstukje willen ze alsnog dat Imke verliest. Zou niet slim zijn om haar er nu uit te stemmen, ze kan helemaal niets meer tactisch gezien.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #77 Gepost op: 20-11-2018, 23:28:17 »
Leuke eilandraad. Snap ook niet waarom ze zouden hopen dat Imke verliest.

En was die schop in de lucht van Robbe in de vooruitblik niet op winnaarseiland? Dat leek wel het hutje van daar.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #78 Gepost op: 21-11-2018, 22:49:06 »
In het voorstukje willen ze alsnog dat Imke verliest. Zou niet slim zijn om haar er nu uit te stemmen, ze kan helemaal niets meer tactisch gezien.

Maar haar erin laten voor de finaleproef (of mogelijke stemming) is bijna hetzelfde als haar een vrijgeleide geven voor de eindwinst.  Als Robbe terug immuniteit heeft gaan ze nooit op elkaar stemmen dus zoals eerder gezegd:  uitstel van exit

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ België ] Expeditie Robinson op VIER
« Reactie #79 Gepost op: 22-11-2018, 00:29:29 »
Maar haar erin laten voor de finaleproef (of mogelijke stemming) is bijna hetzelfde als haar een vrijgeleide geven voor de eindwinst.  Als Robbe terug immuniteit heeft gaan ze nooit op elkaar stemmen dus zoals eerder gezegd:  uitstel van exit
Uiteraard maar het statement dat ze niet mag winnen is dus voor of tijdens de proef. Waarom willen ze Imke er zo graag uit hebben terwijl Robbe én nog stemmen heeft én fysiek sterker is?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human