Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 31266 keer)

Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2005, 01:51:20 »
wat een eikels zijn die John en Carl zeg.
Hypocriet en arrogant.
John vind dat Esther zich moet opofferen voor de groep en weggaan? Als hij er echt zo'n moeite mee heeft en als hij echt een vent is stapt hij zelf op ::zwaai::
Het gedrag was echt onredelijk en ik denk dat Ernst-Paul er wel een stokje voor steekt, voordat het uit de hand loopt. Vond ook leuk dat Ernst-Paul John erop aansprak dat Esther wel degelijk op een rots had ge-survived.
Wat ik misschien nog erger vond was kwik en kwak, die geen eigen mening schijnen te hebben en maar achter iedereen aanlopen. "Maxime, wij zijn uw leerlingen", hou toch op!
Je zult zien dat een van deze twee nog gaat winnen ook net zoals Karin in ER 2000.
Van mij mogen Marnix, Maxime, Esther of Douwe winnen.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 17:23:05 door Stormpie »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2005, 01:59:36 »
Nationaliteiten hebben hier geen belang denk ik, enkel botsende persoonlijkheden en het verschil tussen extravert en introvert. Volgend jaar koop ik een boot, word mijnwerker en maak de selectiecommissie uit voor 't vuil van de straat. Misschien mag ik dan meedoen?
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2005, 06:39:11 »
Een verstandige opmerking die in 6 kleine puntjes een persoon de mond snoert die gelooft in de vooroordelen dat Belgen dom en racistisch zijn, en Nederlanders gierig en...whatever...

Denk misschien volgende keer een klein beetje na voor je een dergelijke post plaatst!!!

Liess ::ok::

  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::   ook sommige kandidaten hebben het na 4 afleveringen blijkbaar nog niet door. dit jaar is het JONG tegen OUD, maar ze zitten meer te lullen over belgen en nederlanders.  ::ohno:: ::ohno::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2005, 08:52:24 »
maar was dit nu de samensmelting? of komt er nog een mix?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2005, 09:08:59 »
Zielige mannetjes van over de veertig zeg!
John is bang dat zijn luilekkerleventje in gedrang komt. Esther heeft geen enkele kans gehad, en zelfs al zouden zij de preof winnen, dan had ze die ook niet gekregen van de oppereikel en zijn kloon.
Heb me echt dood zitten ergeren aan de harde aanpak van "mr Robinson" Wat een jankbuil is hij zeg.
En dan na de eliminatieproef, dat Esther zichzelf maar moet opofferen....
Die leeghoofdjes praten de kleutertjes nog na ook, bang als ze zijn dat ze zelf weggestemd worden. Als ze slim waren hadden ze John meteen naar huis gestuurd, dan had Carl snle gevolgd, en was hun positie sterker, maar ach, daar moet je voor nadenken, en dat kunnen die drie niet.

Het is nu ook meteen duidelijk dat de problemen in kamp oud niet aan Elbert lag.
Het nieuwe kamp noord zit een stuk beter in elkaar. Daar zitten de echte robinsonners!
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2005, 09:26:11 »
Die John houd geen leven over :P Nouja voor mij is het de grootste loser aller tijden! Echt en die moet dan oud en wijs zijn? ::rofl:: Wat een zielepoot, net als Carl trouwens, die geen eigen mening heeft volgens mij...

Nouja ik hoop dat Esther geen domme dingen doet, want de samensmelting is al in zicht :)
Some light in your eyes...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2005, 09:28:44 »
maar was dit nu de samensmelting? of komt er nog een mix?

De samensmelting moet nog komen volgens mij, omdat ik EP hoorde zeggen dat de nieuwe kampleiders immuniteit hebben tot aan de samensmelting.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2005, 09:29:34 »
Ja die zal binnen nu en 2/3 afleveringen ofzo wel komen :)
Some light in your eyes...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 20-09-2005, 09:42:47 »
george orwell's 'animal farm' deel twee
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 20-09-2005, 09:43:04 »
Ik denk dat Douwe het inderdaad wel heel ver zal kunnen gaan schoppen ja. Alleen al omdat hij perse niet in bad wilde... ::rofl::

Marnix weet ik nog niet... ben ik nog niet over uit. :)

Ik denk dat áls kamp Noord verliest, Douwe de eerste is die eruit vliegt. Hij valt er toch een beetje buiten, omdat hij zich afstandelijk opstelt, zoals bij het bad. En dan zal er toch eerder voor zo iemand worden gekozen als voor bv Elbert of Emma.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 20-09-2005, 09:46:18 »
uit een reclamespotje idd, klopt  ::jaja::

maar acteur is wat veel gezegd

Nou ben ik wel hééééééél nieuwsgierig welk reclamespotje... Is er iemand die dat weet toevallig?  :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 20-09-2005, 10:00:13 »
Nou ben ik wel hééééééél nieuwsgierig welk reclamespotje... Is er iemand die dat weet toevallig?  :D

Voor Giel Beelen.

« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 10:03:29 door Art »
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 20-09-2005, 10:02:42 »
Nou ben ik wel hééééééél nieuwsgierig welk reclamespotje... Is er iemand die dat weet toevallig?  :D

Zie topic van John voor een link ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline FadingFootstep

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eerst denken dan doen...
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 20-09-2005, 10:35:56 »
SJa, wat kan ik hier van zeggen, een beetje gefrustreerd was ik wel toen ik deze aflevering zag. Wat een botte, harde opmerkingen en een verward beeld hebben die John en Carl. Ik had het dolgraag voor Esther opgenomen, vage opmerking van John: "Het lijkt net of ze zo uit een modeblad komt stappen". Dat komt gewoon omdat ze waarschijnlijk een mooie vrouw is John... Nee, Carl en John mogen van mij als eerste naar huis evenals de "meelopers".
Vond het wel mooi dat Elbert met de reorganisatie van de kampen zo blij was dat ie iedereen een rondleiding gaf, hahahaah. Elbert is één van mijn favorieten. Hij zegt in ieder geval wat ie denkt en ik vind hem vooralsnog erg helder denken. Van mij mogen Esther, Elbert of Marnix de Robinson titel halen.
Marnix geniet gewoon van alle dingen die hij daar meemaakt en loopt niet te zeuren, dat kan ik wel waarderen.

Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 20-09-2005, 10:53:15 »
maar was dit nu de samensmelting? of komt er nog een mix?
nee, bij de samensmelting wordt het altijd 1 team. Aangezien het nu nog 2 teams zijn is dit niet de samensmelting. Dit was gewoon een leuk tussendoortje ::tandpastasmiley::

Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 20-09-2005, 11:19:08 »
Esther moet nu keihard de confrontatie aangaan. Tot nu toe is ze erg meegaand en geeft ze alles toe, omdat ze de groep als één geheel wil blijven houden. Dit heeft nu geen zin meer, die tactiek is nu mislukt. Voor haar is er nu geen weg meer terug, ze heeft immuniteit en ze zal zich keihard moeten opstellen. Anders ligt het ook (slechts een klein beetje hoor) aan haar. Als Esther de confrontatie nu niet aan gaat ligt ze eruit, ik ben benieuwd wat ze er in de volgende aflevering aan gaat doen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 20-09-2005, 12:11:58 »
Zie topic van John voor een link ;)

Nou heb ik die thread post voor post nagelezen, maar heb er geen link gezien. Straks nog eens kijken dan :)
Art, bedankt in elk geval voor het plakken van de fotos!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #57 Gepost op: 20-09-2005, 12:15:50 »
Aja, idd... De link zelf was niet te zien, het zat in de zin zelf :-) Maar heb het gevonden :p  ::tandpastasmiley::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #58 Gepost op: 20-09-2005, 12:36:42 »
Oh my GAWD wat een geweldige topaflevering was me dat!  ::oink::

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #59 Gepost op: 20-09-2005, 12:45:49 »
Wat een kanjer is Esther. Ze wordt helemaal de grond in geboord door die vetzak en Carl en blijft knokken om in de expeditie te blijven. Van mij is zij de echte Robinson! Vond het echt niet normaal dat er niemand was die het voor haar opnam. Van Nicole kan ik het begrijpen, zij wilde haar tweede kans goed gaan benutten. En van die Meredith (laat dat wijf alsjeblieft volgende week weggaan!) en dat zoutje Wim had ik niets verwacht natuurlijk. Maar dat Marleen het nog erger maakte door het voor John op te nemen, had ik niet van haar verwacht. Viel me echt zwaar van haar tegen...