Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 40316 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 13-10-2008, 13:32:22 »
Ja, Sarah lijkt zich er tot nu toe gewoon bij neer te leggen dat haar positie zwak is. Ik hoop echt dat daar nou eens verandering in komt. :-\\
Ik denk niet dat Yin gemakkelijk over kan lopen naar een eventueel complot van jonge vrouwen, omdat ze dan binnen dat complot tot de marge zou behoren, in plaats van tot de kern. Nadat Hans en Geert T eruit gestemd zouden zijn, zou zij dan waarschijnlijk de volgende zijn.  :P

Ander scenario: Als Sarah zich niet snel van haar tactische kant laat zien, wordt ze er nu waarschijnlijk als eerste uitgestemd. Voorspelbaar. Dan blijven Hans, Yin, Geert T, HiuKwan, Kyra en Sharon over. Máár dan kan er nog steeds een complot van jonge vrouwen plaatsvinden; HiuKwan kan er voor kiezen om nummer 3 van het jonge vrouwen-complot te zijn, in plaats van nummer 4 van het diner-complot. Dan heb je een gelijkspel, maar Geert T heeft dit keer al 3 stemmen tegen gekregen en de anderen nog niet. 8) En dan kan je een finale krijgen met Sharon, Kyra en HiuKwan, in plaats van Hans, Yin en Geert T. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 13-10-2008, 14:18:17 »
Waarom vroeg niemand aan geert T waarom de leden van oud kamp Noord alleen de eerste drie eilandraden niet op elkaar zouden gaan stemmen? In de context van het spel toch wel een niets verhullende uitspraak. Tenminste ervan uitgaande dat deze afspraak al is gemaakt toen Prince nog in de expeditie zat.

Dit hadden we idd met de laatste 4 van kamp zuid afgesproken, destijds op Tengah nog met Prince..

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 13-10-2008, 14:19:15 »
Verdorie, nu weet ik wie er uit ligt! Hier in Belgie word er pas vanavond uitgezonden.
Had me geregistreerd omwille van E.P en was beetje aan het rondneuzen. Stom van me, de spanning in er af maar soit..Leuke site hier! ::zwaai::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 13-10-2008, 14:26:26 »
Dit hadden we idd met de laatste 4 van kamp zuid afgesproken, destijds op Tengah nog met Prince..

Kamp Zuid stemt dus niet op elkaar en het dinerclubje stemt ook niet op elkaar. Het lot van Kyra en Sharon en Sarah (die horen immers bij geen van beiden) is dus bezegeld.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 14:42:00 door Stanley_Yelnats »

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 13-10-2008, 14:31:35 »
Kamp Zuid stemt dus niet op elkaar en het dinerclubje stemt ook niet op elkaar. Het lot van Kyra, Sharon en Sarah (die horen immers bij geen van beiden) is dus bezegeld.

Sarah hoort bij Zuid toch.. dus die heeft een Zuid-afspraak..

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 13-10-2008, 14:42:36 »
Sarah hoort bij Zuid toch.. dus die heeft een Zuid-afspraak..

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik heb het al verbeterd.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 13-10-2008, 18:24:02 »

Ik vond Geert D. eerder irritant. Die heeft volgens mij een behoorlijk bord voor mijn kop.

Denk al waar loopt die Test toch steeds mee rond  ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 13-10-2008, 18:59:22 »
Denk al waar loopt die Test toch steeds mee rond  ::)
haha marianne is goed wakker ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 13-10-2008, 19:08:11 »
Denk al waar loopt die Test toch steeds mee rond  ::)

Dat T9 ook... >:( ::) :P
Geniet nooit met mate...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 13-10-2008, 19:13:37 »
Maar wie zegt dat wij kijkers niet vreselijk bij de neus genomen worden? Wie weet is er wél een afvallerseiland en komen we dat pas later te weten. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 13-10-2008, 19:18:37 »
Dat gevoel had ik ook. Er is dus geen afvallerseiland maar dat wil niet zeggen dat er geen andere plek is waar Geert zijn come back mag afwachten.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 13-10-2008, 19:19:21 »
Dat zat ik ook al te denken! Ten slotte is de eilandraad 's avonds, en dat shot met Geert met die parang in zijn rugzak is overdag gemaakt!


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 13-10-2008, 19:28:18 »
Dat zat ik ook al te denken! Ten slotte is de eilandraad 's avonds, en dat shot met Geert met die parang in zijn rugzak is overdag gemaakt!



Hij is toch terug gegaan toen iedereen naar de boot ging? het shot kan net na de 'diefstal' gemaakt zijn, althans lijkt dat me de meest logische verklaring.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 13-10-2008, 19:29:53 »
Ah ja tuurlijk, even niet aan gedacht! ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 13-10-2008, 19:31:03 »
Dat gevoel had ik ook. Er is dus geen afvallerseiland maar dat wil niet zeggen dat er geen andere plek is waar Geert zijn come back mag afwachten.

Wie weet, komt er wel één aflevering waarin alle belevenissen op het mogelijke afvallerseiland centraal staan...  8)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 13-10-2008, 19:32:54 »
Het is toch zo dat iedereen die na de samensmelting afvalt, in een resort moet verblijven tot het einde, om dan met z'n allen de laatste eilandraad te doen, te stemmen op de finalisten?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 13-10-2008, 20:17:05 »
Waarom vroeg niemand aan geert T waarom de leden van oud kamp Noord alleen de eerste drie eilandraden niet op elkaar zouden gaan stemmen? In de context van het spel toch wel een niets verhullende uitspraak. Tenminste ervan uitgaande dat deze afspraak al is gemaakt toen Prince nog in de expeditie zat.

Omdat tijdens de eerste drie eilandsraden Geert D, Sharon & Kyra weggestemd kunnen worden en daarna Geert T & HiuKwan met Yin & Hans verder kunnen gaan? Of denk ik nu te ver door? :P
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 13-10-2008, 20:30:08 »
Omdat tijdens de eerste drie eilandsraden Geert D, Sharon & Kyra weggestemd kunnen worden en daarna Geert T & HiuKwan met Yin & Hans verder kunnen gaan? Of denk ik nu te ver door? :P

Daar doelde ik juist op, waarom slechts drie eilandraden en niet vier of vijf? Waarschijnlijk omdat er enkelen belang hadden bij slechts drie eilandraden. Ze wilden maar drie personen weg hebben van Noord, niet alle vijf. Daar hebben we Prince en Sarah helemaal niet over gehoord en dat is toch wel een beetje opvallend.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 13-10-2008, 20:37:56 »
Zouden ze niet gewoon zomaar een getal genoemd hebben? Met het idee dat ze elkaar eerst móeten steunen, maar dat dichter bij de finale de zaken toch wel veranderd zullen zijn?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 13-10-2008, 20:42:13 »
Dat is natuurlijk een mogelijkheid maar uiteindelijk is iemand met het getal drie gekomen en ik vraag me af wie dat is en of er ook een motivatie achter zit. Het is namelijk wel toevallig dat uitgerekend de 'tafel alliantie' met deze afspraak veel voordeel opdoet.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."