Auteur Topic: [Kandidaat BE] Veronique  (gelezen 88194 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #40 Gepost op: 8-05-2006, 22:18:14 »
Veronique word steeds beter

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #41 Gepost op: 8-05-2006, 23:12:17 »
Hoewel ze zeker niet de sterkste kandidaat is,
moet ik zeggen dat ik wel respect voor haar heb.
Ze draagt haar steentje bij,
en tegenstelling tot Fleur en Lydia...
There's no show like a reality show ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #42 Gepost op: 8-05-2006, 23:18:09 »
Inderdaad, in het begin van de aflevering viel ze me nog wat tegen omdat ze zich wat meer terug leek te trekken met Lydia en Fleur, maar later hielp ze Ryan tenminste nog wel een beetje mee. Veronique is in elk geval de leukste vrouw van 'loserseiland' (als ik het zo mag noemen  ;D)

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #43 Gepost op: 9-05-2006, 15:14:33 »
Hallo allemaal,   ::zwaai::

Heel grappig om na jaren weer eens hier op zo'n forum te komen.
Had gisteren voor het eerst even wat tijd en heb toen al een beetje kunnen lezen.
Heel erg leuk om die reacties hier allemaal te lezen.


groetjes,

Véronique

iemand was er al met mijn volledige naam vandoor dus moest ik helaas iets anders verzinnen   >:D

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #44 Gepost op: 9-05-2006, 15:29:29 »
Als je de echte veronique bent .. hoi  ::tandpastasmiley::
Ik vind dat je het echt super doet!
Je was 1 van mijn favorieten vooraf .. maar nu ben je echt mijn no1  ::bravo::

Hoe heb je zelf deze expeditie ervaren?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #45 Gepost op: 9-05-2006, 15:38:11 »
Gaaf dat je eens post, Veronique!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #46 Gepost op: 9-05-2006, 15:40:29 »
Altijd leuk als kandidaten mee doen op dit forum ::bravo:: ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2006, 15:48:49 »
Welkom Véronique ::bravo::
Het is fijn de dingen die wij op televisie te zien krijgen ook eens vanuit de andere kant te horen :)
Je zult wel merken dat het commentaar soms ongezouten is, maar we zijn allemaal blij dat er mensen zijn die ons zo'n prachtig programma willen voorschotelen.

 ::zwaai::
er was eens......

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2006, 16:18:12 »
Had net een hele uitleg geschreven op die vraag van Ricknotyzed en nu was mijn tijd net verlopen : balen dus en alles kwijt natuurlijk

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #49 Gepost op: 9-05-2006, 16:19:58 »
Had net een hele uitleg geschreven op die vraag van Ricknotyzed en nu was mijn tijd net verlopen : balen dus en alles kwijt natuurlijk

Zeker balen ::niet-ok::

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #50 Gepost op: 9-05-2006, 16:36:47 »
Ik heb er zelf deze keer een SUPERexpeditie op zitten.   >:D

Ik heb het in deze expeditie veel rustigeraan gedaan en dat was een bewuste keuze. Ik had mij de eerste keer vooral op het harde werk gefocust maar deze keer heb ik getracht om een goeie balans te vinden tussen 'socializen' en werken.   Ik ben  niet het type van veel  small talk maar heb me dat in de loop der jaren meer eigen gemaakt omdat mensen je dan wat beter leren kennen en dat maakt het makkelijker dat mensen niet zo afgeschrikt worden door mij.  ::rofl::  dat heb ik dus ook op het eiland proberen toepassen, hoewel alle anderen grotere babbelaars waren dan mij hahahha

Het is in zo’n tweede expeditie voor iedereen ook wel wat voorspelbaarder, je kent het ritme, je valt ook veel makkelijker in een vast ritme dat nodig is voor op het eiland. ’s Morgens hout halen, en zoeken of er verse kokosnoten van de bomen gevallen zijn, (op ons derde eiland waren die er zelfs niet dus dan moet je niet ver gaan zoeken hahahha) overdag probeer je energie te sparen want er valt ten eerste niks te doen en ten tweede was het in het begin zo heet dat we amper met onze voeten op het zand konden blijven lopen. Zo’n hitte werkt ook uitputtend en het is niet gezond om je hart te laten pompen om je lichaam te laten afkoelen als er bijna geen eten in dat lichaam komt, dus schaduwrijke plekjes opzoeken en luieren is dan bij wijze van spreke de boodschap met grote momenten van  verveling tot gevolg, zoals ook Pieter die beschrijft.  Tegen de avond steek je dan tijdig de lamp aan en beslis je met zijn allen, wat, hoeveel en hoe je eten gaat klaarmaken. Van zodra het donker wordt, kruip je in je ‘mandje’ in de hoop dat de nacht snel voorbij zal gaan, maar dat valt meestal ook dik tegen. Ik heb gemiddeld 2 uur per nacht geslapen en naar het einde toe verminderde dat zelfs nog.

Wat mij ook opviel was, dat mijn lichaam die situatie als het ware herkende en daardoor veel vlugger aftakelde. Ik voelde mij daarom ook al heel vroeg in de expeditie veel zwakker en zonder veel krachten, maar zoiets kun je tactisch gezien helaas niet toegeven of dat kost je je kop.

Maar ik denk dat de meesten van ons zich tijdens deze 2e expeditie voorgenomen hadden om sowieso meer te genieten van het landschap en de natuur : je wilt zoveel mogelijk beelden op je netvlies branden om ze hier in België en Nederland weer naar boven te kunnen halen.  Het afzien neem je erbij want anders dan moet je niet op expeditie gaan uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2006, 16:53:12 door Véro-2006 »

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #51 Gepost op: 9-05-2006, 18:29:51 »
Mooi verhaal! Helaas mag je het niet zeggen .. maar toch hoop ik dat je ver komt  ::trots::
Heb je nu ook nog contact met mensen uit de 1e of uit deze expeditie?
Ojah nog een vraag .. moest je lang nadenken toen ze je vroegen voor deze expeditie?

Gr. Rick  ::hug::

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #52 Gepost op: 10-05-2006, 10:59:22 »
Yep !, ik heb heel lang getwijfeld.

Het hele verhaal van de 'All Stars' - zoals ze het toen nog noemden - is begonnen eind 2004. Ik had van het oude produktiehuis een mail gekregen met de vraag of ik nog geïnteresseerd was om opnieuw mee te doen. Die mail heb ik toen genegeerd, en ook de volgende en ook de volgende. Pas daarna heb ik positief, doch met enige reserve  gereageerd. Op een gegeven moment is die hele juridische strijd ontstaan en werd ik gecontacteerd door Ernst-Paul die naar Talpa gegaan was. Die sfeer was toen ineens heel anders. Ik heb het persoonlijk nooit zo gehad voor het vorige produktiehuis gezien mijn eigen ronduit negatieve ervaringen tijdens mijn eerste expeditie (er is nl. nooit een complot geweest: ik wou een waarschuwing lanceren naar de andere Belgen toe : geheel voorbarig (achteraf gezien) maar het was niks meer dan dat : als je zoiets dan ineens als een complot geblokletterd ziet, dan ga je helemaal tegen het plafond, dat kan ik je verzekeren) Anyway, ik was zeer wantrouwig tegenover het vorige produktiehuis omdat die nietsontziend en redelijk mensonterend te werk gaan en daar wou ik mezelf wel voor behoeden natuurlijk. Ik was er dan ook niet rouwig om dat er ineens een overname bleek gedaan te zijn door Talpa. De sfeer die van hen uitging was veel menselijker en dat gaf me meer vertrouwen. Toch heb ik tot de week voor mijn vertrek werkelijk doodsangsten uitgestaan omdat ik schrik had weer door een hel te zullen gaan, zowel op het eiland als achteraf als je de uitzendingen ziet.  De week voor ons vertrek hadden we voor het eerst een samenkomst met alle kandidaten, met lekkere hapjes erbij en dat ging er heel gezellig aan toe, daardoor ben ik uiteindelijk met een redelijk rustig gevoel vertrokken.

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #53 Gepost op: 10-05-2006, 11:10:11 »
BTW : ongezouten meningen zijn best ok, hoor Stormpie  !!
Iedereen heeft recht op zijn eigen opinie.
Ik kan tegen een behoorlijke stoot en pro's en contra's zijn er altijd. daar heb ik reeds heel mijn leven ervaring mee, dus daar zit ik absoluut niet mee.
Ik ben ook absoluut niet te beroerd om in een stevige discussie te duiken !!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #54 Gepost op: 10-05-2006, 12:22:20 »
BTW : ongezouten meningen zijn best ok, hoor Stormpie  !!
Iedereen heeft recht op zijn eigen opinie.
Ik kan tegen een behoorlijke stoot en pro's en contra's zijn er altijd. daar heb ik reeds heel mijn leven ervaring mee, dus daar zit ik absoluut niet mee.
Ik ben ook absoluut niet te beroerd om in een stevige discussie te duiken !!


Zo mag ik het horen meid!
Klasse  ::ok::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #55 Gepost op: 10-05-2006, 15:02:53 »
Zei het ook al in een ander topic maar hulde dat al  deze mensen voor de tweede keer de tijd nemen om mee tedoen aan dit programma Ze weten hoeveel tijd en energie deelname kost en nemen mogelijke lichamelijke ongemakken op de koop toe. Diep respect

Schrok wel een beetje van Veronique's commentaar op het vorige produktie huis,nietsontziend en redelijk mensonterend dat zijn nogal woorden. Lijkt mij dat je mensen die zoveel moeite doen om in je programma te komen wel met een beetje respect kunt behandelen. Misschien is dit ook wel de reden dat deze serie naar een ander produktie huis is gegaan kan me voorstellen dat er meerdere kandidaten nu meedoen die onder het oude produktiehuis misschien niet hadden meegedaan(als ik Ryan of Mick heette denkelijk niet dus) In het verleden is er inderdaad flink op bepaalde kandidaten "ingehakt" door de produktie. Dit kan voor die kandidaten best wel gevolgen hebben in de persoonlijke sfeer.Vooal als je meedoet met een zogenaamde realityshow, mensen(ik ook hoor) nemen aan dat alles tot op zekere hoogte "real" is.Dat het geheel wel "geproduceerd"  moet worden begrijp ik ook wel maar het is een dunne lijn die voorzichtig moet worden bewandeld door produktieteams en waarin men hopelijk niet doorslaat

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #56 Gepost op: 10-05-2006, 15:37:52 »
Leuk dat je hier nu zo vaak komt  ::tandpastasmiley:: .. dus ik blijf maar vragen stellen ghehe

1: Wat vond je de leukste proef deze expeditie (als die al is uitgezonden natuurlijk  ::tandpastasmiley::)
2: Heb je zelf ook alle expedities bekeken na je eigen deelname?

Gr. Rick

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #57 Gepost op: 10-05-2006, 16:18:04 »
Leuk dat je wat van je laat horen  :D Ik heb jouw eerste expeditie niet gezien want kijk het pas vanaf vorig jaar. Maar deze keer kom in ieder geval wel leuk over  :D ::ok:: Beetje stom natuurlijk met dat hele Jakobien gedoe, maar goed  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #58 Gepost op: 11-05-2006, 09:29:11 »
Hi Véronique,

nog heel even en dan heb je eindelijk zelf kunnen kijken naar afl. 6...wij zijn al benieuwd naar wat voor proef jullie moeten doen volgende week (wij hier kijken echt alweer uit naar de volgende keer) want Ryan zegt in zijn forum (www.ryan-robinson.nl) dat de proef er 1 is waarbij het geen verschil maakt tussen man- of vrouwzijn...
oeioei, wie zal er winnen?? (of beter gezegd...ligt Lydia er dan nu EINDELIJK eens uit?!?  ::ohno::  ik hoop het voor jullie...)

leuk dat jullie (Ryan en Pieter i.i.g. ook lijkt uit de berichten) nu veel bewuster naar de expeditie gaan...en laat iedereen maar lullen, het is écht wel spannend en een bizarre ER. (gekke plotwendingen) Ik hoop wel dat jij en Ryan door mogen naar de samensmelting...

over het eiland waar jullie nu zitten...was het er echt zo donker? het leek mij best leeuk, zo'n grot om in te slapen, baai om te zitten...konden jullie echt nergens weg? (dus bijvoorbeeld omhoog klimmen en dan van het uitzicht genieten vanaf de rotsen) en wat we ons ook nog afvroegen bij de slaapproef, hoe lang mochten jullie eten en drinken? ik bedoel, heb je een beetje lekker kunnen keuvelen en eten/drinken of moesten jullie best 'door-eten' (haasten) omdat er weer vanalles ging komen? kreeg je echt alleen maar bier te drinken? (arme Maxime)

meid, ik wens je nog veel suc6 in de expeditie!!
(al blijft Ryan onze favoriet  ::tandpastasmiley::)


Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #59 Gepost op: 11-05-2006, 11:12:56 »
Fijn dat je jouw gevoel over ER1 wil delen, Véronique  ::ok:: Ik ga er vanuit dat het (deels) een reply was op mijn herinneringen van de eerste reeks. Zo zie je maar weer wat blijft hangen. (Wat bij mij Tommy vs. jou was dus). En zoals al werd gezegd. Zulke dingen blijven hangen en kan wel eens lastig blijven in het dagelijks leven. (Nou moet ik zeggen in geval van Carl en John heb ik daar weinig moeite mee :-X maar dat ff terzijde)

Ik vind wel dat je deze reeks een stuk sympatieker op mij overkomt. Mijn complimenten naar jou toe.  ::tandpastasmiley::