Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110804 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #160 Gepost op: 15-05-2006, 17:20:17 »
Pascale, ik erger me een beetje aan jou. Niet iedereen vind Jennifer nu zo ontzettend geweldig. Laat de mensen die nu net een andere mening dan jou hebben nou ook eens in hun waarde. Hier is iedereen vrij om zijn/haar mening te geven, en dat doet ze op een normale manier. Wat is daar zo erg aan? Niet iedereen kan het met elkaar eens zijn, zoals Stefanie al zegt. 

BTW: Waar zie je haar trouwens schelden?

Ik ben nog steeds aan het zoeken.  ::)
De moderators zijn hier redelijk streng als het om schelden gaat (100% terecht!), maar hier zie ik Stefanie niet schelden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #161 Gepost op: 15-05-2006, 17:20:58 »
Ik heb echt nix met jennifer

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #162 Gepost op: 15-05-2006, 17:46:45 »
voor zoveri k de beelden op tv heb gezien magi k haar ook niet echt nee,

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #163 Gepost op: 15-05-2006, 19:21:26 »
Ik geef alleen mijn mening hoor ::oink:: ???. En iedereen hier mag zijn mening geven hier dus dan weet je dat niet iedereen het altijd met elkaar eens is......

En zo'n anonieme naam heb ik nou ook weer niet......
Zo,  ::ok::

Je neemt dit veel volwassener op dan Pascale ::ok:: ::ok::  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #164 Gepost op: 16-05-2006, 08:47:43 »
Jennifer heeft helemaal niets op het eiland te zoeken. Zij heeft geen toegevoegde waarde. Heeft geluk dat ze een paar vriendjes heeft die haar erin houden. Verder loopt ze alleen maar Hollands bijdehand te doen en als er negatieve opmerkingen moeten worden gemaakt dan staat ze vooraan. Wat een vreselijke **** zeg.
Jennifer:  ::niet-ok::

edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 13:31:52 door n@ncy »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #165 Gepost op: 16-05-2006, 08:59:01 »
Zo goed als ik doodmoe word van Lydia die om het minste en geringste aan het huilen en het klagen slaat, zo word ik ook doodmoe van de stroom van antipathie en afkeer die Jennifer bijna onophoudelijk richting willekeurige personen laat gaan. Enige zelfbeheersing in dit opzicht zou haar niet misstaan.

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #166 Gepost op: 16-05-2006, 09:41:18 »
Zij voelt zich veilig in haar groepje en denk daarmee een belangrijke speler in het spel te zijn. Intussen parasiteert ze gewoon en zorgt voor veel gekonkel en negatief gepraat. Ze is niet eens aardig.......Ik denk dat als Richard of Frank wegvalt dat ze gewoon kansloos is.....Terecht !!
Naast Lydia is Jennifer de persoon die helemaal niets te zoeken heeft tussen de Titanen.......

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #167 Gepost op: 16-05-2006, 09:46:46 »
Nou ja, niks te zoeken tussen de titanen...
In 2001 had ze ernstige huiduitslag dat ze naar de medische hulp moest nadat ze persé de proef wilde doen.
Ben je toch wel een titaan in mijn ogen. Maar goed, het ene jaar is het andere niet.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #168 Gepost op: 16-05-2006, 10:30:03 »
Ik vind haar wel een titaan, net als Mick, hoewel ze allebei niet altijd even sympatiek zijn. Ze is toch een van mijn favorieten.
Do you want to go to the Seaside?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #169 Gepost op: 16-05-2006, 10:45:14 »
Ik vind haar meer Titaan dan Mick.... Ze is bikkelhard maar eerlijk en ik denk niet dat Mick zo eerlijk is, die is leep, dat is veel erger...
Ik vraag me af hoe Mick zou gereageerd hebben had hij met Douwe op het eiland gezeten ? Had Douwe Douwe geweest had hij die zeker buitengebonjourd, had Douwe een jong ding geweest , ja dan had Mick haar wel beschermd....

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #170 Gepost op: 16-05-2006, 11:25:30 »
Jennifer kan alleen nog functioneren omdat ze haar vriendjes bij zich heeft. Mick heeft die niet nodig, die doet het vooral op eigen kracht. Nou, dan ben je pas een titaan !!!!
Geweldig hoe Mick zich staande weet te houden ondanks het feit dat 'het stiekeme groepje' hem het leven zuur maakt !!!

Offline alt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #171 Gepost op: 16-05-2006, 11:57:02 »
wat is die Jennifer een triest figuur zeg!!! Alleen maar zeiken en stoer doen terwijl het een nietsnut is!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #172 Gepost op: 16-05-2006, 13:23:14 »
wat is die Jennifer een triest figuur zeg!!! Alleen maar zeiken en stoer doen terwijl het een nietsnut is!

Nietsnut ??? Leg eens uit dan.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #173 Gepost op: 16-05-2006, 14:00:30 »
Pascale, ik erger me een beetje aan jou. Niet iedereen vind Jennifer nu zo ontzettend geweldig. Laat de mensen die nu net een andere mening dan jou hebben nou ook eens in hun waarde. Hier is iedereen vrij om zijn/haar mening te geven, en dat doet ze op een normale manier. Wat is daar zo erg aan? Niet iedereen kan het met elkaar eens zijn, zoals Stefanie al zegt. 

BTW: Waar zie je haar trouwens schelden?

Dus...Evenstar.... jij vindt dat Stefanie 'op een normale' manier iets zegt over de kandidaat-titanen. Normaal in de zin van :ze is irritant, ze heeft een grote kwek, ik hoop dat ze er snel uitligt.
Sorry hoor, dat kan ook iets milder.
En in Belië tegen iemand zeggen dat ze een grote kwek hebben = schelden.
 

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #174 Gepost op: 16-05-2006, 14:10:44 »
Dus...Evenstar.... jij vindt dat Stefanie 'op een normale' manier iets zegt over de kandidaat-titanen. Normaal in de zin van :ze is irritant, ze heeft een grote kwek, ik hoop dat ze er snel uitligt.
Sorry hoor, dat kan ook iets milder.
En in Belië tegen iemand zeggen dat ze een grote kwek hebben = schelden.

Zeur toch niet zo, Pascale.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #175 Gepost op: 16-05-2006, 14:23:05 »
Dus...Evenstar.... jij vindt dat Stefanie 'op een normale' manier iets zegt over de kandidaat-titanen. Normaal in de zin van :ze is irritant, ze heeft een grote kwek, ik hoop dat ze er snel uitligt.
Sorry hoor, dat kan ook iets milder.
En in Belië tegen iemand zeggen dat ze een grote kwek hebben = schelden.
 
Ja, ze zegt het normaal. Ze scheldt niet, als ze zegt dat iemand irritant is en een grote kwek heeft en hoopt dat ze er snel uitligt is dat niet schelden.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #176 Gepost op: 16-05-2006, 14:26:20 »
gelukkig is er voor adoratie het kwijltopic. Hier kunnen alle forummers hun adoratie voor deelnemers uiten.

Om op de discussie terug te komen. Iedereen die naar Robinson kijkt zal zichzelf een mening vormen over de kandidaten die meedoen. Terecht of onterecht, dat gebeurt gewoon. Zo ook over Jennifer. En die mening mag op dit forum, op normale wijze, geventileerd worden. Daar zullen altijd wat minder genuanceerde berichten tussen zitten. Meestal heeft dat te maken met de leeftijd van de forummer. Maar zolang men niet enorm grof gaat schelden etc kunnen we daar het beste overheen lezen.
En als daar toch berichten tussendoor glippen waarvan iemand denkt.. dit kan echt niet.. dan zit rechts onderaan een bericht een knop 'meld dit bericht aan de moderator' en wordt er wanneer nodig zeker ingegrepen.
er was eens......

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #177 Gepost op: 16-05-2006, 14:36:45 »
Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #178 Gepost op: 16-05-2006, 15:49:48 »
Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.

Dat 'niets laten zien' vind ik wel meevallen hoor, ze heeft namelijk rijst gewonnen en ze doet goed fanatiek mee met proeven en eten zoeken. Dan vind ik eerder dat Richard nog niet echt veel heeft laten zien, niet dat mij dat iets uitmaakt, want ik vind hem nog steeds heel stoer. Dus ik snap je argument/probleem niet echt.
Do you want to go to the Seaside?

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #179 Gepost op: 16-05-2006, 19:51:57 »
Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.

Hoezo niets gedaan?
Heeft ze niet in aflevering 3  bijvoorbeeld een rantsoen rijst gewonnen met een proef tegen Fleur?
Ik heb haar gisteren ook met zware stukken hout zien lopen om het vuur aan te houden...
En waarom heeft zij vrienden? Ik denk niet omdat ze niets doet... en ook niet omdat ze mensen op het eiland irriteert...heb je daar wel eens over nagedacht?!
Hoeveel van de kandidaten heb je eigenlijk negatieve dingen over haar horen zeggen?
En dan nog jouw opmerking over het" verschuilen?" Ik zie dat niet, want dan hadden we niet veel van haar gehoord of gezien.Irriteer jij je maar lekker, jij vindt mensen dus al snel "vreselijke"mensen.'Tis maar goed dat jij niet op een eiland zit, want dat zou je dan niet lang volhouden!
Enjoy the show :D