Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157052 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #380 Gepost op: 3-12-2009, 23:03:12 »

Simone "the Octopus Slayer" Katrisiotis
::rofl:: je hebt iig veel humor,

eigenlijk is ER net wieisdemol: niets is wat het lijkt ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #381 Gepost op: 3-12-2009, 23:09:19 »
Ik hoop dat je wel beseft dat het een spel is?  ;D

vind het een vreemde opmerking....laat ik je wel dit zeggen...
Het is een spel, maar vergeet jij ook niet dat er met emoties van mensen gespeeld wordt en ondanks dat het dan een spel is, er manipulatie in voorkomt, wat niets met een spel te maken heeft maar met karaktereigenschappen van mensen...goed of slecht  ::trots::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #382 Gepost op: 3-12-2009, 23:11:27 »
Vreemde opmerking? Nou jij zegt dat er veel meer is gezegd, maar wij hebben geen idee wat  ;)

En ja, ik zou echt het spel + het 'echte leven' van elkaar gescheiden kunnen houden. En als iemand tegen mij 'liegt' en ik lig er de volgende dag uit zou ik zeggen; goed gespeeld, hier heb je mijn stem voor 50.000 euro.

Maar hey, ieder zijn mening  ;)

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #383 Gepost op: 3-12-2009, 23:16:42 »


En ja, ik zou echt het spel + het 'echte leven' van elkaar gescheiden kunnen houden. En als iemand tegen mij 'liegt' en ik lig er de volgende dag uit zou ik zeggen; goed gespeeld, hier heb je mijn stem voor 50.000 euro.

Maar hey, ieder zijn mening  ;)

Het is heel makkelijk om op de bank met een zak chips en een borrel te zeggen, ik kan dit of ik kan dat...
Ik heb de expeditie nooit onderschat en was me er wel degelijk van bewust wat er allemaal op mijn pad kon komen...in tegenstelling van heel veel anderen.
Honger bijvoorbeeld is niet te beschrijven als je het zelf neit hebt meegemaakt. ik kan zeggen hoe de mensen in Afrika zich voelen zonder voedsel!!
Het zelfde geld voor hoe je op bepaalde situaties gaat reageren. Nu kun je zeggen pfff ik denk aan 50.000 euro en ga zo reageren...je weet het niet als je daar bent!
Ik heb militairen zien reageren op bepaalde situaties, waarvan ik dacht die kunnen het wel aan....NOT!
Zeg dus nooit, ik zal zus of ik zal zo.....


Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #384 Gepost op: 3-12-2009, 23:17:33 »
Als ik op de hele expeditie terugkijk (dit even vanuit mijn luie stoel) denk ik, dat jij en Jeroen vooral eerlijk waren (=lees jezelf blijven) en misschien wel het minst met tactiek bezig?
En misschien klikten jullie daarom wel zo goed? Of heb ik dat mis?

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik in het begin moeite met je had, heb ik ergens ook eerder geschreven. Maar ik kijk er nu anders op terug, vandaar mijn vraag. Is niet rot bedoeld.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #385 Gepost op: 3-12-2009, 23:19:14 »

Niet alles is zoals jullie het hebben moeten bekijken.


Zoals wat precies dan?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #386 Gepost op: 3-12-2009, 23:19:40 »
vind het een vreemde opmerking....laat ik je wel dit zeggen...
Het is een spel, maar vergeet jij ook niet dat er met emoties van mensen gespeeld wordt en ondanks dat het dan een spel is, er manipulatie in voorkomt, wat niets met een spel te maken heeft maar met karaktereigenschappen van mensen...goed of slecht  ::trots::


Daarover verschillen de meningen op dit forum nogal. Ik ben van mening dat een spel als Expeditie Robinson in essentie vergeleken kan worden met een spelletje schaken of monopoly. Ik zeg met opzet in essentie omdat er natuurlijk een wereld van verschil tussen zit. De essentie blijft echter hetzelfde, men speelt het spel om te winnen en zolang je de regels in acht neemt en binnen dat kader opereert speel je het spel op een eerlijke manier. En in het geval van Expeditie Robinson zijn er erg weinig regels en is er derhalve erg veel geoorloofd. Dat is natuurlijk niet altijd makkelijk omdat er met menselijke emoties wordt gespeeld maar dat is ergens ook weer de charme van dit unieke spel. Het probleem is dat relatief veel kandidaten er een dubbele standaard op nahouden en zich tegen het spel keren op het moment dat hen eigen positie er door wordt aangetast. Op dat moment betrekken ze vaak onterecht de realiteit bij het spel en stellen ze een eigen set van regels samen waaraan de rest zich eigenlijk zou moeten houden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #387 Gepost op: 3-12-2009, 23:27:22 »
Als ik op de hele expeditie terugkijk (dit even vanuit mijn luie stoel) denk ik, dat jij en Jeroen vooral eerlijk waren (=lees jezelf blijven) en misschien wel het minst met tactiek bezig?
En misschien klikten jullie daarom wel zo goed? Of heb ik dat mis?

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik in het begin moeite met je had, heb ik ergens ook eerder geschreven. Maar ik kijk er nu anders op terug, vandaar mijn vraag. Is niet rot bedoeld.

Ik bedoel t ook niet rot hoor, ik probeer het alleen wat duidelijker te maken hoe het is als je daadwerkelijk op een eiland zit. Het is inderdaad zo dat Jeroen en ik totaal niet tactisch bezig waren..we waren echt bezig om te overleven en om onze mede eiland bewoners te helpen met eten zoeken...oke, noem ons daarin naief, maar we bedoelden het goed. Ik kan heel bot uit de hoek komen, maar door het betere knip en plakwerk is dat nog botter overgekomen. Ikzelf lig daar neit zo wakker van, omdat de mensen die mij kennen weten hoe ik ben. Ik heb het  spel altijd naar eer en geweten gespeeld, en dat is in andere ogen misschien dom, maar ik weet dat ik op het werk en in prive de mensen altijd recht in hun ogen aan kan kijken en dat ik het allemaal eerlijk heb gedaan !

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #388 Gepost op: 3-12-2009, 23:32:01 »
Het is heel makkelijk om op de bank met een zak chips en een borrel te zeggen, ik kan dit of ik kan dat...
Ik heb de expeditie nooit onderschat en was me er wel degelijk van bewust wat er allemaal op mijn pad kon komen...in tegenstelling van heel veel anderen.
Honger bijvoorbeeld is niet te beschrijven als je het zelf neit hebt meegemaakt. ik kan zeggen hoe de mensen in Afrika zich voelen zonder voedsel!!
Het zelfde geld voor hoe je op bepaalde situaties gaat reageren. Nu kun je zeggen pfff ik denk aan 50.000 euro en ga zo reageren...je weet het niet als je daar bent!
Ik heb militairen zien reageren op bepaalde situaties, waarvan ik dacht die kunnen het wel aan....NOT!
Zeg dus nooit, ik zal zus of ik zal zo.....

Hoe iemand al dan niet zal reageren weet je idd nooit tot je het zelf meemaakt al is een goede zelfkennis en enige voorbereiding toch al een mooie troef.   Vanuit de luie stoel is voor mij dan ook meer gericht naar mensen die zich niet aanmelden om uiteenlopende reden, diegene het wel willen en zich werkelijk ook aanmelden ligt die gevoelswaarde toch iets anders... Die kans heb jij gekregen, een voorrecht waar duizenden slechts van kunnen dromen en die ervaring zal je vast nog heel lang koesteren, ook al heeft de uitkomst van het geheel misschien een zure nasmaak voor enkele  ;)

Ik geloof er toch vrij sterk in dat een combinatie van goed inlevingsvermogen, aangrijpende gebeurtenissen, fysieke ervaringen en in het achterhoofd houdende dat het een TV programma is, iemand een vrij goed beeld kan vormen om het geheel niet te onderschatten.  

Ik ben trouwens heel solidair tijdens een uitzending van ER, ik drink enkel water en eet pas een hapje als de aflevering afgelopen is  ;D  ::rofl::  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 3-12-2009, 23:35:18 door reaver »

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #389 Gepost op: 3-12-2009, 23:38:05 »
Hallo Simone

Ik vond dat je echt meerwaarde aan de expeditie hebt toegebracht, sterke vrouw.
OHHHHHh wat had ik jou graag gezien in de vorige expeditie met die Hans en weet ik veel haar naam.
Die was heel anders geworden met jouw aan het roer, deze expeditie was zoals het hoort te zijn, maar de vorige
tjee minee, ik kan er nog steeds niet over uit.
Je hebt het goed gedaan Simone, petje af, misschien is de peking express iets voor jou?
Groetjes Desiree ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 3-12-2009, 23:44:09 door desiree »

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #390 Gepost op: 3-12-2009, 23:40:47 »

Ik ben trouwens heel solidair tijdens een uitzending van ER, ik drink enkel water en eet pas een hapje als de aflevering afgelopen is  ;D  ::rofl::  ::hypocriet::

Heel goed...volgende keer nog een paar slakjes er aan toevoegen...helemaal robinsonwaardig ::trots::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #391 Gepost op: 3-12-2009, 23:42:22 »
Heel goed...volgende keer nog een paar slakjes er aan toevoegen...helemaal robinsonwaardig ::trots::
::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #392 Gepost op: 3-12-2009, 23:42:34 »
Ik bedoel t ook niet rot hoor, ik probeer het alleen wat duidelijker te maken hoe het is als je daadwerkelijk op een eiland zit. Het is inderdaad zo dat Jeroen en ik totaal niet tactisch bezig waren..we waren echt bezig om te overleven en om onze mede eiland bewoners te helpen met eten zoeken...oke, noem ons daarin naief, maar we bedoelden het goed. Ik kan heel bot uit de hoek komen, maar door het betere knip en plakwerk is dat nog botter overgekomen. Ikzelf lig daar neit zo wakker van, omdat de mensen die mij kennen weten hoe ik ben. Ik heb het  spel altijd naar eer en geweten gespeeld, en dat is in andere ogen misschien dom, maar ik weet dat ik op het werk en in prive de mensen altijd recht in hun ogen aan kan kijken en dat ik het allemaal eerlijk heb gedaan !

Ik kan me er natuurlijk niets bij voorstellen om op een eiland te moeten overleven. Daarbij ik eet geen vlees/vis, weeg geen kilo te veel en ben ook niet echt sportief, maar dat terzijde  ::rofl::

Ik denk dat je achteraf best met een goed gevoel op de uitzendingen kan terugkijken en ik hoop op je come-back ::ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #393 Gepost op: 3-12-2009, 23:51:25 »
ik kan zeggen hoe de mensen in Afrika zich voelen zonder voedsel!!


Ja vast wel.Niet dus.
Daar hebben ze geen verpleegkundigen die stand by staan.
Schandelijke vergelijking.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #394 Gepost op: 3-12-2009, 23:53:25 »
Zoals wat precies dan?

Simone, kan en mag je hier antwoord opgeven?

Wie A zegt....

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #395 Gepost op: 3-12-2009, 23:53:57 »
Ja vast wel.Niet dus.
Daar hebben ze geen verpleegkundigen die stand by staan.
Schandelijke vergelijking.


In the left corner we have Simone, In the right...




 ;D ;D ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #396 Gepost op: 3-12-2009, 23:59:11 »
In the left corner we have Simone, In the right...

In the right corner... Marlie!!! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #397 Gepost op: 4-12-2009, 00:04:51 »
 nee dank je ik moet nog eten

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #398 Gepost op: 4-12-2009, 00:12:11 »
wow, wat is me dat hier plots, met al die kandidaten.  ::tandpastasmiley:: Ook hallo aan Simone. Wat lag jij er veel te snel uit! Ze vonden je vast en zeker een veel te straffe madame! Zo gaat dat met bedreigingen hè, wegstemmen! Wat leuk om je vanavond terug te zien op ons tv-scherm. Wat zag je er schitterend uit op de finale eilandraad (op het eiland zelf natuurlijk ook maar toch op een iets andere manier :))!

En sjiek om te zien dat je op Rita stemde. Dan zijn we het alvast over één ding eens.   ::jaja::::tandpastasmiley::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #399 Gepost op: 4-12-2009, 00:14:44 »
wow, wat is me dat hier plots, met al die kandidaten.  ::tandpastasmiley:: Ook hallo aan Simone. Wat lag jij er veel te snel uit! Ze vonden je vast en zeker een veel te straffe madame! Zo gaat dat met bedreigingen hè, wegstemmen! Wat leuk om je vanavond terug te zien op ons tv-scherm. Wat zag je er schitterend uit op de finale eilandraad (op het eiland zelf natuurlijk ook maar toch op een iets andere manier :))!

En sjiek om te zien dat je op Rita stemde. Dan zijn we het alvast over één ding eens.   ::jaja::::tandpastasmiley::

Feniks ben jij ook een insider?