Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112128 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #60 Gepost op: 2-10-2009, 08:10:02 »
Ik vond het wel sneu voor hem dat Kurt en Jeroen weg moesten, maar het was tactisch niet zo sterk van hem dat hij dat zei waar Marcel en Igor bij waren  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2009, 09:46:21 »
Inderdaad rfeactie van mij......
Ik ken hem niet maar vind gewoon dat hij het heel goed doet.
Blijkbaar mag dat niet meer gezegd worden op dit forum.
Maar gelukkig ben ik niet de enige die Dennis OK vind.
Heb het gevoel dat hij werkelijk een band heeft met de andere kandidaten.

Inderdaad GO DENNIS!

Ik val je niet aan ofzo..  ::) Je mag zeggen wat je wil.

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #62 Gepost op: 2-10-2009, 17:06:44 »
Ik vind dat Dennis het ook goed doet. En een zeurderige stem? Dat klinkt mij meer als gezeur...maar Dennis doet prima en als ik hem zo inschat dan zal hij verbaal sterker zijn dan Igor, dus ik ben erg benieuwd volgende week!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #63 Gepost op: 2-10-2009, 17:08:21 »
Ik vind dat Dennis het ook goed doet. En een zeurderige stem? Dat klinkt mij meer als gezeur...maar Dennis doet prima en als ik hem zo inschat dan zal hij verbaal sterker zijn dan Igor, dus ik ben erg benieuwd volgende week!!!

Igor is verbaal juist heel sterk, maar sociaal niet...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #64 Gepost op: 2-10-2009, 17:23:10 »
Ik vind dat Dennis het ook goed doet. En een zeurderige stem? Dat klinkt mij meer als gezeur...maar Dennis doet prima en als ik hem zo inschat dan zal hij verbaal sterker zijn dan Igor, dus ik ben erg benieuwd volgende week!!!


Verdorie, ik mag mijn mening nog wel achterlaten toch..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #65 Gepost op: 2-10-2009, 17:27:54 »
Verdorie, ik mag mijn mening nog wel achterlaten toch..

Dit is een discussieforum...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #66 Gepost op: 2-10-2009, 17:29:49 »
Dit is een discussieforum...

Inderdaad, en vanaf nu gewoon weer lekker over Dennis :)
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #67 Gepost op: 2-10-2009, 18:20:03 »
Dit is een discussieforum...

Nou daarom, en mijn mening over Dennis is dat ie een beetje zeurderig overkomt  ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #68 Gepost op: 3-10-2009, 15:18:45 »
Nou daarom, en mijn mening over Dennis is dat ie een beetje zeurderig overkomt  ;D

Mee eens. Ik zie dat positieve ook niet dat de nieuwe leden wel zien.  ???
Nog even niks.

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #69 Gepost op: 8-10-2009, 02:00:17 »
Ik vind Dennis de meest ergerlijke kandidaat onder de mannen. Hij is de grootste slijmbal die daar rondloopt. Steeds proberen goed te doen in de ogen van die oude, weet nimmer hoe die heet. Ik hoop dat die er snel uit zal worden geflikkerd. Mijn stem gaat naar Igor, een misschien tactloze jongen, maar toch wel een jongen met het hart op de juiste plek en vooral iemand die zicht niet probeert te schikken naar de commandos van die oude.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #70 Gepost op: 8-10-2009, 14:11:36 »
Ik vind Dennis de meest ergerlijke kandidaat onder de mannen. Hij is de grootste slijmbal die daar rondloopt. Steeds proberen goed te doen in de ogen van die oude, weet nimmer hoe die heet. Ik hoop dat die er snel uit zal worden geflikkerd. Mijn stem gaat naar Igor, een misschien tactloze jongen, maar toch wel een jongen met het hart op de juiste plek en vooral iemand die zicht niet probeert te schikken naar de commandos van die oude.

Dat is wel een hele snelle conclusie. Waar baseer je die op. Ik vind de uitval van Igor niet normaal, echt opgekropte frustratie. Waarschijnlijk zal Dennis toch wel iets gezegd/gedaan hebben en Igor hier op aangesproken hebben dus lijkt me niet echt een slijmballenactie. Het is wel erg makkelijk om dit soort conclusies te trekken zoals jij doet

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #71 Gepost op: 8-10-2009, 21:48:38 »
Zeg jij  ::tandpastasmiley::

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #72 Gepost op: 8-10-2009, 22:07:30 »
Ik vind Dennis de meest ergerlijke kandidaat onder de mannen. Hij is de grootste slijmbal die daar rondloopt. Steeds proberen goed te doen in de ogen van die oude, weet nimmer hoe die heet. Ik hoop dat die er snel uit zal worden geflikkerd. Mijn stem gaat naar Igor, een misschien tactloze jongen, maar toch wel een jongen met het hart op de juiste plek en vooral iemand die zicht niet probeert te schikken naar de commandos van die oude.

Hey Patjesomers (alias Igor),

Maarre de meest ergelijke kandidaat.......even serieus maar als je al het eten opeet, hoe triest ben je dan? Dennis een slijmbal? Dennis is de enige die de discussie aan durft te gaan, samen met Esmeralda! Ik had die gast al lang bedorven vis gegeven...
Een tactloze jongen? Een jongen met een EQ van een aardappel...daarom vond ik die opmerking van Dennis zo goed: zeg Igor waarom was je hier ook alweer. Igor zegt iedere keer dat hij zo graag samen wil werken, ik zeg geen woorden maar daden, helaas nog niets van gezien. Echt een jongen die aan zijn eigen ik en karakter moet werkern in plaats van dat hij op zijn kop hangt met een fluit in zijn mondje.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2009, 22:50:36 door Sprien, Reden: quotefix! »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #73 Gepost op: 8-10-2009, 22:10:11 »
Dennis had groot gelijk, prima reactie van hem. ::ok::
En zijn opmerking aan het einde was ook raak ("Waarvoor was je hier ook alweer, Igor?"). ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #74 Gepost op: 8-10-2009, 23:18:04 »
Dennis had groot gelijk, prima reactie van hem. ::ok::
En zijn opmerking aan het einde was ook raak ("Waarvoor was je hier ook alweer, Igor?"). ;D
::jaja:: mee eens
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #75 Gepost op: 8-10-2009, 23:24:22 »
jongens jongens toch ???? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #76 Gepost op: 8-10-2009, 23:28:21 »
Ik ben geen fan van hem,
nog niet in ieder geval..
Maar ik vond wel dat hij Igor goed aanpakte.
Sterke argumenten, met af en toe een sarcastische opmerking er tussen door.. Heerlijk gewoon  ::ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #77 Gepost op: 8-10-2009, 23:29:00 »
Dennis had groot gelijk, prima reactie van hem. ::ok::
En zijn opmerking aan het einde was ook raak ("Waarvoor was je hier ook alweer, Igor?"). ;D

Helemaal mee eens, vind hem na vandaag een stuk sympatieker. Alleen zijn stem... Blij dat de kandidaten geen voice-overs meer doen ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2009, 23:30:34 »
Ik vind het zwak om steeds iemand te pakken op hetgeen wat die persoon van zichzelf weet waar het schort.  Hij voelt zich sterk met Marcel en Esmeralda achter zich... Benieuwd hoe het nog gaat verlopen als er volgende week een shuffle of samensmelting te wachten staat...

Offline Robin2003

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #79 Gepost op: 8-10-2009, 23:51:04 »
Dennis is een beetje een stokertje.

Die komt zichzelf nog wel tegen ;)