Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 31268 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2005, 22:21:00 »
wat ik wel leuk vind is dat Marnix en Douwe weer helemaal goed in het spel zitten ::jaja::
worden dat de 2 finalisten? ::jaja::

Offline arthurrr

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2005, 22:22:20 »
John is echt walgelijk!
Wat een walgelijke man zeg,te slecht in staat om iemand anders ruimte te geven, weg met John, walgelijk!!
En daarna Carl asjeblieft zeg, wat een meeloper...
Twee mannen die ineens hun ware aard laten zien, mannetjesgedrag, haantjes, bah, bah, bah!
Ik kan me voorstellen dat Esther een hittepetitje is echter dit heeft ze hoe dan ook niet verdiend...
Los van dit alles denk ik inderdaad dat Nederlanders geen schijn van kans hebben in het chauvinistische België!
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 11:16:52 door Stormpie »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2005, 22:24:45 »
Beste aflevering tot nu toe  ::joehoe::

Ik ben erg blij dat alleen Nicole een tweede kans kreeg, en niet zoals vorig seizoen alle afvallers. Ik was wel enigzins verbaasd dat ze er direct weer uitgestemd werd. Waarschijnlijk waren Meredith en Wim niet blij met haar terugkeer.

De onredelijkheid van John en Carl viel mij ook erg tegen, ik snapte hun heftige reacties niet en krijg bijna het gevoel dat er meer is voorgevallen dan wij te zien hebben gekregen.

Ben ook erg tevreden met de nieuwe teams :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 19-09-2005, 22:29:13 »
wat ik wel leuk vind is dat Marnix en Douwe weer helemaal goed in het spel zitten ::jaja::
worden dat de 2 finalisten? ::jaja::
Ik denk dat Douwe het inderdaad wel heel ver zal kunnen gaan schoppen ja. Alleen al omdat hij perse niet in bad wilde... ::rofl::

Marnix weet ik nog niet... ben ik nog niet over uit. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 19-09-2005, 22:32:07 »
Ik vraag me eigenlijk wel af of er niet wat dingen uit zijn geknipt. ::niet-ok::
Zo onredelijk kan iemand toch niet zijn.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 19-09-2005, 22:36:03 »
Ik vraag me eigenlijk wel af of er niet wat dingen uit zijn geknipt. ::niet-ok::
Zo onredelijk kan iemand toch niet zijn.

Er waren wel wat geruchten dat John een acteur zou zijn.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 19-09-2005, 22:36:09 »
Jeetje, wat een strijd!! Er worden alleen maar mensen afgebekt, al bedoelen ze het goed. John en Carl, hoe oud zijn we?????? Grow up!!!!!

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 19-09-2005, 22:36:18 »
Ik denk dat Elbert het ook best moeilijk had met die walgelijke John en Karl...

Hij komt nu misschien wel tot zijn recht...wordt niet zo belachelijk gemaakt door de tweeling (John :"waar lijk ik op ? " Karl : "op mij !!")

die 2 zijn nog erger dan een vrouwenkamp, Bjorn had het minder zwaar....

John en Karl kunnen zich niet meer op straat vertonen ....

 

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 19-09-2005, 22:40:45 »
Ik denk niet dat er veel uitgeknipt is. Ik denk dat John (en Carl) heel kwaad waren over de situatie (nieuwe groepsverdeling, andere kampplaats, verloren proef) waarin ze zich opeens bevonden en dat afreageerden op Esther. Ook dacht John, denk ik, de leider te kunnen worden en werd dat door zijn neus geboord.
Eigenlijk ook raar dat hij zei dat zij nieuw was en ze haar niet kenden en daarom haar weg wilden, zo goed kende hij de jonkies toch ook niet? Die heeft hij alleen tijdens de proeven gezien.

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 19-09-2005, 23:00:35 »
ik kan het nog steeds niet geloven wat ik ik vanavond gezien
heb!dat 2 "volwassen kerels"zich zo kunnen gedragen!wat een
ongelofelijke eikel is die john!en die dwaze belg carl is
geen haar beter!nicole eruit nu krijgt esther het wel 
heel zwaar!jammer dat nicole zich zo still hield!had van haar
wel verwacht dat ze john en carl op hun nummer zou zetten!maar
begrijp waarom ze dat niet deed!als ik ooit een gat in mijn tv
heb willen trappen was het vanavond wel!alleen om john zijn arogante
kop te raken!hoop echt dat hij verzuipt in de zee!en hoop dat hij heel veel
\negatieve reacties krijgt als hij op straat loopt!sorry hoor!maar
dat verdiend hij gewoon!esther is echt leuk en hoop dat zei het
ver schopt!ook triest hoe die belgjes nu weer achter john aanlopen!eerst
maxime nalopen en nu did weer!vind belgen over het algemeen zeer sympatieke
mensen maar dit is gewoon zielig!hoop dat het volgende week plazanter word
om het op z'n belgisch te zeggen!amai en houdoe

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 19-09-2005, 23:09:02 »
Mensen, laten we 't, ondanks dat de aflevering van vanavond terecht veel verbazing en ergernis opwekt, allemaal 'n beetje netjes houden. Natuurlijk mogen frustraties over John en Carl wel geuit worden, maar doe dat aub met 'n beetje respect richting de kandidaten. Wensen dat iemand verdrinkt lijkt me niet bepaald nodig om duidelijk te maken dat je 't niet eens bent met iemands gedrag.

Offline Guust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 19-09-2005, 23:10:41 »
Als je het mij vraagt echt een zielig persoontje die John...

Moet je daarvoor de oudste van de groep zijn? Hij gedraagt zich als een kleuter van 4.

Jongen jongen... Ook van Carl ben ik geschrokken. Ik had die man veel hoger op na de eerste 3 afleveringen. Voor mij is Carl echt een meeloper.

Ik vind persoonlijk ook dat de twee jongeren en Marleen zich schijnheilig gedragen.  Eerst in de groep hun positie veilig stellen door John en Carl naar de mond te praten, en dan op de eilandraad toch proberen de schijnheiligaard uit te hangen.

Ik vond zelfs dat de productie had moeten ingrijpen als Esther zich zou hebben teruggetrokken.

Het gedrag dat deze 2 heren vandaag getoond hebben was allesbehalve acceptabel, en zij kunnen zeker niet meer op mijn sympathie rekenen.  

Ik heb inderdaad ook het gevoel dat John het niet goed kan verdragen dat hij z'n luierpositie kwijt raakt...

WAT EEN ONTZETTEND ARRO**** PERSOON ZEG... en dan zegt hij zelf op het einde van de aflevering dat hij geen rolletje speelt, en zich gedraagt zoals hij is in het echte leven.  Ben ik maar wat blij dat ik die mens niet persoonlijk ken!
Echt om trots op te zijn als je ook in het echte leven zo'n kortzichtig en onvolwassen persoon bent!!!

Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 19-09-2005, 23:28:21 »
Maar waarom hebben Kwek en Kwak niet wat gezegd? Het enige wat zijn doen is die anderen naar de mond praten, wat een schijnheilige bende zeg! Ben blij dat al mijn favorieten in Kamp Noord zitten, en niet in dit zooitje ongeregeld.

Offline Guust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 19-09-2005, 23:31:04 »
Maar waarom hebben Kwek en Kwak niet wat gezegd? Het enige wat zijn doen is die anderen naar de mond praten, wat een schijnheilige bende zeg! Ben blij dat al mijn favorieten in Kamp Noord zitten, en niet in dit zooitje ongeregeld.

Inderdaad, mijn 3 favorieten zitten ook op het andere eiland...

Ik bewonder deze 3 kandidaten vooral om hun relativeringsvermogen!!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 19-09-2005, 23:35:01 »
Ik vond dit de leukste en ook spannendste aflevering  ::ok:: ik vind het erg spijtig dat Nicole voor de 2e keer weggestemd is en ik vind John erg kinderachtig voor iemand die in de 50 is  ::niet-ok::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 19-09-2005, 23:38:35 »
Esther moet winnen! En John en Carl geef ik op voor Big Brother 2006  ;)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Liess

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 19-09-2005, 23:47:30 »
Los van dit alles denk ik inderdaad dat Nederlanders geen schijn van kans hebben in het chauvinistische België!
Belgen haten Nederlanders omdat ze te dom zijn om verder te kijken dan hun eigen grens!
Eigen volk eerst, Blok of Belang het maakt ze niet uit!
Jammer België, het maakt jullie tot wie je bent!
Ennuh...Talpa...kan het de volgende keer zonder Belgen?
Desnoods met Duitsers, maar in Godesnaam niet met Belgen, ze bewijzen zich sowieso keer op keer....zo ontzettend niet TV waardig!

even ter verduidelijking

1/ belgen haten NIET nederlanders
2/ belgen zijn niet dom
3/ de meerderheid van de belgen haat het vlaams belang, en is absoluut tegen het eigen volk eerst gedoe (en nog even vermelden dat het vlaams belang liever vlaanderen als een deel van nederland ziet dan als een deel van belgië samen met wallonië)
4/ niet tv waardig? geef dan eens een voorbeeld. de meest tv onwaardig figuur van dit jaar is ongetwijfeld john
5/ zonder belgen? oké ja, deze expeditie lopen er ontzettend zwakke mossels zonder ruggengraat bij de belgen (vooral meredith en wim en aanvankelijk emma ook in het jongerenkamp, maar ook die oerlul van een carl). maar robin, frank, mat, eva, jutta, bjorn,...dat waren toch stuk voor stuk geweldige belgen.
6/ de argumentatie van nicole vond ik niet kloppen: ze is niet weggestemd omdat ze nederlands is. ik denk dat de 2 mossels op haar gestemd hebben omdat ze de overige kandidaten niet zo goed kennen, en op esther mochten ze niet stemmen. john, carl en (ik kan even niet op haar naam komen) hebben dan weer op nicole gestemd omdat ze wisten dat ze eruit lag bij de vorige eilandraad en dat daar dan wel een reden voor moet geweest zijn. trouwens, er is niet op john gestemd, terwijl hij ook wel nederlander is.

dus kijk aub iets verder dan de ingebeelde eeuwige belgië-nederland strijd
en kijk naar de mensen, niet naar de nationaliteiten


en nu over de aflevering:
ik walg van john's en carl's gedrag, maar eveneens van dat van die 2 zwakke mossels omdat ze zo hard meelopen.
ze hebben esther gewoon geen kans gegeven, en ik vond niet dat esther overkwam als een autoritair leider. de enige die daar wel redelijk in was is spijtig genoeg al naar huis gestemd (en ook omdat de rest niet de moeite heeft gedaan haar beter te leren kennen, ze zijn op de eilandraad gewoon afgegaan op het feit dat ze al eens was afgevallen)
het gedrag van zielige john was zo onredelijk en ik heb me nog nooit zo kwaad gemaakt voor de tv.
die vent moet eruit (en nee, niet omdat ik belg ben en nederlanders zou haten, maar omdat hij het gewoon niet meer verdient om in de expeditie te zitten)
van mij mogen winnen:
1/ marnix of esther
2/ fleur, maxime, douwe (of nicole mocht dat ook wel zijn, maar die ligt er spijtig genoeg uit)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 00:19:42 door Liess »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 19-09-2005, 23:52:12 »
Er waren wel wat geruchten dat John een acteur zou zijn.  ::ohno::

uit een reclamespotje idd, klopt  ::jaja::

maar acteur is wat veel gezegd
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Maikel

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 19-09-2005, 23:53:09 »
Ik heb nog nooit zo lopen vloeken bij een ER aflevering als vandaag!!! En dan doel ik op dat hele John/Carl incident. Wat een stelletje EIKELS zijn dat .... Ik ben echt verontwaardigd!
John en Carl mogen van mij met dat vlot wat eerder door Esther, Douwe en Marnix is gebouwd, wegvaren naar dat rots eiland en daar heeeeeeeeeeeeeeeeel lang verblijven ....
En dan die andere 3 (Marleen, Wim en Meredith) .. wat een slappe hap zijn hun ... meelopen met John .. dat bewijst al dat ook zij niet zo heel intelligent zijn ... Ik snap best dat je voorzichtig bent om j eigen positie veilig te stellen, maar esther werd zooo in het nauw gedreven en daarbij gingen ze echt TE ver!! Daar mocht eht wel iets van gezegd worden, maar nee hoor, niemand durft dat. Esther kon wel wat steun van NIcole gebruiken, maar ook dat gunt niemand haar en werd Nicole weer weggestemd.
Ik heb eigenlijk geen zin om weer te kijken naar ER, alleen al vanwege die R*Tkoppen van John en Carl .... ik lees hier wel waneer ze er niet meer zijn en dan wil ik weer kijken  ::rofl::

Offline Guust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 19-09-2005, 23:55:27 »
Een verstandige opmerking die in 6 kleine puntjes een persoon de mond snoert die gelooft in de vooroordelen dat Belgen dom en racistisch zijn, en Nederlanders gierig en...whatever...

Denk misschien volgende keer een klein beetje na voor je een dergelijke post plaatst!!!

Liess ::ok::