Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 39410 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Aflevering 4
« Gepost op: 22-09-2009, 08:35:17 »
In het vooruitblikje vorige week zag je dat de vrouwen over de mannen iets zeiden in de trand van: "Volgens mij zijn het allemaal homo's." Dat doet mij wel afvragen of de mannen wel echt gaan integreren in het team of maken ze een ander kamp op een afstnadje ofzo? Want hoe kun je nou wel met de mannen kennis heben gemaakt en concluderen dat ze alle 5 wel homo zullen zijn, terwijl het van de meeste wel duidelijk is dat ze dat niet zijn. Ik denk dus dat de mannen niet worden samengevoegd met het vrouwenkamp maar even langs komen ofzo, en weer weg gaan.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2009, 10:24:38 »
Volgens mij is er één homo bij. ::love::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 22-09-2009, 11:00:43 »
Waarom zou de geaardheid van de dames en heren een rol spelen bij het wel of niet integreren? Ik zie het nut van deze opmerking totaal niet in.

Als dit wel in het concept is ingepast, zou ik het een heel erg slechte zaak vinden. Misschien zou je kunnen zeggen: ja maar: het concept is dit jaar toch ''Women only''? Daar zou iemand een punt kunnen hebben, dat ze dat dan ook niet moeten doen, maar dan zouden ze vanaf het begin van ER ook niet de helft mannen en de helft vrouwen hebben moeten doen, dan zou het vanaf het begin al ''random'' moeten zijn.

Bij ''women only'' zie je NU al het beoogde effect: kijvende wijven (grof gezegd.....).

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 22-09-2009, 11:18:44 »
Waarom zou de geaardheid van de dames en heren een rol spelen bij het wel of niet integreren? Ik zie het nut van deze opmerking totaal niet in.

Als dit wel in het concept is ingepast, zou ik het een heel erg slechte zaak vinden. Misschien zou je kunnen zeggen: ja maar: het concept is dit jaar toch ''Women only''? Daar zou iemand een punt kunnen hebben, dat ze dat dan ook niet moeten doen, maar dan zouden ze vanaf het begin van ER ook niet de helft mannen en de helft vrouwen hebben moeten doen, dan zou het vanaf het begin al ''random'' moeten zijn.

Bij ''women only'' zie je NU al het beoogde effect: kijvende wijven (grof gezegd.....).
de geaardheid mag zeker geen rol spelen ::ohno::
iedere vogel zingt zoals hij gebekt is
maakt niet uit
dat het maar toffe zijn
maar bij de vrouwtjes roddel roddel ::jaja::
ben benieuwd misschien nog een onderverdeling
elke man +/- 3 vrouwen ::ok::
we zien wel was het maar al donderdag
 ::joehoe:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 22-09-2009, 12:31:16 »
De dames van Kamp Noord gaan zich bij Kamp Zuid voegen. Ik neem aan dat de mannen dan een eigen kamp krijgen, het voormalige Kamp Noord.

Dat gekijf van die wijven, dat is veel te mooi voor de makers, dat zullen ze nu nog niet overboord gooien denk ik  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 22-09-2009, 13:21:11 »
Waarom zou de geaardheid van de dames en heren een rol spelen bij het wel of niet integreren? Ik zie het nut van deze opmerking totaal niet in.

Als dit wel in het concept is ingepast, zou ik het een heel erg slechte zaak vinden. Misschien zou je kunnen zeggen: ja maar: het concept is dit jaar toch ''Women only''? Daar zou iemand een punt kunnen hebben, dat ze dat dan ook niet moeten doen, maar dan zouden ze vanaf het begin van ER ook niet de helft mannen en de helft vrouwen hebben moeten doen, dan zou het vanaf het begin al ''random'' moeten zijn.

Bij ''women only'' zie je NU al het beoogde effect: kijvende wijven (grof gezegd.....).

Zucht..... Het gaat mij niet of ze wel of geen homo zijn he, het gaat er mij om dat de vrouwen de mannen blijkbaar wel kunnen zien maar geen kennis met ze kunnen maken (want anders was wel duidelijk geworden dat iemand als Marcel geen homo is).

Het valt mij op dat op dit forum een paar mensen zijn die zodra het woord homosexueel valt gelijk in de gordijnen springen en vinden dat het er niet toe doet en dat je er eigenlijk niet over zou moeten praten. Ik vind dat nogal kortzichtig. Je kan prima praten over of iemand al dan niet homosexueel is. Dat heeft namelijk helemaal niks te maken met of je al dan niet respect hebt voor die persoon.

Dus graag stoppen met die politiek correcte opmerkingen "het maakt niks uit wat voor sexuele voorkeur iemand heeft", maar gewoon discussieren over wat ik ermee wilde zeggen: hebben de vrouwen wel kennis gemaakt met de mannen? Velen gaan er van uit dat er komende week al een samensmelting plaats gaat vinden, maar ik vraag me dat dus af.
« Laatst bewerkt op: 22-09-2009, 13:23:12 door Stanley_Yelnats »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 22-09-2009, 14:31:56 »
Uit deze laatste reactie maak ik op dat je dit topic dan eigenlijk zelf ook overbodig vindt. Je opent het zelf, nota bene, en bent vervolgens verbaasd dat er dan een of meer reacties als die van mij op volgen.

Ik laat me niet leiden door wat voor politieke ''correctheid'' dan ook.

Uit je eerste opmerking maak ik overigens absoluut niet op dat je eigenlijk wilde zeggen wat je in je laatste opmerking uit de doeken doet.


Citaat
In het vooruitblikje vorige week zag je dat de vrouwen over de mannen iets zeiden in de trand van: "Volgens mij zijn het allemaal homo's." Dat doet mij wel afvragen of de mannen wel echt gaan integreren in het team of maken ze een ander kamp op een afstnadje ofzo? Want hoe kun je nou wel met de mannen kennis heben gemaakt en concluderen dat ze alle 5 wel homo zullen zijn, terwijl het van de meeste wel duidelijk is dat ze dat niet zijn. Ik denk dus dat de mannen niet worden samengevoegd met het vrouwenkamp maar even langs komen ofzo, en weer weg gaan.

Citaat
gewoon discussieren over wat ik ermee wilde zeggen: hebben de vrouwen wel kennis gemaakt met de mannen? Velen gaan er van uit dat er komende week al een samensmelting plaats gaat vinden, maar ik vraag me dat dus af.


Als je had willen zeggen wat je met je laatste opmerking wilde zeggen, had dat wel duidelijker gemogen, dan was deze hele discussie er niet geweest. Dit soort discussies heb ik al zo vaak voorbij zien komen, en ik hou er dan ook rekening mee dat het weer eens verzandt in een welles-nietes spelletje, waar niemand iets mee opschiet, dus ik laat het er hier verder maar bij.


« Laatst bewerkt op: 22-09-2009, 15:04:55 door Bodejos »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 22-09-2009, 14:54:40 »
 ??? ??? ???

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 22-09-2009, 16:09:44 »
dus ik laat het er hier verder maar bij.




Goed idee!  ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 22-09-2009, 19:08:31 »
Volgens mij was het gewoon een grapje. Wordt nogal lacherig in het voorstukje over gedaan door de 2 betreffende dames. Lijkt me nogal ver gezocht om er allerlei conslusies aan te verbinden qua kampindeling heel eerlijk gezegd...
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 23-09-2009, 01:06:25 »
Nu zijn ze samengesmolten, en seffens is er weer een kamp Noord en een kamp Zuid (of Oost en West), da's gewoon logisch, met imo in elk kamp twee mannen, éne moet er naar de slachtbank... ;)
::nieuwsgierig::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 24-09-2009, 15:40:14 »
Nu zijn ze samengesmolten, en seffens is er weer een kamp Noord en een kamp Zuid (of Oost en West), da's gewoon logisch, met imo in elk kamp twee mannen, éne moet er naar de slachtbank... ;)
::nieuwsgierig::

Ik denk het ook, het wordt gewoon een herverdeling van de kampen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 24-09-2009, 16:13:34 »
The sun came up and reality set in.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 24-09-2009, 20:35:54 »
Dat heeft Carine goed gezien... dat er nog een ander kamp moet zijn... mogelijk met mannen... ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 24-09-2009, 20:50:11 »
Vandaag de grote opruiming?
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 24-09-2009, 20:51:28 »
Daar lijkt het wel op he Art, die Birgit gaat opgeven, ::jaja:: en als er iemand uitgaat zal het wel Carine zijn. ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 24-09-2009, 20:53:58 »
apart toch, hoe Carine zich in no time ook weer impopulair maakt bij de nieuwe groep
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 24-09-2009, 20:56:20 »
Ik denk dat Doreen het ook niet lang vol gaat houden, als ze de helft van haar eten weggeeft en daarna klaagt over honger.
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 24-09-2009, 21:45:51 »
Wat zou er de volgende aflevering gebeuren? Mij lijkt dat Carine, Esther en Birgit gaan stemmen en Carine weet op de één of andere manier te overleven en keert terug op het kamp? Als dat gebeurt, kan ik niet wachten op de gezichten van de andere vrouwen wanneer Carine terugkeert.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 24-09-2009, 21:46:40 »
Ja hoor, Expeditie Robinson..

Waarom zijn er altijd van die mensen die na een weekje al willen opgeven? Oké, ik weet niet hoe het is om daar te zijn. Maar zoiets maak je toch nooit meer mee? Dus heimwee is gewoon een reden van niks. En Birgit wist zeker dat een meisje van 19 wel kon winnen..

Ik ben blij dat de mannen er zijn + dat ze de eerste proef wonnen.

Weer geen eilandraad. Oh ja, en volgende week gaat Carine niet naar huis, zoals ze weer zo mooi hebben gespoiled in de vooruitblik naar volgende week. "Jullie willen alle 3 naar huis, maar er gaat er maar 1 naar huis" Waarna je Carine ziet lopen op het strand "het is anders gelopen dan we dachten" .. Zij was toch 1 van de 3?

Van mij mogen ze best alle 3 weg. Al is Carine nog wel lachen...