Auteur Topic: Belgische en Nederlandse Expeditie  (gelezen 34343 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #80 Gepost op: 13-10-2005, 12:28:23 »
Je houdt inderdaad niet van direct taalgebruik zoals je zelf al aangaf :P :P
Zeg nou gewoon dat je Elbert een hypocriet vindt dan is dat gelijk duidelijk voor iedereen zowel NL als BE  ;D ;D :-X

Die 5 Belgen en 1 Hypocriet zijn : de 5 + Carl natuurlijk....
Ik vind Carl ook een gluiperd iemand die over lijken gaat om te winnen...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #81 Gepost op: 13-10-2005, 19:34:08 »
Die 5 Belgen en 1 Hypocriet zijn : de 5 + Carl natuurlijk....
Ik vind Carl ook een gluiperd iemand die over lijken gaat om te winnen...

Het ligt aan mijn telkunsten, ik telde 2 NL, maar zie nu idd dat je de Fries apart noemt, dat maakt het totaal op 3 NL  ;D ;D

Verder ben ik het wel met je eens natuurlijk dat Carl over lijken gaat om te winnen en zoals we gezien hebben op een manier die niet fraai is. Het mag allemaal wel, maar ja... ::)
sic transit gloria mundi

Offline Jelly55

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #82 Gepost op: 14-10-2005, 13:55:12 »
Ik ben er ook voor om de expeditie alleen voor de Nederlanders en Belgen te houden.

Nu zit ik met kromme tenen te kijken, die meelopers en die klote streek van Carl.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #83 Gepost op: 24-10-2005, 21:57:43 »
Primeurtje vandaag: voor het eerst is er deze expeditie een Belg weggestemd. :o Nu is het alleen nog wachten op de eerste keer dat een Belg op een andere Belg gaat stemmen.
Nog even niks.

Offline Aapje86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #84 Gepost op: 24-10-2005, 22:20:14 »
Yay voor de dutchies

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #85 Gepost op: 24-10-2005, 23:23:33 »
Primeurtje vandaag: voor het eerst is er deze expeditie een Belg weggestemd. :o Nu is het alleen nog wachten op de eerste keer dat een Belg op een andere Belg gaat stemmen.
inderdaad...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2005, 23:34:27 »
Zal wel niet dat er een Belg op een Belg stemt!  :(
Meredith en Marleen heeeeeeel misschien op Carl!
Zal wel niet!  ::ohno::
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #87 Gepost op: 24-10-2005, 23:58:45 »
Het is echt Belgen - Nederland dit jaar. Ik vond het al zo erg dat het door Douwe komt dat MAxime weg is.  Nu is mijn hoop echt op Marleen Meredith en Marnix gericht (Carl en Emma zitten op het eiland). Ik hoop echt dat Douwe of Fleur volgende week weggaan... Het feit van het wegstemmen van Maxime is voor mij echt de doorslag.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #88 Gepost op: 25-10-2005, 00:35:38 »
Het is echt Belgen - Nederland dit jaar. Ik vond het al zo erg dat het door Douwe komt dat MAxime weg is.  Nu is mijn hoop echt op Marleen Meredith en Marnix gericht (Carl en Emma zitten op het eiland). Ik hoop echt dat Douwe of Fleur volgende week weggaan... Het feit van het wegstemmen van Maxime is voor mij echt de doorslag.
::rofl:: de pro belgische weer aan het woord  :-*

Het gaat om individueel... Believe me  ::jaja::

Madine

  • Gast
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #89 Gepost op: 25-10-2005, 14:15:17 »
Dat mijn favorieten dit jaar Nederlanders zijn (Fleur en Douwe, hoewel Emma steeds meer in mijn achting stijgt) is dat puur toeval. Die nationaliteit boeit mij niet zoveel, ik mag Vlamingen ook wel, misschien komt dat omdat ik in Limburg woon, de mensen hier zijn sowieso veel aangewezen op Belgie en Duitsland en je komt ook meer met ze in contact. Ik zou er persoonlijk totaal geen issue van maken, van die nationaliteiten als ik op dat eiland zat... en ik zou het erg laag vinden als iemand mij om die reden weg wilde hebben. Ik vind het feit dat er een gezamenlijke expeditie is juist de kracht van dit Expeditie Robinson. Het seizoen dat de kampen werden opgedeeld in Nederland - Belgie vond ik dan ook meteen een van de minste.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2005, 14:32:46 »
Ik heb nederlanders al heel vaak heel tof gevonden in Expeditie Robinson. Het jaar van Ryan en Gio in het bananenconflict was ik enorm voor Ryan, een hele leuke gast trouwens. Pieter van ER 2 en Melanie vond ik ook zo'n toffe nederlanders. En met Deborah zou ik het ook goed getroffen hebben (maar niet samen met Lydia!).  Klaar en Ernestine vorig jaar ook 2 hele toffe mensen. Klaar persoonlijk ontmoet een fantastische dame. Maar Douwe en Fleur liggen me nu echt niet en dat zijn nu toevallig nederlanders. Sorry mensen...

Offline Mathijs

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #91 Gepost op: 25-10-2005, 15:28:38 »
Het is echt Belgen - Nederland dit jaar. Ik vond het al zo erg dat het door Douwe komt dat MAxime weg is.  Nu is mijn hoop echt op Marleen Meredith en Marnix gericht (Carl en Emma zitten op het eiland). Ik hoop echt dat Douwe of Fleur volgende week weggaan... Het feit van het wegstemmen van Maxime is voor mij echt de doorslag.

wat had je dan van Douwe verwacht..hij had natuurlijk (wat ook heel logisch is) verwacht dat Carl en daarmee ook Maxime wel op hem zouden stemmen..nou als je dat weet (of eigenlijk denkt) dan ga je natuurlijk niet je stemmen zitten sparen..Als je nou zij dat Carl laf was door gewoon helemaal niet te stemmen om zn stemmen te sparen oké maar dit argument is natuurlijk wel un beetje vaag

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #92 Gepost op: 25-10-2005, 18:29:39 »
Het is echt Belgen - Nederland dit jaar. Ik vond het al zo erg dat het door Douwe komt dat MAxime weg is. 

Als jij op het eiland had gezeten en je wist dat je weggestemd zou gaan worden als je niet al je stemmen zou inzetten, zou jij je dan hebben laten wegstemmen?  ???
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2005, 18:36:43 »
Zal wel niet dat er een Belg op een Belg stemt!  :(
Meredith en Marleen heeeeeeel misschien op Carl!
Zal wel niet!  ::ohno::
tuurlijk wel! die twee irriteerden zich mateloos aan die gluiperd! die gaan echt wel op hem stemmen als ze de kans krijgen hoor!

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2005, 21:29:06 »
Ik heb nederlanders al heel vaak heel tof gevonden in Expeditie Robinson. Het jaar van Ryan en Gio in het bananenconflict was ik enorm voor Ryan, een hele leuke gast trouwens. Pieter van ER 2 en Melanie vond ik ook zo'n toffe nederlanders. En met Deborah zou ik het ook goed getroffen hebben (maar niet samen met Lydia!).  Klaar en Ernestine vorig jaar ook 2 hele toffe mensen. Klaar persoonlijk ontmoet een fantastische dame. Maar Douwe en Fleur liggen me nu echt niet en dat zijn nu toevallig nederlanders. Sorry mensen...

je vergeet john... ::trots:: ::trots::

 ::zwaai::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline B_a_s

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2005, 02:13:39 »
Waar komen jullie zelf eigenlijk vandaan? Vlaanderen, Nederland, Friesland?
Prik hier je vlag neer als je wilt. (Add Yourself) ::ok::

http://www.frappr.com/expeditierobinson

Ben benieuwd!

Madine

  • Gast
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #96 Gepost op: 3-11-2005, 11:36:20 »
Landgraaf waar ik woon, kent 'ie niet, evenals de buurgemeentes Heerlen en Kerkrade. Heb maar Maastricht gepakt, da's het dichtste in de buurt en ook de mooiste stad die we in Limburg hebben.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #97 Gepost op: 3-11-2005, 14:51:35 »
waarom doet ie het bij mij niet? >:( ik wil ook een vlaggetje!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2005, 17:47:52 »
waarom doet ie het bij mij niet? >:( ik wil ook een vlaggetje!

Bij mij is het gelukt !!!! ::joehoe::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Belgische en Nederlandse Expeditie
« Reactie #99 Gepost op: 4-11-2005, 21:04:51 »
Bij mij is het gelukt !!!! ::joehoe::

Ik sta er ook al tussen  ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!