Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 40314 keer)

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 12-10-2008, 21:51:35 »
Ik zal maar niet over Yin beginnen want dan word ik verbannen van dit forum  ;D ;D ;D

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 12-10-2008, 21:52:03 »
Ik vind het een goede zet van Geert om de parang nog lekker mee te bietsen.  ::jaja::
Volgens het almighty koppel Hans & Yin gaat hij toch naar het afvallerseiland dus heeft hij het nodig toch?? ;)Zijn voorspellingen over het verloop van de expeditie kunnen wel eens waar worden....Of de dames moeten inderdaad ingrijpen!

Ik vond Hans trouwens lijken op die engerd uit Prisonbreak, die met die afgehakte hand als jullie weten wie ik bedoel, zal een fotootje googlen ;D

Ja Theodore Bagwell hahahahahahah!!!!! ::rofl:: Heeft hij inderdaad wel wat van weg, zeker toen hij de munt de eerste keer liet zien.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 12-10-2008, 21:52:19 »
Nou, ik vermoed dat Hans en Yin zowel Geert T. als Hiukwan nog even in het spel gaan houden en dat Sarah, Kyra en Sharon de volgenden gaan zijn om eruit gestemd te worden.

Het wordt me nogal voorspelbaar en eigenlijk, zonder speciale wendingen, is het al vrij duidelijk dat Hans, Yin en Geert T. in de finale gaan komen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 12-10-2008, 21:53:15 »
Ondanks dat ik het jatten van een parang een trieste actie vind, vond het laatste frame - Geert juichend met de parang overduidelijk in zijn tas - best wel hilarisch. Die komt vast boven de open haard ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 12-10-2008, 21:53:30 »
Ik zal maar niet over Yin beginnen want dan word ik verbannen van dit forum  ;D ;D ;D

pm 't dan maar naar me, want ben toch wel  ::nieuwsgierig::

 ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 12-10-2008, 21:53:53 »
Ik ben blij te lezen dat heel veel mensen hier mijn mening delen!

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 12-10-2008, 21:55:01 »
en die "spoiler" van geert.....hij heeft alles verklapt ::vergroot::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 12-10-2008, 21:55:51 »
Ach, als je weet dat ze je zo een naaistreek gaan leveren.

Hoezo naaistreek? Wat maakt dit nou méér een naaistreek dan dat Prince er de vorige keer door oa. Geert zelf werd uitgestemd?

Het is flauw, oneerlijk en irritant dat Hans en Yin niet gewoon zeggen dat ze Geert niet sympathiek vinden en daarom op hem stemmen. Maar verder is het geen naaistreek... ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 12-10-2008, 21:56:24 »
Nou, ik vermoed dat Hans en Yin zowel Geert T. als Hiukwan nog even in het spel gaan houden en dat Sarah, Kyra en Sharon de volgenden gaan zijn om eruit gestemd te worden.

Het wordt me nogal voorspelbaar en eigenlijk, zonder speciale wendingen, is het al vrij duidelijk dat Hans, Yin en Geert T. in de finale gaan komen.

Ja hopelijk wint één van de meiden (Sarah, Kyra of Sharon) immuniteit, zodat ze niet weggestemd kunnen worden en dat dan uiteindelijk wel op één van de vier eerste kandidaten gestemd moet worden..Echt oneerlijk als het op deze manier gaat. Geert was niet mijn favoriet, maar wel helemaal robinsonwaardig in mijn ogen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 12-10-2008, 21:56:55 »
Ja Theodore Bagwell hahahahahahah!!!!! ::rofl:: Heeft hij inderdaad wel wat van weg, zeker toen hij de munt de eerste keer liet zien.

Jaaa, toen hij die munt liet zien! Ik heb er een fotootje van bij gezet inmiddels ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 12-10-2008, 21:58:03 »
en die "spoiler" van geert.....hij heeft alles verklapt ::vergroot::

Mwah, als ze zoiets uitzenden betekent dat vaak dat het juist niet zal gebeuren. :P Ik geloof niet dat Hans met Geert T naar de finale wil gaan, dan is hij kansloos om te winnen tov. een jury. Hij wil steeds de sterkere eruit en de zwakkere er in houden, dus misschien dat Geert T hierna wel wordt weggestemd.
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2008, 21:59:37 »
Hoezo naaistreek? Wat maakt dit nou méér een naaistreek dan dat Prince er de vorige keer door oa. Geert zelf werd uitgestemd?

Het is flauw, oneerlijk en irritant dat Hans en Yin niet gewoon zeggen dat ze Geert niet sympathiek vinden en daarom op hem stemmen. Maar verder is het geen naaistreek... ::ohno::

Prince is gewoon eerlijk weggestemd omdat hij de sterkste was. Was erg lullig en totaal niet terecht...

Maar Geert D. wordt er met een k*tsmoesje uitgestuurd en dat is niet terecht. Als Hans een beetje lef had, had ie gewoon gezegd dat hij hem niet mocht en hem daarom wegstuurde of dat hij hem wegstuurde omdat ie een bedreiging was. Maakt mij het uit, maar hij had wel eerlijk kunnen zijn. Had tenslotte ook de ballen om eerlijk te zeggen dat hij op hem ging stemmen, waarom dan oneerlijk over de reden?

Geldt overigens ook voor Yin die op de eilandraad nog durft te beweren dat er geen afspraken gemaakt zijn en dat het nog spannend gaat worden wie eruit gestemd gaat worden. Spannend, zeker... het was al duidelijk dat Geert D. er met 5 stemmen uit zou vliegen...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2008, 22:01:16 »
Mwah, als ze zoiets uitzenden betekent dat vaak dat het juist niet zal gebeuren. :P Ik geloof niet dat Hans met Geert T naar de finale wil gaan, dan is hij kansloos om te winnen tov. een jury. Hij wil steeds de sterkere eruit en de zwakkere er in houden, dus misschien dat Geert T hierna wel wordt weggestemd.

snap je theorie niet helemaal. is geert t dan een sterk kandidaat?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2008, 22:01:43 »
Wauw.. ik ben het zo eens met al deze reactes! ::joehoe::

ER 2008...  ::niet-ok::

Misschien dat ik daar later anders over denk.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2008, 22:03:17 »
Prince is gewoon eerlijk weggestemd omdat hij de sterkste was.

Nee, want dat heeft ook niemand eerlijk gezegd, daar werd steeds terugverwezen naar 'een afspraak', maar er werd niet eerlijk gezegd waarom hij eruit moest. Oók niet door Geert!
Dus áls Geert nu een naaistreek is geleverd, dan heeft hij vorige week zelf net zo'n naaistreek geleverd.

Mwah, als ze zoiets uitzenden betekent dat vaak dat het juist niet zal gebeuren. :P Ik geloof niet dat Hans met Geert T naar de finale wil gaan, dan is hij kansloos om te winnen tov. een jury. Hij wil steeds de sterkere eruit en de zwakkere er in houden, dus misschien dat Geert T hierna wel wordt weggestemd.
HiuKwan gaat misschien ook helemaal niet op Sarah stemmen, want dat is toch een vriendin van haar? Dan kunnen er nog gekke dingen gebeuren.

Iets anders:

Het R-woord is weer gevallen, eerst door Evi, nu ook hier op het forum.. ::) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2008, 22:08:43 »
Ach, als je weet dat ze je zo een naaistreek gaan leveren. Alleen een k*tsmoes van "Jij ben het meest geschikt voor het afvallerseiland", terwijl ze niet eens weten of dat er wel is. Terwijl er iemand is die er geen zin in heeft en eigenlijk naar huis zou moeten (Sarah)... Ik vind het wel leuk dat hij ze dan op die manier terugpakt hoor...
Ja,ik eigenlijk stiekem ook hoor! ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2008, 22:10:46 »
pm 't dan maar naar me, want ben toch wel  ::nieuwsgierig::

 ::tandpastasmiley::

Van de moderator mag het blijbaar dus Wombat, voor de draad ermee!  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2008, 22:19:58 »
Wat ik wel jammerlijk vond dat de proef precies hetzelfde was als één van de proeven vorig jaar (toen Kristien zo onwijs schattig als een koala aan die paal hing ::love:: )

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2008, 22:25:56 »
Wauw.. beide geerten(?) krijgen de stemmen. Ik snap er niks meer van. Waarom Geert met bril ook?

Hans voelt zich oppermachtig, ik vind hem steeds minder leuk. De meisjes blijven er ook maar wat zitten..
Wat gebeurd er?  ::oink:: Ik vond Geert half-oor eerst ook altijd maar vervelend, maar toch mocht ie er van mij wel in blijven! Leuk ook dat ie die parang meenam! hehehe.. en Hans maar zeuren. Ja Hans, ik mag je niet meer eigenlijk, om het maar heel bot te zeggen.

Hup Geert met Bril hup! ::joehoe::
Helemaal mee eens  ;D

En dat Geert die machete steelt vind ik echt een geweldige actie!  ::ok::  Hij heeft op dat zogenaamde afvallerseiland toch ook spullen nodig? ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 12-10-2008, 22:42:58 »
balen dat uitgerekend die $#$% hans de munt vond..

hij is zo zelfverzekerd en iritant, en zeker van zich zelf, ik lag me rot als hij er uit ligt.

hoop dat huikwam en kyra nog ver komen!

geweldig van geert dat die dat mes meenam! leuke tv!
robinson is weer geweldig dit jaar