Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134416 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #140 Gepost op: 12-11-2009, 21:09:52 »
Hopelijk wint Rita het blokkenspel en gaat ze door!
Ze heeft al bewezen dat ze een doorzetter is, zowel mentaal als fysiek, en verdient imo zeker een finaleplaats!
::ok::

::boogie::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #141 Gepost op: 12-11-2009, 21:17:46 »
Ik gun het haar wel,
maar ik gunde het Marjolein nog veel meer.
Maar niets meer aan te doen,
nu hopen dat Kurt, Marcel en Dennis snel eruitvliegen!
There's no show like a reality show ;)

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #142 Gepost op: 12-11-2009, 23:45:19 »
Ik gun het haar wel,
maar ik gunde het Marjolein nog veel meer.
Maar niets meer aan te doen,
nu hopen dat Kurt, Marcel en Dennis snel eruitvliegen!

Ze sluimt er leuk doorheen maar zeker GEEN ROBINSON!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #143 Gepost op: 12-11-2009, 23:49:28 »
Ze sluimt er leuk doorheen maar zeker GEEN ROBINSON!

Echt niet mee eens, want doe het haar maar na verdorie. Wees jij maar een lichtgewicht (en ik weet waar ik het over heb)en kom dan maar zo sterk terug als Rita!
Rita you go!  ::bravo::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #144 Gepost op: 12-11-2009, 23:56:41 »
Ze doet t geweldig. Chapeau!!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #145 Gepost op: 13-11-2009, 02:22:35 »
Fysiek heeft ze het moeilijk, maar ik vind haar absoluut een echte Robinson. Maar eigenlijk, als ik erover nadenk, zitten er sowieso nog veel sterke kandidaten in die allemaal waardige Robinsons zouden zijn. Ik vind Jeroen de sterkste, die op de meeste vlakken overtuigt, maar met Marcel, Esmeralda, Rita of Dennis als winnaar zou ik ook prima vrede kunnen hebben. Toch allemaal kandidaten die het op hun eigen manier hartstikke goed doen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #146 Gepost op: 13-11-2009, 12:40:22 »
Als Rita nou ook maar wint anders is marjolein  er voor nix uitgespeeld.
En ik moet natuurlijk een nieuwe favoriet hebben(A)
dus hierbij verklaar ik rita als mijn nieuwe favoriet :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #147 Gepost op: 13-11-2009, 13:28:51 »
Fysiek heeft ze het moeilijk, maar ik vind haar absoluut een echte Robinson. Maar eigenlijk, als ik erover nadenk, zitten er sowieso nog veel sterke kandidaten in die allemaal waardige Robinsons zouden zijn. Ik vind Jeroen de sterkste, die op de meeste vlakken overtuigt, maar met Marcel, Esmeralda, Rita of Dennis als winnaar zou ik ook prima vrede kunnen hebben. Toch allemaal kandidaten die het op hun eigen manier hartstikke goed doen.

Niet volledig mee eens : Met Jeroen, Rita Marcel en Esmeralda (in die volgorde) kan ik vrede nemen. Met Dennis niet... Geen aangename kerel. Heeft geluk dat hij Esmeralda als vriendin heeft want anders had hij er al lang uitgelegen....

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #148 Gepost op: 13-11-2009, 14:10:57 »
Niet volledig mee eens : Met Jeroen, Rita Marcel en Esmeralda (in die volgorde) kan ik vrede nemen. Met Dennis niet... Geen aangename kerel. Heeft geluk dat hij Esmeralda als vriendin heeft want anders had hij er al lang uitgelegen....

Hoe kom je daar nou bij?
Wat heeft Esmeralda hem gebracht dan?
Niemand heeft verder op m gestemd en welk geluk heeft ie dan gehad?
Ik kan je echt niet volgen. Volgens mij wint ie de proef op eigen kracht en verslaat hij hierbij rechtstreeks Esmeralda.
Esmeralda geeft dit ook aan dat hij sneller was en verder kon er alle keren op m gestemd worden.
Dat geluk zie ik niet zo. Denk dat iedereen uiteindelijk sterk is als je het al 35 dagen volhoudt

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #149 Gepost op: 13-11-2009, 16:27:59 »
Niet volledig mee eens : Met Jeroen, Rita Marcel en Esmeralda (in die volgorde) kan ik vrede nemen. Met Dennis niet... Geen aangename kerel. Heeft geluk dat hij Esmeralda als vriendin heeft want anders had hij er al lang uitgelegen....

Je hebt geen vrede met Dennis omdat je hem niet mag. Maar dat wil niet zeggen dat hij het niet hartstikke goed doet, hoor. Iets verder kijken dan je neus lang is. Het is niet mijn grote favoriet, maar hij doet vrij veel in het kamp, is fysiek sterk, goed in de proeven, ligt over het algemeen goed in de groep, krijgt maar geen stemmen tegen, en hij is nog tactisch sterk ook! Ook al mag jij hem niet, hij doet het toch echt hartstikke goed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #150 Gepost op: 13-11-2009, 16:28:36 »
Ze sluimt er leuk doorheen maar zeker GEEN ROBINSON!
Hoe kom je daarbij? Ze is fysiek gezien niet de sterkste kandidaat, maar een Robinson moet ook op andere punten sterk zijn. Wat heeft dan bijv. een Marcel of een Marina meer dan Rita heeft?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #151 Gepost op: 13-11-2009, 17:22:20 »
Ze sluimt er leuk doorheen maar zeker GEEN ROBINSON!
wat een ongelooflijke onzin. Iedereen die daar zit schijnt mij toe een Robinson te zijn.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #152 Gepost op: 13-11-2009, 18:10:28 »
Ben blij dat Rita door is. Eén van de weinige spelers die haar eer niet verliest voor de televisie. Zeker een Robinson!

In de laatste afleveringen horen we trouwens niet veel over haar fysieke zwakheid. Misschien is ze niet de sterkste, maar hevige vermoeidheid zagen we alleen een paar afleveringen geleden even. Als veel mensen op Jeroen stemmen omdat hij de sterkste is, waarom stemmen ze dan ook op Rita? Zien mensen Rita als een bedreiging?
Volgens mij is Rita benadeeld doordat haar kampgenoten verwachten dat ze veel stemmen krijgt, en daardoor hier iets aan toe willen voegen om hun eigen hachje te redden. Jammer, want ze is een leuke speelster.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #153 Gepost op: 13-11-2009, 18:24:51 »
Mensen stemmen op Rita omdat ze fysiek de zwakste is en omdat ze bij geen enkel groepje hoort.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #154 Gepost op: 13-11-2009, 18:34:23 »
Heel blij dat Rita niet hoefde te duelleren. Ze is echt verreweg mijn favoriete kandidate nu ::jaja::

En gek genoeg: ze wordt elke week mooier :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #155 Gepost op: 13-11-2009, 18:36:18 »

Als veel mensen op Jeroen stemmen omdat hij de sterkste is, waarom stemmen ze dan ook op Rita? Zien mensen Rita als een bedreiging?



Een bedreiging in de zin dat ze aan verschillende zaken is ontsnapt en ze in de finale een meer gegunde winnaar zal zijn dan tegenover Marina.

Voor sommigen zou ook een makkelijke stem kunnen zijn om hun alliantie niet te ondermijnen en ze zelf ook niet echt deel van een alliantie uitmaakt. (nog niet)

Misschien ook een makkelijke stem omdat het de meeste niet veel zal uitmaken of ze er nog een rondje in gaat blijven of niet met de mogelijke gedachtegang van de sterkeren dat ze geen immuniteit zal winnen...  Echter zijn er op het einde van het spel met zulke veronderstellingen al merkwaardige zaken gebeurd.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #156 Gepost op: 13-11-2009, 18:42:16 »
Jammer dat ze er nog een beetje buiten valt, hopelijk dat zij met Jeroen ook eens samen gaat spannen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #157 Gepost op: 13-11-2009, 22:26:16 »
En gek genoeg: ze wordt elke week mooier :)

::boogie::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #158 Gepost op: 13-11-2009, 22:38:07 »
Je hebt geen vrede met Dennis omdat je hem niet mag. Maar dat wil niet zeggen dat hij het niet hartstikke goed doet, hoor. Iets verder kijken dan je neus lang is. Het is niet mijn grote favoriet, maar hij doet vrij veel in het kamp, is fysiek sterk, goed in de proeven, ligt over het algemeen goed in de groep, krijgt maar geen stemmen tegen, en hij is nog tactisch sterk ook! Ook al mag jij hem niet, hij doet het toch echt hartstikke goed.

Je moet niet vergeten dat je kuddegedrag ziet bij het stemmen. En tot nu toe zijn er steeds mensen gekozen die niet in een groepje zitten (Jeroen, Rita,  Marjolein, Kurt). Hij zat al wel in het groepje bij de populaire Esmeralda en is dus relatief veilig (totdat de loners opraken).

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #159 Gepost op: 13-11-2009, 22:57:02 »
Mooier?? Ik vind haar er nog steeds zeer uitgemergeld uitzien.. vooral als ze zich inspant!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~