Auteur Topic: Wat vond je van de proeven?  (gelezen 26616 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #100 Gepost op: 13-11-2009, 17:44:53 »
Helemaal eens met de beschrijving van de proef, het was gewoon een eilandraad met actie. Geen gelijke kansen voor iedereen, erg jammer.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #101 Gepost op: 13-11-2009, 19:01:14 »
Er is eigenlijk nog geen een proef waar iedereen echt eerlijke kansen had.
Ja, de eetproef dan. Maar zo'n gevecht met mannen los van vrouwen, of eerst met z'n 3en een kist sjouwen en dan mogen er maar 3 graven. En nu dit helemaal.
Hopelijk volgende week weer iets waar iedereen gelijke kansen heeft.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #102 Gepost op: 16-11-2009, 11:13:11 »
Er is eigenlijk nog geen een proef waar iedereen echt eerlijke kansen had.
Ja, de eetproef dan. Maar zo'n gevecht met mannen los van vrouwen, of eerst met z'n 3en een kist sjouwen en dan mogen er maar 3 graven. En nu dit helemaal.
Hopelijk volgende week weer iets waar iedereen gelijke kansen heeft.
Maar is het bijna niet onmogelijk om compleet eerlijke proeven te gaan houden? Ik kan me niet meer bedenken dan de eetproef (al valt daar nog tegenin te brengen dat dan eigenlijk iedereen in de eerste ronde dezelfde snack  ::rofl:: had moeten krijgen...  ::oink::) en de blokkentoren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #103 Gepost op: 16-11-2009, 14:38:00 »
Maar is het bijna niet onmogelijk om compleet eerlijke proeven te gaan houden? Ik kan me niet meer bedenken dan de eetproef (al valt daar nog tegenin te brengen dat dan eigenlijk iedereen in de eerste ronde dezelfde snack  ::rofl:: had moeten krijgen...  ::oink::) en de blokkentoren...

De eetproef was net iets anders vond ik, daar kan je enkel iemand hinderen als men zelf individueel meer eet dan de persoon die je geen immuniteit gunt.  Met de andere proeven kon samenwerken om iemand tegen te houden... bij de kist - puzzel combinatieproef kwam het in me op of Dennis de boel niet heeft tegengehouden om Jeroen geen immuniteit te geven.


Trek je de lijn verder qua gelijkheid in de factor eerlijk voor iedereen dan gaat dit het nooit zijn: Elk persoon kan anatomisch wel eens een groter voordeel hebben dan de andere op een bepaalde proef.   Maar iedereen zou de kans moeten krijgen om individueel te presteren bij de proeven zonder de mogelijkheid dat anderen je boycotten.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #104 Gepost op: 20-11-2009, 00:50:23 »
Bij een titanenstrijd, denk ik toch eigenlijk niet aan blokjes stapelen :P