Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181216 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #60 Gepost op: 11-04-2006, 08:49:32 »
Klasse Mick,

Zet vriendschap opzij en ga voor de overwinning. Robinson is geen vriendjespolitiek. Als Ernestine elke proef verkloot, moet Mick ook vrezen voor zijn positie. De zwakste schakel is uit Kamp Noord. En wat brengt Ernestine nou echt voor de groep, behalve liedjes zingen ? Fysieke proeven zullen de boventoon voeren tijdens deze expeditie, en dan wil je een log, vertragend effect als Ernestine toch niet in je ploeg hebben.

En jongens, als ik moest kiezen tussen Lydia en Ernestine zou ik ook kiezen voor Lydia ! Wat een lekker .... ;)

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2006, 09:03:30 »
De zwakste eruit stemmen of niet,
je vrienden hoor je te steunen door dik en dun.

Echt een verrader in mijn ogen dus  ::niet-ok::

kom op zeg! het is toch geen wedstrijd over vriendschap!
het gaat hier om echte titanen! en ook al is hij dol op Ernestine,hij ziet in dat zij absoluut geen echte titaan is. ik vind het juist heel eerlijk van hem dat hij iemand wegstuurt die hem dicht bij het hart ligt, ook al zal hij het zelf niet makkelijk vinden. ik hoop dat er alleen maar echte titanen overblijven!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2006, 12:56:24 »
Ja wat moet je ervan vinden. Ik vind het moeilijk!
Natuurlijk begrijp ik dat Ernestine zeer gekwest is. Ze zouden samen naar de samensmelting gaan. Zijn in het normale leven ook goede vrienden gebleven na de deelname van 2004 ( weet niet of dat nu nog is naar de stridj der titanen)en dan stem je beste maatje jouw de eerste ronden uit. Ik zeg eerlijk ik vind het knap van Mick. Ikzelf zou het nooit kunnen. Want Mick heeft eigenlijk gewoon gelijk Ernestine is de zwakste van de groep.
Die opmerking van Maxime daar ben ik het niet zo mee eens. Ja aan lydia moest ik ook hard trekken. Of je nu aan 50 kilo moet trekken of 94 kilo is wel een verschil. Je kan gewoon beter lydia hebben met proeven dan ernestine want zij is ook veel sneller.

Wat we ook niet moeten vergeten is Ernestine koos Mick ook niet en ging voor Maxime. Als ze zulke goede maatjes zijn had ze toch gelijk voor Mick gekozen?? Mick had er ook de eerste aflevering uit kunnen liggen en dan had Mick zich ook gekwest gevoeld omdat Ernestine hem niet koos.
Misschien zat het hem stiekem toch niet lekker dat Ernestine hem niet had gekozen en dat hij haar zo terug wilde pakken.

Ik denk dat Mick een grote kans maakt om de samensmelting te halen.
Als hij  maar geen ruzie gaat veroozaken!!




Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #63 Gepost op: 11-04-2006, 13:37:30 »
kom op zeg! het is toch geen wedstrijd over vriendschap!
het gaat hier om echte titanen! en ook al is hij dol op Ernestine,hij ziet in dat zij absoluut geen echte titaan is. ik vind het juist heel eerlijk van hem dat hij iemand wegstuurt die hem dicht bij het hart ligt, ook al zal hij het zelf niet makkelijk vinden. ik hoop dat er alleen maar echte titanen overblijven!
Hij wist al van te voren dat Ernestine proeven die om kracht en/of snelheid zouden gaan, zou verkloten. Dat is iets wat iedereen van te voren aan zag komen. En toch heeft hij met haar afgesproken, dat ze ervoor zouden zorgen samen de samensmelting te halen. En vervolgens stemd hij op haar. Nou, zo eerlijk is hij dus niet. Want hij beloofde haar te steunen, terwijl hij op voorhand al wist dat ze een zwakke schakel zou zijn.
There's no show like a reality show ;)

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #64 Gepost op: 11-04-2006, 13:42:57 »
Wat gelul zeg, wie zegt dat zij een deal hadden, Ernestine,niet?

Mick is recht voor de raap en maakt geen afspraken.

"De zwakste schakel" was Ernestine, ze trokken met 3 aan haar (94kg), maar ze liet zich gewoon hangen, deed zelf geen enkele poging om met haar benen de koord vast te nemen, Melvin en Mick duwde haar naar boven, en verloren zo kostbare tijd, waren kamp noord niet met reeds 2 mensen bovenaan, toen kamp zuid nog onderaan zat ?

Citaat Mick :" De finale moet dit jaar gespeeld worden met de sterksten, niet de meest socialen."

mijn favorieten : Mick,Ryan,Maxime,Frank,Jennifer

edit: plaatje verwijderd - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 13:48:00 door n@ncy »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #65 Gepost op: 11-04-2006, 15:12:00 »
Mag ik zeggen dat het voorbij is, ik het ook niet leuk vond van Mick en het me alleen nog uitmaakt of Ernestine en Mick nog maatjes zijn...

In een spel moet je soms kei en kei-hard zijn, maar ik hoop dat ze buiten het spel weer vrienden zijn geworden/gebleven, want dat vind ik het belangrijkste. ::ok::
Echte vrienden zijn eerlijk tegen elkaar en stoppen niet met een vriendschap vanwege een spel. Natuurlijk kun je wel eens ruzie hebben, maar als ze geen vrienden meer zijn, waren ze in mijn ogen dus ook geen echte goede vrienden.

Offline kiwi_2001

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2006, 15:42:41 »
..eerlijkheid blijft het langste overeind in zo een spel. Daarvoor heb ik veel respect voor de manier waarop Mick zijn beslissing heeft gemaakt en kenbaar gemaakt aan Ernestine. Hij stopt het niet onder stoelen of banken..

Daarin tegen zijn uitspraak over dat de finale moet gespeeld worden door de sterkste en niet de socialste slaat natuurlijk nergens op. De finale wordt bepaald door de kandidaten zelf. De ene bereikt dat door zich sociale goed te manouvreren binnen de groep..de andere door zijn fysieke prestaties. Beide hebben hetzelfde waarde.. 

Offline venrayrobinson

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #67 Gepost op: 11-04-2006, 15:50:55 »
mick je bent egt een kneus,, sit nog geen 20 minuten op een eiland of je bent je stem alweer kwijt (wel lekker rustig trouwens) Ilona en maxime the best.    ::bravo::

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #68 Gepost op: 11-04-2006, 16:28:54 »
Zeg hey! Het was niet alleen Mick van wie ze stemmen kreeg, ze kreeg er vijf! Daar zal er eentje van Lydia van zijn geweest, maar die andere drie dan? Nee, het was gewoon de juiste beslissing voor de groep. Als Ernistine, hoe tof ze ook is, je iedere keer de eliminatieproef kost snijd je jezelf toch in de vingers?

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #69 Gepost op: 11-04-2006, 19:12:14 »
Tsja Mick had het ook niet kunnen zeggen... Dan was Ernestine helemaal gekwetst. Ik denk dat Mick een goede beslissing heeft genomen. En het was niet alleen Mick maar ook 4 andere incl. Lydia die op Ernestine stemde..
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #70 Gepost op: 11-04-2006, 19:38:27 »
Laten we hier even een citaatje van de Talpa-website op los laten:

Mick hield het in de Expeditie van 2004 slechts twee weken uit; hij werd door de groep verstoten wegen zijn machogedrag. Mick meende in de mangrove twee medestanders gevonden te hebben, maar alleen aan Ernestine heeft hij mooie herinneringen. Claire (of Klaar) verbrak het verbond en zorgde voor zijn exit. “Dat zit mij tot op de dag van vandaag nog dwars”, zegt hij. “Ik ben hard en zeg de dingen op een harde manier, maar ik ben wel een man van mijn woord”.


Hij heeft het Klaar dus nooit vergeven dat zij het verbond heeft verbroken. En wat doet Mick nu zelf?  ::jaja::

En dít vind ik erg belangrijk.. Kijk, ik ben er ook voor dat de 'echte' titanen het verst komen, maar doe dan niet hypocriet.. En ik vind overigens Lydia en Ernestine geen kandidaten voor de eindzege.. Over Mick heb ik mijn twijfels..
Do you want to go to the Seaside?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #71 Gepost op: 11-04-2006, 19:47:07 »
Tsja Mick had het ook niet kunnen zeggen... Dan was Ernestine helemaal gekwetst. Ik denk dat Mick een goede beslissing heeft genomen. En het was niet alleen Mick maar ook 4 andere incl. Lydia die op Ernestine stemde..

Ik verbaasde me er dan ook over dat Mick het van tevoren nog vertelde aan Ernestine. Ik weet niet wanneer hij het haar vertelde (misschien wel vlak voor de eilandraad), maar dit had ook nadelig kunnen werken t.o.v. Mick. Ik snap best dat Ernestine zich gekwetst voelde door de beslissing van Mick. Ze hadden een "speciale" band, maar zo kunnen we natuurlijk wel bezig blijven dit seizoen. Mocht ze het Mick nog steeds kwalijk nemen dan zegt dat naar mijn mening meer over haar idee van vriendschap dan dat van Mick. Ik vind dat het in een spel mogelijk moet zijn om een vriendschap als het ware opzij te schuiven (of iedereen dit ook kan is een tweede). Natuurlijk kan je het wel leuk hebben met elkaar, maar als een vriendschap in de weg komt te staan van je eigen spel (want iedereen wil natuurlijk winnen) dan moet het mogelijk zijn om zonder kwade blikken beslissingen te nemen die wel eens nadelig kunnen uitpakken voor je "maatje". Als die kwade blikken toch blijven als het spel is afgelopen dan zegt dat mijns inziens genoeg over de vriendschap.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 20:01:57 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #72 Gepost op: 11-04-2006, 19:59:25 »
Ik vind Mick een enorme kl**tz*k. Was hij niet degene die zo ging piepen toen Klaar op de zwakste stemde in 2004.

Goed punt!  ::ok::

Misschien dat het ook wel een soort 'wraak' was omdat Ernestine niet hem koos voor haar team tijdens de indeling van de teams?  ???
Nog even niks.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #73 Gepost op: 11-04-2006, 20:51:13 »
kan me wel voorstellen dat Ernestine in het begin teleurgesteld was, maar ongetwijfeld is dat inmiddels weer allemaal bijgelegd.
er was eens......

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #74 Gepost op: 11-04-2006, 21:05:10 »
denk niet dat die Ernestine zo een lieve persoon is hoor, lieve vrouwen vinden heus wel een leuke vent, Ernestine is nog steds deperate op zoek naar een levensgezel,...

begrijpen wie begrijpen kan,.....

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #75 Gepost op: 11-04-2006, 21:11:54 »
denk niet dat die Ernestine zo een lieve persoon is hoor, lieve vrouwen vinden heus wel een leuke vent, Ernestine is nog steds deperate op zoek naar een levensgezel,...

begrijpen wie begrijpen kan,.....

Waar slaat dat nou weer op? Nogal een beledigende opmerking!
First you go backwards, but then forwards again

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #76 Gepost op: 11-04-2006, 21:37:16 »
ja sorry, misschien iets te grof, maar er is iets met die Ernestine, geloof echt niet dat zij zo lief is.


Offline Domy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mick op z'n BEST
« Reactie #77 Gepost op: 11-04-2006, 22:03:10 »
 ;) ;)

Strijd Der Titanen is geen vakantieverblijf, je moet ervoor gaan en de sterkste zal winnen !!!!!

 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #78 Gepost op: 11-04-2006, 22:56:58 »
ja sorry, misschien iets te grof, maar er is iets met die Ernestine, geloof echt niet dat zij zo lief is.


Daar kun je maar beter mee wachten met je oordeel totdat je haar in het echt kent.  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #79 Gepost op: 12-04-2006, 09:16:52 »
Evenstar, ken jij haar dan?

Of ben je misschien Ernestine !!!!!!!!

Aan je commentaar te lezen, vind ik dat je te persoonlijk uithaald naar Mick.