Auteur Topic: [Kandidaat] Mieke  (gelezen 59469 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2007, 19:49:50 »
Kennen is veel gezegd, maar ik ken hem van zien ja. Mijn broer gaat vlakbij zijn slagerij wonen. Ik ben oorspronkelijk van Kuurne en dus Marnix 'ken' ik net iets beter. Mijn tante is een vriendin van hem. Heb hem nog gezien met Esther op de markt in Kuurne.

Hee Mieke,dankje voor het woordje uitleg  ::ok:: ::ok:: Tja,met kennen bedoelde ik ook een beetje "van zien". Zo "Ken" ik Peter ook,gewoon van zien.Ik ben van Vlamertinge afkomstig(woon nu in Westouter,bij de Rode en Zwarteberg) en soms gebeurt het dat ik hem zie op de markt in Ieper.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #21 Gepost op: 9-11-2007, 19:59:27 »
We verstaan elkaar !

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #22 Gepost op: 9-11-2007, 20:00:37 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #23 Gepost op: 9-11-2007, 20:03:49 »
We verstaan elkaar !
En wij Hollanders jullie niet  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #24 Gepost op: 9-11-2007, 20:09:10 »
En wij Hollanders jullie niet  ::rofl::
Mieke,Swifty is een kerjeuzeneuze,ze moet ook niet alles verstaan he?  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #25 Gepost op: 9-11-2007, 20:32:17 »
Ben ik nieuwsgierig  ??? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #26 Gepost op: 9-11-2007, 20:38:03 »
Ben ik nieuwsgierig  ??? ::)
  ::rofl:: en dan zeggen dat je ons niet begrijpt  ::rofl:: (mij en Mieke)

zo kan modje Megan niet zeggen dat ik niet ontopic ben  ;D ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #27 Gepost op: 9-11-2007, 20:49:51 »
 ::rofl::








Gaat het spannend worden komende zondag Mieke? Krijgen we eindelijk weer ouderwets Robinsonproeven?
Keep calm and eat chocolates!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #28 Gepost op: 9-11-2007, 22:43:22 »
Jip, het wordt idd aardig spannend zondag. De allereerste immuniteitsproef en eilandraad staan op het programma, dus het wordt (eindelijk) weer helemaal zoals vroeger!

Let the games begin!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2007, 00:55:21 »
Jip, het wordt idd aardig spannend zondag. De allereerste immuniteitsproef en eilandraad staan op het programma, dus het wordt (eindelijk) weer helemaal zoals vroeger!

Let the games begin!
:o :o :o :o :o :o :o :o
First you go backwards, but then forwards again

Offline demanvan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2007, 13:08:42 »
Jip, het wordt idd aardig spannend zondag. De allereerste immuniteitsproef en eilandraad staan op het programma, dus het wordt (eindelijk) weer helemaal zoals vroeger!

Let the games begin!

Maak ik hieruit op dat je de afgelopen uitzendingen niet spannend vond?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2007, 13:41:25 »
Maak ik hieruit op dat je de afgelopen uitzendingen niet spannend vond?

Of Mieke wil zeggen dat ze er nu pas echt voor gaat?  Dat kut ook zin he Mieke (voor alle duidelijkheid) kut is in ons dialect 'kan' wij hebben een leuk dialect he  ::tandpastasmiley::

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2007, 22:21:33 »
Ik vond iedere aflevering razend spannend om te kijken, ook de eerste. Ook al weet je wat er te gebeuren staat, je weet nooit wat ze precies gaan tonen en vooral HOE ze het gaan tonen. Maar de echte competetie begon toen het spel individueel werd. Met die proeven kwam de strijdlust in iedereen naar boven. Was altijd spannend opstaan als je wist dat er een robinsonproef, immuniteitsproef of eilandraad op het programma stond.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2007, 22:47:50 »
Mieke vind ik echt ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2007, 23:12:24 »
Mieke vind ik echt ::ok::
ik ook  ::jaja:: Niet té opvallend(daar kan je op afgerekend worden),Mieke doet gewoon rustig haar ding  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #35 Gepost op: 12-11-2007, 08:11:23 »
Mieke,ik zat met een vraag die jij al deels hebt beantwoord bij grappige momenten. Een paar maanden geleden zag ik een stukje van de Franse ER. Er was een proef deels op zee,en toen moest men ook nog iets zoeken en uigraven uit het zand.Ik dacht een kaart,maar ik ben niet zeker.toen vroeg ik me af of de proeven voor de verschillende landen allemaal dezelfde waren. De "paalproef" alvast wel dus.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #36 Gepost op: 12-11-2007, 08:19:21 »
De plaats waar wij de proeven gaan doen, is dus een verzameling van allemaal oude/nieuwe proeven en er staan ook enkele oude eilandraden of restanten ervan. De proeven in de verschillende landen zijn dus uiteindelijk wel allemaal een beetje gelijklopend. Toen wij op Sri Buat en Rapang zaten, was Denemarken ondertussen ook bezig met zijn expeditie. Bij het naar een proef gaan met de boot, was het altijd uitbundig zwaaien naar elkaar. We hebben natuurlijk nooit met hen gesproken, maar allicht hadden zij dus ook enkele gelijklopende proeven. Kwestie van alles niet elke keer opnieuw te moeten opbouwen. De eilandraad was alleszins dezelfde.

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #37 Gepost op: 12-11-2007, 09:35:58 »
Mieke IS echt. Ze is mijn favoriete vrouwelijke kandidate. Ze zouden een aparte reeks moeten maken met enkel wie wat doet van survivalskills. Dan zouden de kijkers misschien beter begrijpen waarom wie gekozen wordt en waarom wie naar huis gestemd wordt. De verhaallijn zit wel prima in elkaar.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2007, 11:10:05 »
Mieke, vanaf het begin ben jij blijkbaar heel goed bevriend met Muriel. Als ik zo de meningen hier op het forum lees, lijkt het erop dat jij heel goed licht bij ons, forummers, en Muriel heel slecht.
Jij bent rustig, goed, actief bezig, wel op de achtergrond, maar dat lijkt juist gunstig.
Muriel wordt gezien als achterbaks, hard, jaloers, etc (zie haar topic).

Kun jij ons jouw visie over Muriel geven? Misschien dat we haar dan beter begrijpen? En ben je nog steeds met haar bevriend?
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #39 Gepost op: 12-11-2007, 12:50:10 »
Mieke, vanaf het begin ben jij blijkbaar heel goed bevriend met Muriel.
Mieke zal me wel corrigeren als ik er totaal naast zit,maar de band van in het begin met Muriel,daar denk ik een verklaring voor te hebben.In Vlaanderen wordt er een beetje neergekeken op wij West-Vlamingen (wij zijn "boerkes" en ze begrijpen ons taaltje niet.Zelfs op TV. Een Antwerpenaar,Vlaams-brabander,noem maar op,geen enkel probleem.Zelfs een interview met (ex?)tennister Amanda Coetzer in het (Zuid)Afrikaans,geen probleem. Als er een West-Vlaming iets zegt...hoppa ondertitteling!!!(om je maar een beeld te geven) Als je dan samen gepropt wordt met 99 Vlamingen en Nederlanders die je totaal niet kent,dan denk ik dat wanneer je hoort dat er een streek geno(o)t(e) van jou tussenzit,je dan meteen wat contact met hem/haar zoekt.