Auteur Topic: [Kandidaat BE] Björn  (gelezen 36973 keer)

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #40 Gepost op: 4-04-2006, 17:59:33 »
Echtt FLink balen dat DE held van de expeditie er nu al uit is! Ik hoop stiekem dat hij nog ergens op een geheime locatie zit. Het zou zwak gezegd Dom zijn van Talpa om hem er al zo vroeg uit te laten gaan, gaat sowieso kijkers kosten. Hoop echt dat hij weer aan het genieten is op een ander eilandje... Waarschijnlijk tegen beter weten in
Björn Lemeire is de man

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #41 Gepost op: 4-04-2006, 18:04:10 »
Wat ik zo jammer vind is dat keer op keer blijkt dat het gros van de mensen blind gaat voor de weg van de minste weerstand en voor 'gemiddeld'. De tendens op dit forum is zelfs een beetje "eigen schult dikke bult dat je eruit ligt". Wie zich niet aanpast en zich niet de regels eigen maakt hoe naadloos en onzichtbaar in de groep te passen schijnt het onherroepelijk over zichzelf af te roepen gedumpt te worden. Dat recht heeft de groep. Wie afwijkt maaien we neer. Visnet gevonden omdat je op een haast autistische manier je vastbijt in een schatkaart? Fijn meegenomen, maar jij kunt naar huis en we kiezen voor die snotterende huilebalk zodat ze nog wat langer in het zonnetje kan blijven liggen. Want die is tenminste 'normaal', zoals wij allen verwachten dat een mens in elkaar steekt.

Kijk, Björn gedroeg zich irritant bij vlagen. En anders dan anderen. Maar dat maakt hem in mijn kennelijk onnoemlijk afwijkende brein alleen maar mateloos interessant. Waarom pakweg Karin reageert zoals ze reageert is volslagen oninteressant, want zo reageert namelijk 85% van de wereldbevolking. Dat weten we wel. Maar hoe werkt het brein van Björn? En hoe zorg je ervoor dat Björn misschien wél kan functioneren in zo'n groep. Onmogelijk? Wie weet. Wij zullen het in ieder geval nooit weten, want de groep heeft gekozen  voor de middenmoters. De mensen die reageren zoals je volgens het boekje HOORT te reageren, en daar voelen we ons allemaal comfortabel bij.

Jammer. Ik verheugde me erop te zien of Ryan WIE WEET wel iets bij Björn zou bereiken. En Frank leek ook bereid verder te kijken dan zijn neus lang was.

Björn, je was zo verdrietig op het laatst. Zo gekwetst door die angstige middenmoters. Maar één ding kunnen ze jou niet afpakken: nooit zal jij je aanpassen aan de middenmoot, al kakken ze je 100 keer uit. En dat is meer dan 99,9% van de mensheid kan zeggen (inclusief ikzelf).

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #42 Gepost op: 4-04-2006, 18:19:31 »
Lig er niet van wakker dat Bjorn er uit is.
Is ook zijn eige schuld,
door zich gelijk van de rest te distanciëren.

 
There's no show like a reality show ;)

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2006, 18:20:42 »
Mee eens, hij had het aan kunnen zien komen, niet echt een slimme zet om je zo af te zonderen van de rest.
......

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #44 Gepost op: 4-04-2006, 18:30:13 »
Kijk, Björn gedroeg zich irritant bij vlagen. En anders dan anderen. Maar dat maakt hem in mijn kennelijk onnoemlijk afwijkende brein alleen maar mateloos interessant.

Uw afwijkende brein moet niet gaan denken dat U de enige bent die Björn het liefst verder ziet geraken!
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 20:05:48 door Zartan »
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2006, 18:40:05 »
Tsja.. voor zo'n spel heb je toch ook een hoge sociale intelligentie nodig  8) 8)  :D
I'm a real big goblin..

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2006, 19:10:43 »
Toch wel jammer he dat de echte survivers op zon manier naar huis gaan. ::niet-ok::
Lang haar stond um trouwens beter  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2006, 19:17:33 »
ja    en een niet zo'n dikke buik.

iedereen was trouwens dikker geworden :P

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #48 Gepost op: 4-04-2006, 19:28:38 »
heel jammer dat hij er al uit is; jammer voor ons, maar zeer zeker ook voor hemzelf. zo gepassioneerd ging hij  op expeditie. ik had het hem zo gegund en toen hij met dat bootje wegvoer dacht ik maar steeds:"drop hem op een naburig eilandje!" "pleazzzzze!"
echt zo jammer...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #49 Gepost op: 4-04-2006, 19:45:06 »
Na zijn eerste biechten, waarin hij met grote lach zat te vertellen hoe leuk hij het vond, hoopte ik echt dat hij het een tijdje ging uithouden op het eiland. Ach, misschien heeft hij in Losers Lodge (waar hij ook even alleen zit) wel van de natuur kunnen genieten.
Nog even niks.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #50 Gepost op: 5-04-2006, 11:56:16 »
 :\'( jammer dat hij er al weer uit is, hij was juist de leukste figuur van ER
ik hoop dat hij er stiekem nog niet uit is, en verder moet als verstekeling ofzo
Menno is gek

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #51 Gepost op: 5-04-2006, 12:33:00 »
Wat ik zo jammer vind is dat keer op keer blijkt dat het gros van de mensen blind gaat voor de weg van de minste weerstand en voor 'gemiddeld'....

Dus ik mag begrijpen uit jouw betoog dat jij in het dagelijks leven alleen maar omgaat met excentrieke mensen? Ten slotte zijn zij onnoemelijk veel interessanter dan de gemiddelde mens. En wie zou nou met zulke saaie, gemiddelde mensen om willen gaan.


Ik ben blij dat Björn eruit is. Iemand die als een wilde te keer gaat tegen zijn medebewoners, die denkt dat zijn weg de enige juiste is te bewandelen, die nog steeds geen enkel teken van sociale omgang vertoont en er blijkbaar nog niks bijgeleerd heeft na de vorige expeditie, iemand die de schuld van het moeten vertrekken bij een ander legt (inclusief zielig verhaal) en niet bij zichzelf, heeft niets op dat eiland te zoeken. Ik ergerde me aan zijn gedrag zoals ik dat kreeg voorgeschoteld. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze Björn niet hebben gekozen. Als je hem had gekozen, had je gekozen voor iemand die niet bij de groep wil zijn. Daarmee maak je je groep zwakker en daarmee maak je dus je kans om te overleven kleiner.
Geniet nooit met mate...

Offline sam1980

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2006, 13:18:36 »
Je kunt veel over Bjorn zeggen maar hij weet zich wel te redden en heeft altijd goede idieeën. Hij mist alleen de sociale vaardigheden.
Hij had echt wel gelijk de aller eerste aflevering je hebt geen 16 mensen nodig om een hut te bouwen.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2006, 14:45:15 »
Dus ik mag begrijpen uit jouw betoog dat jij in het dagelijks leven alleen maar omgaat met excentrieke mensen? Ten slotte zijn zij onnoemelijk veel interessanter dan de gemiddelde mens. En wie zou nou met zulke saaie, gemiddelde mensen om willen gaan.


Ik ben blij dat Björn eruit is. Iemand die als een wilde te keer gaat tegen zijn medebewoners, die denkt dat zijn weg de enige juiste is te bewandelen, die nog steeds geen enkel teken van sociale omgang vertoont en er blijkbaar nog niks bijgeleerd heeft na de vorige expeditie, iemand die de schuld van het moeten vertrekken bij een ander legt (inclusief zielig verhaal) en niet bij zichzelf, heeft niets op dat eiland te zoeken. Ik ergerde me aan zijn gedrag zoals ik dat kreeg voorgeschoteld. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze Björn niet hebben gekozen. Als je hem had gekozen, had je gekozen voor iemand die niet bij de groep wil zijn. Daarmee maak je je groep zwakker en daarmee maak je dus je kans om te overleven kleiner.
hé Test,
doe jij ook mee in de stellingname tov. deelnemers!!! niet dat ik niet met je eens bent maar 'k had dat nog niet eerder ervaren. Kijk, met Björn zag je dit vanaf het eerste moment aankomen; oh, daar gaattie weer ging het bij ons thuis!
Ga verder even op de stoel van Fleur zitten, wie zou jij dan kiezen!! .....natuurlijk Björn, logisch toch want de gekozene (ben haar naam even kwijt) zal er zeer binnenkort toch uit willen gaan. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.
En dan te bedenken dat ik juist door Robinson met Peking Express heb meegedaan! Misschien had ik toch een andere keuze moeten maken......alhoewel? 
groet 8berg

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2006, 15:43:21 »
Echtt FLink balen dat DE held van de expeditie er nu al uit is! Ik hoop stiekem dat hij nog ergens op een geheime locatie zit. Het zou zwak gezegd Dom zijn van Talpa om hem er al zo vroeg uit te laten gaan, gaat sowieso kijkers kosten. Hoop echt dat hij weer aan het genieten is op een ander eilandje... Waarschijnlijk tegen beter weten in

[wishful thinking]

Op de talpa site staat nog geen kruis (of iets dergelijks) door zijn foto :P

[/wishful thinking]
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #55 Gepost op: 5-04-2006, 16:01:21 »
Ik vind het echt @&#!% dat hij moest  ::ohno::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #56 Gepost op: 5-04-2006, 18:25:09 »
hé Test,
doe jij ook mee in de stellingname tov. deelnemers!!! niet dat ik niet met je eens bent maar 'k had dat nog niet eerder ervaren.

Ik heb mijn mening Rinck. Ik ventileer hem alleen meestal niet en nu een keertje wel. ;)

Ben het trouwens niet eens met je dat je dus Lydia (zo heet ze) zou hebben moeten kiezen als Fleur zijnde. Ik vraag me namelijk af of Lydia uit zichzelf snel naar huis zal gaan. Van de eerste expeditie van haar kan ik me helemaal niet herinneren dat Lydia van die "ik wil naar huis" neigingen had. Volgens mij heeft ze er toen vrij lang ingezeten.
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #57 Gepost op: 5-04-2006, 19:09:52 »
Lydia heeft er heel lang ingezeten is is uiteindelijk gesneuveld vanwege het 'rijst'incident. Ze heeft nu een dip, maar daar komt ze overheen!!

Toen Ilona werd gevraagd iemand te kiezen waarmee ze weinig contact had, misschien niet zo goed mee overweg kon, had ik een stil vermoeden dat ze Björn zou kiezen. Misschien met het idee dat deze persoon dan een zwarte stem oid zou krijgen. Met haar keuze voor Veronique en de mededeling dat zij mochten beginnen met kiezen voor 2 kampen was het eigenlijk direct duidelijk dat Björn er uit zou liggen.
er was eens......

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #58 Gepost op: 5-04-2006, 20:44:43 »
We hadden allemaal verwacht dat Ilona Bjorn zou noemen. Maar ze koos Veronique en ik denk dat de crew dat niet verwacht had. Bjorn er dus uit. Maar ja we wachten maar af af; vorig seizoen namen Douwe en Nicole ook afscheid en kwamen de aflevering daarna weer terug. Bjorn alleen op een eilandje zetten, zonder dat hij nog kans maakt op de titel Robinson, is dat geen idee :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #59 Gepost op: 5-04-2006, 20:49:40 »
Dus ik mag begrijpen uit jouw betoog dat jij in het dagelijks leven alleen maar omgaat met excentrieke mensen? Ten slotte zijn zij onnoemelijk veel interessanter dan de gemiddelde mens. En wie zou nou met zulke saaie, gemiddelde mensen om willen gaan.


Ik ben blij dat Björn eruit is. Iemand die als een wilde te keer gaat tegen zijn medebewoners, die denkt dat zijn weg de enige juiste is te bewandelen, die nog steeds geen enkel teken van sociale omgang vertoont en er blijkbaar nog niks bijgeleerd heeft na de vorige expeditie, iemand die de schuld van het moeten vertrekken bij een ander legt (inclusief zielig verhaal) en niet bij zichzelf, heeft niets op dat eiland te zoeken. Ik ergerde me aan zijn gedrag zoals ik dat kreeg voorgeschoteld. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze Björn niet hebben gekozen. Als je hem had gekozen, had je gekozen voor iemand die niet bij de groep wil zijn. Daarmee maak je je groep zwakker en daarmee maak je dus je kans om te overleven kleiner.

Mooi betoog, goed verwoord, daar sluit ik me helemaal bij aan!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.