Auteur Topic: [Kandidaat NL] Esther  (gelezen 88848 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #200 Gepost op: 5-10-2005, 13:28:28 »
Ik vind dat Esther het heel goed gedaan heeft spijtig dat ze verloor van Carl maar goed Carl wordt vast en zeker afgerekend let maar op!  :) :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #201 Gepost op: 5-10-2005, 15:18:50 »
Doei esther  ::joehoe:: goed gedaan hoor meid. Ze nemen nog wel wraak op Carl  >:D

Maar is ze wel bedankt voor haar deelname? Volgens mij niet, en dat was de eerste keer ook niet zo met Nicole... Zou Esther nog terugkomen  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #202 Gepost op: 5-10-2005, 16:17:44 »
Esther is top!!! Ik vind het zo jammer dat ze geen kans heeft gekregen. Ze kon zo ver komen, omdat ze veel goede dingen heeft!! Helaas, vonden haar kandidaten op het eiland niet en maakten ze het haar extra moeilijk!


Offline Nightmare

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #203 Gepost op: 5-10-2005, 17:46:54 »
In een land der blinden is 1 oog koning  ;). Jammer dat Esther niet kan laten zien dat ze daadwerkelijk een Robinson is, het enige wat we nu weten is dat een deel van haar kamp dat niet was.

Offline Harry

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #204 Gepost op: 6-10-2005, 17:13:19 »
en een afscheid met stijl hoor, ik heb bewondering voor de manier waarop ze afscheid nam. Zeer waardig. Ik had echter graag meer van haar gezien....

Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #205 Gepost op: 8-10-2005, 19:17:54 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
helaas moet ik je uitzwaaien :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
maar je bent voor ons de meest bijzondere kandidaad met je doorzettingsvermogen echt geweldig.
en hoe je alles probeerde om er toch iets van te maken
echt TOP
maar ja helaas moest het zo wezen dat je de verkeerde mensen om je heen had.
maar dat komt goed marnix douwe gaan dat wel even oplossen want die zijn met zijn alle in de meerdeheid.
nou kom op we hopen dat het verder goed met je gaat en we gaan je missen
gegroet alfred j kwak
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #206 Gepost op: 9-10-2005, 21:08:48 »
Esther is zo te gast bij Linda & Beau op zondag!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #207 Gepost op: 9-10-2005, 21:33:41 »
Laat even weten hoe het gegaan is dan svp.
Terra Incognita komt namelijk ook zo, dus ik ga nu niet meer op Talpa kijken :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #208 Gepost op: 9-10-2005, 21:35:41 »
Esther is zo te gast bij Linda & Beau op zondag!
Komt daar ook een filmpje van op de site?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #209 Gepost op: 9-10-2005, 21:43:35 »
Komt daar ook een filmpje van op de site?
Wordt aangewerkt!  ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #210 Gepost op: 9-10-2005, 21:47:15 »
Je bent geweldig   ::bravo::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline firegirl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #211 Gepost op: 11-10-2005, 00:39:53 »
Hey Esther,

zoals velen wil ik je een hart onder de riem steken.
Ik heb ook een gelijkaardige situatie meegemaakt, maar gelukkig stond ik niet helemaal aleen. Knap hoe je toch in jezelf bleef geloven zonder bevestiging. Heel ontroerend hoe Marnix en de anderen je steunden.
Ik weet zeker dat je nog heel veel zal presteren en gelukkig zal zijn.
Probeer zulke lui in de toekomst te vermijden, ze zijn het niet waard.

groetjes ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #212 Gepost op: 11-10-2005, 08:34:43 »
Ik heb Esther gisteren wel gemist.. :(
Some light in your eyes...

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #213 Gepost op: 11-10-2005, 13:54:06 »
Ik heb Esther gisteren wel gemist.. :(

Ik ook, vond het veel minder leuk deze aflevering. Vooral ook omdat het lijkt dat ze nu gewoon doorgaan met die onterechte zooi op het eiland (Carl blijft er gewoon in  >:().

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #214 Gepost op: 11-10-2005, 16:21:26 »
Op een oneerlijke, onfatsoenlijke manier er uit worden gewerkt, en het nog accepteren en slikken zonder te klagen of wat dan ook.

Respect meid! Je bent misschien niet meer in de expeditie maar jij hebt wel de Robinson spirit!

~Tycho

Offline Truusvank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #215 Gepost op: 13-10-2005, 18:57:22 »
Esther, ik vind het jammer dat je uit de Expeditie bent - je was mijn favoriet bij de vrouwen. Mijn complimenten voor de manier waarop je je staande hield tussen die vreselijke John, Carl en die 'nietszeggende' meelopers.Klasse! Voor mij ben je  gewoon de winnaar van deze Expeditie Robinson !

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #216 Gepost op: 13-10-2005, 19:18:42 »
Ik kan het natuurlijk als vaste bezoeker niet maken om geen berichtje voor Esther achter te laten.

Ik heb heel veel respect voor de manier hoe je met deze oneerlijke situatie bent omgegaan. Ik was allang uit mijn slof geschoten en had iedereen voor rotte vis uitgemaakt. Dat jij dat niet doet getuigt van ontzettend veel integriteit en klasse.

 ::bravo:: ::joehoe::  ::hug::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #217 Gepost op: 15-10-2005, 10:46:33 »
Ik vind het egt jammer dat Esther eruit is. Ik baal er nog steeds van :\'(

Offline jota

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #218 Gepost op: 15-10-2005, 18:15:52 »
Het blijft balen dat Esther er uit is... >:(
Ze heeft veel beter verdient. Blijft een topmeid om zo plezierig te blijven ondanks alle tegenstand in haar groep en vooral de manier van afscheid nemen, gedag zeggen met een kus.... een judaskus dus!

Offline joop2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #219 Gepost op: 1-11-2005, 11:40:37 »
 ::bravo::Dag Esther, ik begreep dat je reacties op internet leest. Een beetje laat, maar niet minder gemeend: Je hebt klasse! In mijn omgeving ben ik vooral veel slimme vrouwen met een goede baan tegen gekomen die zich helemaal met jou identificeerden en er zelfs slecht van sliepen. Mijn eigen vrouw (organisatieadviseur) kan de namen John en Carl nog steeds niet horen. Inmiddels hebben wij de rotkatten van de buren, die onze tuin verruineren en poepen in de zandbak van de kinderen Carl en John genoemd... Ach, het was hele leuke t.v. en ik hoop voor je dat je positieve imago je veel goeds zal brengen, zakelijk en prive (nou, ja dat laatste zal ook zonder ER wel snor zitten).  ::bravo::