Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 31264 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 4
« Gepost op: 19-09-2005, 20:10:28 »
Was het weer spannend? of niet? of  ???  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2005, 20:31:39 »
Was het weer spannend? of niet? of  ???  ;D
hoe kan ik dat nu weten? 't moet nog beginnen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2005, 20:33:01 »
hoe kan ik dat nu weten? 't moet nog beginnen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ik zat op zo`n antwoord te wachten  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2005, 20:42:14 »
 eeuuhhm al heb ik gedaan met lachen 't begint op Kanaal2 40 minuten later,zie ik nu weer pas

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2005, 20:54:46 »
Geweldig die herindeling!!
Ik opperde het net hier thuis toen Marnix en Esther bovenop stonden met die fotos toen EP het vertelde.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2005, 21:05:34 »
Nieuwe teams

Noord
Marnix
Douwe
Elbert
Maxime
Fleur
Emma
Annita

Zuid
Esther
Marleen
Carl
Wim
Meredith
John
Nicole

Leuke teams.  ;D
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2005, 21:32:44 »
Leuk de herverdeling en ook een hele leuke eliminatieproef. ::ok:: Alleen een beetje jammer dat John een beetje slecht tegen z'n verlies kan zeg en daar Carl een beetje in meetrekt. ::kots::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 19-09-2005, 21:37:41 »
Alleen een beetje jammer dat John een beetje slecht tegen z'n verlies kan zeg en daar Carl een beetje in meetrekt. ::kots::

Ook jammer dat Meredith en Wim zo graag achter diegene met de grootste bek na lopen.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2005, 21:45:57 »
Ik heb medelijden met Esther, die krijgt echt absoluut geen kans.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2005, 21:54:55 »
Hopelijk is Esther zo slim om haar immuniteit vast te houden, dan is John volgende week adios.  ::joehoe::

En nog even een complimentje aan Marleen, die zo aardig was om Nicole wel een tweede kans te geven. Daardoor gaven Kwek en Kwak haar er ook de kans, konden ze fijn iemand napraten en hoefden ze geen eigen mening te vormen.  :-X

{sorry, ben een beetje pissig  :-[)
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 21:59:30 door Art »
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2005, 21:56:45 »
Zoals gezegd leuk de herverdeling, maar ik vind John zo onredelijk en walgelijk doen dat ik me afvraag of ik volgende week nog wel wil gaan kijken... :-\\ :-X
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Hobbes_1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2005, 21:59:25 »
Superspannende aflevering ::ok::
Ik erger mij nogal aan de houding van John en Carl en heb medelijde met Esther. ::ohno::
Als Esther haar immuniteit houdt zit ze tot de samensmelting goed! ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2005, 22:07:47 »
Ik viel van de ene in de andere verbazing vanavond.  :o  De herindeling, de dertigers als leiders, Nicole terug...

En vooral de onredelijkheid van Carl en John verbaasde mij enorm. Ik begrijp er ook echt totaal niets van. Hoe kun je nu zo ontzettend gemeen tegen iemand zijn? En dan ook nog 'ns iemand die er zelf ook niet voor gekozen heeft om later pas bij de groep te komen en leider te worden. Ze weten toch dat 't zo door de makers bedacht is en toch rekenen ze 't haar aan. Echt verbijsterend!  :-\\  En dan ook nog 'ns niet geloven dat ze echt in die rots 2 weken heeft geleefd. Dat valt me echt zo zwaar tegen van deze heren.  ::ohno::

Ik hoop dat de rest van 't team tot inkeer komt dat ze heel onredelijk bezig zijn, maar ik vrees eik 't ergste nu de enige die 't goed met Esther voor had eruit gestemd is. De 2 jonkies van 't team durven niet tegen de mannen in te gaan en Marleen houdt natuurlijk ook over met haar oud-kampgenoten.

Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat. Maar ik heb na vanavond wel 'n heel vreemd gevoel. Tegen zulke onredelijkheid kan ik namelijk erg slecht tegen. Je zou gewoon haast in 't scherm willen kruipen om 't voor Esther op te gaan nemen.  ;)

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2005, 22:09:15 »
maar ik vind John zo onredelijk en walgelijk doen dat ik me afvraag of ik volgende week nog wel wil gaan kijken... :-\\ :-X
Dat heb ik nou precies hetzelfde. Ik heb me veel te erg geërgerd. Is het wel echt?  ??? het blijft Talpa.

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2005, 22:10:46 »
bah bah bah wat heb ik me kwaad zitten maken

wat zit john super onredelijk te doen tegenover esther. zij heeft het veel zwaarder gehad in die grot en met de vlottentocht dan john! zij heeft ook niet voor de leiderspositie gekozen en ze doet er alles aan om het de groep (lees: john) naar de zin te maken! en dan krijgt ze zo'n grote bek terug! ik hoop echt dat esther haar poot stijf houdt en gewoon van haar immuniteit gebruik maakt. ik hoopte echt nu al dat john weggestemd zou worden in plaats van weer nicole. ik vond het echt sneu voor haar. het lijkt wel of de mensen met het gezonde verstand weggestemd worden en de egoisten met de grootste mond straffeloos hun gang kunnen gaan.

ik zeg: JOHN op de eerste boot naar huis en ESTHER moet winnen!! ::feest::

ik weet zeker dat als esther het langs aan die galg had blijven staan dat john heel anders had gereageerd. bah wat een kwal  ::niet-ok::

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2005, 22:12:33 »
Wat heb ik me in mensen vergist zeg...

Ik weet best dat het knip en plakwerk is wat de makers doen, maar de woorden van John en Carl zijn toch echt uit hun monden gekomen...
Verschrikkelijk, ik hoop dat ze zich diep schamen wanneer ze zichzelf terugzien op tv!

Esther krijgt er geen speld tussen, op deze manier krijgt ze geen enkele kans...Ik heb het gevoel dat John gewoon niet tegen het verlies van zijn machts (lees: luierpositie) kan.

Het leverde wel de boeiendste aflevering van deze serie tot nu toe op...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2005, 22:14:12 »
Ik ben na deze aflevering heel anders tegen John aan gaan kijken, ik vond hem altijd wel cool enzo, maar nu vind ik hem een eikel... Zielig voor Esther dit allemaal.
Het was eigenlijk wel te verwachten dat Nicole weg ging, de twee ex-Maxime slijmerts stemden sowieso op haar (al hoopte ik op John), John en Carl konden niet op Esther stemmen dus dan maar Nicole, die stemmen waren al genoeg, dan Marleen dan ook nog Nicole stemde maakte niet uit

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2005, 22:17:27 »
Ester vond John, als ze naar de foto kijkt, een hele wijze man !!! ga NOOIT op uiterlijk af ....  ::rofl::

wat is John een mispunt, heeft hij wel door dat het een spel is en dat Ester er niets aan kan doen dat zij leider moet zijn ! En nog in twijfel trekken dat zij 9 dagen op een rots gezeten heeft :-\\

echt goed dat Ester door heeft gezet, kreeg John het toch effe benauwd bij de stemming...

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2005, 22:18:04 »
 ::oink:: die jhon en carl  ::niet-ok:: ::niet-ok::

jemig wat een vreselijke ^#@$#@ kerel zeg. ik heb me echt gegergerd aan die man.

vreselijk hoor. arme esther. die kerel ligt de hele dag in bed in het ouderen kamp en nu geeft die esther geen kamp, waar haald ze die rkach vandaan zoals nicole zegt, knap van haar.

maar douwe,.. wat een kerel, hoe die dat zij bij die hut, ik vind het een super gozer, haha, hij heeft wel wat als nuchtere fries.  ::ok::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline david83

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2005, 22:19:52 »
Hoe onredelijk kan een mens zijn? echt on-ge-loof-lijk!!De grootste robinson ***** ooit is opgestaan.John (en de andere meelopertjes ook trouwens) moet(en) zich heel erg diep schamen. John de grootste robinson ***** ooit dus...iemand het er niét mee eens?
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 11:14:12 door Stormpie »