Auteur Topic: [Kandidaat BE] Björn  (gelezen 36993 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #100 Gepost op: 11-04-2006, 21:54:49 »
Ik wil het soms iets te uitgebreid uitleggen allemaal.

Daar ben ik het helemaal met je eens ;D
De argumentatie is vaak zo uitgebreid en specifiek dat het zijn doel voorbij schiet m.i. Als jij er een jongetje bij haalt met een specifieke 'aandoening' (PDD-NOS) om je punt te maken, dan is er natuurlijk zo een link gemaakt naar de kandidaat waar jij over argumenteert. Ik ben niet van plan in een zelfde argumentatie te antwoorden maar dat wil niet zeggen dat ik niet op zijn minst net zo pretentieus ben als jij  ;)

Mijn punt is eigenlijk dat ik de pretentieuse toon wat wilde temperen  ;D ;D
Verder ben ik het niet eens zo heel erg oneens met je analyse behalve dan dat ik het een beetje overdreven vind ;)
sic transit gloria mundi

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #101 Gepost op: 12-04-2006, 03:13:42 »
Ja dat was ook een domme opmerking van mij  ;D

Maar er is voor Lydia gekozen (denk ook omdat dat een maatje van Fleur was) en dat kan niet meer worden teruggedraait (of wel? Je weet het nooit bij ER)

Ik ben blij dat je het een domme opmerking vond. Wat zou je zelf willen als je schipbreuk leedt en gedwongen was om samen te leven en te survivalen? Met Bjorn of met meester jammeraar Lydia? Voor mij is de keus dan snel gemaakt. Natuurlijk Bjorn. Ik snap dan meteen dat ik zijn buien erbij zal moeten nemen, maar wie ben ik? Misschien ergert hij zich wel mateloos aan mij? Aan de andere kant denk ik niet dat het tot conflicten hoeft te komen. Ik zou luisteren naar zijn meningen. Ik zou nimmer mijn meningen boven die van hem plaatsen. Niet voor niets denk ik dat je met Bjorn veel meer kans maakt zo'n avontuur te overleven dan met Lydia.

Groetjes,
MasterBlaster

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #102 Gepost op: 12-04-2006, 10:44:14 »
Dat was maar een domme kerel ::niet-ok::

da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #103 Gepost op: 12-04-2006, 10:51:14 »
Björn is geen domme kerel, maar wel ééntje met probleempjes. Iemand die de noodzaak voelt om zich zo excessief te bewijzen beschikt niet over bar veel zelfvertrouwen.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #104 Gepost op: 12-04-2006, 21:09:57 »
Ik wil het soms iets te uitgebreid uitleggen allemaal.

Daar ben ik het helemaal met je eens ;D
De argumentatie is vaak zo uitgebreid en specifiek dat het zijn doel voorbij schiet m.i. Als jij er een jongetje bij haalt met een specifieke 'aandoening' (PDD-NOS) om je punt te maken, dan is er natuurlijk zo een link gemaakt naar de kandidaat waar jij over argumenteert. Ik ben niet van plan in een zelfde argumentatie te antwoorden maar dat wil niet zeggen dat ik niet op zijn minst net zo pretentieus ben als jij  ;)

Mijn punt is eigenlijk dat ik de pretentieuse toon wat wilde temperen  ;D ;D
Verder ben ik het niet eens zo heel erg oneens met je analyse behalve dan dat ik het een beetje overdreven vind ;)

Point taken. Ik zal eraan werken ;).