Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 40315 keer)

Offline michael22

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 12-10-2008, 23:02:09 »
Geen nette actie van Geert, maar hierdoor kwam de ware aard van Hans wel even naar boven. Hij werd heel persoonlijk. Bah bah bah. Hopelijk schiet dit een aantal mensen in het verkeerde keelgat.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2008, 23:05:34 »
Machtig goed idee om dat mes mee te nemen.
Kei dom van Hans om zo uit te varen over Geert D naar de anderen toe.
Sharon heft echt geluk gehad dat er niks ergers is gebeurd met die kokosnoot op haar schouder. Had liever gezien dat Yin eronder lag.
Ik begrijp ook niet waarom Geer T  die stemmen kreeg en van wie precies hij moet nu wel op zij Qui vive gaan zijn.
En Yin?
Wat een misselijkmakend vreselijk arrogant vuil wijf zeg

Offline michael22

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2008, 23:08:13 »
Yin valt wel mee, die speelt gewoon een spel. Ze gaat Hans er ook uitwerken, daar ben ik van overtuigd.

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 12-10-2008, 23:10:20 »
Hans en Yin zijn allebij echt vreselijk.
Arrogant en hoogmoedig.
Dat minzame lachje van die Yin de hele tijd. En ondertussen iederen een figuurlijk mes in de rug steken met haar zogenaamd goede bedoelingen en praatjes... Yuk!!
Hans is echt een verschrikkelijk hooghartig mannetje. Zo zelfverzekerd... om te kotsen gewoon.

Gelukkig kwam zijn ware aard naar boven toen hij erachter kwam dat Geert het mes gestolen had (goeie actie trouwens!).... en ik mag toch aannemen dat Kyra ondertussen ook het licht heeft gezien wat hand betreft, en Sharon en Sarah over weet te halen Hans er snel uit te stemmen... waarna Yin en tweede Geert snel mogen volgen.....

Die opmerking van Hand over Geert aan het eind waren echt te min voor een man die zichzelf zo hoog acht op alle vlakken van het leven.... Wat heeft het beroep van geert ermee te maken??? Ik wed dat Hans het nog geen uur volhoudt om voor de klas te staan. LOSER!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2008, 23:13:02 »
Gelukkig kwam zijn ware aard naar boven toen hij erachter kwam dat Geert het mes gestolen had (goeie actie trouwens!).... en ik mag toch aannemen dat Kyra ondertussen ook het licht heeft gezien wat hand betreft, en Sharon en Sarah over weet te halen Hans er snel uit te stemmen... waarna Yin en tweede Geert snel mogen volgen.....

Kyr,a Sarah en Sharon staan alsnog met 3 tegen een blok van 4. Ze zijn ten dode opgeschreven.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 12-10-2008, 23:13:15 »
Sharon heeft echt geluk gehad dat er niks ergers is gebeurd met die kokosnoot op haar schouder. Had liever gezien dat Yin eronder lag.

 ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2008, 23:13:34 »
Yin valt wel mee, die speelt gewoon een spel. Ze gaat Hans er ook uitwerken, daar ben ik van overtuigd.


dat denk ik ook overigens....
mijn zegen heeft ze....
ik vind haar ook echt walgelijk arrogant, maar als ze uiteindelijk met dat gedrag Hans er uit weet te spelen en hem flink te kakken zet met die zelfverzekerde smoel van hem, dan vind ik het goed...
ik wil hans echt hard op zijn bek zien gaan... ::tandpastasmiley::


Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2008, 23:15:35 »
Wat is die Hans toch heerlijk arrogant, daar kan ik dus echt van genieten. Alleen maar sympathieke mensen is ook zo vervelend...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 12-10-2008, 23:21:16 »
Waarom vroeg niemand aan geert T waarom de leden van oud kamp Noord alleen de eerste drie eilandraden niet op elkaar zouden gaan stemmen? In de context van het spel toch wel een niets verhullende uitspraak. Tenminste ervan uitgaande dat deze afspraak al is gemaakt toen Prince nog in de expeditie zat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline michael22

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 12-10-2008, 23:22:57 »
Citaat
Wat is die Hans toch heerlijk arrogant, daar kan ik dus echt van genieten. Alleen maar sympathieke mensen is ook zo vervelend...

Dat heb ik bij Yin. Die is(/speelt) ook erg arrogant, en dat mag ik best.

Hans is gewoon een laag, gefrustreerd mannetje. Ik dacht dat we met Lotus het dieptepunt bereikt hadden, maar dat is kennelijk niet zo.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2008, 00:19:23 »
Wat een vuile rat zeg, die Hans. Ik heb op zich niks tegen complotten - die horen erbij - maar die zelfvoldane smoel van die man komt me echt de strot uit, gadverdamme!  ::kots:: Die afvallerseiland-smoes was echt te triest voor woorden. En volgens mij sloeg ie ook he-le-maal nergens op. Wie zegt dat ze niet allemaal op zo'n eiland zouden gaan zitten, op Sarah na.

Ik vermoed eigenlijk dat die grootheidswaanzin van Hans hem de kop gaat kosten. Zijn gedrag gaat de rest ook vast de keel uithangen. Die Kyra en Sharon bijvoorbeeld zijn niet achterlijk, en sluw genoeg om een paar zieltjes te winnen om Hans eruit te krijgen. Kyra vond die smoes om Geert eruit te stemmen ook onzinnig.

Bah.

Mooi dat Geert dat mes meegenomen heeft, als hij dat inderdaad heeft gedaan. Maar daar leek het wel op in dat laatste shot. Hulde.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2008, 01:40:51 »


Die afvallerseiland-smoes was echt te triest voor woorden.



Bijna iedereen ging er vanuit dat er een afvallerseiland was.

--> Assumption is the mother of all fuck ups

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2008, 08:08:32 »
Bijna iedereen ging er vanuit dat er een afvallerseiland was.

--> Assumption is the mother of all fuck ups

Dat vond ik het mooie. Bij Olga (2006) en Ryan (SdT) waren die afvallerseilanden een verrassing, de finalisten keken echt raar op toen er een afgevallene alsnog aan de finale meedeed. Nu rekent men er op, en dus is er geen afvallerseiland  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2008, 08:10:08 »
Ja, was echt gemeen van Yin. Dit was gewoon met moraal van de tegenstanders ondermijnen. En in zo'n proef mag je toch wel verwachten dat er eerlijk gespeeld werd.


Ja, Yin was een bitch, maar dat maakt het nog niet oneerlijk. Dit soort uitspraken doen, dat is allemaal geoorloofd, je wilt je tegenstander verzwakken natuurlijk.

Ze wordt er wel onsympathieker mee, dat zou haar later nog wel eens kunnen opbreken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #54 Gepost op: 13-10-2008, 08:10:52 »
Wat is die Hans toch heerlijk arrogant, daar kan ik dus echt van genieten. Alleen maar sympathieke mensen is ook zo vervelend...

Mee eens, lekker wat onsympathieke acties, kunnen we wel gebruiken nu Geert D naar huis is, wordt het kijken alleen maar interessanter van  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #55 Gepost op: 13-10-2008, 11:49:37 »
Ik zal de uitzending nóg maar eens bekijken dan want zo erg vond ik het allemaal niet hoor hoe Hans deed in deze uitzending. Ik snap vele reacties in dit topic dan ook totaal niet. ::ohno:: Alleen richting het einde begon ie naar mijn idee wat praatjes te krijgen die hij beter achterwege had kunnen laten. Dat hij een andere reden aangaf waarom hij Geert eruit wilde hebben, vond ik wat dommig, zeker als je een reden geeft waarbij iedereen op zijn klompen aanvoelt dat het niet de echte reden is. Wees dan wat slimmer en verzin een reden die wel geloofwaardig klinkt.

Ik vond Geert D. eerder irritant. Die heeft volgens mij een behoorlijk bord voor mijn kop. Denken dat ie eruit gestemd wordt omdat hij een te sterke tegenstander zou zijn. Waarop baseert hij dat? Wat heeft ie laten zien zodat dat een reden zou kunnen zijn? Hij is gewoon onaangepast en past dus niet in de groep. Dat moet ie zelf toch ook wel door hebben? ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #56 Gepost op: 13-10-2008, 12:46:56 »
Nou moet ik toe gaan geven dat ik het echt jammer vind dat Geert D dr uit is. Ik vind hem zo lekker kleurrijk. Helaas. Spijtig dat het deze aflevering niet is gelukt om een van de mensen waar je van denkt dat ze elkaar dekken eruit te krijgen. Ondanks mijn groeiende irritatie ten aanzien van bepaalde kandidaten, denk ik toch dat deze mensen het spel goed spelen. Het werkt namelijk wel. Ik ben vooral van hoop dat de andere kandidaten dit doorkrijgen en dat ze er iets tegen gaan doen. Je kan als productie ook niet alles beinvloeden, want deze editie is erg voorspelbaar en heeft weinig spannende wendingen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 13-10-2008, 12:55:37 »
het klopt wat je zegt over de voorspelbaarheid. de meesten zijn erg berekenend bezig en hebben hun strategie al rond. als het allemaal volgens die lijnen verloopt is er weinig verrassend. ik hoop op een proef waardoor alles weer open ligt en de deelnemers hun kaarten opnieuw moeten schudden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 13-10-2008, 13:09:10 »
Dat het voorspelbaar lijkt te gaan worden, komt door het tactisch vernuft van sommige kandidaten, en het gebrek daaraan bij anderen. Als het nu inderdaad precies zo verder gaat als Geert na de eilandraad zei, dan wordt het heel saai. Maar ook zonder ingrijpen kan het nog steeds heel anders lopen:
Zie de scenario's die ik eerder in het Sharon-topic opperde:
Citaat
Alternatief 2: Nadat Geert is weggestemd, kunnen Hiukwan en Sarah een complot sluiten met Kyra en Sharon ('complot van de jonge vrouwen'), en dan zitten Yin, Hans en Geert T ineens in de penarie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 13-10-2008, 13:18:13 »
Ik hoop zeker op een complot van jonge vrouwen tegen de 'gevestigde' orde. Zou hilarisch zijn. Ik hoop dat Sarah snel inziet dat zij ook met haar hoofd op het hakblok ligt. Zij hangt onderaan de 'gevestigde' orde, omdat zij toevallig met Hiukwan bevriend is. En de orde heeft Hiukwan nodig om zichzelf veilig te stellen. Daarom, onder andere, werd de door Hans als zwak aangeduide Sarah er niet uitgestemd, lijkt mij, dan heb je Hiukwan tegen je in het harnas.....tel uit je winst. Er werd in de vooruitblik al lacherig gedaan door de vrouwen over hun meerderheid. Ik denk dat Yin zo overspringt op de nieuwe orde, mocht die er van komen. Dat kan haar uitkomen, omdat zij een sterke vrouw is, maar dat kan ook tegen haar werken, omdat ze duidelijk haar charmes beter weet in te zetten bij mannen. Wordt het dan toch nog spannend? Eindelijk? Leuk he speculeren!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!