Auteur Topic: Belgische en Nederlandse Expeditie  (gelezen 34295 keer)

Offline B_a_s

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #100 Gepost op: 5-11-2005, 16:47:48 »
waarom doet ie het bij mij niet? >:( ik wil ook een vlaggetje!

- Ga naar "Add Yourself"
- Klik op "Not in the US? Click here"
- Vul je woonplaats in, of de dichtstbijzijnde gemeente
- Vul je tekst in
- Upload eventueel een foto
- Klik op "Add Me!"

Dan zou ie het moeten doen. ::bravo::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #101 Gepost op: 5-11-2005, 18:55:31 »
ok, ik heb mijn vlag geplant. het lukte eerst niet omdat ik de locatie moest bevestigen ::schaam::.
wel leuk om te zien waar iedereen uithangt.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #102 Gepost op: 9-11-2005, 17:21:49 »
Nu is het alleen nog wachten op de eerste keer dat een Belg op een andere Belg gaat stemmen.

We hebben hem.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #103 Gepost op: 15-11-2005, 01:08:41 »
OK, Dazzzzz en de anderen, wat hebben jullie nu te zeggen?  ::niet-ok:: Shame on you!!  ;)
Dìt is de échte Belgische mentaliteit! Gallisch bloed! ;D
Gelukkig waren de meeste Nederlanders het niet met jullie eens. En met reden, zo blijkt! ::ok::


Gooooo Marnix!!
::ok::

Wanneer gaan ze eindelijk beginnen aan een Belgische en een Nederlandse expeditie.
Het lijkt er op dat de Belgen maar één levensdoel hebben: alle Nederlanders er uit!
Ze kijken niet naar de persoon, maar naar nationaliteit.

Ik vind die belgen achterbaks, ze doen vriendelijk maar ondertussen steken ze een mes in je rug.

Zoals altijd zijn de Belgen weer de meest achterbakse deelnemers!! Dat is echt in alle edities van expeditie robinson nog zo geweest.

vind ik ook..recht in je gezicht durven ze niks te zeggen..maar ondertussen zijn er nog maar 3 nederlanders over.. en dan nog zeggen dat het niet aan de nationaliteit ligt.. ::oink::

Zal wel niet dat er een Belg op een Belg stemt!  :(
Meredith en Marleen heeeeeeel misschien op Carl!
Zal wel niet!  ::ohno::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #104 Gepost op: 15-11-2005, 14:43:53 »
Hola, belicht niet alleen het negatieve, want dan doe je onder andere mij tekort...
Dat mijn favorieten dit jaar Nederlanders zijn (Fleur en Douwe, hoewel Emma steeds meer in mijn achting stijgt) is dat puur toeval. Die nationaliteit boeit mij niet zoveel, ik mag Vlamingen ook wel, misschien komt dat omdat ik in Limburg woon, de mensen hier zijn sowieso veel aangewezen op Belgie en Duitsland en je komt ook meer met ze in contact. Ik zou er persoonlijk totaal geen issue van maken, van die nationaliteiten als ik op dat eiland zat... en ik zou het erg laag vinden als iemand mij om die reden weg wilde hebben. Ik vind het feit dat er een gezamenlijke expeditie is juist de kracht van dit Expeditie Robinson. Het seizoen dat de kampen werden opgedeeld in Nederland - Belgie vond ik dan ook meteen een van de minste.

Offline KingKong

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #105 Gepost op: 15-11-2005, 15:19:33 »
marnix is een wolf in schaapskleren. hij wist ook dat meredith een grote bedreiging voor hem was in de finale op de evenwichtsbalk en Nederlandse fleur niet. dat is de enige reden om op een mede-vlaming te stemmen. marnix is een berekende killer.

emma is de echte vlaming en zou haar stemmen hebben gebruikt om meredith erin te houden en de laatste Nederlander er vakkundig uit te werken.

dit bericht niet te serieus nemen hoor!!!!  ;)

KingKong