Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103645 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #160 Gepost op: 5-11-2009, 22:06:56 »
tjee wat een drilsergeant.
Gevoelloos ook. Hoe ze koos voor Marina en Dennis, terwijl er 2 vaders met meerdere kinderen bij staan kiest ze daar niet voor. Daar heeft ze gelukkig geen vriendjes mee gemaakt. Wat ze met Marjolein deed zie ik puur als een goed moment voor de camera.
Ik zie t al voor me hoe ze de cameraman roept dattie mee moet komen om te filmen.
En dat noemt zich ambulanceverpleegkundige maar weet niet wat adrenaline bewerkstelligd. Stom mens!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #161 Gepost op: 5-11-2009, 22:07:37 »
ik vind haar steeds minder sympathiek. en dan was het misschien wel netjes om marjolein apart te nemen, maar waarom? het leek moeder overste wel die iemand op het matje riep. waarom zou marjolein aan haar verantwoording moeten afleggen? ::ohno::
op zich, als je met een vraag zit of je ergert je aan iemand, dan mag je best toch even vragen hoe het zit. En ze heeft haar mening aangepast daarna, dus ze heeft geluisterd en niet alleen maar even haar irritatie uitgesproken.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #162 Gepost op: 5-11-2009, 22:08:34 »
Oei, Esmeralda kan ook niets meer goed doen blijkbaar.  :-X
Nog even niks.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #163 Gepost op: 5-11-2009, 22:09:44 »
@schultz: ze heeft geluisterd inderdaad (bonuspunt voor es) maar toch zou ik stekeltjes krijgen als ik zo werd benaderd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #164 Gepost op: 5-11-2009, 22:11:29 »
@schultz: ze heeft geluisterd inderdaad (bonuspunt voor es) maar toch zou ik stekeltjes krijgen als ik zo werd benaderd.
ik vind ook wel dat het allemaal op een botte manier gezegd wordt, maar het blijkt dat het haar manier van praten is, en niet zo bot bedoeld is, denk ik nu.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #165 Gepost op: 5-11-2009, 22:12:04 »
Ik had het idee dat juist zíj een spelletje speelde met die brievenverbranding. Ze wist natuurlijk al lang dat ze Dennis zijn brieven zou geven. Dus leek het mij een spelletje dat ze eerst die brieven apart legde, zodat ze de brieven van Marjolein als eerste kon laten verbranden. Komt ook door de (wel erg) resolute en barse manier waarop ze "nee!" zei.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #166 Gepost op: 5-11-2009, 22:14:37 »
Ik had het idee dat juist zíj een spelletje speelde met die brievenverbranding. Ze wist natuurlijk al lang dat ze Dennis zijn brieven zou geven. Dus leek het mij een spelletje dat ze eerst die brieven apart legde, zodat ze de brieven van Marjolein als eerste kon laten verbranden. Komt ook door de (wel erg) resolute en barse manier waarop ze "nee!" zei.

dat idee kreeg ik ook  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #167 Gepost op: 5-11-2009, 22:18:56 »
Ik had het idee dat juist zíj een spelletje speelde met die brievenverbranding. Ze wist natuurlijk al lang dat ze Dennis zijn brieven zou geven. Dus leek het mij een spelletje dat ze eerst die brieven apart legde, zodat ze de brieven van Marjolein als eerste kon laten verbranden. Komt ook door de (wel erg) resolute en barse manier waarop ze "nee!" zei.
Helemaal mee eens die keuze had ze allang gemaakt en dan die rotsmoel erbij.
Ik hou me nog in. ::rofl::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #168 Gepost op: 5-11-2009, 22:24:36 »
vond ik ook vreemd met die brieven; wist ik dan al eerder dan es dat ze dennis zou kiezen?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #169 Gepost op: 5-11-2009, 22:28:05 »
vond ik ook vreemd met die brieven; wist ik dan al eerder dan es dat ze dennis zou kiezen?
Dat wisten we allemaal, alleen Es maakte er eerst een psychologisch spelletje van.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #170 Gepost op: 5-11-2009, 22:46:13 »
ik vind ook wel dat het allemaal op een botte manier gezegd wordt, maar het blijkt dat het haar manier van praten is, en niet zo bot bedoeld is, denk ik nu.

Precies, en zo een gesprek voeren en dan ook nog iets met de gekregen informatie doen, vind ik toch knap. De meeste mensen zoeken alleen maar bevestiging in zo'n gesprek en als ze die niet krijgen stellen ze hun mening toch niet bij.. 

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #171 Gepost op: 5-11-2009, 23:05:06 »
Nou... toen ze won wist je eigenlijk al dat ze nog wel iemand zou mogen uitkiezen en dat Dennis erbij zou zitten was wat mij betreft al 100% zeker... en ik vind het maar een grofgebekt typje voor iemand die vind dat er niet gevloekt mag worden (of was zij dat niet?)... 't is in ieder geval niet mijn typ... veel te lomp...

Overigens vond ik het wel vóór haar spreken dat ze met Marjolein ging praten (uiteindelijk)...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #172 Gepost op: 5-11-2009, 23:10:56 »
geweldig van haar dat ze de brief voor marina had meegenomen
en ook goed dat ze met marjolein was wezen praten ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #173 Gepost op: 5-11-2009, 23:20:16 »
Onvoorstelbaar wat een geneuzel hier allemaal op dit Forum word geplaatst. Er worden meningen gegeven over mensen die wij totaal niet kennen. Mensen die enkele weken in de meest onbarmelijke omstandigheden hebben moeten leven (waar ze natuurlijk zelf voor hebben gekozen). Het blijkt maar weer eens dat de beste stuurlui aan wal staan. Wat kunnen jullie (computerhero's) toch commentaar en meningen hebben over mensen. Het valt me op dat de kandidaten die het meest voor hun mening uit durven te komen de meeste kritiek van jullie krijgen, de kandidaten die zich op de achtergrond houden en niet voor hun mening uitkomen worden de hemel ingeprezen. Misschien dat ze volgend jaar in plaats van vrouwen een paar volgzame schaapjes kunnen neerzetten, wat een spannende tv zal dat worden ::tandpastasmiley::.
Dus ik zou zeggen, mocht je het allemaal beter weten en wat vooral belangrijk is, nog beter doen als al deze kandidaten, geef je vooral op en zie eerst maar eens van de 5000 aanmeldingen door de selectie te komen. Ik neem mijn petje af voor iedere kandidaat die mee doet of heeft gedaan. Want ik denk dat je echt " ballen" nodig hebt om aan Robinson mee te kunnen doen. En wat is het toch makkelijk om van achter je computertje mensen af te zeiken, chapeau hiervoor.  ::bravo::


Heb je je apart even aangemeld op dit forum om het te komen afzeiken? Hartelijk welkom dan!  ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #174 Gepost op: 5-11-2009, 23:20:46 »
Onvoorstelbaar wat een geneuzel hier allemaal op dit Forum word geplaatst. Er worden meningen gegeven over mensen die wij totaal niet kennen. Mensen die enkele weken in de meest onbarmelijke omstandigheden hebben moeten leven (waar ze natuurlijk zelf voor hebben gekozen). Het blijkt maar weer eens dat de beste stuurlui aan wal staan. Wat kunnen jullie (computerhero's) toch commentaar en meningen hebben over mensen. Het valt me op dat de kandidaten die het meest voor hun mening uit durven te komen de meeste kritiek van jullie krijgen, de kandidaten die zich op de achtergrond houden en niet voor hun mening uitkomen worden de hemel ingeprezen. Misschien dat ze volgend jaar in plaats van vrouwen een paar volgzame schaapjes kunnen neerzetten, wat een spannende tv zal dat worden ::tandpastasmiley::.
Dus ik zou zeggen, mocht je het allemaal beter weten en wat vooral belangrijk is, nog beter doen als al deze kandidaten, geef je vooral op en zie eerst maar eens van de 5000 aanmeldingen door de selectie te komen. Ik neem mijn petje af voor iedere kandidaat die mee doet of heeft gedaan. Want ik denk dat je echt " ballen" nodig hebt om aan Robinson mee te kunnen doen. En wat is het toch makkelijk om van achter je computertje mensen af te zeiken, chapeau hiervoor.  ::bravo::
::rofl:: ::rofl::
je beseft hopelijk zelf dat jij nu ons zit af te zeiken op dezelfde manier dat jij vindt dat wij de kandidaten afzeiken ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #175 Gepost op: 5-11-2009, 23:23:20 »
Onvoorstelbaar wat een geneuzel hier allemaal op dit Forum word geplaatst. Er worden meningen gegeven over mensen die wij totaal niet kennen. Mensen die enkele weken in de meest onbarmelijke omstandigheden hebben moeten leven (waar ze natuurlijk zelf voor hebben gekozen). Het blijkt maar weer eens dat de beste stuurlui aan wal staan. Wat kunnen jullie (computerhero's) toch commentaar en meningen hebben over mensen. Het valt me op dat de kandidaten die het meest voor hun mening uit durven te komen de meeste kritiek van jullie krijgen, de kandidaten die zich op de achtergrond houden en niet voor hun mening uitkomen worden de hemel ingeprezen. Misschien dat ze volgend jaar in plaats van vrouwen een paar volgzame schaapjes kunnen neerzetten, wat een spannende tv zal dat worden ::tandpastasmiley::.
Dus ik zou zeggen, mocht je het allemaal beter weten en wat vooral belangrijk is, nog beter doen als al deze kandidaten, geef je vooral op en zie eerst maar eens van de 5000 aanmeldingen door de selectie te komen. Ik neem mijn petje af voor iedere kandidaat die mee doet of heeft gedaan. Want ik denk dat je echt " ballen" nodig hebt om aan Robinson mee te kunnen doen. En wat is het toch makkelijk om van achter je computertje mensen af te zeiken, chapeau hiervoor.  ::bravo::

Ach daar is de eerste spuit-11 van dit jaar ook weer hoor....

Om even in analogie met je "spannende tv zal dat worden" te spreken..... leuk forum zou het zijn als iedereen hier zei... "het was weer leuk" "ja en dennis was ook zo leuk""nou maar niet zo leuk als marina"  Pffffffffffffffffff. Maak dan dat je wegkomt als het je hier niet bevalt...

En wat betreft je: "Er worden meningen gegeven over mensen die wij totaal niet kennen."
1. je geeft een mening over ons... dus ik ben heel benieuwd over hoe je ons kent?!?
2. Geef je ons even alle adressen en telefoonnummers zodat we de mensen even leren kennen voordat we hier iets zeggen...

"En wat is het toch makkelijk om van achter je computertje mensen af te zeiken
Je hebt in ieder geval zelfkennis...

en nou wegwezen hier, je hoort niet op een discussieforum thuis...

« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 23:26:48 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #176 Gepost op: 6-11-2009, 00:00:05 »
Ik vond haar manier waarop ze de keuze moest maken met de brieven en die ze direct weigerde wel een beetje aan de botte tactloze kant...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #177 Gepost op: 6-11-2009, 00:02:35 »
Vond het een goede zet van Esmeralda om Marjolein even apart te nemen...
Want ik vond haar daarvoor erg achterbaks.. en ik hoop dat ze ervan geleerd heeft..

Maar tot nu toe staat haar persoonlijkheid mij ook niet aan!!! 
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #178 Gepost op: 6-11-2009, 00:28:58 »
Als ze echt had willen scoren had ze haar eigen brief en die van dennis kunnen laten verbranden en daarvoor die van Kurt en Jeroen kunnen kiezen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #179 Gepost op: 6-11-2009, 00:51:49 »
Dat wisten we allemaal, alleen Es maakte er eerst een psychologisch spelletje van.

Ben het alweer met je eens. Natuurlijk koos ze Dennis en ik had eigenlijk medelijden met Jeroen en Kurt die zogenaamd nog een kans hadden om hun brief te lezen, NOT.