Auteur Topic: [Kandidaat] Mieke  (gelezen 59419 keer)

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #40 Gepost op: 12-11-2007, 17:11:14 »
Is idd zo dat de streekgenoten wat naar elkaar toe trokken in het begin. Dat zag je niet alleen bij de west-vlamingen (ingeborg, hans, muriel, noël en ik uit kamp rood), maar ook de antwerpenaars bv vormden in het begin een groep. Zal een combinatie zijn van taal en toeval denk ik.
Muriel en ik konden het idd goed met elkaar vinden. Muriel was net als ik altijd héél actief in het kamp, maar ze had een iets meer doorgedreven mening dan mij, denk ik, en ze speelde allicht ook tactischer dan mij. Ik was gewoon mijn ding aan het doen: elke dag op expeditie, eten zoeken, eten klaarmaken en voor de rest: genieten van de prachtige natuur, het strand, de zee...
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:07:47 door zandstorm »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #41 Gepost op: 12-11-2007, 17:28:01 »
Ok, dank voor je antwoord  ::bravo::


Zijn de 10 finalisten allemaal mensen die zich altijd actief hebben ingezet voor het kamp? Omdat jullie dat een belangrijk criterium vonden voor de keuze van de laatste drie (volgens wat wij zagen dan).
Keep calm and eat chocolates!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #42 Gepost op: 12-11-2007, 17:33:55 »
Het zijn idd vooral de harde werkers die overblijven. Van Kristien vond ik dat het minst en daarom is mijn stem naar haar gegaan. Maar ik heb helemaal niets tegen Kristien of zo en dat weet ze zelf ook wel. Helaas heb ik haar te laat goed leren kennen, zijnde na de opnames. Da's ook één van de nadelen als je met 100 start natuurlijk. Je kan niet iedereen kennen en dan gaat die eerste stem naar degene waar je ook het minst voeling mee hebt. Had in feite niet veel te doen met die kippen-bandana-affaire.

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #43 Gepost op: 12-11-2007, 17:43:08 »
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:17:28 door mosdiertje »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #44 Gepost op: 12-11-2007, 19:31:55 »
Als ik zo de meningen hier op het forum lees, lijkt het erop dat jij heel goed licht bij ons, forummers, en Muriel heel slecht.

Dat komt ook (misschien wel vooral? ???) doordat Mieke hier berichten post en Muriël niet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #45 Gepost op: 12-11-2007, 23:52:43 »
Dat komt ook (misschien wel vooral? ???) doordat Mieke hier berichten post en Muriël niet.

Ja, want veel mensen durven niet direct te zijn.

Ik wel...

Mieke, ik mag je nog steeds niet, sorry.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2007, 20:53:02 »
Ja, want veel mensen durven niet direct te zijn.
Ik wel...

Mieke, ik mag je nog steeds niet, sorry.
  ::) ::) maar goed,deze keer heb ik besloten om me in te houden (tenzij m'n beste vriend  ;D Mick plots op RN tevoorschijn zou komen) Maar goed,ik vind jou eerlijkheid  ::ok:: ::ok:: da's tenminste niet achterbaks. Mieke was ook niet mijn eerste favo  ;) ;) Maja indien je als kijker plots 100 mensen op je ziet afkomen,dan is het moeilijk om er meteen een favo uit te kiezen he.Mede dat niet iedereen in beeld en aan het woord is geweest in het begin.Toen ben ik maar op het uiterlijk afgegaan  ::) maar aflevering per aflevering ben ik toch op Mieke "gevallen",zoals ik reeds ergens gezegd heb,Mieke houd(t) zich zowat op de achtergrond,doet gewoon haar ding en komt niet naar voor als "ik,ik,ik" En ik geef toe dat ze als streekgenote ook een "voetje voor heeft" bij mij.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #47 Gepost op: 18-11-2007, 22:44:41 »
Wel sterk van haar om toch haar gevoel te volgen en niet meer mee te doen met het complot alhowel dit misschien nog wel gevolgen kan hebben voor haar.
Geniet nooit met mate...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #48 Gepost op: 18-11-2007, 22:45:18 »
Wel sterk van haar om toch haar gevoel te volgen en niet meer mee te doen met het complot alhowel dit misschien nog wel gevolgen kan hebben voor haar.

Het was erg dapper om het ook eerlijk te zeggen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #49 Gepost op: 18-11-2007, 22:46:40 »
ja dat vond ik ook, daarmee heeft ze zeker punten en respect verdiend!  ::jaja:: Mieke mag ik vragen op wie je gestemd had? ik dacht misschien op Hans kan dat?
Wel komisch dat Muriel en Loek zich verraden voelen volgende week, zij zijn zelf begonnen met het complot!!
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #50 Gepost op: 18-11-2007, 22:49:13 »
Mieke is echt ::ok:: Goeie zet.
En idd ik vraag me ook af op wie je gestemd heb.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #51 Gepost op: 18-11-2007, 22:51:49 »
Ik heb de uitzending dus zelf niet gezien en weet ook niet of ze dat volgende week dus nog zullen tonen op wie ik gestemd heb. Dus zwijg ik maar.
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:09:07 door zandstorm »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #52 Gepost op: 18-11-2007, 22:54:18 »
Maar aangezien de uitzending dus gepasseerd is, denk ik dat ik dat dus wel mag zeggen. Ik heb op Saskia gestemd.

:o :o :o ::oink:: ::oink:: ::oink::

En waarom dat als ik vragen mag?
Geniet nooit met mate...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #53 Gepost op: 18-11-2007, 22:55:30 »
Ja dat vind ik wel een goede actie, dat je toch besloot er niet aan mee te doen!
First you go backwards, but then forwards again

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #54 Gepost op: 18-11-2007, 23:02:40 »
:o :o :o ::oink:: ::oink:: ::oink::

En waarom dat als ik vragen mag?

zie ander: aflevering 8

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #55 Gepost op: 18-11-2007, 23:04:22 »
Ik heb de uitzending dus zelf niet gezien en weet ook niet of ze dat volgende week dus nog zullen tonen op wie ik gestemd heb.
Maar aangezien de uitzending dus gepasseerd is, denk ik dat ik dat dus wel mag zeggen. Ik heb op Saskia gestemd.

 ::ok::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #56 Gepost op: 18-11-2007, 23:51:51 »
Hi Mieke,

Ik vond het super dat je uit het complot stapte. En netjes dat je het ook tegen Muriel zei. Ik vind complotten  ::niet-ok::
Maar ik vind het eerlijk gezegd heel moeilijk om te zeggen wat ik zou doen als ik de kans kreeg om mee te doen in een complot en daardoor zelf langer "veilig" te zijn. Ik denk dat ik het niet zou doen, maar het lijkt me wel moeilijk. Er zijn vast altijd meer dingen die op de achtergrond meespelen. En wat ook meespeelt: je moet toch op iemand stemmen en als je iedereen wel graag mag ....  ??? 't blijft moeilijk.
 ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #57 Gepost op: 19-11-2007, 00:12:02 »
Wauw Mieke. Echt respect dat je zomaar uit dat complot stapte.

Ik zal niet meteen zeggen dat je mijn favoriete kandidaat bent (je komt natuurlijk niet uit dezelfde streek als ik he ;)), maar ik heb wel heel veel respect voor je gekregen. ::ok::

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #58 Gepost op: 19-11-2007, 11:48:55 »
 ::zwaai::
Hoi Mieke, je bent online. Heb je de aflevering al bekeken. Wat vind je ervan?

Groetjes,
Hans

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #59 Gepost op: 19-11-2007, 11:50:01 »
Ik ben de video aan 't goed zetten. Maar ga eerst eten nu. Ben al razend benieuwd!