Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernestine!  (gelezen 56640 keer)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #80 Gepost op: 17-12-2004, 14:58:05 »
Ernestine als eerste wil ik je zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je 14 kilo ben afgevallen! Je zag er zaterdag mooi uit!

Heb je nog tips hoe je die 14 kilo eraf heb gekregen?

Peter mag nu gaan paal dansen wil je laten weten wanneer dat is?

Een vriendin van mij had je muziekboek gekocht en ze is er erg blij mee!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #81 Gepost op: 17-12-2004, 14:59:13 »
zo is dat Erna gewoon lekker jezelf blijven en met positieve zin erheen gaan dan komt alles goed Erna nog een vraagje voor jouw haha welke proef vond jij het leukste helaas heb je alleen die stomme kooi gedaan als proef ik vond de evenwichtsbalk het leukste denk ik echt zo n robinsonproef haha en zou jij goed vuur kunnen maken Erna? ik hoop van wel dan zou je nog eens ver kunnen helpen je hebt in ieder geval al een voorproefje gehad van de Expeditie veel succes en ik zou aan je denken dat houd je wel op de been hé? haha doei doei Nicky

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #82 Gepost op: 17-12-2004, 15:10:09 »
Shandi had toch een bril? En Henk ook. Dus denk ik niet dat de kandidaten erop werden geselecteerd. Maar dat van die lenzen vroeg ik me ook af ja, goeie.

Inderdaad, brillen mogen en je mag ook je lensen meenemen met vloeistof.... Dus het is niet zo dat je niet mee mag als je een bril draagt !!!!


Veel liefs

Ernestine  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ernestine als eerste wil ik je zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je 14 kilo ben afgevallen! Je zag er zaterdag mooi uit!

Heb je nog tips hoe je die 14 kilo eraf heb gekregen?

Peter mag nu gaan paal dansen wil je laten weten wanneer dat is?

Een vriendin van mij had je muziekboek gekocht en ze is er erg blij mee!

Dank je wel.... dank je wel... ::schaam::
Tips om af te vallen... tja lieve meid... is oppassen wat je eet en zeker veel trainen... het klinkt zo makkelijk maar het is écht een feit dat je meer moet bewegen dan dat je eet... en de knop tussen je oren omzetten... Iedereen kan het maar je moet het wel willen..!!! ::trots::
Ben heel blij dat mijn muziekboek in goede aarde is gevallen!! Ik heb er veel aan gehad en de Moerasketiers hebben vele leuke tijden er mee gehad.. en ik hoop dat die energie in het boek is gebleven !!!

Knuffies,

Ernestine ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo::
zo is dat Erna gewoon lekker jezelf blijven en met positieve zin erheen gaan dan komt alles goed Erna nog een vraagje voor jouw haha welke proef vond jij het leukste helaas heb je alleen die stomme kooi gedaan als proef ik vond de evenwichtsbalk het leukste denk ik echt zo n robinsonproef haha en zou jij goed vuur kunnen maken Erna? ik hoop van wel dan zou je nog eens ver kunnen helpen je hebt in ieder geval al een voorproefje gehad van de Expeditie veel succes en ik zou aan je denken dat houd je wel op de been h?haha doei doei Nicky

He lieve Nicky !!!
Hoe kom jij aan ERNA ??? volgens mij ben jij een bekende.. ::tandpastasmiley:: ??!!!
Maar goed... ik heb vuur gemaakt in de mangrove, ben daar wel bekend mee... (gelukkig, dankzij Klaar..!)
Ik vond de slaapproef wel heel erg leuk maar ook de vuurproef met die boomstam door de kan met water... De eindproef was spectaculair en erg spannend.. zo alles in een !! Fantastisch en het einde weer in die kooi !! WHAUW !!! ::ok::
Blijf vooral aan mij denken... dat helpt altijd !! ::rofl::

Knuffel

Ernestine

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #83 Gepost op: 17-12-2004, 15:12:14 »
Heeeej Erna :) nee ik heb altijd een troetelnaampje voor iemand haha en ik vind deze heel goed bij je passen of niet soms haha ik vind het heel erg tof dat je reageert op onze beriggies  ::jaja:: echt heel liev.. -x- Nicky uit Amsterdam Noord  ::tandpastasmiley::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #84 Gepost op: 17-12-2004, 15:49:53 »
Veel succes Ernestine,
En hier mijn vraag die je misschien niet gezien hebt :

Ben je nu sterker uit deze expeditie gestapt en heb je een andere kijk op je deelname voor de Allstars.
Wat ga je anders doen, nu zeker je 15 kilo bent vermagerd. Gaat dat een verschil maken ??
En vrees je niet dat ze je samen gaan droppen met Klaar VDL ?
Ken je al andere Allstar kandidaten persoonlijk ?
Waarom mogen jullie wel een bril en geen zonnebril dragen ? Dat lijkt me toch echt gevaarlijk zo in de volle zon te zitten met het blote oog..

Ik wens je alvast een zeer gezellig kersfeest en een gelukkig nieuwjaar.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #85 Gepost op: 20-12-2004, 22:24:43 »
Hoi Ernestine  ::joehoe::

Leuk dat je weer meedoet met AllStars  ::ok::
Ben je ook gevraagd voor 10 voor taal van 5 Januari??
Zou leuk zijn als je ook kwam  ;D

veel succes met Allstars en zet hem op  ::ok::

Groetjes
Sandra

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #86 Gepost op: 20-12-2004, 22:28:12 »
Heeej Ernestine hoe lang werk je al op Schiphol en bevalt het nog een beetje en ik denk aan je he bij de AllstarsEditie  ::joehoe:: xx Nicky
« Laatst bewerkt op: 20-12-2004, 22:30:10 door :)Nicky:) »

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #87 Gepost op: 21-12-2004, 20:33:37 »
Veel succes Ernestine,
En hier mijn vraag die je misschien niet gezien hebt :

Ben je nu sterker uit deze expeditie gestapt en heb je een andere kijk op je deelname voor de Allstars.
Wat ga je anders doen, nu zeker je 15 kilo bent vermagerd. Gaat dat een verschil maken ??
En vrees je niet dat ze je samen gaan droppen met Klaar VDL ?
Ken je al andere Allstar kandidaten persoonlijk ?
Waarom mogen jullie wel een bril en geen zonnebril dragen ? Dat lijkt me toch echt gevaarlijk zo in de volle zon te zitten met het blote oog..

Ik wens je alvast een zeer gezellig kersfeest en een gelukkig nieuwjaar.

Hi lie Daino,

Nee meid, ik ga het niet anders doen... hahaha.. ik zou niet weten hoe ???? Ik kom zeker niet meer in de mangrove terecht.. want dán zou ik iets anders kunnen doen.. Maar hopelijk kom ik nu in een groep terecht en zal het heel anders zijn voor mij... Dus denkt ik, dat het beste is om mijzelf te blijven en de dagen te nemen zoals ze komen...  ::trots:: ::trots::
Nee, hoor ben niet bang om met Klaar in een groep te zitte, ken haar nu wat beter..
En ik ken de andere kandidaten net zo goed, als JIJ ze kent... athans IK ken ze niet anders dan van de tv en enkelen heb ik dan al wel gezien.. maar het is een hele leuke groep, na mijn mening.. !!
Er mogen geen zonnebrillen gedragen worden omdat dat de expressie uit je ogen neemt en dát kan natuurlijk niet !!! Ogen kunnen zovéél zeggen.. én ze zijn ook de ramen van je ziel... en dat kan niet achter donkere glazen... vandaar denk ik !!!

Jij ook hele fijne dagen en een Tegek nieuwjaar !!!

Veel liefs

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #88 Gepost op: 21-12-2004, 20:39:25 »
Heeej Ernestine hoe lang werk je al op Schiphol en bevalt het nog een beetje en ik denk aan je he bij de AllstarsEditie  ::joehoe:: xx Nicky

Heeeeee die Nicky !!!!!!!!
hahahaha.... Jij bent mij er 1tje !!!
Ik vlieg al een jaar of 15 en 20 jaar in totaal en heb 2 jaar bij Passage gewerkt.
Ik heb net promotie gemaakt naar Purser en ga binnenkort Europa en Intercontinentaal vliegen !!!

Fijne feestdagen lieve meid !!!

Veel liefs

Ernestine  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #89 Gepost op: 21-12-2004, 20:43:09 »
Hoi Ernestine  ::joehoe::

Leuk dat je weer meedoet met AllStars  ::ok::
Ben je ook gevraagd voor 10 voor taal van 5 Januari??
Zou leuk zijn als je ook kwam  ;D

veel succes met Allstars en zet hem op  ::ok::

Groetjes
Sandra


Hallo Sandra,

Leuke foto van EP !!!!!! hahahaha... hij staat er lekker op !!!
Nee, ik heb geen uitnodiging gekregen voor 10 voor taal... en ben ook zeer benieuwt wie er nog meer meer doen dan Peter en Klaar !!!
"Effe tussen ons"... zo goed ben ik niet in de Nederlandse taal, hoor, misschien hebben ze dat wel gezien of gehoord...  ::schaam::
Ik ben in het buitenland opgegroeid en spreek beter de buitenlandse talen dan de Nedelandse... (niet verder vertellen hoor..!!) ::rofl:: ::rofl::

Fijne feest dagen !!!
Veel liefs

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #90 Gepost op: 21-12-2004, 20:45:12 »
Heeeeee die Nicky !!!!!!!!
hahahaha.... Jij bent mij er 1tje !!!

Inderdaad Ernestine, ik ben het volledig met je eens, Nicky valt voor "rijpere dames"


Ik vlieg al een jaar of 15 en 20 jaar in totaal en heb 2 jaar bij Passage gewerkt.
Ik heb net promotie gemaakt naar Purser en ga binnenkort Europa en Intercontinentaal vliegen !!!

Proficiat Ernestine, ik ben blij voor jou, want Purser is toch een flinke promotie...
Jij verdient dat hoor, na je "tegenslag" in de mangrove....





Fijne feestdagen lieve meid !!!


Nicky is geen "meid",maar een gast van rond de 20 !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #91 Gepost op: 21-12-2004, 20:50:45 »
Hallo Sandra,

Ik ben in het buitenland opgegroeid en spreek beter de buitenlandse talen dan de Nedelandse... (niet verder vertellen hoor..!!) ::rofl:: ::rofl::


Welke talen spreek je :

Do you speak English ?
Sprächen Sie Deutsch ?
Vous parlez le français ?
Parla Italiano ???

Andere...?????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #92 Gepost op: 21-12-2004, 21:04:47 »
Heeeeee die Nicky !!!!!!!!
hahahaha.... Jij bent mij er 1tje !!!
Ik vlieg al een jaar of 15 en 20 jaar in totaal en heb 2 jaar bij Passage gewerkt.
Ik heb net promotie gemaakt naar Purser en ga binnenkort Europa en Intercontinentaal vliegen !!!

Fijne feestdagen lieve meid !!!

Veel liefs

Ernestine  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

wauw dan zie je veel van de wereld, was je vast als enige kandidaat gewend om zon eind te vliegen 20 uur ofzo?  ::schaam::minder waarschijnlijk, maar goed, en oja ronald is gewend aan vleigen als die piloot is maarde rest niet zekers:D
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #93 Gepost op: 21-12-2004, 22:35:03 »
Ernie zie je het terug zitten om met Peter op een eiland samen te zitten. ::tandpastasmiley:: ;D
Ha ha ha ha ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #94 Gepost op: 21-12-2004, 22:38:00 »
jah klopt Daino  ::rofl:: je mag Nick zeggen  ::joehoe::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #95 Gepost op: 21-12-2004, 23:18:58 »
Ernie zie je het terug zitten om met Peter op een eiland samen te zitten. ::tandpastasmiley:: ;D
Ha ha ha ha ::rofl::

he das leuke bericht
peter heeft wel gevoel voor humor zie ik wel ::zwaai::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #96 Gepost op: 21-12-2004, 23:36:23 »
Ernie zie je het terug zitten om met Peter op een eiland samen te zitten. ::tandpastasmiley:: ;D
Ha ha ha ha ::rofl::

Zaten jullie eigenlijk al eens op een eiland samen ??? Dat moet wel een heel korte periode geweest zijn....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #97 Gepost op: 21-12-2004, 23:37:43 »
Nee niet samen! Ernestine stapte uit ER voor de samensmelting (tussen kamp en mangrove!)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #98 Gepost op: 22-12-2004, 10:41:43 »
Hallo Sandra,

Leuke foto van EP !!!!!! hahahaha... hij staat er lekker op !!!
Nee, ik heb geen uitnodiging gekregen voor 10 voor taal... en ben ook zeer benieuwt wie er nog meer meer doen dan Peter en Klaar !!!

Hahahaha Ernestine snap je nu waarom ik 5 Januari ga naar 10 voor taal?  ;D ;)....hij is een lekker ding hoorde ik ook al van Shandinella  ::love::

"Effe tussen ons"... zo goed ben ik niet in de Nederlandse taal, hoor, misschien hebben ze dat wel gezien of gehoord...  ::schaam::

Nou ja misschien wordt je alsnog uitgenodigd...zou echt leuk zijn...je bent een tof mens!  ::ok::

Ik ben in het buitenland opgegroeid en spreek beter de buitenlandse talen dan de Nedelandse... (niet verder vertellen hoor..!!) ::rofl:: ::rofl::

Oke ik hou mijn  :-X...het is moeilijk hoor... :-X

Fijne feest dagen !!!

Fijne dagen ook voor jou en je familie en vooral een gezond en fantastisch (ER) 2005!!  ::bravo::


Veel liefs

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::