Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134408 keer)

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #260 Gepost op: 27-11-2009, 00:26:40 »
Pas op hoor, zeker niet kansloos in de finale! Ze is sympathiek en heeft weinig vijanden gemaakt. Ze is er soms doorheen geslopen omdat ze niet als concurrent werd gezien, maar laten we eerlijk zijn; haar doorzettingsvermogen en positieve instelling maken van haar toch een Robinson-waardig kandidate. Van de vrouwen al snel mijn favoriet, en hoewel ik Jeroen de echte Robinson vind gun ik het haar ook van harte.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #261 Gepost op: 27-11-2009, 00:41:44 »
Pas op hoor, zeker niet kansloos in de finale!

Enkel tegen Jeroen zal het erom spannen, tegen Marcel of Dennis wint ze  ::helderziend:: ::jaja::

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #262 Gepost op: 27-11-2009, 00:52:28 »
Mwoaaaaah wie gaan er allemaal stemmen dan? Dennis is niet kansloos, hoor... Marcel denk ik wel.

Ik zie bv die mannen (Jeroen, Igor, Kurt) zomaar op Dennis stemmen. Esmeralda sowieso...
« Laatst bewerkt op: 27-11-2009, 00:54:25 door Otherfool »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #263 Gepost op: 27-11-2009, 01:42:06 »
Pas op hoor, zeker niet kansloos in de finale! Ze is sympathiek en heeft weinig vijanden gemaakt. Ze is er soms doorheen geslopen omdat ze niet als concurrent werd gezien, maar laten we eerlijk zijn; haar doorzettingsvermogen en positieve instelling maken van haar toch een Robinson-waardig kandidate. Van de vrouwen al snel mijn favoriet, en hoewel ik Jeroen de echte Robinson vind gun ik het haar ook van harte.

+1

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #264 Gepost op: 27-11-2009, 15:26:03 »
Petje af voor Rita, chapeau van mij mag ze zeker weten winnen. ::bravo:: ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #265 Gepost op: 27-11-2009, 16:58:10 »
Petje af voor Rita, chapeau van mij mag ze zeker weten winnen. ::bravo:: ::bravo::

Same here! Samen met Jeroen een verdiende winnaar! ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #266 Gepost op: 27-11-2009, 17:13:04 »
Rita mag van mij ook winnen, net als Jeroen en Marcel.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #267 Gepost op: 28-11-2009, 08:23:35 »
Same here! Samen met Jeroen een verdiende winnaar! ::bravo::
Rita ,knap gedaan ::ok:: dat is het minste dat mag gezegd worden
een verdiende 2 e finalist
 ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #268 Gepost op: 28-11-2009, 14:47:07 »
Rita heeft mij werkelijk verbaasd doen staan met het winnen van de proef!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #269 Gepost op: 28-11-2009, 16:25:25 »
Rita heeft mij werkelijk verbaasd doen staan met het winnen van de proef!
Als je het hebt over de ik-naar-voren-hangen-proef, dan verbaast het met heel weinig.
Zeker nadat Marcel zei dat hij de teugel verkeerd beet hield (samen met Jeroen).

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #270 Gepost op: 29-11-2009, 20:29:09 »
Rita heeft met deze proef wel voordeel gehad wat haar lichaamsgewicht betreft,
moet ik helaas  :-\\Dennis gelijk ik geven..

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #271 Gepost op: 29-11-2009, 20:42:54 »
Ik vind al dat gedoe over haar voordeel bij de laatste proef een beetje flauw. Alsof ze het eigenlijk niet verdiende om te winnen of zo. Bij elke proef hebben er mensen voordeel, alleseter Igor bij de eetproef, de fysiek sterkeren zoals Jeroen bij een stormbaan, noem maar op. En deze proef was toevallig in het voordeel van kleinere, lichtere mensen, big deal. Heeft Rita eindelijk ook eens voordeel bij een proef, zij kan tenslotte niet zoveel doen aan de manier waarop ze gebouwd is.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #272 Gepost op: 29-11-2009, 23:32:01 »
Ik vind al dat gedoe over haar voordeel bij de laatste proef een beetje flauw. Alsof ze het eigenlijk niet verdiende om te winnen of zo. Bij elke proef hebben er mensen voordeel, alleseter Igor bij de eetproef, de fysiek sterkeren zoals Jeroen bij een stormbaan, noem maar op. En deze proef was toevallig in het voordeel van kleinere, lichtere mensen, big deal. Heeft Rita eindelijk ook eens voordeel bij een proef, zij kan tenslotte niet zoveel doen aan de manier waarop ze gebouwd is.

Helemaal mee eens  ::ok::
Ik heb genoten van de proef en vond het fantastisch, dat Rita de proef won! Chapeau en you go girl  ::bravo::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #273 Gepost op: 29-11-2009, 23:59:51 »
Ik vind al dat gedoe over haar voordeel bij de laatste proef een beetje flauw. Alsof ze het eigenlijk niet verdiende om te winnen of zo. Bij elke proef hebben er mensen voordeel, alleseter Igor bij de eetproef, de fysiek sterkeren zoals Jeroen bij een stormbaan, noem maar op. En deze proef was toevallig in het voordeel van kleinere, lichtere mensen, big deal. Heeft Rita eindelijk ook eens voordeel bij een proef, zij kan tenslotte niet zoveel doen aan de manier waarop ze gebouwd is.

Dat ze het niet verdiende om die proef te winnen vind ik ook ongegrond. Wel is het zo dat bij elke proef personen een bepaald voordeel gaan hebben.  Ik denk dat het gewoon bij enkele mensen vragen oproept of de volgorde van bepaalde proeven...  Vorig jaar was er ook een discussie rond de eetproef met HiuKwan...

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #274 Gepost op: 30-11-2009, 08:39:55 »
Rita heeft met deze proef wel voordeel gehad wat haar lichaamsgewicht betreft,
moet ik helaas  :-\\Dennis gelijk ik geven..

Ik ook!
Het geeft niets dat je voordeel hebt bij proeven.
MAar deze was wel cruciaal in deze fase van de strijd.

Daarnaast blijf ik erbij dat de kaars niet uit was op moment dat ze sloeg.
Je zag de twijfel bij Evi.
Beetje te veel geluk die Rita.


Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #275 Gepost op: 30-11-2009, 15:41:28 »
Dat ze het niet verdiende om die proef te winnen vind ik ook ongegrond. Wel is het zo dat bij elke proef personen een bepaald voordeel gaan hebben.  Ik denk dat het gewoon bij enkele mensen vragen oproept of de volgorde van bepaalde proeven...  Vorig jaar was er ook een discussie rond de eetproef met HiuKwan...

Dat was een ander verhaal, daar werd echt al verwacht dat HiuKwan zou winnen. Maar hier hadden ze niet gedacht dat Rita zou winnen. En dan nog, hadden ze iets anders gedaan dan had een ander daar weer net iets voordeel in gehad.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #276 Gepost op: 30-11-2009, 16:11:18 »
Ja, ze had voordeel. Maar so what? Bij elke proef is er wel iemand die voordeel heeft of juist nadeel vanwege zijn lichaamsbouw. Nu was het toevallig Rita die voordeel had. It's all in the game.

En het heeft trouwens helemaal niks te maken met die farce bij het vlammen-spel. Dat is een brevet van onvermogen van de organisatie van ER. Heeft niks te maken met het hangspel.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #277 Gepost op: 30-11-2009, 16:15:41 »
Ja, ze had voordeel. Maar so what? Bij elke proef is er wel iemand die voordeel heeft of juist nadeel vanwege zijn lichaamsbouw. Nu was het toevallig Rita die voordeel had. It's all in the game.

En het heeft trouwens helemaal niks te maken met die farce bij het vlammen-spel. Dat is een brevet van onvermogen van de organisatie van ER. Heeft niks te maken met het hangspel.

Zo is dat Stanley, Jeroen heeft ook voordelen gehad en een ieder, dat neemt niet weg dat Rita geen waardige Robinsonner is, tot nu toe ben ik voor Rita maar mocht Jeroen in de Finale komen te staan gun ik het hem net zo hard!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #278 Gepost op: 30-11-2009, 16:26:49 »
hier hadden ze niet gedacht dat Rita zou winnen.

Ik dus wel  ::vergroot:: en niet door alle spoilers die op voorhand te lezen waren.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #279 Gepost op: 30-11-2009, 16:29:24 »
Ik dus wel  ::vergroot:: en niet door alle spoilers die op voorhand te lezen waren.

Aan dat commentaar te horen verwachtte ik ook zoiets. Maar ik denk als je daar staat en je ziet die proef, dan denk je vast niet: "Nou, dat vind ik nou echt iets voor Rita". Ik niet tenminste.